aledjo Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Εννοούσα πωλητή-έμπορο χοντρικής. Όχι πωλητή λιανικής. Προφανώς οι πωλητές λιανικής δεν δουλεύουν με ποσοστά. υπαρχει και νεα μοδα τωρα τελευταια. καποιος περνει με τα ποδια μια περιοχη και παει απο σπιτι σε σπιτι προτεινοντας τιμες για σταθερη τηλεφωνια - ιντερνετ και για οσους πελατες πιασουν περνουν τα αναλογα ποσοστα. αυτος τι ειναι? πωλητης? κανει marketing? για μενα τιποτα απο τα 2 δεν ειναι.
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 υπαρχει και νεα μοδα τωρα τελευταια. καποιος περνει με τα ποδια μια περιοχη και παει απο σπιτι σε σπιτι προτεινοντας τιμες για σταθερη τηλεφωνια - ιντερνετ και για οσους πελατες πιασουν περνουν τα αναλογα ποσοστα. αυτος τι ειναι? πωλητης? κανει marketing? για μενα τιποτα απο τα 2 δεν ειναι. Door-to-door πώληση λέγεται αυτό το αστείο. Υποτίθεται ότι είναι marketίστες, με αυτό το κολπάκι τους ψαρεύουν. Πωλητές πλασιέ, όμως, θεωρούνται και μάλιστα του χειρίστου είδους. Γενικά πάντως, όταν λέμε *πωλητής* δεν εννοούμε τον υπάλληλο λιανικής πώλησης, αλλά αυτόν που δουλεύει γενικά στο εμπορικό τμήμα/τμήμα πωλήσεων κάποιας εταιρείας.
aledjo Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Ρε Aledjo, άσε κανα θέμα χωρίς να μας πεις τον καημό σου. Αφού δεν είσαι του χώρου και από αυτά που γράφεις φαίνεται ότι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τι κάνει καόιος που ασχολείται με το marketing μιας εταιρείας ασε να απαντήσουν άλλοι. Δε λέω εγώ ότι ξέρω γι' αυτό δε θα δώσω απάντηση, αλλά ξέρω ότι marketing ΔΕΝ είναι αυτό που περιγράφεις. Φιλικά ... DrLo ε καλα... σ'αυτο το τοπο εχουμε ολοι το δικαιωμα να λεμε μακακιες. να μη πω και γω τη δικια μου? εδω πολιτικοι λενε απειρες..... και κανεις δε τους λεει τιποτα ακομα και αν επηρεάσουν τη ζωη καποιου. τουλαχιστον εγω δεν ενοχλω κανεναν
Praetorianos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Αχ τι τραβάμε οι μαρκετίστες.... Σιγά τον κλάδο που σας θίξανε κιόλας Από κει και πέρα ανάλογα με το μέγεθος της εταιρίας καθένας παίζει το ρόλο του και γενικά το μάρκετινγκ είναι από τα μεγαλύτερα παπατζιλίκια σε μια "μικρομεσαία" επιχείρηση, από τον αφισά μέχρι τον διευθυντή μάρκετινγκ όλοι στο "τμήμα μάρκετινγκ" της επιχείρησης (θεωρούν ότι) δουλεύουν. Γενικά δεν υπάρχουν ορισμένοι ρόλοι, ακόμα και οι καλύτεροι καθηγητές/μαρκετίστες δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν ποιος πρέπει να κάνει τι.
