Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κρίμα που είναι μόνο χημικός ευνουχισμός και κρίμα που είναι μόνο στη Ρωσσία και όχι παντού...Πιστεύω ότι τα δικαιώματα του ανθρώπου θα πρέπει να παύουν να ισχύουν όταν πράττει τέτοιου είδους πράξεις και να τους συμπεριφερόμαστε ακριβώς όπως συμπεριφερόμαστε στα άγρια ζώα...Και εν πάση περιπτώσει ακόμα και στο σημερινό σύστημα θα έπρεπε όποιος αρμόδιος αφήνει ελεύθερο έναν βιαστή γενικότερα και ξαναβιάζει,να έμπαινε φυλακή ΚΑΙ αυτός που τον άφησε ελεύθερο...

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ λέω το άλλο, έτσι για να είμαστε σίγουροι. Να εκτελείται ο βιαστής/δολοφόνος/παιδεραστής. Και ο δικαστής που θα τον αφήνε ελεύθερο, όπως και ο δικηγόρος που τον υπερασπίστηκε. Επίσης, οι γονείς του και οι καθηγητές του στο σχολείο που τον ανέθρεψαν με τέτοια ιδανικά. Καλού κακού και τα αδέρφια του ή τα παιδιά του, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει κάτι το DNA τους. Ας καθαρίσουμε και τον παγωτατζή της γειτονιάς του γιατί μπορεί να είχαν τίποτα τα παγωτά που έτρωγε μικρός.

 

Και από την άλλη, γιατί να παραμείνουμε στο child molesting, στους φόνους και στους βιασμούς; Γιατί να μην υιοθετήσουμε την θανατική ποινή και σε μικρότερα εγκλήματα, προκειμένου να φτιάξουμε μια τέλεια κοινωνία; Να εκτελούμε τους κλέφτες, ας πούμε, άσχετα με το είδος της κλοπής. Μάλιστα επειδή πολλοί από δαύτους είναι γύφτοι ή αλλοδαποί, ας κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα φυλών. Επίσης, όσοι βρίζουν τα θεία, να τους στείλουμε στην κόλαση που θέλουν να πάνε. Το ίδιο για τους αλλόθρησκους. Δε συμφωνείτε ότι ο κόσμος μας θα ήταν πολύ καλύτερος αν δεν υπήρχαν γαύροι και πασόκοι; Κι αυτοί στον Καιάδα!

 

Ηθικό δίδαγμα: Ποιός ΜΠΟΥΣΤΗΣ θα καθορίσει ποιός θα ζει και ποιός θα πεθαίνει; Όπως βλέπετε άμα το καθόριζα εγώ, στο τέλος θα έμενα μόνος μου στον πλανήτη. Είναι δυνατόν 20 και 25 χρονών άνθρωποι να έχετε τέτοιες απόψεις;

Δημοσ.

Ηθικό δίδαγμα: Ποιός ΜΠΟΥΣΤΗΣ θα καθορίσει ποιός θα ζει και ποιός θα πεθαίνει;

 

Αυτό είναι το μοναδικό ερώτημα εδώ. Το τι θα κάνατε ΑΝ είχατε παιδί και ΑΝ σας το βιάζανε, δε. μας. νοιάζει. Δεν έχει καμία ισχύ ρε παιδί μου, πως θα γίνει δηλαδή, θα νομοθετήσουμε την οργή του καθενός;

Δημοσ.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να καταλάβεις πως δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, διότι το τέλειο και η τέλεια κοινωνία δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει ποτέ πολύ απλά γιατί ο κόσμος που ζούμε είναι ψεύτικος, και όλα αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν το επιβεβαιώνουν.

 

"ασπίδα φωτιάς on"

Δημοσ.

Bιασμό δεν θεωρώ μονο την σεξουαλική κακοποίηση.Υπάρχουν πολλές μορφές κακοποιήσεις εξίσου κατακριτέεs.

 

Eπιπλέον είναι πολύ σοβαρό ποινικό αδίκημα όχι μονο αν βιάζεις κάποιον μικρό αλλα και ενήλικα είτε θηλυκό είτε αρσενικό.Τώρα για θανατικές ποινές σηκώνει πολύ κουβέντα.

 

Πάντως έχω την αίσθηση τουλάχιστον στην Ευρώπη έχουν μειωθεί πολύ οι παιδόφιλοι σε σχέση με παλαιότερες εποχές.

Δημοσ.

Αυτό είναι το μοναδικό ερώτημα εδώ. Το τι θα κάνατε ΑΝ είχατε παιδί και ΑΝ σας το βιάζανε, δε. μας. νοιάζει. Δεν έχει καμία ισχύ ρε παιδί μου, πως θα γίνει δηλαδή, θα νομοθετήσουμε την οργή του καθενός;

 

αμα θελει μπορει να παρει ενα machete και να (προσπαθησει να) καθαρισει τον βιαστη.

Δημοσ.

αμα θελει μπορει να παρει ενα machete και να (προσπαθησει να) καθαρισει τον βιαστη.

Περιστατικό που έγινε πολύ παλιά και μου το έχουν διηγηθεί.

 

Κάπου στην Μάνη είχαν πιάσει έναν paidaresth και οι δυο αστυνομικοί τον πήγαιναν στην Αθηνα για ευνόητους λόγους.Οι άνδρες της οικογενειας του παιδιού με κάποιους συγχωριανούς στήσανε ενέδρα στο περιπολικό πριν φτάσει στην Tripoli και αφού αναγκάσανε τους αστυνομικούς να βγούν από το περιπολικό{uparxoun diafores ekdoxes}τον στήσανε σε ένα δέντρο και τον πυροβολήσανε.{ η πιο ευγενική έκδοση }.Ουδέποτε τιμωρήθηκαν.Ok αυτή ίσος είναι μια καλή λύση.Αλλα βρε πάλι σηκώνει κουβέντα.Αν ας πούμε ο βιαστής είναι διανοητικά καθυστερημένος?

Δημοσ.

Αυτό είναι το μοναδικό ερώτημα εδώ. Το τι θα κάνατε ΑΝ είχατε παιδί και ΑΝ σας το βιάζανε, δε. μας. νοιάζει. Δεν έχει καμία ισχύ ρε παιδί μου, πως θα γίνει δηλαδή, θα νομοθετήσουμε την οργή του καθενός;

 

Η διαφορά μας είναι ότι εσείς (βέβαια το "εσείς" δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιοι είστε) παρουσιάζετε μια φιλοσοφία βασισμένη σε μια ιδανική κοινωνία, με την οποία συμφωνώ και μακάρι να ήταν έτσι, ενώ εγώ σας παρουσιάζω την πραγματικότητα. Καλή η ουτοπία σας αλλά την κρίσιμη στιγμή, είτε θα ανακαλύψετε και εσείς το ζώο που νομίζετε πως έχετε ξεφορτωθεί (και για κάποιο λόγο περηφανεύεστε κιόλας) είτε θα σοκαριστεί ο ρομαντισμός σας. Μακάρι να μην χρειαστεί πότε να βρεθείτε σε τέτοια θέση και μακάρι παράλληλα να σταματήσετε να συγχέετε την αδυναμία να λερώσετε εσείς τα χέρια σας (θέλω μεν να πεθάνει ο βιαστής αλλά οκ όχι να το κάνω εγώ ή ο νόμος.. ίσως να πάθαινε καρκίνο ξερωγω είναι πιο απρόσωπος τρόπος), με κάποιου είδους ανωτερότητας.

Δημοσ.

Η διαφορά μας είναι ότι εσείς (βέβαια το "εσείς" δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιοι είστε) παρουσιάζετε μια φιλοσοφία βασισμένη σε μια ιδανική κοινωνία, με την οποία συμφωνώ και μακάρι να ήταν έτσι, ενώ εγώ σας παρουσιάζω την πραγματικότητα. Καλή η ουτοπία σας αλλά την κρίσιμη στιγμή, είτε θα ανακαλύψετε και εσείς το ζώο που νομίζετε πως έχετε ξεφορτωθεί (και για κάποιο λόγο περηφανεύεστε κιόλας) είτε θα σοκαριστεί ο ρομαντισμός σας. Μακάρι να μην χρειαστεί πότε να βρεθείτε σε τέτοια θέση και μακάρι παράλληλα να σταματήσετε να συγχέετε την αδυναμία να λερώσετε εσείς τα χέρια σας (θέλω μεν να πεθάνει ο βιαστής αλλά οκ όχι να το κάνω εγώ ή ο νόμος.. ίσως να πάθαινε καρκίνο ξερωγω είναι πιο απρόσωπος τρόπος), με κάποιου είδους ανωτερότητας.

 

Καμία ουτοπία. Δεν οραματίζομαι κάτι για το μέλλον, δε φαντάζομαι μετανιωμένους παιδεραστές να ιδρύουν πρότυπα ορφανοτροφεία ή ψυχάκια με τάσεις βιασμού να κάνουν χαρακίρι από αξιοπρέπεια. Λέω απλώς, πως κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει αν αξίζει κάποιος να πεθάνει, πόσο μάλλον να υλοποιεί την κρίση του. Αυτό θεωρείς πως με κάνει να αισθάνομαι "ανώτερο" ή το ότι εσύ θεωρείς πως μπορεί κάποιος να είναι ο κρινόμενος και κάποιος ο κριτής στο δικαίωμα της ζωής κάνει εσένα υπερόπτη;

 

Και στην τελική, το "παιδιά, αράξτε, όχι θανάτους" είναι ουτοπία, αλλά το ότι η ανθρώπινη μονάδα, η ανθρώπινη ομάδα, ο ανθρώπινος νόμος ΜΠΟΡΟΥΝ να ξέρουν ΤΙ είναι άξιο θανάτου, δεν είναι ουτοπικό; Ο παιδεραστής αξίζει να πεθάνει όταν καθόμαστε πίσω απ' το πισί μας, αυτός που βήχει χωρίς να βάζει το χέρι του μπροστά στο λεωφορείο; Αυτός που περνάει με κόκκινο και σου κάνει κωλοδάχτυλο; Ο λαθρομετανάστης; Ο πάσχων από σύνδρομο Down, ο τετραπληγικός;

 

Δεν είμαστε σε θέση να ιεραρχούμε μη-ανακαλέσιμες ποινές. Είναι ΤΟΣΟ απλό.

  • Moderators
Δημοσ.

Η διαφορά μας είναι ότι εσείς (βέβαια το "εσείς" δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιοι είστε) παρουσιάζετε μια φιλοσοφία βασισμένη σε μια ιδανική κοινωνία, με την οποία συμφωνώ και μακάρι να ήταν έτσι, ενώ εγώ σας παρουσιάζω την πραγματικότητα. Καλή η ουτοπία σας αλλά την κρίσιμη στιγμή, είτε θα ανακαλύψετε και εσείς το ζώο που νομίζετε πως έχετε ξεφορτωθεί (και για κάποιο λόγο περηφανεύεστε κιόλας) είτε θα σοκαριστεί ο ρομαντισμός σας. Μακάρι να μην χρειαστεί πότε να βρεθείτε σε τέτοια θέση και μακάρι παράλληλα να σταματήσετε να συγχέετε την αδυναμία να λερώσετε εσείς τα χέρια σας (θέλω μεν να πεθάνει ο βιαστής αλλά οκ όχι να το κάνω εγώ ή ο νόμος.. ίσως να πάθαινε καρκίνο ξερωγω είναι πιο απρόσωπος τρόπος), με κάποιου είδους ανωτερότητας.

 

 

Πέρα από ουτοπίες και λοιπά ρομαντικά, εγώ λέω δύο πολύ απλά πραγματάκια:

 

1) Δεν είναι όλα τα εγκλήματα ίδια, ούτε όλα τα θύματα ίδια, ούτε όλοι οι θύτες ίδιοι. Δεν δύναται να εφαρμοστούν καθολικά μηδενιστικές ποινές, όπως η αφαίρεση της ζωής του θύτη, διότι (πέρα από το ότι οι ποινές υπάρχουν για να σωφρονίζουν, κι όχι για να τιμωρούν) κάθε περίπτωση διαφέρει στον πυρήνα της. Είναι πολύ εύκολο να πούμε θάνατος σε όλους τους δολοφόνους. Αν όμως κάποιος δολοφόνησε αυτόν που του βίασε την κόρη; Θα βάλουμε εξαίρεση στον κανόνα; Κι επειδή μιλάμε για παιδόφιλους, αν ο παιδόφιλος είναι διαννοητικά καθυστερημένος; Ή αν είναι σχιζοφρενής; Πρέπει και πάλι να εκτελεστεί;

 

2) Αυτό που λέει και ο Lucifer. Δεν έχει κανένας δικαίωμα να κρίνει το θάνατο κάποιου άλλου δε πα να 'ναι και ο Hitler. Και για να το λήξουμε το φαιδρό επιχείρημα "άμα ήταν η κόρη σου", ναι, άμα ήταν η κόρη μου θα έπαιρνα μια κατάνα και θα τον έκοβα στα δύο. Οπότε; Πού καταλήγουμε; Να βάζουμε τα θύματα ή τους συγγενείς τους στη θέση του δικαστή; Αυτό θα ήταν δικαιοσύνη;

Δημοσ.
Λέω απλώς, πως κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει αν αξίζει κάποιος να πεθάνει, πόσο μάλλον να υλοποιεί την κρίση του.

Να γιατί σ'αγαπάω,ακόμα:P

Υ.Γ.Χαλάλι κι αυτό το nick.

Δημοσ.

Καμία ουτοπία. Δεν οραματίζομαι κάτι για το μέλλον, δε φαντάζομαι μετανιωμένους παιδεραστές να ιδρύουν πρότυπα ορφανοτροφεία ή ψυχάκια με τάσεις βιασμού να κάνουν χαρακίρι από αξιοπρέπεια. Λέω απλώς, πως κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει αν αξίζει κάποιος να πεθάνει, πόσο μάλλον να υλοποιεί την κρίση του. Αυτό θεωρείς πως με κάνει να αισθάνομαι "ανώτερο" ή το ότι εσύ θεωρείς πως μπορεί κάποιος να είναι ο κρινόμενος και κάποιος ο κριτής στο δικαίωμα της ζωής κάνει εσένα υπερόπτη;

 

Και στην τελική, το "παιδιά, αράξτε, όχι θανάτους" είναι ουτοπία, αλλά το ότι η ανθρώπινη μονάδα, η ανθρώπινη ομάδα, ο ανθρώπινος νόμος ΜΠΟΡΟΥΝ να ξέρουν ΤΙ είναι άξιο θανάτου, δεν είναι ουτοπικό; Ο παιδεραστής αξίζει να πεθάνει όταν καθόμαστε πίσω απ' το πισί μας, αυτός που βήχει χωρίς να βάζει το χέρι του μπροστά στο λεωφορείο; Αυτός που περνάει με κόκκινο και σου κάνει κωλοδάχτυλο; Ο λαθρομετανάστης; Ο πάσχων από σύνδρομο Down, ο τετραπληγικός;

 

Δεν είμαστε σε θέση να ιεραρχούμε μη-ανακαλέσιμες ποινές. Είναι ΤΟΣΟ απλό.

 

Λούσι τι σε προβληματίζει στο μη ανακαλέσιμο της ποινής? Η αδυναμία ιεράρχησης, του τι αξίζει να τιμωρηθεί με θάνατο και τι οχι, ή η πιθανότητα να υπάρξει κακοδικία και να θανατωθεί κάποιος αθώος? Δηλαδή αν σε βάλω φυλακή για 30 χρόνια και μετα καταλάβω οτι εχει γινει λάθος σε βγάζω και ολα μελι γαλα? Τα 30 χρονια που σάπισες είναι ανακαλέσιμα ή θα πούμε πάλι καλά που δεν σε ψήσαμε στην καρέκλα?

Σύμφωνα με ερευνες των Αμερικανών η θανατική ποινή δεν μειώνει τον αριθμό των παρανομοιων που τιμωρούνται με αυτή και αυτό ειναι που βάζει αρκετές πολιτείες σε σκέψη για το αν πρέπει να καταργηθεί. Αυτό θα μου φαινοταν πολύ πιο λογικό επιχείρημα απο το βαθυστόχαστο "ο ανθρώπινος νόμος δεν μπορεί να ξέρει τι είναι άξιο θανάτου!" Το κέρατο που βίασε σκότωσε τεμάχισε και πεταξε σε λίμνη ατυχη κοπέλα δεν είναι το ίδιο με αυτόν που παραβιάζει το κόκκινο απο όποια πλευρα και να το δεις.

  • Moderators
Δημοσ.

Το κέρατο που βίασε σκότωσε τεμάχισε και πεταξε σε λίμνη ατυχη κοπέλα δεν είναι το ίδιο με αυτόν που παραβιάζει το κόκκινο απο όποια πλευρα και να το δεις.

 

 

Και το να πηδάς εξάχρονα είναι κακό.

 

Εκτός κι αν είσαι παιδόφιλος.

 

 

 

If you catch my drift...

Δημοσ.

Καμία ουτοπία. Δεν οραματίζομαι κάτι για το μέλλον, δε φαντάζομαι μετανιωμένους παιδεραστές να ιδρύουν πρότυπα ορφανοτροφεία ή ψυχάκια με τάσεις βιασμού να κάνουν χαρακίρι από αξιοπρέπεια. Λέω απλώς, πως κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει αν αξίζει κάποιος να πεθάνει, πόσο μάλλον να υλοποιεί την κρίση του. Αυτό θεωρείς πως με κάνει να αισθάνομαι "ανώτερο" ή το ότι εσύ θεωρείς πως μπορεί κάποιος να είναι ο κρινόμενος και κάποιος ο κριτής στο δικαίωμα της ζωής κάνει εσένα υπερόπτη;

Μιλάω συγκεκριμένα για παιδόφιλους βιαστές, και όχι για παραπληγικούς κτλ. Όταν το δικαίωμα του παιδιού μου (και όχι μόνο του δικού μου) στο να έχει μια όσο το δυνατόν φυσιολογική ζωή, να αποκτήσει γνώσεις και όχι ψυχοσωματικά προβλήματα, έρθει σε σύγκρουση με το (κατα φαντασίαν) δικαίωμα κάποιου να ικανοποιήσει τις άρρωστες επιθυμίες του, σόρυ αλλά θα τον εμποδίσω με κάθε τρόπο. Όχι πίσω από το pc, εδώ μπροστά μου. Άφησε τους νόμους και τους δικαστές. Υπάρχει κάτι ανώτερο από τα μητρικά ένστικτα και τα συναισθήματα και αυτό είναι η ηθική υποχρέωση ενός γονέα να δώσει έναν υγιή και συνειδητοποιημένο πολίτη στον αυριανό κόσμο. Εκεί που απέτυχε ο γονέας του βιαστή, δεν θα αποτύχω εγώ. Όσο υπεροπτική μπορεί να είναι η δική μου θέση, άλλο τόσο απαθής μπορεί να είναι η δική σου. Σε μια κοινωνία όπου υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες, η σωστή παιδεία και πρόληψη έτσι ώστε να μην είναι σε θέση κάποιος να προβαίνει σε μη-αναστρέψιμες πράξεις, τότε δεν θα είμαστε σε θέση να ιεραρχούμε μη-ανακαλέσιμες ποινές. Στην ουσία, δεν διαφωνούμε στο πως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα, αλλά στο πως είναι.

 

Πέρα από ουτοπίες και λοιπά ρομαντικά, εγώ λέω δύο πολύ απλά πραγματάκια:

 

1) Δεν είναι όλα τα εγκλήματα ίδια, ούτε όλα τα θύματα ίδια, ούτε όλοι οι θύτες ίδιοι. Δεν δύναται να εφαρμοστούν καθολικά μηδενιστικές ποινές, όπως η αφαίρεση της ζωής του θύτη, διότι (πέρα από το ότι οι ποινές υπάρχουν για να σωφρονίζουν, κι όχι για να τιμωρούν) κάθε περίπτωση διαφέρει στον πυρήνα της. Είναι πολύ εύκολο να πούμε θάνατος σε όλους τους δολοφόνους. Αν όμως κάποιος δολοφόνησε αυτόν που του βίασε την κόρη; Θα βάλουμε εξαίρεση στον κανόνα; Κι επειδή μιλάμε για παιδόφιλους, αν ο παιδόφιλος είναι διαννοητικά καθυστερημένος; Ή αν είναι σχιζοφρενής; Πρέπει και πάλι να εκτελεστεί;

Μα μιλάμε για συγκεκριμένα εγκλήματα. Malthador λες πέρα από ουτοπίες αλλά αυτό για τις ποινές που υπάρχουν για να σωφρονίζουν κτλ είναι πέρα για πέρα ουτοπικό. Ναι έτσι θα έπρεπε να είναι (και θα ήταν ακόμα καλύτερο να λαμβάνονταν τα σωστά μέτρα έτσι ώστε να μην χρειάζονται καν οι ποινές) αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις.

 

2) Αυτό που λέει και ο Lucifer. Δεν έχει κανένας δικαίωμα να κρίνει το θάνατο κάποιου άλλου δε πα να 'ναι και ο Hitler. Και για να το λήξουμε το φαιδρό επιχείρημα "άμα ήταν η κόρη σου", ναι, άμα ήταν η κόρη μου θα έπαιρνα μια κατάνα και θα τον έκοβα στα δύο. Οπότε; Πού καταλήγουμε; Να βάζουμε τα θύματα ή τους συγγενείς τους στη θέση του δικαστή; Αυτό θα ήταν δικαιοσύνη;

Όχι. Ας υπάρξει πρώτα όμως οργανωμένο σύστημα και σωστή δικαιοσύνη και τότε μιλάμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...