Προς το περιεχόμενο

Ποιές είναι οι καλύτερες εταιρείες hosting;


spiralas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πιο πιθανό είναι να έχει μπλοκάρει το hotmail την IP του mail server τους. Υπάρχουν τρόποι να το δουν αυτό, οπότε καλύτερα να επικοινωνήσεις με τη τεχνική τους υποστήριξη.

Επικοινώνησα χθες και μου ανέφεραν ότι ούτε η ip ούτε το domain είναι σε κάποια spam list.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To hotmail δεν έχει δημόσια blacklist που μπορείς να τσεκάρεις τόσο εύκολα. O έλεγχος γίνεται από το https://postmaster.live.com/snds , αφού δηλώσεις τις IP των mail servers τους. Από εκεί μπορούν να το ψάξουν για να δουν τι συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είναι κανείς εδώ σε Tophost.gr; Εαν ναι, μπορεί να στείλει email σε χρήστες hotmail; Ενεργοποίησα πριν 2 μέρες hosting + domain στην Tophost. Έστησα την σελίδα μου και όλα καλά εκτός από ένα πράγμα. Μεταξύ άλλων έφτιαξα και ένα email της μορφής info@τοdomainμου.gr, και λαμβάνω κανονικά email από otenet, gmail και hotmail. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να στείλω σε hotmail. Αν στείλω μήνυμα σε χρήστες που έχουν otenet ή gmail, λαμβάνουν κανονικά τα email μου, αλλά οι χρήστες hotmail δεν λαμβάνουν τα email μου (εγώ λαμβάνω κανονικά email από χρήστες hotmail). Συμβαίνει αυτό σε κανέναν άλλο; Μήπως επειδή έχω το domain μόλις 2 μέρες ίσως πρέπει να περιμένω για να ενημερωθούν όλοι οι dns;

Επανέρχομαι στο θέμα. Πριν 1-1.5 εβδομάδα αγόρασα domain + hosting από tophost. Έστησα την σελίδα μου και όλα καλά εκτός από ένα θέμα. Ενώ λαμβάνω κανονικά email από χρήστες Microsoft mail (hotmail, outlook, live κλπ), εγώ δεν μπορώ να στείλω σε αυτούς. Σε άλλες υπηρεσίες όπως στο Google Mail, otenet, hol στέλνω κανονικά. Μίλησα με tophost και μου είπαν ότι θα μιλήσουν με το support της Microsoft για να δουν αν έχει γίνει blacklisted ο mail server τους. Έχουν περάσει πάνω από 72 ώρες + μία κυριακή, αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση, και εξακολουθώ να μην μπορώ να στείλω mail σε χρήστες Microsoft mail.

 

Τι προτείνετε να κάνω;

 

Επίσης, υπάρχει κάποιος που να έχει αγοράσει πακέτο στην tophost για να μου επιβεβαιώσει αν μπορεί να στείλει email σε χρήστες Microsoft Mail; θέλω να δω αν έχουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα.

 

Να σημειώσω ότι το domain είναι καινούριο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί παλιότερα (το βγάλαμε εκείνη την ώρα από το μυαλό μας και έχει να κάνει σχέση με κάτι πολύ συγκεκριμένο που δεν υπήρχε παλιότερα). Το τονίζω διότι αποκλείεται να το είχε κάποιος άλλος παλιά ώστε να έστελνε spam emails.

To hotmail δεν έχει δημόσια blacklist που μπορείς να τσεκάρεις τόσο εύκολα. O έλεγχος γίνεται από το https://postmaster.live.com/snds , αφού δηλώσεις τις IP των mail servers τους. Από εκεί μπορούν να το ψάξουν για να δουν τι συμβαίνει.

Το έκανα αλλά δεν ολοκλήρωσα την διαδικασία, στο σημείο που ζητάει την ip έβαλα αυτή του mail server της tophost και στο επόμενο βήμα έβγαλε τα email του support της Tophost (κάπως τα είχαν, ίσως μέσω του Whois; δεν ξέρω) και έλεγε χονδρικώς ότι θα επικοινωνήσει με αυτούς. Οπότε το άφησα και ζήτησα από τους τεχνικούς της Tophost να κάνουν ότι είναι να κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανό σενάριο είναι να υπάρχει κανένα spam/scam site στον ίδιο server με εσένα και να έχει γίνει blacklisted όλος ο server και απλά από την Tophost δεν το λένε για να μην χάσουν σε αξιοπιστία. Φαντάζομαι θα σου πουν να σε αλλάξουν server από μέρα σε μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανό σενάριο είναι να υπάρχει κανένα spam/scam site στον ίδιο server με εσένα και να έχει γίνει blacklisted όλος ο server και απλά από την Tophost δεν το λένε για να μην χάσουν σε αξιοπιστία. Φαντάζομαι θα σου πουν να σε αλλάξουν server από μέρα σε μέρα.

Και εγώ αυτό σκέφτομαι, πιθανώς κάποιος άλλος έχει κάνει την "εξυπνάδα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεται να έχει κάνει κάποιος "εξυπνάδα". Η m$ παπαρίζεται και έχει μπλοκάρει πολύ κόσμο χωρίς λόγο και αιτία. Πρέπει να επικοινωνήσει ο provider σου μαζί τους να το ξεμπλοκάρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι spam lists του hotmail ειναι αυτόνομες σε σχέση με όλες τις άλλες (κλασικές) spam lists και ανανεώνονται καθημερινά, απλα πρεπει κάποιος (system administrator προφανώς ) να τις παρακολουθεί. Αν μπεις μας θες μια εβδομάδα περίπου για να βγεις. Η ip του server σου μπορει να εχει μπει στη spam list χωρις εσυ να έχεις στείλει κανένα email σε hotmail. Ένας μερακλής spammer να υπάρχει στον server (και να του επιτρέπεται να σπαμαρει) ειναι αρκετό.

Θα σου πρότεινα να ζητήσεις απο τον provider σου να σου αλλάξει ip διεύθυνση. Οχι server, απλα ip.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Ένα απλό delist request εδώ είναι αρκετό : https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&ccsid=635973788101164292

 

Συνήθως μέσα σε 8-12 ώρες το βγάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά πρέπει να το κάνει ο webhost και όχι ο πελάτης ώστε να είναι σίγουρο ότι έχει λυθεί το πρόβλημα αλλιώς θα μπει ξανά σε blacklist και μετά δεν θα το αφαιρούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Ένα απλό delist request εδώ είναι αρκετό : https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&ccsid=635973788101164292

 

Συνήθως μέσα σε 8-12 ώρες το βγάζουν.

Το είχα βρει αυτό το λινκ, συμπλήρωσα την φόρμα και μετά από λίγη ώρα μου έστειλαν ένα generic κείμενο που ούτε που κατάλαβα τι έλεγε. Το πρόβλημα δεν λύθηκε πάντως.

Ενημέρωση:

 

Παιδιά, πριν λίγο δοκίμασα πάλι να στείλω σε λογαριασμούς Microsoft, και έλαβαν κανονικά τα email μου. Οπότε λύθηκε το θέμα. Φυσικά θα το παρακολουθήσω μερικές μέρες για να δω πως θα πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά πρέπει να το κάνει ο webhost και όχι ο πελάτης ώστε να είναι σίγουρο ότι έχει λυθεί το πρόβλημα αλλιώς θα μπει ξανά σε blacklist και μετά δεν θα το αφαιρούν.

 

Ναι φυσικά πρέπει να το κάνει ο webhost, από την εμπειρία μου από πελάτη με Dedicated μετά από 3-4 φορές block δεν το βγάζουν ποτέ ξανά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά γνώμη για Greek Host, μπήκα στην Creta, αλλά τα πακέτα δεν διευκρινίζουν κάτι παραπάνω από τα 3 βασικά που λέει και ούτε έχει τεχνικές πληροφορίες κλπ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά γνώμη για Greek Host, μπήκα στην Creta, αλλά τα πακέτα δεν διευκρινίζουν κάτι παραπάνω από τα 3 βασικά που λέει και ούτε έχει τεχνικές πληροφορίες κλπ... 

 

Για ότι απορία έχεις για τα πακέτα μας (CretaForce) μπορείς να μας στείλεις e-mail στο [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Καλησπέρα θέλω τα φώτα σας θέλω να ανεβάσω 3 eshop και 2 δυναμικές σελίδες σταδιακά τους επόμενους μήνες έχετε να προτείνετε κάποιο host; ή κάποια γενικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσέξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα θέλω τα φώτα σας θέλω να ανεβάσω 3 eshop και 2 δυναμικές σελίδες σταδιακά τους επόμενους μήνες έχετε να προτείνετε κάποιο host; ή κάποια γενικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσέξω;

 

Κοίτα το dedicated host της Jethost.Εξαιρετική εταιρεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...