Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το Interstellar Marines πως και δεν ακολούθησε αυτήν την τακτική;

 

παραπλησια ειναι. ειπαν να το κανουν preorder οσοι θελουν να το παιξουν. τι γιαννης τι γιαννακης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το Word Realms είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, RPG όπου οι μάχες (η δύναμη των χτυπημάτων/ξορκιών) κρίνονται από τους συνδυασμούς που σχηματίζει ο παίκτης με τα γράμματα τύπου Scrabble που έχει σε κάθε γύρο.

 

Οπωσδήποτε η καλή γνώση των Αγγλικών περιορίζει το ενδιαφέρον για παίκτες που η μητρική τους δεν είναι η συγκεκριμένη γλώσσα, όμως είναι μια έξυπνη ιδέα η οποία, στις δέκα ημέρες που υπολοίπονται, ψάχνει ακόμη κάτι λιγότερο από $28.000 για να κλείσει με επιτυχία (στα $11 δολάρια το pledge που δίνει το παιχνίδι).

 

http://www.youtube.com/watch?v=a1oJObe8f2I

 

Το Spaceventure ψάχνει 29.000 στις 29 ώρες που του απομένουν για να πίασει το στόχο του, προβλέπεται θρίλερ.

 

Το Dead State ξεκίνησε εκρηκτικά, κάνει κοιλιά τώρα αλλά θέλω να ελπίζω ότι στις 24 μέρες που έχει μπροστά του θα πετύχει το στόχο του.

 

Το Lily Looking Through έπιασε ήδη τον πολύ χαμηλό στόχο που είχε θέσει (είναι σχεδόν έτοιμο) και έχει 19 ημέρες μπροστά του για να τα πάει ακόμη καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kickstarter started for tactical FPS game ‘Ground Branch’ from ex-Red Storm Entertainment member

 

Back in May, we informed you about Ground Branch, an upcoming tactical first person shooter that is developed by BlackFoot Studios, whose goal is to fill a void in the style of games many would call ‘Classic’ tactical squad based gaming. Ground Branch will be powered by Unreal Engine 3 and the company has started its Kickstarter campaign.

 

Ground Branch will be an old-school tactical FPS game, meaning that players will have access to all of the weapons and gear, right off the bat. No DLC / Content restrictions, ever. Player skill will be determined by commitment to mastering the weapons, just as much as with their ability to assess, plan and execute strategies with their teams.

 

Weapons and ballistics (including feet per second, bullet drop and simulated wind) are accurately represented. Certain rounds are capable of penetrating various materials, and fragmentation grenades actually produce physical shrapnel, rather than relying upon a generic “kill radius” circular deadzone that most titles use.

 

Ground Branch will feature gear and weapon customization, no server-side ‘Class’ restrictions, non-linear game design, realistic health system, a wounding system (where wounds modify in-game abilities by various degrees), server tools, and modding support.

http://www.youtube.com/watch?v=eVStChs5Uuc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικά απογοητευτικό το videάκι από το Carmaggedon, δε πα να είναι "work in progress", δεν έχει και υπερβολικά περιθώρια για να καλυτερέψει. Απλά τραγικό (και ας λέει ότι τα effect είναι placeholder πρέπει να γίνει θαύμα για να φτιάξει αυτό που είδα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

http://www.youtube.com/watch?v=GerUyemBC4s

 

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για μεταφορά σε pc, αλλά δείχνει πολύ ενδιαφέρον και είναι fully voiced.

 

Νομίζω ότι αξίζει μια ματιά, αν έχετε iPhone, iPad, Android tablet ή τηλέφωνο. Με $4 εξασφαλίζετε το παιχνίδι, στόχος είναι οι 25.000 και αναμένεται το Σεπτέμβριο.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τα διάφορα reward tiers, στη σελίδα του Detective Grimoire, στο Kickstarter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

Για την ακρίβεια, 6 είναι οι επιπλέον στόχοι που επιτεύχθηκαν, λίγο πριν το τέλος κλείδωσε και η προσθήκη ζώων στο παιχνίδι (γάτες για moral boost, σκύλοι ως animal companions στις tb μάχες).

 

Ήταν μια πολύ μεγάλη επιτυχία ο τρόπος που έκλεισε το Dead State την προσπάθειά του, είχε σκαλώσει για μεγάλο διάστημα, με δυσκολία έπιανε το δεύτερο στόχο στις 210.000, αλλά έκανε εξαιρετικό "φινις".

 

Wasteland 2 τέλη '13, Dead State τέλη '13, να δούμε τι θα απογίνουμε ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

H oμάδα του Star Command επιστρέφει, μετά το πρώτο πετυχημένο Kickstarter campaign, επιδιώκοντας να συγκεντρώσει 100.000 δολάρια για να μεταφέρει το Star Command (Start Trek simulator a la Theme Hospital, χωρίς τα σχετικά licenses, φυσικά).

 

Ο στόχος μου φαίνεται αδικαιολόγητα υψηλός, αλλά το παιχνίδι (κυκλοφορεί μέχρι τα τέλη καλοκαιριού για ios και android) έχει ενδιαφέρον. Θα χρειαστείτε 25 δολάρια για να το αποκτήσετε (another iffy choice there...)

 

http://www.youtube.com/watch?v=MBXT6-eYneo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Nα και κάτι διαφορετικό:

 

Μία κονσόλα, βασισμένη στο λειτουργικό Android. Ονομάζεται OUYA (Ούια, περίπου), θα διατίθεται για 99 δολάρια με ένα controller (+30 για ένα δεύτερο) και ξεκινά την προσπάθεια να συγκεντρώσει 950.000 δολάρια ώστε να αποτελέσει πραγματικότητα.

 

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν την υποστήριξή τους στο εγχείρημα, ο Brian Fargo αλλά και ο Notch.

 

Η σελίδα στο Kickstarter βρίσκεται εδώ και ήδη έχουν συγκεντρωθεί 278.000+ (κάπου 20 χιλιάδες όση ώρα μου πήρε να γράψω αυτό το μήνυμα και να τσεκάρω αν υπάρχει το βίντεο στο YouTube, γιατί δεν έχω ιδέα πώς εμφανίζεται εδώ το βίντεο από τη σελίδα του project).

 

Δείτε το, τουλάχιστον ως ιδέα έχει πολύ ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα έχει ήδη τα μισά.

 

Είδα το βίντεο, διάβασα τι λένε αλλά προσωπικά δε κατάλαβα ποιο πρόβλημα πάνε να λύσουν.

 

Μιλάει για την τηλεόραση και πόσο πολύ έχει περάσει το gaming σε mobile. Αν και δεν είμαι τόσο σίγουρος για τους αριθμούς, δε καταλαβαίνω τι παραπάνω θα προσφέρει το ouya. Τα κινητά μπορούν να στείλουν σήμα στην τηλεόραση. (Airplay π.χ.) Τεχνολογικά δε βλέπω να διαφέρει από mobile συσκευές. Android θα τρέχει, οπότε?

 

Επίσης τα εργαλεία που υπάρχουν σε mobile καθώς και τα διάφορα app stores έχουν τραβήξει τους indie developers ακριβώς γιατί είναι εύκολο ο καθένας να κάνει publish.

Όπως και οι τιμές έχουν πέσει με το free to play μοντέλο διαδεδομένο.

 

Δε καταλαβαίνω τι παραπάνω θα προσφέρει το ouya και γιατί τέτοιος χαμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...