akpe Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Θέλει να πεί πως θα έπρεπε να μας δοθεί το δικαίωμα να αποφασίσουμε εμείς για τα μνημόνια και την κυβέρνηση. (το αν θα ήμασταν ικανοί για αυτό, είναι άλλο θέμα) Αλήθεια απορώ πόσα χρόνια έχει να ανέβει κυβέρνηση στην εξουσία που δεν έχει ψηφιστεί από τον λαο.
Costas Bodas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει όλοι σώνει και καλά να πηγαίνουμε στις πορείες αλλά και να ανεχόμαστε χωρίς πολλά πολλά την ταλαιπωρία που προκύπτει από αυτές. Επίσης εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί το οτι προτιμώ να πάω στη δουλεία μου από το να κατέβω στην πορεία αυτομάτως με καθιστά βολεμένο/σταρχιδιστή, δούλο των 500 ευρώ (!) και χίλια δυο ακόμα που έχω ακούσει/διαβάσει. Anyone? Το να πας σε μια πορεία δεν είναι καταναγκαστικό. Τώρα αυτό με την ταλαιπωρία το έχετε κάνει 'πιπίλα'! Δεν είναι δυνατόν μετά απο την πορεία της Κυριακής, να μιλάμε για ταλαιπωρίες! Εσείς, και η Λόρα απο το 'μικρό σπίτι στο λιβάδι' τέτοια ταλαιπωρία! Η μοναδική που υφίσταται, πηγάζει απο την ιστορική μας Βουλή. ''Η Βουλή της Πανδώρας''. ΑΝ πηγαίνεις στη δουλειά σου, δουλεύεις το λιγότερο 8ωρο , αμοίβεσαι με 500 και είσαι χαρούμενος και το προτιμάς, είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέμε δούλος των 500 euro. Δεν υπάρχει το definition στο wiki, αλλά μπορείς να κάνεις ένα gallop. φτιάξε ένα topic με θέμα: ''ΠΑΙΡΝΩ 500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΩ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ. ΤΙ ΕΙΜΑΙ?'' θα έχουν πολύ γέλιο οι απαντήσεις που θα πάρεις.
akpe Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Κατ'αρχάς, όταν μιλάμε για πορείες δεν μιλάμε μόνο για την πορεία της Κυριακής. Μιλάμε και για πορείες όπου ο κάθε συνδικαλιστής, ταρίφας, δημόσιος και λοιποί ήδη-βολεμένοι-όπου-τους-βγάζουν-από-την-βολή-τους κατεβαίνει και κάνει το κέντρο πουτάνα. Το ίδιο και για τις απεργίες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Οπότε άσε την Λόρα εκεί που κάθεται. Κατα δεύτερον, όσο πιπιλάω εγώ την καραμέλα της ταλαιπωρίας, άλλο τόσο πιπιλάνε κάποιοι την καραμέλα του σταρχιδιστή βολεμένου δούλου των 500 ευρώ. Οπότε μην κρίνεις για να μην κριθείς. Επίσης, αν και δεν είμαι υποχρεωμένος να δώσω λόγο σε κανέναν για το αν είμαι ευχαριστημένος με τα €500, αλλά ναι "ρε" φίλε, από την ανεργία τα προτιμώ. Και αν και όλοι έχουν το δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν για το οτιδήποτε, έχουν την υποχρέωση να το κάνουν σεβόμενοι τον συνάνθρωπό τους. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μου βγάλει την παναγία στην προσπάθειά μου να βγάλω αυτό το πεντακοσάρικο, αλλά ούτε να ταχθεί εναντίον μου επειδή διαμαρτύρομαι για αυτό. Αυτό είναι πάγια τακτική του ταρίφα, που όποτε βλέπει τον απεργοσπάστη του σπάει το ταξί έτσι γιατί μπορεί. Και για να τσουβαλιάσω και λίγο, την αντίδραση σου στο οτιδήποτε δεν την δείχνεις μόνο με το να παραλύεις το κέντρο ή/και να σπάς ό,τι βρείς μπροστά σου.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Mια φορά παρευρέθηκα σε πορεία-αποκλεισμό δρόμου (από σπόντα, πήγα να βρω φίλους) και ακόμα αισθάνομαι περίεργα για τα επαναλαμβανόμενα σαχλά συνθήματα που λέγαμε..
