Προς το περιεχόμενο

Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Γενάρη του 12 αποφάσισα να πάρω μια 27” Samsung από την msystems η οποία κατέληξε σε περιπέτεια. Κάποιοι θα έχετε διαβάσει το σχετικό post μιας και η όλη ιστορία κράτησε περίπου ένα μήνα (http://www.insomnia.gr/topic/432070-samsung-s27a850d-εμπειρίες/).

 

Long-story-sort: η οθόνη ήρθε με πρόβλημα, την έστειλα στο service ως DOA από όπου ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τίποτα. Οι μέρες πέρναγαν και στράφηκα στο κατάστημα για βοήθεια. Το κατάστημα κατάφερε να επικοινωνήσει με την Samsung και να ζητήσει αντικατάσταση με νέα οθόνη, κάτι που δεν έγινε πότε λόγο έληψης στοκ στην Ελλάδα. Αποφάσισα να περιμένω αλλά το εμπόρευμα δεν ερχότανε ποτέ (πέρασαν 4 εβδομάδες μέχρι να σταματήσω να ασχολούμαι).

 

Με τα πολλά έφτασα στο σημείο να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω από το μαγαζί (msystems) τα οποία και μου επιστρέψανε στο ακέραιο την επόμενη ημέρα. Αγόρασα λοιπόν μια οθόνη από τοπικό κατάστημα της Πάτρας, μια Dell U2711 στην τιμή των 650ε.

Έφτιαξα και το γραφείο μου ευτυχισμένος που η ιστορία έφτασε σε ένα τέλος και επιτέλους είχα μια οθόνη που πολλά χρόνια ήθελα να πάρω και έκατσα να την απολαύσω.

 

Εγώ δεν το γνώριζα τότε, αλλά η ιστορία δεν τέλειωνε εκεί. Είχε και συνέχεια και μάλιστα πολύ πολύ ωραία.

 

Περίπου μια εβδομάδα μετά την επιστροφή των χρημάτων από την msystems και την αγορά της Dell από την Πάτρα, έλαβα το εξής mail:

 

 

Μου φάνηκε πολύ ωραίο που σκέφτονται πως να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους οπότε απάντησα χωρίς δισταγμό και είπα ότι αγόρασα την Dell, στα 650ε και έκλεισα με ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση τις 30 ημέρες που είχα μπλεξίματα με την Samsung.

 

Και εδώ έρχεται η έκπληξη, ένα mail που όχι μόνο δεν το περίμενα αλλά και να μου το έλεγαν δε θα το πίστευα:

 

 

Κανά 20λέπτο το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα, μήπως και μου είχε ξεφύγει κάτι. Στο τέλος φώναξα και την οικογένεια να το δει για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει καλά.

Είχα διαβάσει καλά...

 

Ακόμα σαστισμένος και με μια δόση απορίας απάντησα πως σχεδίαζα ένα ταξίδι στην Αθήνα (εχθές, 17/2/12) οπότε θα πάω να τους γνωρίσω από κοντά και να κάνω τις αγορές μου.

Μου ζήτησαν να κάνω μια παραγγελία μέσω του site τους για να την ετοιμάσουν και δήλωσαν πως με περίμεναν στο κατάστημα. Έκανα την παραγγελία (για την ιστορία: έβγαλα στην αχρηστία τον παλιό core2 για έναν i7) και περίμενα να έρθει η μέρα που θα πήγαινα Αθήνα.

Πέρασε μια βδομάδα, όπου ακόμα δεν το είχα πιστέψει, και βρίσκομαι στην msystems εχθές το μεσημέρι.

 

Μου δίνουν μια γιγάντια τσάντα με τα ψώνια (τύφλα να έχουν οι jumboσακούλες), πληρώνω την διαφορά και κάνουμε και μια συζήτηση μερικών λεπτών με τα παιδιά που δούλευαν στο μαγαζί.

Στην συζήτηση κάνω την εύλογη ερώτηση, αν ήταν δικιά τους πρωτοβουλία το μαγικό δώρο των 650ε ή αν ήταν προτροπή από την Samsung. Η απάντηση ήταν πως ήταν δικιά τους απόφαση και πως και όχι της Samsung.

 

Έφυγα από το μαγαζί χαιρετώντας και υποσχόμενος πως μπορεί να μην με δουν από κοντά ξανά, αλλά το όνομά μου κάπου θα το δουν στους αγοραστές μέσω του website τους.

