arxaggelos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2012 Παιδιά έχετε να προτείνετε κάποιο καλό φροντιστήριο για γερμανικά στη Θεσ/νίκη; Κατα προτίμηση κάποιο που να είναι πολύ ευέλικτο με τις ώρες, να μην γδέρνει, και να έχει άριστα απότελέσματα σε χρόνο dt. Κάποιο που θα ξαναπηγαίνατε δηλαδή Αν για κάποιο λόγο δεν θέλετε να γράψετε λεπτομέρειες εδώ, στείλτε και με pm. Ευχαριστώ.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2012 Εγώ πηγαίνω στο Goethe Institut και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την ποιότητα του μαθήματος. Όσον αφορά την τιμή, το κόστος το οποίο υπολόγισα, βγαίνει περίπου στα 4€ / ώρα (δηλαδή το 45λεπτο) για το εντατικό τμήμα και 6€ / ώρα για το απλό. Επίσης, έχεις έκπτωση 50% στα εξέταστρα. Για το ωράριο δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς παίζει, πάντως στο τμήμα μου υπήρξαν παιδιά που ήρθαν λίγο αργότερα στη χρονιά, έχοντας κάνει προπαρασκευαστικά μαθήματα. Υπάρχει καλή βιβλιοθήκη και στο μάθημα ασχολούμαστε πολύ με προφορικά, ακουστικά, ακόμη και role playing γράφοντας σενάρια για μικρά σκετσάκια (το οποίο βοηθάει πάρα πολύ). Ότι άλλο θέλεις, ρώτα. Στο site θα βρεις τις περισσότερες πληροφορίες που χρειάζεσαι.
arxaggelos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2012 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το Goethe το βλέπω με πολύ καλό μάτι απλά δεν ξέρω κατά πόσο θα έχουν πολύ ευέλικτα τμήματα στο ωράριο (ατομικά ή 2-3 ατόμων ξερωγώ), έστω και με το αζημιώτο. Για την έκπτωση δεν ήξερα, πολύ καλό.
Garnele Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Το γκαίτε πλέον είναι γτπκ, ειλικρινά ΜΗΝ πας στο γκαίτε, σου το λέει άνθρωπος που έχει δώσει μία περιουσία στο κωλογκαίτε και παρατηρούσε χρόνο με το χρόνο όλους τους καλούς καθηγητές να φεύγουν και να αντικαθίστανται από ημιμέτριους γερμανοσπουδαγμένους έλληνες. Γενικά η πολιτική τους πλέον που δε βγάζουν φράγκα είναι να δημιουργούν τμήματα τόσο ετερόκλιτα, να χώνουν σφήνα στη μέση της χρονιάς άτομα όπως λέει και ο Μάνουελ που μόνο πίσω πηγαίνουν το μάθημα, να περνάνε τις τάξεις καθυστερημένοι με απολυτήριο δημοτικού και να φτάνουν στις ανώτατες βαθμίδες (που βέβαια απαιτούν πέραν της αντίληψης, αρκετά καλές γνώσεις φιλολογίας). Όχι και πάλι όχι. Ευέλικτο και όχι τόσο ακριβό όσο το γκαίτε είναι ο Λόγος, δοκιμασμένο επίσης από μένα, στο κέντρο (αγίας θεοδώρας 6). Δημιουργεί και κλειστά τμήματα που τρέχουν λίγο παραπάνω (σε ένα τμήμα με δυο ακόμα πχ θα δίνεις 9 ευρώ την ώρα, τγε μπιεν κατ εμέ).
