Spyros7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δεν υπαρχει δεν σε αφηνουν, δεν μπορουν να κανουν κατι. Νομίζεις..
Salvation81 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δεν νομιζω, δεν εχει δικαιωμα κανενας αντιπροσωπος να σου πει πως δεν μπορεις να επιστρεψεις ενα προιον στην εταιρεια. Καντο και αν σου πουν κατι στειλτο μου να γελασουμε.
Spyros7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Ο νόμος λέει ότι υπόλογο απέναντί σου για θέματα εγγύησης είναι το κατάστημα, όχι ο αντιπρόσωπος. Οι σοβαρές αντιπροσωπείες βέβαια δέχονται επιστροφές από πελάτες λιανικής με την απόδειξη, αλλά δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν. Είναι θέμα πολιτικής της αντιπροσωπείας ή της εταιρίας κατασκευής. Εμένα με βόλευε περισσότερο να τον πάω αντιπροσωπεία παρά στο κατάστημα που ήταν στο Γέρακα αλλά τους πήρα και μου είπαν ότι πρέπει να πάω μέσω του καταστήματος για να πάρει δελτίο αποστολής. Από τη στιγμή που ο νόμος είναι έτσι δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Παρεμπιπτόντως η αντικατάσταση έκανε πάνω από μήνα (με χριστούγεννα-πρωτοχρονιά μέσα για να είμαστε δίκαιοι).
Salvation81 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μην μπερδευεσαι, δεν αναφερθηκα ουδεποτε σε αντιπροσωπεια....Αναφερθηκα στην ιδια την εταιρεια.
Spyros7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δεν μπερδεύομαι. Ήμουνα σαφέστατος. Απαντάω στην ερώτηση του kgian που ήταν επίσης σαφέστατη. Εταιρία είναι και το κατάστημα, εταιρία και η αντιπροσωπεία btw..
Salvation81 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Στο τσακ είμαι να πατήσω την παραγγελία και να κάνω το πρώτο βήμα στον μαγικό κόσμο των SSD, αλλά κρατιέμαι. Σε περίπτωση προβλήματος του δισκου σε ποιον απευθυνόμαστε, στο κατάστημα ή στην εταιρία απευθείας; Νομιζω πως το καταστημα ειναι το καταστημα και η εταιρεια ειναι η εταιρεια....Δεν αναφερθηκε πουθενα στην αντιπροσωπεια....Αν μιλουσαμε για αμαξια ναι η αντιπροσωπεια ειναι η εταιρεια, στα ηλεκτρονικα ομως δεν υπαρχουν αποκλειστικοι εισαγωγεις (περα απο κυριολεκτικα ελαχιστες επισημες αντιπροσωπειες).
Spyros7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Νομιζω πως το καταστημα ειναι το καταστημα και η εταιρεια ειναι η εταιρεια....Δεν αναφερθηκε πουθενα στην αντιπροσωπεια....Αν μιλουσαμε για αμαξια ναι η αντιπροσωπεια ειναι η εταιρεια, στα ηλεκτρονικα ομως δεν υπαρχουν αποκλειστικοι εισαγωγεις (περα απο κυριολεκτικα ελαχιστες επισημες αντιπροσωπειες).
Salvation81 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Ισως σου βαζω δυσκολα, ισως να μην μπορεις να κανεις τον διαχωρισμο μεταξυ μαγαζιου, αντιπροσωπειας και εταιρειας αλλα δεν αλλαζει και παλι κατι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα