Προς το περιεχόμενο

Fortran 95, Makefile, OpenMPI σε Windows


DarkOrion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, θα ήθελα την βοήθειά σας, μιας και είμαι σχετικά αρχάριος.

 

Έχω έναν κώδικα γραμμένο σε FORTRAN (διάφορες εκδόσεις το κάθε αρχείο και η κάθε υπορουτίνα). Ο κώδικας είναι πολύ βαρύς, γι αυτό είναι κατάλληλα γραμμένος να σπάει σε πυρήνες, γι αυτό χρησιμοποιεί και OpenMPI.

 

Στα Linux, έχω όλα τα fortran files μέσα σε έναν φάκελο, και έχω το makefile που περιγράφει πώς θα γίνει το compile. Χρησιμοποιώ gfort kai to compile γίνεται με την εντολή Make ARG=x, όπου χ βάζω κάθε φορά την επιλογή που θέλω. Τα Objectfiles πάνε σε έναν φάκελο που λέγεται ../obj, και το εκτελέσιμο αρχείο εξόδου είναι καθορισμένο που θα πάει. Για να το τρέξω, χρησιμοποιώ την εντολή mpirun -np(#threads) (name of executable file) και τρέχει.

 

Τώρα όλα αυτά θέλω να τα κάνω στα windows. Υπάρχει τρόπος? Βάζω Visual Studio 2010 και από πάνω Intel Visual Fortran, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει. Δεν με νοιάζει να γράφω τον κώδικα, μόνο να τον εκτελώ με νοιάζει, και βασικά να πάρω το εκτελέσιμο που τρέχει σε windows 7 x64 (Αν πχ υπάρχει τρόπος να πάρω ένα windows εκτελέσιμο αρχείο, τότε δεν με νοιάζει πώς). Επειδή είμαι αρκετά νέος, θα ήθελα μία σχετικά αναλυτική βοήθεια αν γίνεται.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το openMP και το MPI είναι διαφορετικά πράγματα.

To 'openMPI' πρώτη φορά το ακούω.

 

Εν πάση περιπτώση, MPI σε windows με visual studio και intel fortran ή C ή MS C

γίνεται,το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν.

Μάλιστα γίνεται και συνδυασμός των openMP και MPI.

Στην fortran όλες οι ευκολίες των πινάκων εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες.

 

Πρέπει πρώτα να εγκαταστήσεις μιαν έκδοση του MPI για windows.

Εγώ είχα δοκιμάσει το HPC SDK 2008 και ήταν μια χαρά.

Έίναι κάπως παλιό και ίσως δεν υποστηρίζει τα πιο νέα 'ματζούνια' του MPI αλλά πιθανότατα θα σου κάνει.

 

Εγώ δεν καλούσα την mpirun αλλά την mpiexec.