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Το γκαίτε πλέον είναι γτπκ, ειλικρινά ΜΗΝ πας στο γκαίτε, σου το λέει άνθρωπος που έχει δώσει μία περιουσία στο κωλογκαίτε και παρατηρούσε χρόνο με το χρόνο όλους τους καλούς καθηγητές να φεύγουν και να αντικαθίστανται από ημιμέτριους γερμανοσπουδαγμένους έλληνες. Γενικά η πολιτική τους πλέον που δε βγάζουν φράγκα είναι να δημιουργούν τμήματα τόσο ετερόκλιτα, να χώνουν σφήνα στη μέση της χρονιάς άτομα όπως λέει και ο Μάνουελ που μόνο πίσω πηγαίνουν το μάθημα, να περνάνε τις τάξεις καθυστερημένοι με απολυτήριο δημοτικού και να φτάνουν στις ανώτατες βαθμίδες (που βέβαια απαιτούν πέραν της αντίληψης, αρκετά καλές γνώσεις φιλολογίας). Όχι και πάλι όχι. Ευέλικτο και όχι τόσο ακριβό όσο το γκαίτε είναι ο Λόγος, δοκιμασμένο επίσης από μένα, στο κέντρο (αγίας θεοδώρας 6). Δημιουργεί και κλειστά τμήματα που τρέχουν λίγο παραπάνω (σε ένα τμήμα με δυο ακόμα πχ θα δίνεις 9 ευρώ την ώρα, τγε μπιεν κατ εμέ). Μήπως υπάρχει μια εμπάθεια για το Goethe; Κατ' αρχάς το Λόγος που προτείνεις, από ότι είδα έχει μόνο Έλληνες, το οποίο δεν καταλαβαίνω πως είναι καλύτερο από το γερμανοθρεμμένος Έλληνας. Άλλωστε την προφορά την αποκτάει κανείς μέχρι τα 10 του χρόνια. Αν πάει μετά, ποτέ δε θα ακούγεται σαν Γερμανός. Όσον αφορά τις τιμές, το Λόγος είναι πιο ακριβό. Τι εννοείς "όχι τόσο ακριβό"; Το απλό τμήμα κοστίζει περισσότερο και έχει και λιγότερες ώρες. Το εντατικό είναι μεν πιο φθηνό, αλλά έχει επίσης λιγότερες ώρες (13 ώρες την εβδομάδα σε αντίθεση με 8 ώρες και ένα τέταρτο), άρα πρέπει να έρχεται τουλάχιστον στα ίδια. Για τα άτομα που ήρθαν μέσα στη χρονιά, εγώ αυτό το έγραψα ως στοιχείο ευελιξίας. Δηλαδή τα παιδιά αυτά (για 2 μιλάμε) έκαναν μαθήματα προτού έρθουν και προσαρμόστηκαν πάρα πολύ γρήγορα. Δηλαδή τι άλλο μπορεί να είναι η ευελιξία; Δεν έχω πρόβλημα να πιστέψω ορισμένα πράγματα από αυτά που λες, αλλά δεν τα στηρίζεις σωστά. Εγώ το μόνο θέμα που μπορώ να βρω, είναι ότι είμαστε αρκετά άτομα στο τμήμα. Αυτό, όμως, για κάποιους δεν είναι πρόβλημα. Εμένα πχ δε με ενοχλεί. Πηγαίνω και εγώ και η κοπέλα μου, σε διαφορετικά τμήματα, και οι καθηγητές μας είναι πολύ καλοί. Φυσικά, δεν γνωρίζω τι γίνεται στις ανώτερες βαθμίδες και τι κόσμο έχει μέσα.
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 @Μάνουελ μήπως μπορείς να μου πεις στα μεταφραστικά τμήματα πόσα άτομα έχουν;
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δυστυχώς όχι. Τι είναι τα μεταφραστικά τμήματα; Γερμανικά για μεταφραστές;
athlios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Για αυτους που εχουν παρει πτυχιο β1 αλλα δε θυμιυνται Χριστό τι θα ήταν καλύτερο; Ιδιαίτερα μαθηματα ή κατι σε ταχυρυθμα ξερωγω;; Sent from my iPhone using Insomnia 1
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δυστυχώς όχι. Τι είναι τα μεταφραστικά τμήματα; Γερμανικά για μεταφραστές; ναι, έχει και τμήματα για διερμηνείς νομίζω...
