HadoukenGr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Αγόρασα έναν σκληρό δίσκο 2TB απο το plaisio ο οποιος ήταν ελαττωματικός. Τον έστειλα για επισκευή υστέρα από συνεννόηση ,αλλά δεν μου απάντησαν ότι είναι έτοιμος κτλπ. Οπότε επικοινώνησα μαζί τους μετά από 2 μήνες περίπου για να δω τι απόγινε με τον σκληρό. Μου είπαν ότι μου έκαναν πίστωση το ποσό που έδωσα όταν τον αγόρασα , χωρίς βέβαια να συμφωνήσω με κάτι τετoιο. Ο σκληρός σήμερα κάνει 140 ευρώ ενώ τότε έκανε 99 , εγώ γίνετε να ζητήσω ντε και καλά επισκευή ή αντικατάσταση(υπάρχει σε stock στην νέα τιμή)? Η λόγο της νέας τιμής του προϊόντος δεν το δικαιούμαι? EDIT 1: "Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν, οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια. "
giannis0000 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 γεια! τι δυο...μηνες ...επρεπε νωριτερα να ζητησεις πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο η και τον ιδιο ξανα. γιατι κανατε δυο μηνες??????????? το να δουν αν εινα ιελαττωματικος εινα ιθεμα 2 ημερων το πολυ αντε τρεις....2 μηνες που στον πηγαν? στη αλλη μερια της γης?
Giorgos09 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Οτι και να ζητησεις δε θα αλλαξουν αυτο που εκαναν.
sobi1984 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 παρε τον σκληρο σου και ακολουθησε διαδικασιες rma και στειλε το στην ιδια την εταιρεια.. αφου πρωτα πλακωθεις κατεμε με το πλαισιο ....βρισκουν και τα κανουν οι αλητες.....
giannis0000 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 εγω ετσι οπως τα ειπε το παιδι καταλαβα οτι αυτος δε το ζηταγε νωριτερα και οχι το καταστημα που εκανε τοσο καιρο... αρα δε φταιει το καταστημα. ετσι το καταλαβα εγω οπως τα περιεγραψε,,,,, λεει σε καποια φαση "Οπότε επικοινώνησα μαζί τους μετά από 2 μήνες περίπου για να δω τι απόγινε" αρα το παιδι φταιει ,οι αλλοι οκ μπορει να ξεχαστηκαν να τον ειδοποιησουν,ο αγοραστης γιατι δε πηγαινε με το χαρτι επισκευης που θα του εδωσαν οτιδηποτε χαερτι να τον ζητησει πισω η να παρει κατι αλλο? αυτ οδε καταλαβαινω,,, εγω ετσι θα εκανα παντως και ολοι μας. σιγα μη περιμενα να με ειδοποιησουν.. για μενα φταιει ο αγοραστης στο θεμα αυτο.
Thanos1972 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δεν θα επρεπε να εχουν επικοινωνησει μαζι του για να δουνε τι επιλογες εχει?ρωταω εγω τωρα.μονοι τους αποφασιζουν?εαν ναι,ας ακολουθησουν απο εδω και περα την ιδια τακτικη σε ολα τα προιοντα στην αρχικη τιμη αγορας και οχι μονο στους δισκους που δεν τους συμφερει πλεον.
HadoukenGr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 γεια! τι δυο...μηνες ...επρεπε νωριτερα να ζητησεις πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο η και τον ιδιο ξανα. γιατι κανατε δυο μηνες??????????? το να δουν αν εινα ιελαττωματικος εινα ιθεμα 2 ημερων το πολυ αντε τρεις....2 μηνες που στον πηγαν? στη αλλη μερια της γης? Γεια σου Γιαννη. Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν, οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 ζήτα το σκληρό σου δίσκο πίσω και στείλτον μόνο σου στο εξωτερικό με συστημένο ΕΛΤΑ, screw them...
giannis0000 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται? για μνε αφταιει 80% ο αγοραστης που δε πηγαινε η τηλεφωναγε σε αυτους να δει τι απεγινε ο σληρος. στο φιναλε να ζηταγε πιστωτικο να παρει κατι αλλο. και οχι να περιμενει...2 μηνες....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται? συνήθως στέλνουν SMS, αν δεν του έχει έρθει SMS δεν θα έχουν επικοινωνήσει με κανένα άλλο τρόπο! ΑΛΛΑ και πάλι, τι πάει να πει κόψαμε πιστωτικό? ΑΝ θέλει το δέχεται...
Thanos1972 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται? για μνε αφταιει 80% ο αγοραστης που δε πηγαινε η τηλεφωναγε σε αυτους να δει τι απεγινε ο σληρος. στο φιναλε να ζηταγε πιστωτικο να παρει κατι αλλο. και οχι να περιμενει...2 μηνες.... Ωπα ωπα.βρηκε καμια κληση στο κινητο?και στο κατω κατω ανθρωποι ειμαστε.μια φορα εαν σε παρουν και δεν το σηκωσεις,τι παει να πει αυτο?αποφασιζουμε μονοι μας? Το οτι δεν πηγε απο εκει η να παρει τηλεφωνο οκ να το δεχτω.αλλα οχι οτι εκαναν καλα που το εκαναν αυτο.ναι με τον συγκεκριμενο αγοραστη θα ασχολουνται που τους προτιμησε για την αγορα του δισκου του.γιατι μετα ο συγκεκριμενος αγοραστης θα βρει αλλο συγκεκριμενο καταστημα να παρει δισκο.....ΕΛΕΟΣ.
HadoukenGr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου. Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει. Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς. Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα? Ευχαριστώ.
Giorgos09 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου. Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει. Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς. Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα? Ευχαριστώ. Αν θες να κανεις δικαστηριο ναι υπαρχει νομος.
Thanos1972 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου. Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει. Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς. Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα? Ευχαριστώ. Με τον νομο σχετικα με την τιμη ισχυει η τιμη που τον αγορασες. Με τον νομο του Πλαισιου ισχυει οτι θελουν αυτοι.......
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Στην τιμή της απόδειξης ισχύει, απλά οι κουφάλες το τηρούν ΜΟΝΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ! Δλδ σε αυτή την περίπτωση σου κόβουν στην τιμή της απόδειξης αλλά αν είχες κάποια κάρτα γραφικών της οποίας η αξία είχε πέσει, θα σου έλεγαν ότι το πιστωτικό κόβεται στην τελευταία τιμή!!! Για αυτό είτε απαίτησε να σου αλλάξουν τον δίσκο με άλλο ίδιο ή παρόμοιο ή να σου δώσουν πίσω τον δικό σου για να τον στείλεις εσύ στον κατασκευαστή... Σιγά μην δεχτείς το πιστωτικό για να αγοράσεις πάλι κάτι από αυτούς! ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΞΑΡΤΙΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ από την αγορά μου, δεν θα τους έκανα την χάρη αν μου συμπεριφερόντουσαν έτσι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα