Προς το περιεχόμενο

Τι κάνουμε με τους ελεγκτές στο λεωφορείο


Uberalles_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

No, no, no.

Αν δεν μου αρέσουν τα ΤΑΞΙ, δε τα χρησιμοποιώ. Αν δε μου αρέσει ο Βασιλόπουλος, δεν ψωνίζω εκεί. Αν δε μου αρέσει η Beer Academy, θα πιω αλλού.

 

Τα κρατικά ΜΜΜ, όσο είναι μονοπώλιο, να κόψουν τον κώλο τους να μου αρέσουν.

 

taxi, ΙΧ, ένας φίλος να σε εξυπηρετήσει, υπάρχουν εναλλακτικές αλλά προτιμάς τους λαϊκισμούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει, εσύ που είσαι υπεράνω δίνε φόρους που πάνε σε επιδοτήσεις στον ΟΑΣΑ για να κάθεσαι σε τσίχλες και να περιμένεις 40λεπτα σε ακάλυπτες στάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

taxi, ΙΧ, ένας φίλος να σε εξυπηρετήσει, υπάρχουν εναλλακτικές αλλά προτιμάς τους λαϊκισμούς

 

Το ταξι και τον φιλο, δεν τον πληρωνεις με φορους, οποτε και δεν εχεις απιτησεις, αν πχ ο φιλος σου, αντι να σε παει την ωρα που θες, σε αργησει κανα μισαωρο.

Αυτο που πληρωνεις με φορους, απαιτεις να ειναι σωστο. Αλλο αν εμεις μαθαμε στο ευκολο, δεν ειναι καλη η δημσια μετακινηση; Παρε ιδιωτικη. Δεν ειναι καλη η δημοσια υγεια; Τραβα σε ιδιωτικο. Δεν ειναι καλη η δημοσια εκπαιδευση; Κανε ιδιαιτερα.

Διπλα λεφτα, για μισες παροχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Το να λέμε λαϊκισμούς και γενικόλογα που ακούγονται ωραία και "επαναστατικά" δεν διορθώνουν την κατάσταση.Βασικά είναι αυτό που μας οδήγησε εδώ σαν χώρα και κοινωνία

 

Ξανα παραπέμπω στην υπέροχη εκπομπή:

http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/1516-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B1%CF%82.html

 

 

@pournaras όχι δεν το πληρώνεις με φόρους, γιαυτό υπάρχει το εισιτήριο.Υπάρχει επιχορήγησή απτο κράτος μα έχει πέσει πολύ, με το ζόρι κρατάνε τις τιμές στα εισιτήρια.Υπάρχουν πολλά έξοδα παιδιά και όχι δεν είναι απο μίζες.Επίσης οι περισσότερες είναι ιδιωτικές εταιρίες και όχι του δημοσίου (πχ ΟΑΣΘ)

 

Είναι πολλά

 

Υγ @Sellers δεν είναι καν μονοπώλιο όπως λέει, το βασικό ανταγωνιστικό του αστικού είναι το ΙΧ, υπάρχουν και τα taxi...υπάρχουν εναλλακτικές απλός υπέπεσε σε λαϊκισμό :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κρατικά ΜΜΜ, όσο είναι μονοπώλιο, να κόψουν τον κώλο τους να μου αρέσουν.

 

Ναι αλλά με αυτό το σκεπτικό ο καθένας μπορεί να βρίσκει αρνητικά για να μην κόβε εισητήριο.

 

- 100 χρονια εκανε να γίνει το μετρό στην θεσσαλονικη γι'αυτό δεν κόβω.

- Μόνο 2 γραμμές?

- Μόνο 9 στάσεις και 300 μετρα απο το σπίτι μου? Του Λονδινου έχει 1000 στάσεις.

 

Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Τα ΜΜΜ ειναι μεσα μαζικης μεταφοράς. Και εφοσον σε μεταφερουν την κάνουν την δουλειά τους. Το πως είναι το ιδανικό ΜΜΜ για τον καθενα δεν παίζει ρόλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΜΜΜ ειναι μεσα μαζικης μεταφοράς. Και εφοσον σε μεταφερουν την κάνουν την δουλειά τους. Το πως είναι το ιδανικό ΜΜΜ για τον καθενα δεν παίζει ρόλο.

 

Μια παρένθεση...τα ΜΜΜ είναι μάλλον μέσα μαζικής ταλαιπωρίας στην παρούσα φάση.Το θέμα δέν είναι μόνο να με μεταφέρουν,άλλα το πώς... και σε τι κατάσταση θα είμαι όταν φτάσω στον προορισμό μου.

Εκεί είναι και η ουσία,απο εκεί προέρχεται και η αγανάκτηση του κόσμου.Αν είναι να κρατάμε μόνο το μέσο ώς αυτό καθ'αυτό και την δουλειά για την οποία προορίζεται,δέν νομίζω οτι θα υπήρχε πρόβλημα στο να αντικατασταθούν τα λεωφορεία με Steyr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ταξι και τον φιλο, δεν τον πληρωνεις με φορους,

 

Α, μπραβο.

 

Να σταματήσουν οι επιδοτήσεις ... να πάει το εισητήριο στο πραγματικό του κόστος.

 

Μετά θα το πληρώνεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υγ @Sellers δεν είναι καν μονοπώλιο όπως λέει, το βασικό ανταγωνιστικό του αστικού είναι το ΙΧ, υπάρχουν και τα taxi...υπάρχουν εναλλακτικές απλός υπέπεσε σε λαϊκισμό :-D

 

...δεν ήξερα ότι έχετε ίντερνετ εκεί.

 

Ναι αλλά με αυτό το σκεπτικό ο καθένας μπορεί να βρίσκει αρνητικά για να μην κόβε εισητήριο.

 

- 100 χρονια εκανε να γίνει το μετρό στην θεσσαλονικη γι'αυτό δεν κόβω.

- Μόνο 2 γραμμές?

- Μόνο 9 στάσεις και 300 μετρα απο το σπίτι μου? Του Λονδινου έχει 1000 στάσεις.

 

Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Τα ΜΜΜ ειναι μεσα μαζικης μεταφοράς. Και εφοσον σε μεταφερουν την κάνουν την δουλειά τους. Το πως είναι το ιδανικό ΜΜΜ για τον καθενα δεν παίζει ρόλο.

 

Σύμφωνοι. Και γι' αυτό ακριβώς ξεκαθάρισα το "ξέρω ότι είμαι παράνομος". Δε θα γκρινιάξω αν μια μέρα μου κόψουν πρόστιμο επειδή δεν κοπάνησα εισιτήριο, ούτε θα το ρίξω στην ηθική. Θα 'χω παρανομήσει, θα πληρώσω, τι να κάνουμε τώρα δηλαδή. Αλλά δε θα πω και μπράβο στον μαλάκα ΔΥ που κόβει πρόστιμο στον παππού και το 15χρονο. Ειδικά όταν ξέρω πως το κάνει για την τσέπη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Το να λέμε λαϊκισμούς και γενικόλογα που ακούγονται ωραία και "επαναστατικά" δεν διορθώνουν την κατάσταση.Βασικά είναι αυτό που μας οδήγησε εδώ σαν χώρα και κοινωνία

Γιατί ειναι λαϊκισμός πως έχεις μια δημόσια υπηρεσία την οποία πληρώνεις χρυσή για να σου προσφέρει αμφισβητούμενες υπηρεσίες τις οποίες μάλιστα, ανάλογα με τις πρωινές σκέψεις του κάθε σωματίου, μπορεί να μη στις προσφέρει και καθόλου, επειδή αποφασίστηκε απεργία? Τι υπηρεσία ειναι αυτή που όταν λειτουργεί απαιτεί να πληρωνεις αλλά όταν δε λειτουργεί δε σου επιστρέφει τα προπληρωμένα πίσω?

Ναι αλλά με αυτό το σκεπτικό ο καθένας μπορεί να βρίσκει αρνητικά για να μην κόβε εισητήριο.

Σωστά, το θέμα είναι πως όλοι γνωρίζουμε τη διαφορά του τζαμπατζή με αυτόν που διαμαρτύρεται. Είναι διαφορετικό να πληρώνεις μηνιαία κάρτα στα ΜΜΜ, να ενημερώνεσαι τελευταία στιγμή πως δε θα έχει ΜΜΜ την επόμενη μέρα, επειδή έτσι αποφασίστηκε και εν τέλη κανεις να μη σου επιστρέφει τα χρήματά σου.

 

Το εισιτήριο που πληρώνουμε, ειναι το αντίτιμο για τη μεταφορά μας.

Ολα τα άλλα, τα έχουμε ήδη πληρώσει και εξακολουθούμε και τα πληρώνουμε.

 

Αυτά που έχουμε πληρώσει (και τις υπηρεσίες που έχουμε λάβει) φτάνουν για να κάνουμε διαδρομές δωρεαν μέχρι την αιωνιότητα.

 

Σαφως η παραπάνω πρόταση δεν ισχύει μόνο για τα ΜΜΜ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...δεν ήξερα ότι έχετε ίντερνετ εκεί.

 

Ειδικά όταν ξέρω πως το κάνει για την τσέπη του.

 

Που είναι το "εκεί";

Δεν ισχύει το δεύτερο, αλλά εξήγησε τι θες να πεις;

 

 

Γιατί ειναι λαικισμός πως έχεις μια δημόσια υπηρεσία...

 

Έχω απαντήσει σε προηγούμενα φίλε μου.Το παράδειγμα με την απεργία είναι άστοχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λόγος να κόβει πλέον κανένας εισητήριο στα άθλια αυτά μέσα, υποτιμούν την νοημοσύνη του κόσμου. Άσε που πλέον η κρατική ΑΕ που διαχειρίζεται τα αστκά λεωφορεία είναι χρεωκοπημένη/υπερχρεωμένη όποτε τι κόβεις, τι δεν κόβεις το ίδιο είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά με αυτό το σκεπτικό ο καθένας μπορεί να βρίσκει αρνητικά για να μην κόβε εισητήριο.

 

- 100 χρονια εκανε να γίνει το μετρό στην θεσσαλονικη γι'αυτό δεν κόβω.

- Μόνο 2 γραμμές?

- Μόνο 9 στάσεις και 300 μετρα απο το σπίτι μου? Του Λονδινου έχει 1000 στάσεις.

 

Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Τα ΜΜΜ ειναι μεσα μαζικης μεταφοράς. Και εφοσον σε μεταφερουν την κάνουν την δουλειά τους. Το πως είναι το ιδανικό ΜΜΜ για τον καθενα δεν παίζει ρόλο.

Όχι, παίζει ρόλο και πολύ μάλιστα. Αν είναι έτσι, να βάλουμε 5 datsun με καροτσες και να φορτώνουμε κόσμο σαν τα πρόβατα (αν και τώρα που το σκέφτομαι, αυτο δεν απέχει και πολύ από την σημερινή κατάσταση στα λεωφορεία). Θέλω να πώ πως πρέπει να υπάρχει ένα minimum ποιότητας. π.χ. ελάχιστους θα βρεις να παραπονεθούν για το μετρό. για τα τρολει και λεωφορία όμως..

 

Ακόμη, δεν είναι λογικό σε πολλές περιοχές τα λεωφορεία να διανύουν την μισή (μην πω το 1/4) της απόστασης που διένυαν παλιότερα και παρολαυτά να καθυστερούν ακόμη περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ιστορία δεν είμαι εγώ...

 

Μου την στείλανε ως αληθινή ιστορία και το ανάρτησα εδώ.

 

Τώρα, στην ουσία του θέματος, εάν νομίζετε ότι επειδή 3 ανήλικα παιδιά δεν είχαν κόψει εισιτήριο, θα πρέπει κάποιος, που νομίζει ότι είναι κάποιος, να συμπεριφέρεται έτσι τότε δεν έχω λόγια..

 

Βέβαια "τέτοιους" ανθρώπους, δυστυχώς συναντώ κάθε μέρα, όταν οδηγώ, όταν πάω να ψωνίσω, όταν πάω να πιω έναν καφέ, όταν , όταν, όταν... Έτσι έχουμε γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω απαντήσει σε προηγούμενα φίλε μου.Το παράδειγμα με την απεργία είναι άστοχο

Αδελφέ δε μπορεί τα πάντα να είναι λαϊκισμοί και άστοχα.

Σου επιχειρηματολογούμε 2 άτομα και ο ένας λέει λαϊκισμούς ο άλλος ειναι άστοχος.

Ξανά η ερώτηση.

 

Η απεργία ειναι ένα συχνό φαινόμενο στα ΜΜΜ. Τον πολίτη όμως που τα χρησιμοποιεί και έχει προπληρώσει, δε τον αποζημιώνει κανεις.

Αν ο ιδιος πολίτης δε πληρώσει εισιτήριο για όσες μέρες του στέρησαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις, ζημιώνει το κράτος?

 

Ενα και ένα κάνουν δύο.

 

Έχουμε ακριβά ΜΜΜ που προσφέρουν μετριότατες υπηρεσίες.

Σε αυτό προφανώς και δε φταίνε οι εργαζόμενοι αλλά όσοι χρησιμοποίησαν τα χρήματα για άλλους σκοπούς.

Στα ΜΜΜ ισχύει ακριβώς η λογική των διοδίων στην Εθνική οδό Κορίνθου Πατρών. Τόσα χρόνια πλήρωνες για να σου παρέχουν ασφαλής δρόμους.

Επειδή ομως τα χρήματα φαγώθηκαν απαιτούν να ξαναπληρώσεις ώστε να επιχειρήσουν να φτιάξουν ασφαλής δρόμους. Αυτή τη στιγμή πληρώνεις τα χρήματα για τους ασφαλής δρόμους αλλά οι εργασίες έχουν παγώσει.

 

Επίσης για να είμαστε και στο θέμα, λόγω ελέγχου εισιτηρίων έχει τύχει να χάσω 2 στάσεις στο παρελθόν, επειδή ο ελεγκτής απαιτούσε να μη κατέβει κανείς μέχρι να ελεγχθούν όλοι.

Στη περίπτωση αυτή, ο ελεγκτής ειναι απλά κουφιοκέφαλος και δε κάνει τη δουλειά του.

Ο έλεγχος ειναι δειγματοληπτικός. Δεν είναι ανάγκη να κυνήγησε όλο το λεωφορείο. 5-10 άτομα θα προλάβει ανάμεσα σε 2 στάσεις.

 

Σαφως και ο εκάστοτε ελεγκτικός μηχανισμός ωφείλει να "τιμωρήσει" με πρόστιμο τον παραβάτη ώστε να παραδειγματιστούν οι άλλοι.

Είμαι υπέρ αυτού.

Είμαι όμως κατά στις βλακώδης μεθόδους που αναφέρθηκαν παραπάνω και στις αμφιβόλου ποιότητες υπηρεσίες που πληρώνουμε ως πολυτελείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ιστορία δεν είμαι εγώ...

 

Μου την στείλανε ως αληθινή ιστορία και το ανάρτησα εδώ.

 

Τώρα, στην ουσία του θέματος, εάν νομίζετε ότι επειδή 3 ανήλικα παιδιά δεν είχαν κόψει εισιτήριο, θα πρέπει κάποιος, που νομίζει ότι είναι κάποιος, να συμπεριφέρεται έτσι τότε δεν έχω λόγια..

 

Βέβαια "τέτοιους" ανθρώπους, δυστυχώς συναντώ κάθε μέρα, όταν οδηγώ, όταν πάω να ψωνίσω, όταν πάω να πιω έναν καφέ, όταν , όταν, όταν... Έτσι έχουμε γίνει.

 

Παραλληλα ομως συναντας και ανθρωπους που δεν κοβουν εισητηριο. που δεν κοβουν αποδειξη στον καφε σου, που δεν πληρωνουν εισφορες, που, που που... Δυο οψεις του ιδιου νομισματος.

 

Για την ιστορια, τα 3 ανηλικα παιδια, κανεις μας δεν ξερει αν δεν ειχαν να φανε, η αν ειχαν απο ενα 100αευρω στην τσεπη τους, αλλα δεν εκοψαν εισητηριο γιατι ηταν "μαγκες". Οποτε η αναφορα στα παιδια σαν να ειναι ετοιμα να πεθανουν απ' την πεινα, δεν ειναι και ευστοχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...