skipperas Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2012 δεν υπάρχει μάρκετινγκ στην ελλάδα με την πραγματική του έννοια.είναι ασύμφορο για μια μικρομεσαία επιχείρηση να έχει το δικό της ξεχωριστό τμήμα μάρκετινγκ.για το λόγο αυτό, μιας και στην ελλάδα λίγες είναι οι μεγάλες επιχειρήσεις και οι πολυεθνικές, το μάρκετινγκ είναι κάκιστο. συνήθως βλέπουμε το τμήμα πωλήσεων να είναι αυτό που χαράζει τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχειρήσης.γιαυτό μπερδεύουμε τις πωλήσεις με το μάρκετινγκ.χρειάζεται το 2ο για να προκύψει το 1ο.δε γίνονται και τα 2 μαζί. οι διαφημίσεις πλέον σε τηλεόραση,ραδιόφωνο,εφημερίδες και περιοδικά έχουν πεθάνει.Το ζουμί πλέον βρίσκεται στο ίντερνετ και στον δρόμο. @alexitsios γενικά οι πελάτες δεν σε κρίνουν μόνο βάση τιμής-ποιότητας.προσπάθησε να έχεις όλο το πακέτο(ευκολία αγοράς,υπηρεσίες μετά τη πώληση,φιλική εξυπηρέτηση κλπ κλπ).διαφήμισε το λίγο, και όλα τάλλα θα ρθουν μόνα τους.παίζει ρόλο και το word of mouth.αρκεί να σαι καλός.στην ελλάδα η μετριότητα μας έφαγε..να πουλήσουμε,να γδάρουμε,να κλέψουμε,να μας δώσει τα λεφτά ο πελατάκος και άντε γειά.
aledjo Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 δεν υπάρχει μάρκετινγκ στην ελλάδα οι διαφημίσεις πλέον σε τηλεόραση,ραδιόφωνο,εφημερίδες και περιοδικά έχουν πεθάνει. δε ξερω τι λες εσυ αλλα ο Σειρηνάκης τα καταφερε μια χαρα και χεζεται στο χρημα με το marketing που εκανε....
skipperas Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 δε ξερω τι λες εσυ αλλα ο Σειρηνάκης τα καταφερε μια χαρα και χεζεται στο χρημα με το marketing που εκανε.... εεε τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ? ποιό μάρκετινγκ έκανε??και που?? πριν την τζούλια τον ήξερε κανείς ? oh wait...
Haldol Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό ακριβώς είναι το marketing του Σειρηνάκη. Είναι κορυφαίο προϊόν η ταινία με την Αλεξανδράτου; Όχι. Απλά είναι μια διάσημη τσ*ύλα και κατά συνέπεια φαντασίωση πάρα πολλών. Ε, εκεί πάτησε για να γίνει κι αυτός ως παραγωγός επιτυχημένος.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό ακριβώς είναι το marketing του Σειρηνάκη. Είναι κορυφαίο προϊόν η ταινία με την Αλεξανδράτου; Όχι. Απλά είναι μια διάσημη τσ*ύλα και κατά συνέπεια φαντασίωση πάρα πολλών. Ε' date=' εκεί πάτησε για να γίνει κι αυτός ως παραγωγός επιτυχημένος.[/quote'] W00t; Πατησε στην φαντασιωση πολλων για την Τζουλια; Αν επενδυε σε φαντασιωσεις τοτε την Ντουβλη τι την χρυσοπληρωσε; Στην περιεργεια , το κουτσομπολιο και το σανο που τρωει αμασητο ο Ελλην πατησε. Επισης και στο στημενο και προμελετημενο ξεκατινιασμα της για την ιδιωτικη στιγμη "εμου και του ιδιου" που υπεκλεψε δηθεν ο Σειρηνακης. Τελος απο θεμα μαρκετινγκ, επενδυσε σε κατι που θα ηταν πρωτοφανες για μια τηλεπερσονα.
aledjo Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 οτι και να εκανε, εκανε το καλυτερο marketing στο χωρο αυτο και χεστηκε στο χρημα. και δε χρησιμοποιησε τη μεθοδο του τηλεφωνου, email, ιντερνετ.... θελω να πω με αυτο οτι αναλογα το προιον, υπαρχουν και τα καταλληλα μεσα.
chill Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2012 Αντεζο καβάλα και συ την τζούλια φτιάχνοντας παράλληλα pcιά και mixαροντας tunes...θα χεστεις στο ταλαρο λέμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα