Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για τους δισκους της Seagate εχω μια συμβουλη καντε back up στα αρχεια σας και μετα ανοιγετε την πορτα του μπαλκονιου και τον πετατε οπως ειναι.Πιστευω καταλαβατε οτι ειμαι θυμα των περιφημων δισκων που χαλαγανε πριν 1-2 χρονια.

...εγώ προσωπικά δεν το κατάλαβα άμεσα. Βοήθησε το ότι το δήλωσες βέβαια. Αλλιώς θα έλεγα ακούγεσαι απλά ως "εχθρός" της Seagate (για να μην πω ως...συνεργάτης της Western Digital).

 

 

...και είναι αυτό που έλεγα σε προηγούμενο ποστ : το να λειτουργεί κάποιος με τη μικρή προσωπική του εμπειρία, και μάλιστα να λειτουργεί ακραία, είναι το λιγότερο άστοχο. Άκου "ανοίχτε την μπαλκονόπορτα και πετάτε τους"...Πολύ σοβαρή προτροπή ...

 

...ίσως όμως όχι πιο "σοβαρή" από το

 

Κοιταξτε ανατολικα Samsung Hitachi.

 

Τί "ανατολικά" βρε; Δεν έχει "ανατολικά και δυτικά". Άλλο πού βρίσκονται οι αρχικές βάσεις (...τα..."headquarters", ελληνιστί...) των επιχειρήσεων (WD - Seagate = USA) (..και φυσικά με το "ανατολικά", εννοούσες Κορέα και Ιαπωνία αντίστοιχα για Samsung και Hitachi). Το θέμα είναι ότι οι μονάδες παραγωγής βρίσκονται ΟΛΕΣ "ανατολικά"...Και να είσαι σίγουρος, ότι οι "ανατολίτες" των εκεί μονάδων, δεν είναι μόνο στη γραμμή παραγωγής και στο κουβάλημα...

 

Επίσης, και ακόμη χειρότερα :

 

Samsung

 

και

 

Hitachi

 

...οπότε, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι έτσι απλοϊκά τα πράγματα όπως νομίζεις...Γιατί με βάση την παραπάνω λογική, θα πρέπει να σουτάρουμε όλους τους από 'δω και πέρα δίσκους που κατά...λάθος θα πάρουμε...

 

Τεσπα, καταννοητή η πίκρα για τον 7200.11 που "σ' έκαψε" (όπως πολύ άλλο κόσμο), αλλά αν είχες ενημερωθεί έγκαιρα, θα μπορούσες να τους τον είχες στείλει για φιξάρισμα του προβληματικού firmware. Ή αν δεν είχε προλάβει να μπρικάρει, να το διόρθωνες κι από μόνος, με το utility που είχαν βγάλει... Το ότι έκανε μια μαλακία με το firmware ενός μοντέλου τότε η Seagate, δε σημαίνει ότι όλα της τα μοντέλα ήταν, είναι και θα είναι για μπαλκονόπορτα...Τουναντίον. Πόσο μάλλον που ήταν η εταιρία που ενθυλάκωσε το θρυλικό τμήμα της Quantum κάποτε. Αναλόγως, δεν μπορείς να μας στέλνεις στην (πρώην, όπως είδες...) Hitachi, επειδή είχε κάνει μια χοντρή καγκουριά (από επιλογή μάλιστα αυτή, κι όχι από "λάθος", όπως με τον 7200.11 της Seagate) κάποτε με συγκεκριμένες παρτίδες του "notorious" Deskstar (aka Deathstar) μοντέλου της.... Ή δεν ήξερες για αυτά της τα "καμώματα";

 

Τεσπα, προσωπικά δεν είμαι "με καμμία τους". Διότι έχω συνειδητοποιήσει ότι πάνω-κάτω, όλες τα ίδια...σκατά (με φράουλες ή χωρίς) είναι. Όταν πρόκειται για "δίσκους για το ευρύ κοινό". Κι αν υπάρχει κάτι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχει νόημα να προσέχει κανείς σ' έναν δίσκο, δεν είναι τόσο το μοντέλο του ή καν η εταιρία του (...αν και καλό είναι να παρακολουθεί τί γίνεται "στον κόσμο", για να ξέρει σε περιπτώσεις που σκάνε στραβές, τί περιθώρια έχει να κινηθεί, μιας και οι εταιρίες δεν το αφήνουν δα και τελείως στην τύχη του το πράγμα), όσο η τιμή του και, πρωτίστως, η εγγύηση αντικατάστασής του, και πόσο αυτή διαρκεί.

 

Συν ΒΕΒΑΙΩΣ, το να μην βασίζεται σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΣΚΟ, έναν και μόνο, χωρίς να διατηρεί από την πρώτη στιγμή αντίγραφα των δεδομένων του. Διότι, διάολε, μηχανήματα είναι - και μάλιστα πολύ λεπτοφτιαγμένα και ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να εγγυηθεί την καλή τους λειτουργία, όχι για χρόνια (όπως συνήθως από μόνος του περιμένει/"ελπίζει" ο περισσότερος από τον κόσμο που τους αγοράζει), αλλά ούτε ΚΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ. Άσχετα αν ο μέσος όρος ζωής τους είναι γύρω στα 2-3 χρόνια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...