Costas Bodas Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Κατ'αρχάς, όταν μιλάμε για πορείες δεν μιλάμε μόνο για την πορεία της Κυριακής. Μιλάμε και για πορείες όπου ο κάθε συνδικαλιστής, ταρίφας, δημόσιος και λοιποί ήδη-βολεμένοι-όπου-τους-βγάζουν-από-την-βολή-τους κατεβαίνει και κάνει το κέντρο πουτάνα. Το ίδιο και για τις απεργίες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Οπότε άσε την Λόρα εκεί που κάθεται. Κατα δεύτερον, όσο πιπιλάω εγώ την καραμέλα της ταλαιπωρίας, άλλο τόσο πιπιλάνε κάποιοι την καραμέλα του σταρχιδιστή βολεμένου δούλου των 500 ευρώ. Οπότε μην κρίνεις για να μην κριθείς. Επίσης, αν και δεν είμαι υποχρεωμένος να δώσω λόγο σε κανέναν για το αν είμαι ευχαριστημένος με τα €500, αλλά ναι "ρε" φίλε, από την ανεργία τα προτιμώ. Και αν και όλοι έχουν το δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν για το οτιδήποτε, έχουν την υποχρέωση να το κάνουν σεβόμενοι τον συνάνθρωπό τους. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μου βγάλει την παναγία στην προσπάθειά μου να βγάλω αυτό το πεντακοσάρικο, αλλά ούτε να ταχθεί εναντίον μου επειδή διαμαρτύρομαι για αυτό. Αυτό είναι πάγια τακτική του ταρίφα, που όποτε βλέπει τον απεργοσπάστη του σπάει το ταξί έτσι γιατί μπορεί. Και για να τσουβαλιάσω και λίγο, την αντίδραση σου στο οτιδήποτε δεν την δείχνεις μόνο με το να παραλύεις το κέντρο ή/και να σπάς ό,τι βρείς μπροστά σου. Συγνώμη!Λάθος μου που αναφέρθηκα συγκεκριμένα στην πορεία της Κυριακής και την έκανα στόχο για περεταίρω σχολιασμό. Με πορείες και αγώνες κατακτήθηκαν στο παρελθόν όσα δικαιώματα έχουμε σήμερα. Ακόμα κι αυτό του κατώτατου μισθού, που κάθε 2 μήνες αναθεωρείται λες και παίζεται στο χρηματιστήριο (ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο αυτό). Αν πιστεύεις ότι όλοι αυτοί που κατεβαίνουν στις πορείες είναι βολεμένοι, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Είναι βολεμένοι με τι ακριβώς? Με τους μισθούς τους που μειώνονται? με τη φορολογία που αυξάνεται? με τον φόβο της απόλυσης? με την αύξηση της τιμής των προϊόντων, της βενζίνης κτλ? με την μείωση - ακόμα και των πενιχρών - συντάξεων ? για να μη μιλήσω για τα βασικα παιδεία - υγεία ? Εδώ τίθεται θέμα επιβίωσης. Βολεμένοι είναι όσοι δεν έχουν σκεφτεί ποτέ να κατέβουν σ'αυτές (για τους δικούς τους πάντα λόγους). Τώρα το να βολεύεσαι με 500 euro, αυτό κι αν είναι ανήκουστο. Άλλο το 'προτιμώ', και άλλο το 'βολεύομαι και δεν κάνω τίποτα για να το αλλάξω'. Σίγουρα είναι προτιμότερα απο την ανεργία, αλλά με τι όρους. Αν βολεύεσαι με τους όρους αυτούς που κάποιος άλλος θέτει για σένα, είναι δικό σου θέμα. Μπορεί να μην εχεις βρεθεί στη δύσκολη θέση όλων αυτών και εύχομαι να μη βρεθείς ποτέ. Το να κατακρίνεις τον αγώνα των ανθρώπων όμως για το σύνολο,αυτό είναι κακό. Το 'μην κρίνεις για να μην κριθείς' είναι πολύ ωραίο. Μπορεί να το χρησιμοποιεί η εκάστοτε κυβέρνηση για προεκλογικό spot απο δω και πέρα! ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ(?). κρίνε την υπάρχουσα πολιτικο-οικονομική κατάσταση και μετά μίλα για σεβασμό στον άνθρωπο! ο πεινασμένος, ο καταπατημένος, και εκείνος ο τρίτος που τον πηδάνε καθημερινα, όταν αντιδράσει δεν θα σεβαστεί τίποτα! Καμία εξουσια, απ'όπου κι αν αυτή απορρέει. Τον συνάνθρωπο όμως τον σέβεται απο τη στιγμή και μόνο που αγωνίζεται για τα δικαιώματα του, τα δικαιώματά σου, τα δικαιώματά μου (μπορείς να συνεχίσεις την κλίση και στον πληθυντικό αριθμό). Δέ νομίζω να σου στέρησε κανένας το δικαίωμα να βγάλεις το 500σαρικό σου. Η 'παναγία' θα σου βγαίνει έτσι κι αλλιώς, γιατί το 500ρικο δεν ανταποκρίνεται σε κανένα 8ωρο, σε καμία εργασία! Λέγοντας οτι σε ταλαιπωρεί ο κόσμος και όχι το σύστημα, στο οποίο ζεις, η κυβέρνηση, ο εργοδότης, καπηλώνεις την προσπάθεια όλων αυτών που επιζητούν κάτι καλύτερο, γι αυτούς και το σύνολο. Μπορείς να τάσσεσαι εναντίων όλων αυτών. Κι αυτό δικαίωμά σου είναι. Αλλά μην περιμένεις συναίνεση σ'αυτη σου τη γνώμη και στάση ζωής απ'όλους. Κατα τ'αλλα, μπορείς να τσουβαλιάζεις όσο θες, αν νομίζεις ότι αυτό συμπληρώνει το ορθό της γνώμης σου. απο newsit.gr http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=122495&catid=9
pournaras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Συγνώμη!Λάθος μου που αναφέρθηκα συγκεκριμένα στην πορεία της Κυριακής και την έκανα στόχο για περεταίρω σχολιασμό. Με πορείες και αγώνες κατακτήθηκαν στο παρελθόν όσα δικαιώματα έχουμε σήμερα. Ακόμα κι αυτό του κατώτατου μισθού, που κάθε 2 μήνες αναθεωρείται λες και παίζεται στο χρηματιστήριο (ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο αυτό). Αν πιστεύεις ότι όλοι αυτοί που κατεβαίνουν στις πορείες είναι βολεμένοι, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Είναι βολεμένοι με τι ακριβώς? Με τους μισθούς τους που μειώνονται? με τη φορολογία που αυξάνεται? με τον φόβο της απόλυσης? με την αύξηση της τιμής των προϊόντων, της βενζίνης κτλ? με την μείωση - ακόμα και των πενιχρών - συντάξεων ? για να μη μιλήσω για τα βασικα παιδεία - υγεία ? Εδώ τίθεται θέμα επιβίωσης. Βολεμένοι είναι όσοι δεν έχουν σκεφτεί ποτέ να κατέβουν σ'αυτές (για τους δικούς τους πάντα λόγους). Τώρα το να βολεύεσαι με 500 euro, αυτό κι αν είναι ανήκουστο. Άλλο το 'προτιμώ', και άλλο το 'βολεύομαι και δεν κάνω τίποτα για να το αλλάξω'. Σίγουρα είναι προτιμότερα απο την ανεργία, αλλά με τι όρους. Αν βολεύεσαι με τους όρους αυτούς που κάποιος άλλος θέτει για σένα, είναι δικό σου θέμα. Προφανώς δεν εχεις βρεθεί ακόμα στη δύσκολη θέση όλων αυτών και εύχομαι να μη βρεθείς ποτέ. Το να κατακρίνεις τον αγώνα των ανθρώπων όμως για το σύνολο,αυτό είναι κακό. Το 'μην κρίνεις για να μην κριθείς' είναι πολύ ωραίο. Μπορεί να το χρησιμοποιεί η εκάστοτε κυβέρνηση για προεκλογικό spot απο δω και πέρα! ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ(?). κρίνε την υπάρχουσα πολιτικο-οικονομική κατάσταση και μετά μίλα για σεβασμό στον άνθρωπο! ο πεινασμένος, ο καταπατημένος, και εκείνος ο τρίτος που τον πηδάνε καθημερινα, όταν αντιδράσει δεν θα σεβαστεί τίποτα! Καμία εξουσια, απ'όπου κι αν αυτή απορρέει. Τον συνάνθρωπο όμως τον σέβεται απο τη στιγμή και μόνο που αγωνίζεται για τα δικαιώματα του, τα δικαιώματά σου, τα δικαιώματά μου (μπορείς να συνεχίσεις την κλίση και στον πληθυντικό αριθμό). Δέ νομίζω να σου στέρησε κανένας το δικαίωμα να βγάλεις το 500σαρικό σου. Η 'παναγία' θα σου βγαίνει έτσι κι αλλιώς, γιατί το 500ρικο δεν ανταποκρίνεται σε κανένα 8ωρο, σε καμία εργασία! Λέγοντας οτι σε ταλαιπωρεί ο κόσμος και όχι το σύστημα, στο οποίο ζεις, η κυβέρνηση, ο εργοδότης, καπηλώνεις την προσπάθεια όλων αυτών που επιζητούν κάτι καλύτερο, γι αυτούς και το σύνολο. Μπορείς να τάσσεσαι εναντίων όλων αυτών. Κι αυτό δικαίωμά σου είναι. Αλλά μην περιμένεις συναίνεση σ'αυτη σου τη γνώμη και στάση ζωής απ'όλους. Κατα τ'αλλα, μπορείς να τσουβαλιάζεις όσο θες, αν νομίζεις ότι αυτό συμπληρώνει το ορθό της γνώμης σου. Οπως εγραψε καπου πιο πανω ο συνονοματος σου (και δικος μου), εγιναν φετος 600 πορειες. Δυο δηλαδη καθε μερα. Μπορεις αυτες να τις συγκρινεις με αυτη της κυριακης, η με καποια αλλη που θα κατεβουν χιλιαδες στο δρομο για να διεκδικησουν την αυξηση του πεντακοσαρικου; Για αυτο εγραψα πιο πριν, ποσος μπορει να ειναι ο αριθμος αυτων που τους επιτρεπεται να κλεισουν ενα κεντρικο δρομο; Μπορεις εσυ με το υπαρχον καθεστως να μαζεψεις αλλους 100 και να κλεισετε την Παν/μιου για τη διασωση της καρετα - καρετα; Φυσικα και μπορεις. Το θεωρεις σωστο; Οποτε ασε τον κοσμο να αποφασισει. Αν μια πορεια αποδειχτει οτι ειναι μεγαλη (και ισως καταφερει να φερει καποιο αποτελεσμα), θα φανει απο τον κοσμο. Εκει πλεον αν θα εχεις στο δρομο χιλιαδες, ουτε καποιος θα δυσαρεστιθει, ουτε καμμια αστυνομια δεν προκειται να τους βαλει σε μια δωριδα γιατι απλα δε θα γινεται. Πορειες ομως που βλεπουμε καθημερινα, με 5 10 πανω και καμμια 500αρια νοματαιους να αποφασισουν να παραλυσουν το κεντρο, δε νομιζεις οτι πρεπει να μπουν σε μια σειρα;
KilliK Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 που να αρχισουμε να μιλαμε και για τα τρακτερ που κλεινουν την εθνικη οποτε γουσταρουν οι "φτωχοι" αγροτες.
Ζωή 303 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό νομίζω ότι είναι ακραίο. Δηλαδή από την συμμετοχή του κόσμου κρίνεται αν είναι σημαντικό ένα ζήτημα? Και σημαντικό για ποιον? Αυτό είναι υποκειμενικό νομίζω. Από την μία θέλετε όλοι να έχουμε λόγο και από την άλλη θέλετε να μετριόμαστε στις πορείες λες και πηγαίνουμε εκδρομή με το σχολείο! Αν είναι έτσι δικαιούνται να κάνουν πορείες οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ (που είμαστε πολλοί!) αλλά όχι μία εθνική μειονότητα όπως οι Αρμένιοι (παράδειγμα) που το θέμα μιας γενοκτονίας θεωρείται πιο σημαντικό. Δεν είναι λογικές αυτές παιδιά. Και στην τελική τα 50 άτομα θα έχουν τελειώσει σε 10 λεπτά την πορεία. Αλλού έγκειται το πρόβλημα της κοινωνίας μας, όχι στις πορείες.
Costas Bodas Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Πολλά πράγματα πρέπει να μπουν σε μία σειρά σ'αυτή τη χώρα. Και η αλλαγή πρέπει να γίνει σε πολιτικο επίπεδο, και εννοώ τους πολιτικούς. Το πολιτικό ζήτημα-πρόβλημα το καταπολεμάς στη βάση του και όχι περιφεριακά. Αλλιώς αναπαράγεται ανεξέλεγκτα. Δε μπορώ να υποδείξω στους εργαζόμενους (ακόμα κι αν αυτοί είναι 50 ή 100) που διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας τους και για το εργασιακό τους μέλλον τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν. Ούτε μπορώ να τους περιορίσω σε μία γραμμή λες και είναι δημοτικό.
Ζωή 303 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 που να αρχισουμε να μιλαμε και για τα τρακτερ που κλεινουν την εθνικη οποτε γουσταρουν οι "φτωχοι" αγροτες. Πρέπει να χεις μεγάλο πρόβλημα για να καταδικάζεις με ανύπαρκτη επιχειρηματολογία τον αγροτικό πληθυσμό. Εύχομαι μόνο να μην φτάσουμε απότομα στο τέλμα και βρεθείς σε τέτοια θέση αδυναμίας. Σε ενοχλεί ο αγρότης νεοέλληνα αλλά όχι ο επιχειρηματίας που στα κλέβει στα μουλωχτά,ε?
akpe Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Συγνώμη!Λάθος μου που αναφέρθηκα συγκεκριμένα στην πορεία της Κυριακής και την έκανα στόχο για περεταίρω σχολιασμό. Με πορείες και αγώνες κατακτήθηκαν στο παρελθόν όσα δικαιώματα έχουμε σήμερα. Ακόμα κι αυτό του κατώτατου μισθού, που κάθε 2 μήνες αναθεωρείται λες και παίζεται στο χρηματιστήριο (ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο αυτό). Αν πιστεύεις ότι όλοι αυτοί που κατεβαίνουν στις πορείες είναι βολεμένοι, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Είναι βολεμένοι με τι ακριβώς? Με τους μισθούς τους που μειώνονται? με τη φορολογία που αυξάνεται? με τον φόβο της απόλυσης? με την αύξηση της τιμής των προϊόντων, της βενζίνης κτλ? με την μείωση - ακόμα και των πενιχρών - συντάξεων ? για να μη μιλήσω για τα βασικα παιδεία - υγεία ? Εδώ τίθεται θέμα επιβίωσης. Βολεμένοι είναι όσοι δεν έχουν σκεφτεί ποτέ να κατέβουν σ'αυτές (για τους δικούς τους πάντα λόγους). Τώρα το να βολεύεσαι με 500 euro, αυτό κι αν είναι ανήκουστο. Άλλο το 'προτιμώ', και άλλο το 'βολεύομαι και δεν κάνω τίποτα για να το αλλάξω'. Σίγουρα είναι προτιμότερα απο την ανεργία, αλλά με τι όρους. Αν βολεύεσαι με τους όρους αυτούς που κάποιος άλλος θέτει για σένα, είναι δικό σου θέμα. Μπορεί να μην εχεις βρεθεί στη δύσκολη θέση όλων αυτών και εύχομαι να μη βρεθείς ποτέ. Το να κατακρίνεις τον αγώνα των ανθρώπων όμως για το σύνολο,αυτό είναι κακό. Το 'μην κρίνεις για να μην κριθείς' είναι πολύ ωραίο. Μπορεί να το χρησιμοποιεί η εκάστοτε κυβέρνηση για προεκλογικό spot απο δω και πέρα! ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ(?). κρίνε την υπάρχουσα πολιτικο-οικονομική κατάσταση και μετά μίλα για σεβασμό στον άνθρωπο! ο πεινασμένος, ο καταπατημένος, και εκείνος ο τρίτος που τον πηδάνε καθημερινα, όταν αντιδράσει δεν θα σεβαστεί τίποτα! Καμία εξουσια, απ'όπου κι αν αυτή απορρέει. Τον συνάνθρωπο όμως τον σέβεται απο τη στιγμή και μόνο που αγωνίζεται για τα δικαιώματα του, τα δικαιώματά σου, τα δικαιώματά μου (μπορείς να συνεχίσεις την κλίση και στον πληθυντικό αριθμό). Δέ νομίζω να σου στέρησε κανένας το δικαίωμα να βγάλεις το 500σαρικό σου. Η 'παναγία' θα σου βγαίνει έτσι κι αλλιώς, γιατί το 500ρικο δεν ανταποκρίνεται σε κανένα 8ωρο, σε καμία εργασία! Λέγοντας οτι σε ταλαιπωρεί ο κόσμος και όχι το σύστημα, στο οποίο ζεις, η κυβέρνηση, ο εργοδότης, καπηλώνεις την προσπάθεια όλων αυτών που επιζητούν κάτι καλύτερο, γι αυτούς και το σύνολο. Μπορείς να τάσσεσαι εναντίων όλων αυτών. Κι αυτό δικαίωμά σου είναι. Αλλά μην περιμένεις συναίνεση σ'αυτη σου τη γνώμη και στάση ζωής απ'όλους. Κατα τ'αλλα, μπορείς να τσουβαλιάζεις όσο θες, αν νομίζεις ότι αυτό συμπληρώνει το ορθό της γνώμης σου. απο newsit.gr http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=122495&catid=9 Μέσα στα παραδείγματα που δίνεις, συμπεριλαμβάνειςγια παράδειγμα και τις κινητοποιήσεις του ΣΑΤΑ; Ή μήπως οι κατα τα άλλα συμπαθέστατοι αυτοκινητηστές κλείνανε το κέντρο για το δικό μου καλό; Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δεν είναι όλες οι κινητοποιήσεις ίδιες. Για κάθε έναν που δικαίως μάχεται για τα δικαιώματα του/μου/σου/όλων μας, υπάρχει τουλάχιστον ένας που απλά κλαίγεται για την προσωπική του βολή. Το να "ανεχτώ" (σε εισαγωγικά για να μην νομίσεις πάλι οτι εναντιώνομαι) τον πολίτη που κατέβηκε την Κυριακή να ουρλιάξει για τον μισθό του είναι εντελώς διαφορετικό από το να ανεχτώ τον φορτηγατζή που παραλύει την πόλη για να κλαφτεί που του αφαιρούν το δικαίωμα να κάνει ό,τι γουστάρει εις βάρος μου. Οι δεκάδες χιλιάδες που κατέβηκαν την Κυριακή ναι κατέβηκαν για εμένα, για εσένα, για όλους μας. Μπορείς όμως να πείς το ίδιο πράγμα για κάθε πορεία που έγινε π.χ. την τελευταία δεκαετία; Επίσης, το να μη λαμβάνω ενεργά μέρος σε μια κινητοποίηση δεν σημαίνει απαραίτητα οτι διαφωνώ με αυτήν. Όσο και να το θέλουν κάποιοι, το "μαζί μας ή εναντίον μας" δεν υφίσταται, όχι για μένα, για όλους. Δεν τάσσομαι κατά της διαμαρτυρίας κανενός, εκτός αν αυτή γίνεται με καταχρηστικό ή/και προκλητικό τρόπο. Να μην εναντιωθώ δηλαδή όταν ο ταρίφας μου απαγορεύει την πρόσβαση στο λιμάνι ή στο αεροδρόμιο και με αναγκάζει να πληρώσω διπλό εισιτήριο; Να μην εναντιωθώ στον μαθητή που ξαφνικά θυμήθηκε τον Γρηγορόπουλο (όσον αφορά την ποιότητα εκπαίδευσης βέβαια, που να διαμαρτυρόμαστε τώρα, προτεραιότητες) και αποφάσισε να κλείσει με κάδους και να κάνει Βοσνία την Θηβών, στερώντας μου την δυνατότητα να παρακολουθήσω μάθημα; Αυτούς δηλαδή γιατί είμαι υποχρεωμένος να τους σεβαστώ; Ακραία ίσως παραδείγματα, αλλά καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου.
Ζωή 303 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέσα στα παραδείγματα που δίνεις, συμπεριλαμβάνειςγια παράδειγμα και τις κινητοποιήσεις του ΣΑΤΑ; Ή μήπως οι κατα τα άλλα συμπαθέστατοι αυτοκινητηστές κλείνανε το κέντρο για το δικό μου καλό; Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δεν είναι όλες οι κινητοποιήσεις ίδιες. Για κάθε έναν που δικαίως μάχεται για τα δικαιώματα του/μου/σου/όλων μας, υπάρχει τουλάχιστον ένας που απλά κλαίγεται για την προσωπική του βολή. Το να "ανεχτώ" (σε εισαγωγικά για να μην νομίσεις πάλι οτι εναντιώνομαι) τον πολίτη που κατέβηκε την Κυριακή να ουρλιάξει για τον μισθό του είναι εντελώς διαφορετικό από το να ανεχτώ τον φορτηγατζή που παραλύει την πόλη για να κλαφτεί που του αφαιρούν το δικαίωμα να κάνει ό,τι γουστάρει εις βάρος μου. Οι δεκάδες χιλιάδες που κατέβηκαν την Κυριακή ναι κατέβηκαν για εμένα, για εσένα, για όλους μας. Μπορείς όμως να πείς το ίδιο πράγμα για κάθε πορεία που έγινε π.χ. την τελευταία δεκαετία; Επίσης, το να μη λαμβάνω ενεργά μέρος σε μια κινητοποίηση δεν σημαίνει απαραίτητα οτι διαφωνώ με αυτήν. Όσο και να το θέλουν κάποιοι, το "μαζί μας ή εναντίον μας" δεν υφίσταται, όχι για μένα, για όλους. Δεν τάσσομαι κατά της διαμαρτυρίας κανενός, εκτός αν αυτή γίνεται με καταχρηστικό ή/και προκλητικό τρόπο. Να μην εναντιωθώ δηλαδή όταν ταρίφας μου απαγορεύει την πρόσβαση στο λιμάνι ή στο αεροδρόμιο και με αναγκάζει να πληρώσω διπλό εισητήριο; Να μην εναντιωθώ στον μαθητή που ξαφνικά θυμήθηκε τον Γρηγορόπουλο (όσον αφορά την ποιότητα εκπαίδευσης βέβαια, που να διαμαρτυρόμαστε τώρα, προτεραιότητες) και αποφάσισε να κλείσει με κάδους και να κάνει Βοσνία την Θηβών, στερώντας μου την δυνατότητα να παρακολουθήσω μάθημα; Αυτούς δηλαδή γιατί είμαι υποχρεωμένος να τους σεβαστώ; Ακραία ίσως παραδείγματα, αλλά καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. Συμφωνώ αλλά ποιος είσαι εσύ, εγώ ή ο καθένας που κρίνει το αν μια πορεία είναι σημαντική να γίνει? Να εναντιωθείς αλλά μην ξεφεύγουμε και λέμε να μην διαδηλώνει όποιος δεν έχει κάτι σοβαρό να πει κατά την δικιά μας άποψη. Και εσύ να εκδηλώσεις την οργή σου αλλά και ο άλλος με τον οποίο δεν σχετίζεσαι χωρίς να τον αποτρέπεις όμως από το να εκφραστεί. Ούτε εγώ συμφωνούσα με τον ταριφούλη που πλακωνόταν με τον συνάδερφο του στον δρόμο αλλά είναι απαραίτητο να υπάρχει ελευθερία λόγου και να περαστεί και στις επόμενες γενιές. Όσο για τον Γρηγορόπουλο και τους μαθητές ας μην κρίνουμε τόσο αυστηρά παιδιά τα οποία δεν έχουν κανένα μέλλον.
akpe Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Σαφώς και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι σημαντική ή όχι. Αλλά σίγουρα θα δικαιολογήσω περισσότερο τον συνταξιούχο που παλέυει για την σύνταξή του παρά τον οδηγό που χάνει το προνόμιο να μου φέρεται σαν σκουλίκι. Μην κολλάς στα συγκεκριμένα παραδείγματα, σίγουρα υπάρχουν δεκάδες παρόμοια. Απλά έφερα ένα τυχαίο παράδειγμα στον Κώστα οτι δεν είναι πάντα όλες οι διαδηλώσεις ίδιες και δεν εξυπηρετούν τους ίδιους σκοπούς. Άσε αυτό για τους μαθητές είναι δράμα. Ναι μεν το μέλλον τους ούτε καν θέλω να το σκέφτομαι, αλλά γιατί το θυμούνται μόνο για τον Γρηγορόπουλο και για την βάση του 10; Πότε ήταν η τελευταία φορά που διαμαρτυρήθηκαν οργανωμένα για κάποιο κακογραμμένο σχολικό εγχειρίδιο; Πότε ήταν η τελευταία φορά που διαμαρτυρήθηκαν οργανωμένα για τις ανακρίβειες στο βιβλίο ιστορίας; Πότε ήταν η τελευταία φορά που διαμαρτυρήθηκαν οργανωμένα για την ποιότητα τόσο των μαθημάτων όσο και του περιεχομένου τους; Πότε ήταν η τελευταία φορά που διαμαρτυρηθήκαμε για κάτι ουσιώδες και όχι για κάτι που θα οδηγούσε στην διαμαρτυρήθηκαν οργανωμένα (με την αρνητική έννοια του όρου) της σχολικής ζωής; Just saying...
Costas Bodas Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Ναι μπορεί να μην εξυπηρετούν όλες οι διαδηλώσεις τον ίδιο σκοπό. Όπως είπα και προηγουμένως, δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό κρίνουμε σε κάθε κλάδο ποιά είναι η καλύτερη δυνατή εκφραση διαμαρτυρίας. Δε μπορώ να μιλήσω με 'αξιώσεις' για τους ταξιτζήδες γιατί δεν έιμαι μέσα στον χορό και χώρο. Το οτι δημιουργούν κυκλοφορική συμφόρηση αυτό είναι απόρροια μιάς αντίδρασης που οι ίδιοι έχουν επιλέξει. Αυτό συμβαίνει και με τις περισσότερες αντιδράσεις πολιτών εξάλλου. Έγιναν αλεπάλληλες διαβουλεύσεις με το αρμόδιο υπουργείο, και έκριναν σωστό να διαμαρτηρηθούν κατ'αυτό τον τρόπο. Ο σημαιοφόρος ταξιτζής με την υπερχρεωση της ταρίφας που σπάει το ταξί του συναδέλφου του και προκαλεί κυκλοφορικό χάος, δημιουργεί και σε μένα σκέψεις με αρνητικά πρόσημα. Όμως δε μπορώ να σταθώ εκεί. Πρίν λίγο καιρό έβλεπες μεμονομένες αντιδράσεις απο διάφορους κλάδους ξεχωριστά. Πράγμα που έδειχνε οτι κατι δεν πάει καλά.. Σε καθ'εναν απο αυτούς! Αυτό που έχει σημασία σήμερα είναι το οτι η αντίδραση και η οργή, φαίνεται στο σύνολο του κόσμου και εκφράζεται ενιαία. Και αυτό είναι κάτι ενθαρυντικό.
akpe Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό που έχει σημασία σήμερα είναι το οτι η αντίδραση και η οργή, φαίνεται στο σύνολο του κόσμου και εκφράζεται ενιαία. Και αυτό είναι κάτι ενθαρυντικό. Γιατί νομίζεις πως τώρα θέλουν να περάσουν αυτά τα μέτρα; Φοβούνται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα