Προς το περιεχόμενο

Super deals Multirama ???


FatMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

πες μου ότι γέλασες προκλητικά και δυνατά με το που στο είπε για να καταλάβει πόσο του κώλου ήταν η δικαιολογία του :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τωρα δεν θελει μαζικες παραγγελιες και μετα να φανε ενα ακυρο?

Βασικά θέλει και Proxy και ψεύτικες δ/σεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου εστειλε αλλη κοπελια μειλ σημερα μετα τα παραπονα (ζητησα να μου στείλουν άλλο macbook που εμφανίστηκε την επόμενη μέρα στη σελίδα και φυσικα και αυτό "εκανε φτερά" παρόλο που με το που μπήκε τους εστειλα mail)...

 

Φυσικα και δε μου ειπε τιποτα αξιοπρεπες/αξιολογο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Help!

Βρε παιδια θα τρελλαθω!

Το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη αλλα επειδη ειστε εμπειροι και κατεχετε τα θεματα περι υπολογιστων δωστε μου τα φωτα σας σας παρακαλω!

Με το λαπτοπ που παρελαβα χτες (hq deluxe 6600) ημουν μες την τρελη χαρa. Μετα oμως απο λιγη ωρα που χρησιμοποιησα το λαπτοπ αρχισε να κανει ενημερωση απο τη microsoft και το αφησα να ενημερωθει. Αφου περασε καμποση ωρα και μετα απο 3 βηματα (αναμεσα σε καθε βημα εκανε restart απο μονο του) στο 3ο κολλησε στο 100% και δεν προχωρουσε. Εκλεισα το λαπτοπ και οταν το ξαναανοιξα, παταω το κουμπι "user" και μου λεει καλοσωρισατε κλπ. Μετα μαυριζει η σελιδα και λεει" αυτο δεν ειναι γνησιο αντιγραφο windows" και δεν με αφηνει να προχωρησω.

Τηλεφωνω στο service της multirama (3 χρονια εγγυηση) και μου λενε οτι θελουν 40 ευρω για να μου ξαναβαλουν τους κωδικους και να απενεργοποιησουν τις ενημερωσεις των windows ωστε να μην ξαναεχω τετοιο θεμα στο μελλον!!! Ειναι λεει τοσα λεφτα γιατι αυτη η διαδικασια παιρνει 3 ωρες. :shifty:

Οτι εχει να κανει λεει με τα windows ειναι εκτος εγγυησης!!! :mad:

Απ'ότι καταλαβατε ειμαι εντελως ασχετη. Εχουν δικιο;

 

Επισης για οσους εχουν 3 χρονια εγγυηση να ξερετε οτι μονο τον πρωτο χρονο ειναι ολα μεσα στην εγγυηση. Για τα επομενα δυο, τα εργατικα ειναι εκτος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Help!

Βρε παιδια θα τρελλαθω!

Το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη αλλα επειδη ειστε εμπειροι και κατεχετε τα θεματα περι υπολογιστων δωστε μου τα φωτα σας σας παρακαλω!

Με το λαπτοπ που παρελαβα χτες (hq deluxe 6600) ημουν μες την τρελη χαρa. Μετα oμως απο λιγη ωρα που χρησιμοποιησα το λαπτοπ αρχισε να κανει ενημερωση απο τη microsoft και το αφησα να ενημερωθει. Αφου περασε καμποση ωρα και μετα απο 3 βηματα (αναμεσα σε καθε βημα εκανε restart απο μονο του) στο 3ο κολλησε στο 100% και δεν προχωρουσε. Εκλεισα το λαπτοπ και οταν το ξαναανοιξα, παταω το κουμπι "user" και μου λεει καλοσωρισατε κλπ. Μετα μαυριζει η σελιδα και λεει" αυτο δεν ειναι γνησιο αντιγραφο windows" και δεν με αφηνει να προχωρησω.

Τηλεφωνω στο service της multirama (3 χρονια εγγυηση) και μου λενε οτι θελουν 40 ευρω για να μου ξαναβαλουν τους κωδικους και να απενεργοποιησουν τις ενημερωσεις των windows ωστε να μην ξαναεχω τετοιο θεμα στο μελλον!!! Ειναι λεει τοσα λεφτα γιατι αυτη η διαδικασια παιρνει 3 ωρες. :shifty:

Οτι εχει να κανει λεει με τα windows ειναι εκτος εγγυησης!!! :mad:

Απ'ότι καταλαβατε ειμαι εντελως ασχετη. Εχουν δικιο;

 

Επισης για οσους εχουν 3 χρονια εγγυηση να ξερετε οτι μονο τον πρωτο χρονο ειναι ολα μεσα στην εγγυηση. Για τα επομενα δυο, τα εργατικα ειναι εκτος!

τι διάολο???

σπασμένα windows είχε επάνω???

τι γινετεεεεεεεε ρεεεεεεεεεηηηηηηη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Help!

Βρε παιδια θα τρελλαθω!

Το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη αλλα επειδη ειστε εμπειροι και κατεχετε τα θεματα περι υπολογιστων δωστε μου τα φωτα σας σας παρακαλω!

Με το λαπτοπ που παρελαβα χτες (hq deluxe 6600) ημουν μες την τρελη χαρa. Μετα oμως απο λιγη ωρα που χρησιμοποιησα το λαπτοπ αρχισε να κανει ενημερωση απο τη microsoft και το αφησα να ενημερωθει. Αφου περασε καμποση ωρα και μετα απο 3 βηματα (αναμεσα σε καθε βημα εκανε restart απο μονο του) στο 3ο κολλησε στο 100% και δεν προχωρουσε. Εκλεισα το λαπτοπ και οταν το ξαναανοιξα, παταω το κουμπι "user" και μου λεει καλοσωρισατε κλπ. Μετα μαυριζει η σελιδα και λεει" αυτο δεν ειναι γνησιο αντιγραφο windows" και δεν με αφηνει να προχωρησω.

Τηλεφωνω στο service της multirama (3 χρονια εγγυηση) και μου λενε οτι θελουν 40 ευρω για να μου ξαναβαλουν τους κωδικους και να απενεργοποιησουν τις ενημερωσεις των windows ωστε να μην ξαναεχω τετοιο θεμα στο μελλον!!! Ειναι λεει τοσα λεφτα γιατι αυτη η διαδικασια παιρνει 3 ωρες. :shifty:

Οτι εχει να κανει λεει με τα windows ειναι εκτος εγγυησης!!! :mad:

Απ'ότι καταλαβατε ειμαι εντελως ασχετη. Εχουν δικιο;

 

Επισης για οσους εχουν 3 χρονια εγγυηση να ξερετε οτι μονο τον πρωτο χρονο ειναι ολα μεσα στην εγγυηση. Για τα επομενα δυο, τα εργατικα ειναι εκτος!

 

Λογικά είτε είχαν βάλει οι ίδιοι σπασμένα windows εξ αρχής είτε είχαν ένα cd windows για όλα τα pc...Αλλιώς εφόσον τον παίρνεις από μαγαζί είναι ανεπίτρεπτο να κλειδώνονται, είναι δική τους βλακεία και πάρε να τους πεις ότι είναι ανεπίτρεπτο αυτό που έγινε...Εσύ πήρες υπολογιστή με λειτουργικό και εφόσον αυτό ειναι αυθεντικό δεν πρέπει να κλειδώνει...Τριξτους τα δόντια γιατί είναι λάθος τους και κοιτάζουν να στα αρπάξουν...Αν δεν βρεις άκρη πάντως pm me να σου πω πως θα το φτιάξεις σε 10 λεπτά...

 

Υ.Γ. Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες απατεώνες τελικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει, το 'χουν χάσει εντελώς. Γιατί να της χτυπήσει αν ήταν αυθεντικά τα windows? Να τους πεις ότι θα κάνεις καταγγελία στην Microsoft Ελλάδας ότι πουλήσανε hardware με παράνομο λογισμικό επάνω, να δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος.

To λάπτοπ έχει αυτοκόλλητο επάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει, το 'χουν χάσει εντελώς. Γιατί να της χτυπήσει αν ήταν αυθεντικά τα windows? Να τους πεις ότι θα κάνεις καταγγελία στην Microsoft Ελλάδας ότι πουλήσανε hardware με παράνομο λογισμικό επάνω, να δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος.

To λάπτοπ έχει αυτοκόλλητο επάνω?

 

Όντως αυτό πες τους και θα δεις ότι θα έρθουν και από το σπίτι να στο πάρουν για να το φτιάξουν...Έτσι για να τους κοπεί η μαγκιά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή είμαι πολύ γκαντέμης ή με κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μου...

 

Ακούστε ιστορία....

 

Βλέπω στο site απο Παρασκευή βράδυ προς Σάββατο μια φωτογραφική, το Σάββατο πρωί στις 9:00 ακριβώς παίρνω στα κεντρικά και ρώταω ποιό κατάστημα την έχει...

Ξεκινάει η τηλεφωνήτρια και λέει "υπάρχει ένα στη Λάρισα, εεεεεεεε, όχι όχι, δεν υπάρχει πουθενά".....

Λέω ευχαριστώ πολύ και κλείνω...

Ακριβώς μετά (9:10) παίρνω τηλέφωνο στη Λάρισα...

ΤΟυς ρωτάω αν έχουν το συγκεκριμένο μοντέλο, και μου λέει (ο υπεύθυνος παρακαλώ)πως την έχουν...

Ωραία, του δίνω τα στοιχεία μου και μου λέει, "τώρα τη στέλνω, Δευτέρα πρωί θα είναι σπίτι σας"...

Πολύ καλά μέχρι εδώ...

Δευτέρα βράδυ, αφού δεν μου είχε έρθει, πήρα να ρωτήσω τι έχει γίνει...

Μιλάω με μια κοπέλα, της εξηγώ, μου λέει εδώ είναι η φωτογραφική, τώρα τη στέλνω, αύριο (Τρίτη) θα είναι εκεί...

Μετά απο 10 λεπτά ξαναπαίρνω για να ρωτήσω κάτι άλλο και μου λέει καλά που πήρατε γιατί "υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη φωτογραφική..."

-Τι? (της λεω)

-Είναι κρατημένη

-Κρατημένη;

-Ναι

-Μα πως γίνετε αυτό αφού πήρα Σάββατο πρωί και την έκλεισα. Πότε έγινε η κράτηση?

-Εμ, Παρασκευή...

-Μα δεν υπήρχε το μοντέλο αυτό στο site σας την Παρασκευή...!

_Εμ, θα σας πάρω σε λίγο...

Φυσικά δεν με πήραν, αλλά τους πήρα εγώ μετά απο λίγο...

Μιλάω πάλι με μια κοπέλα, και της τα χώνω με ωραίο και ευγενικό τρόπο...

Το καταλαβαίνει ένας υπάλληλος που ήτν δίπλα της και παίρνει το τηλέφωνο, τον αναγνωρίζω πως ήταν ο υπεύθυνος (ο ίδιος που είχα μιλήσει το Σάββατο το πρωί) και μου λέει ποιό είναι το πρόβλημα...

Του εξηγώ και εκείνου (και του τονίζω πως μιλήσαμε μαζί), μου λέει πάρτε με σε 5 λεπτάκια...

Παίρνω σε 10 λεπτά, το σηκώνει άλλος υπάλληλος, του λέω είχα μιλήσει κτλ κτλ...

Ξαναμιλάω τελικά με τον υπεύθυνο και μου λέει πως τελικά είχαν 2 κομμάτια, ένα κλειστό, και ένα εκθεσιακό.

Εμένα λέει θα μου έστελναν το κλειστό μιας και είχα πάρει πρωί πρωί, και κατά τις 10 το πρωί του Σαββάτου είχε πάει κάποιος και πήρε το εκθεσιακό...

Ωραία, του λέω, εμένα γιατί δε μου ήρθε ποτέ τότε το κλειστό...????

Αυτό θέλω να σας πω, μου λέει, ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝ.....

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....

Τι άλλο να τους πω εκείνη τη στιγμή?

Κάποιος θα τη "μπάνισε" και θα τη πήρε για "πάρτη" του...

Μεγιές....

 

Τέτοια απάτη έχει πολύ καιρό να μου συμβεί...

Έχω τρελαθεί...

 

Μην σου κανει εντυπωση φιλε μου, αν δεν μπει δικλειδα ωστε να Μην μπορουν να αγορασουν προιοντα προσφορας οι υπαλληλοι των καταστηματων αυτα θα συμβαινουν συνεχεια. Το ιδιο μου ειχαν κανει με το Optimus 2X, πηρα τηλ, υπαρχει ολα καλα, περναω να το παρω και ειχε γινει καπνος απο υπαλληλο εκει μεσα...Βεβαια μετα το πηρα απο τον Κωτσοβολο και πιο φτηνα αλλα η κοροιδια ειναι κοροιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κεντρικά βγάζουν στο site, το απόθεμα που φαίνεται από το μηχανογραφικό τους σύστημα να υπάρχει στα καταστήματα. Πριν το κάνουν αυτό, δεν ελέγχουν την διαθεσιμότητα των προϊόντων στα καταστήματα. Έτσι υπάρχουν προϊόντα που έχουν φθορές, έχουν κλαπεί, έχουν απαλλοτριωθεί από πελάτες ή υπαλλήλους. Χθες πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα του Πειραιά για ένα εξωτερικό δίσκο. Μετά από μικρή αναμονή για το σύνηθες ψάξιμο, ακούω στο βάθος του τηλεφώνου κάποιον να λέει "είναι αυτός που χρησιμοποιούν στο σέρβις" και καπάκι η απάντηση του υπαλλήλου δεν υπάρχει εδώ τέτοιος δίσκος, ξαναπάρτε σε μία ώρα που θα παραλάβουμε νέα προϊόντα από τα κεντρικά !! Από ότι φαίνεται, με το σύστημα αυτό, ξετινάζουν τα καταστήματα και περιορίζουν τις απώλειες. Το να ήταν χαμένη η φωτογραφική μηχανή του φίλου πιο πάνω εξ' αρχής, είναι το πιθανότερο. Το θέμα είναι ποιος υπάλληλος θα την πληρώσει σε τιμή έκπτωσης από την τσέπη του !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Help!

Βρε παιδια θα τρελλαθω!

Το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη αλλα επειδη ειστε εμπειροι και κατεχετε τα θεματα περι υπολογιστων δωστε μου τα φωτα σας σας παρακαλω!

Με το λαπτοπ που παρελαβα χτες (hq deluxe 6600) ημουν μες την τρελη χαρa. Μετα oμως απο λιγη ωρα που χρησιμοποιησα το λαπτοπ αρχισε να κανει ενημερωση απο τη microsoft και το αφησα να ενημερωθει. Αφου περασε καμποση ωρα και μετα απο 3 βηματα (αναμεσα σε καθε βημα εκανε restart απο μονο του) στο 3ο κολλησε στο 100% και δεν προχωρουσε. Εκλεισα το λαπτοπ και οταν το ξαναανοιξα, παταω το κουμπι "user" και μου λεει καλοσωρισατε κλπ. Μετα μαυριζει η σελιδα και λεει" αυτο δεν ειναι γνησιο αντιγραφο windows" και δεν με αφηνει να προχωρησω.

Τηλεφωνω στο service της multirama (3 χρονια εγγυηση) και μου λενε οτι θελουν 40 ευρω για να μου ξαναβαλουν τους κωδικους και να απενεργοποιησουν τις ενημερωσεις των windows ωστε να μην ξαναεχω τετοιο θεμα στο μελλον!!! Ειναι λεει τοσα λεφτα γιατι αυτη η διαδικασια παιρνει 3 ωρες. :shifty:

Οτι εχει να κανει λεει με τα windows ειναι εκτος εγγυησης!!! :mad:

Απ'ότι καταλαβατε ειμαι εντελως ασχετη. Εχουν δικιο;

 

Επισης για οσους εχουν 3 χρονια εγγυηση να ξερετε οτι μονο τον πρωτο χρονο ειναι ολα μεσα στην εγγυηση. Για τα επομενα δυο, τα εργατικα ειναι εκτος!

 

Αν η κοπέλα μεταφέρει σωστά αυτά που της είπαν, τότε το μουλτι θα της βάλει κρακ.. Δεν βλέπω άλλο λόγο να κλείσεις το windows update εκτός από κρακ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...