Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα έναν σκληρό δίσκο 2TB απο το plaisio ο οποιος ήταν ελαττωματικός.

Τον έστειλα για επισκευή υστέρα από συνεννόηση ,αλλά δεν μου απάντησαν ότι είναι έτοιμος κτλπ.

Οπότε επικοινώνησα μαζί τους μετά από 2 μήνες περίπου για να δω τι απόγινε με τον σκληρό.

Μου είπαν ότι μου έκαναν πίστωση το ποσό που έδωσα όταν τον αγόρασα , χωρίς βέβαια να συμφωνήσω με κάτι τετoιο.

 

Ο σκληρός σήμερα κάνει 140 ευρώ ενώ τότε έκανε 99 , εγώ γίνετε να ζητήσω ντε και καλά επισκευή ή αντικατάσταση(υπάρχει σε stock στην νέα τιμή)? Η λόγο της νέας τιμής του προϊόντος δεν το δικαιούμαι?

 

EDIT 1:

 

"Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν,

οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια. "

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

γεια! τι δυο...μηνες ...επρεπε νωριτερα να ζητησεις πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο η και τον ιδιο ξανα. γιατι κανατε δυο μηνες??????????? το να δουν αν εινα ιελαττωματικος εινα ιθεμα 2 ημερων το πολυ αντε τρεις....2 μηνες που στον πηγαν? στη αλλη μερια της γης?

Δημοσ.

παρε τον σκληρο σου και ακολουθησε διαδικασιες rma και στειλε το στην ιδια την εταιρεια.. αφου πρωτα πλακωθεις κατεμε με το πλαισιο ....βρισκουν και τα κανουν οι αλητες.....

Δημοσ.

εγω ετσι οπως τα ειπε το παιδι καταλαβα οτι αυτος δε το ζηταγε νωριτερα και οχι το καταστημα που εκανε τοσο καιρο...

αρα δε φταιει το καταστημα. ετσι το καταλαβα εγω οπως τα περιεγραψε,,,,,

 

λεει σε καποια φαση "Οπότε επικοινώνησα μαζί τους μετά από 2 μήνες περίπου για να δω τι απόγινε" αρα το παιδι φταιει ,οι αλλοι οκ μπορει να ξεχαστηκαν να τον ειδοποιησουν,ο αγοραστης γιατι δε πηγαινε με το χαρτι επισκευης που θα του εδωσαν οτιδηποτε χαερτι να τον ζητησει πισω η να παρει κατι αλλο? αυτ οδε καταλαβαινω,,,

εγω ετσι θα εκανα παντως και ολοι μας. σιγα μη περιμενα να με ειδοποιησουν..

 

για μενα φταιει ο αγοραστης στο θεμα αυτο.

Δημοσ.

Δεν θα επρεπε να εχουν επικοινωνησει μαζι του για να δουνε τι επιλογες εχει?ρωταω εγω τωρα.μονοι τους αποφασιζουν?εαν ναι,ας ακολουθησουν απο εδω και περα την ιδια τακτικη σε ολα τα προιοντα στην αρχικη τιμη αγορας και οχι μονο στους δισκους που δεν τους συμφερει πλεον.

Δημοσ.

γεια! τι δυο...μηνες ...επρεπε νωριτερα να ζητησεις πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο η και τον ιδιο ξανα. γιατι κανατε δυο μηνες??????????? το να δουν αν εινα ιελαττωματικος εινα ιθεμα 2 ημερων το πολυ αντε τρεις....2 μηνες που στον πηγαν? στη αλλη μερια της γης?

Γεια σου Γιαννη.

Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν,

οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια.

  • Super Moderators
Δημοσ.

ζήτα το σκληρό σου δίσκο πίσω και στείλτον μόνο σου στο εξωτερικό με συστημένο ΕΛΤΑ, screw them...

Δημοσ.

αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται?

 

 

για μνε αφταιει 80% ο αγοραστης που δε πηγαινε η τηλεφωναγε σε αυτους να δει τι απεγινε ο σληρος. στο φιναλε να ζηταγε πιστωτικο να παρει κατι αλλο. και οχι να περιμενει...2 μηνες....

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται?

 

συνήθως στέλνουν SMS, αν δεν του έχει έρθει SMS δεν θα έχουν επικοινωνήσει με κανένα άλλο τρόπο!

 

ΑΛΛΑ και πάλι, τι πάει να πει κόψαμε πιστωτικό? ΑΝ θέλει το δέχεται...

Δημοσ.

αν εχει δωσει κινητο και δε τον βρηκαν μια δυο φορες με τον συγκεκτιμενο αγοραστη θα ασχολουνται?

 

 

για μνε αφταιει 80% ο αγοραστης που δε πηγαινε η τηλεφωναγε σε αυτους να δει τι απεγινε ο σληρος. στο φιναλε να ζηταγε πιστωτικο να παρει κατι αλλο. και οχι να περιμενει...2 μηνες....

 

Ωπα ωπα.βρηκε καμια κληση στο κινητο?και στο κατω κατω ανθρωποι ειμαστε.μια φορα εαν σε παρουν και δεν το σηκωσεις,τι παει να πει αυτο?αποφασιζουμε μονοι μας?

Το οτι δεν πηγε απο εκει η να παρει τηλεφωνο οκ να το δεχτω.αλλα οχι οτι εκαναν καλα που το εκαναν αυτο.ναι με τον συγκεκριμενο αγοραστη θα ασχολουνται που τους προτιμησε για την αγορα του δισκου του.γιατι μετα ο συγκεκριμενος αγοραστης θα βρει αλλο συγκεκριμενο καταστημα να παρει δισκο.....ΕΛΕΟΣ.

Δημοσ.

Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου.

Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει.

Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς.

Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα?

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου.

Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει.

Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς.

Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα?

Ευχαριστώ.

 

Αν θες να κανεις δικαστηριο ναι υπαρχει νομος.

Δημοσ.

Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου.

Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει.

Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς.

Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα?

Ευχαριστώ.

 

Με τον νομο σχετικα με την τιμη ισχυει η τιμη που τον αγορασες.

Με τον νομο του Πλαισιου ισχυει οτι θελουν αυτοι.......

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στην τιμή της απόδειξης ισχύει, απλά οι κουφάλες το τηρούν ΜΟΝΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ! Δλδ σε αυτή την περίπτωση σου κόβουν στην τιμή της απόδειξης αλλά αν είχες κάποια κάρτα γραφικών της οποίας η αξία είχε πέσει, θα σου έλεγαν ότι το πιστωτικό κόβεται στην τελευταία τιμή!!!

 

Για αυτό είτε απαίτησε να σου αλλάξουν τον δίσκο με άλλο ίδιο ή παρόμοιο ή να σου δώσουν πίσω τον δικό σου για να τον στείλεις εσύ στον κατασκευαστή...

 

Σιγά μην δεχτείς το πιστωτικό για να αγοράσεις πάλι κάτι από αυτούς! ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΞΑΡΤΙΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ από την αγορά μου, δεν θα τους έκανα την χάρη αν μου συμπεριφερόντουσαν έτσι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...