 

Ήταν λίγο τρελή εμπειρία, από αυτές που δεν νομίζω ότι θα μου ξανατύχουν και ήθελα να την μοιραστώ με το φόρουμ. Να μην λέμε μόνο τα κακά, να λέμε και τα όμορφα όταν αυτά συμβαίνουν ;)

 

σου ζητησανε την αποδειξη της οθονης που πηρες? θελω να πω εσυ μπορει να λες πηρα οθονη με 650 ευρω και να πηρες με 200 ή να μην πηρες καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Τα πράγματα είναι απλά: είναι η καλύτερη τους διαφήμιση!

Μαθηματικά να το δούμε γίνεται ακόμα πιο απλό.

 

 

[*]Τα προϊόντα που εγώ αγόρασα δεν τους κοστίζουν 650ε αλλά κάτι λιγότερο. 650ε είναι η τιμή λιανικής. Να πούμε ότι τους κοστίζουν 500ε έτσι για την ιστορία?

[*]Επειδή μου άρεσε η κίνηση εγώ έκανα αγορές 970ε' date=' δλδ άφησα στο μαγαζί 320ε. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να χαλάσω αυτά τα 320, όχι αυτή την εποχή (και μακάρι να μπορούσα να δώσω και άλλα).

[*']Όλοι μου οι φίλοι και συνεργάτες στην Πάτρα έμαθαν για την msystems και θα την έχουν κατά νου σε επόμενη αγορά τους. Υπενθιμίζω ότι η Πάτρα έχει αμέτρητα μαγαζιά για υπολογιστές και 3 μεγάλες αλύσιδες με 4 υποκαταστήματα. Τώρα κάποιοι έμαθαν ότι υπάρχει και η msystems και θα το διαδώσουν.

[*]Τώρα που το skroutz χρεώνει με το κλικ (και μάλιστα εξωφρενικά ποσά) το κάθε μαγαζί πρέπει να ψάξει άλλους τρόπους για να διαφημιστεί και να γίνει γνωστό.

[*]Έχουμε 5 σελίδες κουβέντα -σε τεχνολογικό forum- και αυτό είναι η καλύτερη διαφήμιση για αυτούς. Δύο πελάτες να κερδίσουν (και εμένα 3) ήδη πέτυχαν το σκόπο τους.

[*]Οι ίδιοι μπορούν να επανακοινωποιήσουν το post μου σε περιοδικά ή άλλα sites/blogs.

 

 

Τέλος πιστεύεις ότι με 500ε θα μπορούσαν να έχουν κάποια διαφήμιση που θα εξαπλωνόταν όσο αυτό που ήδη έκαναν?

 

Δεν αναφέρω καν το ότι θα μπορούσαν μέχρι και από την samsung να ζητήσουν κάτι (πχ έκπτωση) ως αποζημίωση. Δεν το αναφέρω γιατί δεν το ξέρουμε αν θα γίνει και γιατί δεν μας νοιάζει κιόλλας η σχέση προμηθευτή-καταστήματος. Μας νοιάζει η σχέση καταστήματος-καταναλωτή.

 

Όπως βλέπεις εξηγείται το θέμα του υπέρογκου όπως σωστά είπες ποσού. Για τον απλό λόγο ότι με τόσα χρήματα δεν θα μπορούσαν να βάλουν διαφήμιση στην tv (ουτε καν να την γυρίσουν) ενώ τώρα σίγουρα κερδίζουν πελάτες και μάλιστα πελάτες του χώρου (δλδ που θα ξανα-ψωνίσουν από εκεί).

Έχει διαφορά ο ευχαριστημένος επαγγελματίας από την θεία-Μαρίκα που θέλει HDTV-3D. Ο πρώτος δεν αλλάζει μαγαζί εύκολα, η δεύτερη πάει μια στο ένα μια στο άλλο :)

 

νομιζω με καλυψες... αυτα σκεφτομουν και γω.. πολυ καλη και εξυπνη κινηση απο το μαγαζι..

και μακαρι να πηγαινει καλα ....

μεσω αυτης της κινησης μαθαμε καποια απο τα σχολια σε αυτο το νημα, οτι μαγαζι ειναι πολυ αξιοπιστο και αξιζει να το προτιμησουμε...

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...