Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Περιεργο που καποιοι οριζουν σαν "ικανοτητα" τη χρηση ενος οπλου κ περηφανευονται κιολας γι αυτο λες κ πηραν το νομπελ. Το να χειριζεσαι οπλο σε καθιστα γενναιο δηλαδη ενω τον εγκληματια ρεμαλι?

  • Απαντ. 569
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Περιεργο που καποιοι οριζουν σαν "ικανοτητα" τη χρηση ενος οπλου κ περηφανευονται κιολας γι αυτο λες κ πηραν το νομπελ. Το να χειριζεσαι οπλο σε καθιστα γενναιο δηλαδη ενω τον εγκληματια ρεμαλι?

 

Ο χειρισμός του όπλου δεν μου λέει κάτι. Ο λόγος για τον οποίον τον χειρίζεται κάποιος ωστόσο πολλά.

 

Θα εξισώσουμε την χρήση για προστασία με την χρήση για παραβατική ενέργεια;

Δημοσ.

Περιεργο που καποιοι οριζουν σαν "ικανοτητα" τη χρηση ενος οπλου κ περηφανευονται κιολας γι αυτο λες κ πηραν το νομπελ. Το να χειριζεσαι οπλο σε καθιστα γενναιο δηλαδη ενω τον εγκληματια ρεμαλι?

 

good,bad,i am the guy with the gun. ;)

Δημοσ.

Ζωή 303, με αυτά που γράφεις θα θυμάμαι μέχρι και το νούμερο σου... +1 για την πάρτη σου.

 

 

Ευχαριστω για τη συμπαρασταση!Με συγκινεις :)

 

Οσο για τον λογο που μπορει καποιος να εχει οπλο κ να σκοτωσει φανταζομαι οτι υπαρχουν αντιστιχοι κ για καποιον που διαπραττει μια παραβατικη ενεργεια αλλα δεν με ενδιαφερει αυτο το κομματι απο τη στιγμη που η δικια μου επιθυμια ειναι να ζω σε μια υγιη κοινωνια οπου κοινωνικοι φορεις θα φροντιζουν γι αυτα τα θεματα κ εκει εστιαζω. Προσωπικα, το να γεμισουμε wanna be μαφιοζους το θεωρω ακρως επικινδυνο κ καθολου προστατευτικο. Μπορω να καταλαβω την οργη για την ιδιοκτησια αλλα απο εκει κ περα οπλο θα επρεπε να ειναι η σκεψη-μη ξεχναμε οτι κ οι πολεμοι σε υπερασπιση της προστασιας του λαου υποτιθεται οτι γινονται.

Το μονο που ηθελα να πω ειναι οτι καλο θα ηταν στην Ελλαδα να αρχισουμε να σκεφτομαστε σε σχεση με το συνολο, τα υπολοιπα μου φαινονται ουτοπικα κ αναποτελεσματικα. Ας φτιαξουμε πρωτα τη δικαιοσυνη μας κ ας λυσουμε κοινωνικα θεματα οπως ανισοτητα κ μεταναστευτικο. Εκει εγκειται το πραγματικο προβλημα κ κριμα που δεν επιμενουμε σ'αυτο.

Δημοσ.

ζωή 303, αν ήμουν ακόμα φοιτητής θα σας φλέρταρα, (και για να με παινέψω :ρ) επιτυχώς.

 

Συνεχίστε σε αυτό το μονοπάτι και μην ανησυχείτε για οτιδήποτε.

Δημοσ.

Είναι προφανές ότι η οπλοφορία θα δημιουργούσε αύξηση της εγκληματικότητας και των ατυχημάτων όπως φαίνεται και από τα στατιστικά στοιχεία παγκοσμίως.

 

Ειδικά στην σημερινή κατάσταση της Ελλάδας θα ήταν ακόμη πιο επικίνδυνη. Δεν μιλάμε για ώριμο και υγιή λαό αλλά για έναν λαό που η κατάθλιψη,η παράνοια και οι τάσεις αυτοκτονίας έχουν ανέβει στα ύψη λόγω κρίσης-χρεών και κυρίως λόγω των ΜΜΕ...

Ακόμη και σε πολιτικό επίπεδο θα μπορούσαμε να ζήσουμε στιγμές εμφυλίου.

 

Επίσης κακώς εστιάζουμε μόνο στην ψυχική κατάσταση του κατόχου όπλου. Αυτός δεν έχει οικογένεια-παιδιά; Είναι εγγυημένο ότι τα παιδιά δεν θα θελήσουν να "παίξουν" με το όπλο;

Αν για λόγους ασφαλείας το έχει κλειδωμένο χάνει κάθε πλεονέκτημα σε σχέση με τον εισβολέα.

Δημοσ.

Ζωη 303 συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα σου ....

 

Κοινωνικη βουληση πιστευω υπαρχει για κοινωνικα θεματα οπως ανισοτητα κ μεταναστευτικο που αναφερεις .....

 

Η πολιτικη βουληση ειναι αυτο που εκλειπει ομως αφηνοντας θυματα σε αμφοτερες πλευρες

 

( ΔΕΝ ειναι πολιτικη η αποψη αυτη )

Δημοσ.

Ζωή 303 εγώ συμφωνώ περισσότερο απο τους άλλους,σε θαυμάζω για το μυαλό σου και θα ήθελα να κάνουμε σχέση

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γειά σας.

Θα κάνω μια προσέγγιση στο θέμα με δική μου εκτίμηση.

Βέβαια η οπλοκατοχή και η οπλοφορία εξετάζεται τόσο από πρακτικούς όσο και από ψυχολογικούς και κοινωνικούς παράγοντες.

Η πρόταση είναι ως εξής.

«Κάθε νομοταγής πολίτης δικαιούται να οπλοφορεί»

Δηλαδή κάθε πολίτης που έχει απασχολήσει το νόμο για παραβατική ή εγκληματική συμπεριφορά , και ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ. Δεν ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ.

Αυτό κατά τη γνώμη μου πρέπει να συνοδευτεί και από πιστοποίηση ψυχιάτρου , όπως γίνεται με τα κυνηγετικά όπλα, και βέβαια με κριτήριο ωριμότητας που μπορεί να προσδιοριστεί χοντρικά από την ηλικία. Ας πούμε τα 21 (ψηφίζουμε στα 18)

-Είναι δημοκρατικό να οπλοφορεί κάποιος; Βεβαίως είναι.

Σε συνθήκες αυξημένης εγκληματικότητας η οπλοφορία θα μειώσει ή θα αυξήσει το φαινόμενο;

Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο επίδοξος ληστής θα το σκεφτεί πολύ καλά όταν έχει την πιθανότητα πίσω από την παραβιασμένη πόρτα να αντιμετωπίσει έναν οπλισμένο αντίπαλο.

Η πρόταση όμως δεν απευθύνεται στα παράνομα όπλα που ούτως ή άλλως κυκλοφορούν, αλλά στην έννομη χρήση τους. Με άλλα λόγια στην νόμιμη άμυνα.

Αποδείχτηκε ότι λαός μας αντιμετωπίστηκε ως τώρα σαν άβουλο κοπάδι αιγοπροβάτων και έζησε σε συνθήκες απόλυτης χειραγώγησης από ένα ολέθριο και ανελεύθερο σύστημα που θεωρούσε τον πολίτη βλάκα, τον εξαγόραζε με διορισμούς και επιδόματα, τον εξαπατούσε με χίλια κόλπα, τον τρομοκρατούσε με εργασιακή ομηρία και κοινωνική ανασφάλεια, βράβευε τους μέτριους και χάιδευε τους πονηρούς.

Αυτό που επιδίδονταν οι ως τώρα κυβερνώντες ήταν η αναξιοπρέπεια.

Αυτή ακριβώς η αναξιοπρέπεια επιβάλλει να μην αμύνεσαι στον εισβολέα, και να κάθεσαι να υφίστασαι το «λιγότερο» προκειμένου να γλυτώσεις το «χειρότερο»..

Η ζωή δεν είναι πολυτιμότερη από την ελευθερία και την αξιοπρέπεια.

Η ζωή δεν είναι η διατήρηση ενός πεπτικού σωλήνα αλλά πολύ περισσότερα. Αυτά τα περισσότερα που απέκρυβαν τα δελτία των ειδήσεων αλλά και το σύστημα παιδείας .

Η νόμιμη χρήση όπλου και το δικαίωμα στην αυτοάμυνα βάζει (όσο λίγα πράγματα) στη θέση τους πραγματικές αξίες που για πολλά χρόνια ήταν εν υπνώσει.

Όλα τα αντεπιχειρήματα για την νόμιμη οπλοφορία είναι ρηχά και στερούνται περιεχομένου.

Το να χειρίζεσαι ένα λαό θεωρώντας τον βλάκα, υποψήφιο αυτόχειρα, ψυχοπαθή μανιακό, ανίκανο να χειριστεί ένα απλό εργαλείο, και ανήμπορο να ελέγξει με τι θα παίζουν ή όχι τα παιδιά του, ξεπερνάει κάθε όριο λογικής και παράνοιας.

Αυτό που πραγματικά ισχύει είναι ο απόλυτος αφοπλισμός του πολίτη.

Κυρίως ο αφοπλισμός της συνείδησης και της σκέψης, και πολύ μετά ο αφοπλισμός από υλικά όπλα.

Ότι πραγματικά αξίζει πρέπει να απομακρύνεται.

Μου έρχεται στο νού ή εικόνα ενός μπαμπά καθισμένου στην πολυθρόνα να διαβάζει Θουκυδίδη….. και να έρχεται η σύζυγος τρομαγμένη και να λέει: «Πού το βρήκες πάλι αυτό;;; Κρύφτο!! Θα το βρεί και θα το διαβάσει το παιδί!!»

Πρέπει να υπάρχει η σιωπή για κάποια πράγματα.

Η σιωπή των αμνών….

Δημοσ.

Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο επίδοξος ληστής θα το σκεφτεί πολύ καλά όταν έχει την πιθανότητα πίσω από την παραβιασμένη πόρτα να αντιμετωπίσει έναν οπλισμένο αντίπαλο.

Οπλισμένο, ναι.

 

Εκπαιδευμένο όμως;

 

Φαντάζομαι δεν ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να σημαδέψεις, να οπλίσεις και να πυροβολίσεις έναν αντίπαλο, ειδικά με την αδρεναλίνη να κάνει πάρτυ στον οργανισμό σου. Πόσω μάλλον αν έχεις το πιστόλι σου ασφαλισμένο όπως θα οφείλεις και έχεις να κάνεις με εναν οπλισμένο αντίπαλο που "το έχει ξανακάνει".

 

Εδώ έμπειροι αστυνομικοί και στρατιώτες δυσκολεύονται σε turn and shoot drills σε συνθήκες εκπαίδευσης ακόμα και κοντινές αποστάσεις, ενώ ο ανεκπαίδευτος πολίτης που πήρε πιστόλι και την είδε ράμπο θα τα πάει καλύτερα;

 

Παραβλέπουμε βέβαια βολικότατα και το λεγόμενο risk compensation. Fun story, όταν κάποιος νοιώθει (λανθασμένα) ασφαλής, τόσο περισσότερες μαλακίες κάνει. Και στην προκειμένη, δυο-τρείς βολές σε σκοπευτήριο δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το να αντιμετωπίσεις έναν ζωντανό, κινούμενο, εμπειρο, ίσως και εκπαιδευμένο αντίπαλο. Για effective kill zone και τα ρέστα, ούτε λόγος.

 

Το να χειρίζεσαι ένα λαό θεωρώντας τον βλάκα, υποψήφιο αυτόχειρα, ψυχοπαθή μανιακό, ανίκανο να χειριστεί ένα απλό εργαλείο, και ανήμπορο να ελέγξει με τι θα παίζουν ή όχι τα παιδιά του, ξεπερνάει κάθε όριο λογικής και παράνοιας.

Και το αυτοκίνητο απλό εργαλείο είναι. Έχεις δεί τι γίνεται στους δρόμους από τους υπεύθυνους, ψύχραιμους και ικανούς πολίτες;

 

Με άλλα λόγια στην νόμιμη άμυνα.

Μόνο που η οπλοχρησία δεν ορίζεται σαν νόμιμη άμυνα παρα μόνο όταν και ο άλλος οπλοφορεί, και αυτό υπο προϋποθέσεις. Ακόμα και να τον δείς να σε σημαδεύει, δεν μπορείς να του την ανάψεις οπουδήποτε.

 

Μου έρχεται στο νού ή εικόνα ενός μπαμπά καθισμένου στην πολυθρόνα να διαβάζει Θουκυδίδη….. και να έρχεται η σύζυγος τρομαγμένη και να λέει: «Πού το βρήκες πάλι αυτό;;; Κρύφτο!! Θα το βρεί και θα το διαβάσει το παιδί!!»

Σαφέστατα, αφού ο Θούκης σκοτώνει.

Δημοσ.

Βέβαια ο Θουκυδίδης αυτό που σκοτώνει είναι ο ύπνος και η βλακεία.............

 

Αλλά ρε παιδιά, να καταργήσουμε και τα αυτοκίνητα ;

Εκπαίδευση χρειάζεται σε κάποια πράγματα.

Αλλοιώς να καταργήσουμε και τα μαχαίρια απο την κουζίνα μήν κοπούμε, και τις οδοντογλυφίδες μη βγάλουμε κανένα μάτι κατα λάθος

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...