Pantelwolf Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 ρε μπζηλε ποιο είναι το β1? Τσερτιφικατ; η εδωσες το κρατικο;
Garnele Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 @Μάνουελ, έχεις δίκιο για το προηγούμενο ποστ, το έγραψα άγρια χαράματα, εξ ου και τα αδόκιμα επιχειρήματα. Επαναδιατυπώνοντας λοιπον: στο γκαίτε έβγαλα τις τάξεις από Α1 μέχρι C1. Επίσης στο γκαίτε έκανα ενδιάμεσα θερινά σε πόλεις της Γερμανίας. Ξεκινώντας λοιπόν με την επίκληση στην αυθεντία μου, σου επιβεβαιώνω ότι πρόπερσι έφυγαν και οι τελευταίοι καλοί καθηγητές από το γκαίτε *θεσσαλονίκης, για αθήνα ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι παίζει, μου έστειλαν στο C1 μια Γερμανίδα σκέτη γλύκα, ζουμπορλούδικη, γαλανομάτα αλλά απίστευτα κακή καθηγήτρια. Δεν τείθεται μόνο θέμα μεταδοτικότητας, αυτή στις μεγάλες βαθμίδες δεν έχει πια ιδιαίτερη σημασία. Η ένστασή μου στο γκαίτε έχει να κάνει με το πόσο πρόχειρα κάνουν τα μπαλώματα στις ελλείψεις καθηγητών τοποθετώντας ακατάλληλους ανθρώπους σε ακατάλληλες τάξεις. Εσένα μπορεί να σου έκανε εντύπωση το σμαρτ μπορντ που μπορείς να παίζεις κρεμάλα και να σκας φούσκες στο τοίχο, αλλά δεν είναι τμήμα δημοτικού, είναι ενηλίκων. Θα σου φέρω το εξής (ψιλοαστείο) παράδειγμα. Είμαι σε υπερενταντικό θερινό τμήμα ενηλίκων, ηλικίες 22-45. Μπαίνει η καθηγήτρια, ρωτάει κάποια πράγματα τον καθέναν για τη ζωή του, από που είναι, τι κάνει κτλ κτλ και μετά, με ενθουσιασμό μικρού παιδιού μας λέει ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΙΙΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!! Καλή φάση λέμε, πρώτο μάθημα. Ε αυτό έγινε και στο τρίτο με το κολλάζ και στο πέμπτο με τις βάφλες και μετά με το παιχνίδι μνήμης κτλ κτλ. Στο γκαίτε είναι άψογοι παιδαγωγοί, έχουν καταπληκτικούς ανθρώπους γι αυτή τη δουλειά. Και το κάνουν αυτό γιατί σε αυτούς βασίζουν τα έσοδά τους εδώ και κάποια χρόνια. Περνώντας στο θέμα των ετερόκλιτων συμμαθητών. Γενικά μέσα να το θέσω λιτά ήμουν η ξινή συμμαθήτρια που ήθελε το μάθημα να προχωράει και όχι να κωλοβαράμε σε μια ερώτηση επειδή ο (25χρονος) Κωστάκης δεν έκανε τις ασκήσεις του γιατί δεν κατάλαβε την εκφώνηση, ή γιατί η (καθυστερημένη) Μαρία μπερδεύει ακόμη -όντας C1- το German με το Deutsch. Και θα μπω και λίγο πιο βαθιά, για να περάσεις από τη μία τάξη στην επόμενη, οι τρόποι είναι δυο: α) να δώσεις το πτυχίο που βρίσκεται ανάμεσα ή β) να δώσεις τις εσωτερικές, ημιεπίσημες εξετάσεις του ίδιου του γκαίτε εν ώρα μαθήματος. Στη δεύτερη περίπτωση λύνεις ασκησούλες ίδιες σχεδόν με αυτές που έκανες όλη τη χρονιά. Οι περιπτώσεις λοιπόν είναι δυο: ή περνάς το πτυχίο και περνάς την τάξη, ή αν όχι το πτυχίο, δίνεις ούτως ή άλλως το τεστ και περνάς. Αν δεν περάσεις ούτε το τεστ είσαι ανίκανος -πρακτικά και θεωρητικά- να περάσεις στην επόμενη τάξη. Αυτό παρόλα αυτά δεν τηρείται ποτέ. Και μπαίνω πάλι σε παράδειγμα, αφενός γιατί έχω, αφετέρου γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω: Τα γερμανικά όσο σπούδαζα στην Κομοτηνή τα είχα παρατήσει στην τάξη Β1. Επαφή είχα, ψιλά πράγματα, και μόνο προφορικά λόγω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους συγγενείς στην Αυστρία. Σκατογερμανικά δηλαδή, βλάχοι τυρολέζοι οι τύποι. Ε μετά από 4 χρόνια πάω στο γκαίτε και τους λέω ΧΑΛΟ θέλω ένα τμήμα να μπω κι εγώ. Α ΜΙΛΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ. Δε με χάλασε, αλλά για να βγάλω την τάξη μου μπήκε το αυγό στον κώλο, τραβώντας ενδεχομένως πολλές φορές ένα ολόκληρο τμήμα πίσω. Αντιλαβού λοιπόν Μάνουελ; Παίξε με τον πίνακα και πλάσε κουλουράκια, πλάκα έχει, αν θες εντατικά γερμανικά όμως, πήγαινε σε ένα κλειστό τμήμα στο Λόγος. Μπορεί να μην έχουν σμαρτ μπορντ, αλλά το μάθημα είναι ασύγκριτο, και αν δε φιτάρεις, σου βρίσκουν αυτό που φιτάρεις και σου λενε ΦΕΡΖΑΗΧΟΥΝΓΚ, αλλά το επίπεδό σας είναι για εδώ, δε σου χαιδεύουν τ αυτιά. Και δεν είναι ότι τα παίρνω από το λόγος ορ σμθ, απλά δεν έχω βρει κάτι άλλο στην πόλη όσο έψαξα. Ίσως να είναι και ο Λιόλιος στη Μαρτίου, απλά εκεί δεν έχω εγώ πείρα, αλλά η αδερφή μου.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Αυτά ακριβώς που περιγράφεις είναι τα προβλήματα που έχω όταν κάνω μαθήματα (μουσικής) σε ενήλικες μαθητές. Έχετε άποψη για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα και δυστυχώς είναι απολύτως λάθος. Δεν το λέω με κακία. Και οι εκπαιδευτικοί έτσι ήμασταν, μέχρι να ασχοληθούμε με την παιδαγωγική. Το βασικό πρόβλημα, είναι στην εντύπωση που υπάρχει στον καθένα μας για το τι σημαίνει "κατάλαβα". Το ότι καταλαβαίνω κάτι, δε σημαίνει ότι το "έχω" κιόλας. Οπότε υποτιμούνται διάφορες διαδικασίες, οι οποίες όμως είναι υπερπολύτιμες (παιχνίδια μνήμης, ζωγραφική κ.α.) Οι διαδικασίες για να μάθουν οι ενήλικες, είναι σχεδόν ίδιες με αυτές που μαθαίνουν τα παιδάκια. Η βασικότερη δυσκολία είναι στο να τους κάνεις να υπακούσουν, γιατί υπολογίζουν πάρα πολύ και κρίνουν συνεχώς, οπότε πρέπει να τους αποσπάς την προσοχή. Όπως λοιπόν πιο εύκολα μαθαίνει ένα παιδάκι κολύμπι, πιάνο κτλ, έτσι θα μάθει και ξένες γλώσσες, επειδή δε θα μπαίνει στη διαδικασία να σκέφτεται συνεχώς. Αυτό θα δημιουργήσει αυθορμητισμό και θα ξεμπλοκάρει το λόγο. Γιατί μπορεί να νομίζουμε ότι μιλάω σημαίνει βάζω λέξεις στη σειρά και αυτοσχεδιάζω κάτι, αλλά στην πραγματικότητα όλοι μιλάμε με κλισέ. Από εκεί και έπειτα, το να πέσεις σε κακό τμήμα, είναι κάτι που μπορεί να συμβεί παντού. Τελειώνοντας, δεν μπορώ να κάτσω να αναλύσω όλη την παιδαγωγική φιλοσοφία ενός συστήματος (που δε γνωρίζω μάλιστα), αλλά έχω μια ερώτηση έξω από τη διαδικασία του μαθήματος και το πως σου φάνηκε: Είσαι δυσαρεστημένη με τα αποτελέσματα; Νιώθεις ότι πήγες πίσω; Πόσο καιρό είσαι στο Λόγος και τι έχεις προλάβει να διαπιστώσεις για τα αποτελέσματα; Πόσος κόσμος είναι μέσα σε ένα τμήμα; Ρωτάω γιατί μπορεί να φαίνεται ότι "κοντράρω", αλλά στην πραγματικότητα είμαι ανοιχτόμυαλος και ρωτάω από ενδιαφέρον. Ποιος ξέρει. Μπορεί του χρόνου να είμαι εκεί.
athlios Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Και δεν είναι ότι τα παίρνω από το λόγος ορ σμθ, απλά δεν έχω βρει κάτι άλλο στην πόλη όσο έψαξα. Ίσως να είναι και ο Λιόλιος στη Μαρτίου, απλά εκεί δεν έχω εγώ πείρα, αλλά η αδερφή μου. Με το που ακουσα το ονομα ανατριχιασα. Πραγματικά τοπ, και τουλαχιστον όταν πήγαινα εγώ είχε και πολύ καλους καθηγητες πέρα απο τον ίδιο που επίσης τον θεωρώ "κορυφή". Τώρα που το είπες μαλλον εκεί θα πάω αν βρω "παρεα" για να συνεχίσω.
viper2005 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Με το που ακουσα το ονομα ανατριχιασα. Πραγματικά τοπ, και τουλαχιστον όταν πήγαινα εγώ είχε και πολύ καλους καθηγητες πέρα απο τον ίδιο που επίσης τον θεωρώ "κορυφή". Τώρα που το είπες μαλλον εκεί θα πάω αν βρω "παρεα" για να συνεχίσω. θα κανεις φιλους εκει μην φοβασαι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα