Praetorianos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Όλος τυχαίως έγραψε η Telegraph σήμερα ένα άρθρο για τη χρησιμότητα των Μαθηματικών. Εκεί έχουν ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα αφού μόλις το 20% των μαθητών διδάσκονται μαθηματικά μέχρι τα 18. Λόγω του συστήματος τους οι περισσότεροι παίρνουν μαθήματα της πλάκας για να γράψουν A ενώ τα μαθηματικά παραμερίζονται από πολλούς. Και τα σχολεία αν κατάλαβα καλά παίρνουν περισσότερες επιχορηγήσεις για μαθητές με Α σε άσχετα πεδία παρά για μαθητές με C στα μαθηματικά. Άρθρο
insomniaK Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Μία απορία, ποιο μάθημα σας έχει χρειαστεί απο αυτά που διδακτηκατε στη δευτέρα και τρίτη λυκείου;
doutsos13 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Εντάξει οι παράγωγοι, αλλά εγώ έκανα και μιγαδικούς στο λύκειο.Υπάρχουν ακόμα στην ύλη; 0<br class="Apple-interchange-newline"> Ναι και με το νέο σύστημα θα κάνουν και στην δευτέρα λυκείου μάλλον. Μιγαδικές συναρτήσεις. HAIL
Praetorianos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Μία απορία, ποιο μάθημα σας έχει χρειαστεί απο αυτά που διδακτηκατε στη δευτέρα και τρίτη λυκείου; Εξαρτάται, που? Ακαδημαϊκά, όλα τα μαθηματικά πλην μιγαδικών, the way of thinking της Φυσικής και της Γεωμετρίας, το πως γράφεται ο ψευδοκώδικας της Πληροφορικής, τα βασικά της Οικονομίας, μισό κεφάλαιο από το ΑΟΔΕ και βιολογικοχημείες πουθενά. Καθημερινή ζωή κανένα, πλην ίσως ελάχιστης Πληροφορικής και Οικονομίας. On the other hand, καθημερινά δεν μου χρειάζεται τίποτα σχεδόν από τα οποία έμαθα στο σχολείο τα τελευταία πολλά χρόνια πλην προσθαφαιρέσεων, μέθοδο των τριών και εύρεση εμβαδού. Το point σου?
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Μία απορία, ποιο μάθημα σας έχει χρειαστεί απο αυτά που διδακτηκατε στη δευτέρα και τρίτη λυκείου; Όλα. Και σε όλους χρειάζονται όλα. Το πρόβλημα σε αυτή την συνειδητοποίηση είναι ο τρόπος που διδάσκονται τα μαθήματα. Όταν κάποιος λέει: "Το/Ο/Η #### έκανε αυτό το διάστημα/απόσταση σε τόσο χρόνο και άρα θα ΠΡΕΠΕΙ να είχε αυτή την ταχύτητα", χρησιμοποιεί παραγώγους. Όταν κάποιος προσπαθεί να συντάξει ένα πρόγραμμα του τι θα κάνει στην μέρα του, π.χ.: "Θα σηκωθώ το πρωί (ώρα_ξυπνήματος <- 08:00), και εάν έχει νερό (if ζεστό_νερό >= 30ο C) θα κάνω μπάνιο (then do μπάνιο)" και αυτό το γράψει, τότε συντάσσει έναν αλγόριθμο. Το ίδιο για το supermarket και για ό,τι γράψει και περιγράψει το οποίο έχει σαφή και διακριτά βήματα. Τα σύμβολα είναι το θέμα; Εάν καθηγητές στα σχολειά δεν γινόντουσαν όσοι απόφοιτοι θετικών/καθηγητικών σχολών δεν μπορούσαν να βρουν δουλειά αλλού, τότε αυτά θα τα είχαν συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι.
-nick- Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Όταν κάποιος προσπαθεί να συντάξει ένα πρόγραμμα του τι θα κάνει στην μέρα του, π.χ.: "Θα σηκωθώ το πρωί (ώρα_ξυπνήματος <- 08:00), και εάν έχει νερό (if ζεστό_νερό >= 30ο C) θα κάνω μπάνιο (then do μπάνιο)" και αυτό το γράψει, τότε συντάσσει έναν αλγόριθμο. Το ίδιο για το supermarket και για ό,τι γράψει και περιγράψει το οποίο έχει σαφή και διακριτά βήματα. Τα σύμβολα είναι το θέμα; Ναι αλλα δεν χρειαζεται να *ξερεις* αλγοριθμους για να το κανεις αυτο, στην ουσια ειναι ενας αλγοριθμος που μπορεις να το σκεφτεις χωρις να εχεις διδαχτει ποτε ifs kai whiles Το οτι εσυ συνειδητα τα μοντελοποιεις ολα αλγοριθμικα και μαθηματικα δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητο να το κανει καποιος σε πρακτικο επιδεδο
slygeo87 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Ρε παιδιά δεν μιλάτε για πρακτικό επίπεδο απλά αναφέρετε τι σημαίνει το κάθε τι που κάνουμε με μαθηματικό τρόπο. Άλλο να μου πεις όταν κάνεις αυτό σημαίνει αυτό, και άλλο να ξέρεις για παράδειγμα ότι η αμμωνία είναι βάση και την βάζεις σε πληγή που έχει προκαλέσει μία σφήκα. Που και πάλι στ' αρχίδια σου. Τέλος πάντων.
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Ναι αλλα δεν χρειαζεται να *ξερεις* αλγοριθμους για να το κανεις αυτο, στην ουσια ειναι ενας αλγοριθμος που μπορεις να το σκεφτεις χωρις να εχεις διδαχτει ποτε ifs kai whiles Το οτι εσυ συνειδητα τα μοντελοποιεις ολα αλγοριθμικα και μαθηματικα δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητο να το κανει καποιος σε πρακτικο επιδεδο Αυτή η συνειδητοποίηση είναι που διακρίνει κάποιον που έχει παιδεία - μόρφωση - επιστημονική γνώση, από κάποιον που δεν έχει. Για αυτό και έχουν μεγάλη σημασία τα μαθήματα του σχολείου, ΕΑΝ γίνουν σωστά.
-nick- Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Αυτή η συνειδητοποίηση είναι που διακρίνει κάποιον που έχει παιδεία - μόρφωση - επιστημονική γνώση, από κάποιον που δεν έχει. Για αυτό και έχουν μεγάλη σημασία τα μαθήματα του σχολείου, ΕΑΝ γίνουν σωστά. Συμφωνω,πρακτικα ομως στα παραδειγματα που εφερες δεν υπαρχει διαφορα.
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Φυσικά και δεν υπάρχει διαφορά, εν γένει. Κάποιος που έχει συνειδητοποιήσει αυτά τα "πράματα", δεν θα γίνει πράσινος με μεγάλα αυτιά και ροζ ελεφαντάκια στο δέρμα του. Ούτε θα τον καλέσουν ξαφνικά στο CERN για να γίνει ο head επιστημονικός υπεύθυνος. Θα είναι πιο συνειδητοποιημένος σε αυτά που σκέφτεται. Αυτό θα πάρει μπάλα και όλες τις άλλες επιλογές του. Και αυτό είναι ένα από τα οφέλη της γνώσης.
javavall Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Μία απορία, ποιο μάθημα σας έχει χρειαστεί απο αυτά που διδακτηκατε στη δευτέρα και τρίτη λυκείου; Προσωπικά όλα τα μαθήματα μου χρειάστηκαν. Διότι είδα που μπορώ να αποδώσω καλύτερα και να βρω τις κλίσεις μου. Και όσο να ναι, σου μένουν 2-3 πράγματα από κάθε μάθημα ώστε μετά να αποτελέσουνε αφορμή για να ψάξεις κάτι καλύτερα. @topic starter: Με αυτή τη λογική ποιά η χρησιμότητα του οτιδήποτε στη ζωή? Φαϊ, τσίσα και ύπνος!
slygeo87 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Θα είναι πιο συνειδητοποιημένος σε αυτά που σκέφτεται. Αυτό θα πάρει μπάλα και όλες τις άλλες επιλογές του. Και αυτό είναι ένα από τα οφέλη της γνώσης. Αν εννοείς πως η γνώση είναι σημαντική για τον χαρακτήρα μας διαφωνώ. Όλοι θα ξέρουμε ένα μορφωμένο ζωάκι, όλοι το έχουμε δει.
insomniaK Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Ρε σεις τα μαθηματικά δεν είναι το μόνο άχρηστο μάθημα του λυκείου;;;; Δεν το πιστεύω...
Praetorianos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Αν εννοείς πως η γνώση είναι σημαντική για τον χαρακτήρα μας διαφωνώ. Όλοι θα ξέρουμε ένα μορφωμένο ζωάκι, όλοι το έχουμε δει. Ναι αλλά τα ποσοστά ζώων συνήθως τείνουν να μειώνονται με την μόρφωση αν και όχι απαραίτητα. Όσο για την πρακτικότητα στην καθημερινή ζωή, το να σου πουλάνε power balance επειδή έχει μαγνήτες και μαγνήτες ίσον θετική ενέργεια ίσον ευεξία ίσον επαγγελματική και προσωπική ευτυχία κι εσύ να γελάς γίνεται λόγω των γνώσεων σου στη φυσική. Το να σε ρωτάει ένας πιτσιρικάς γιατί τα πουλιά στα σύρματα δεν παθαίνουν ηλεκτροπληξία και να μην ξέρεις να του απαντήσεις μετά από 12+4 χρόνια εκπαίδευσης, μπορεί να μην είναι θέμα ζωής και θανάτου, αλλά βαράει άσχημα. Και χιλιάδες άλλα. Δεν είναι ανάγκη να κάθεσαι με μολύβι και χαρτί να λύνεις εξισώσεις για να λες "α δεν μου χρειάστηκαν πουθενά".
klainmaingr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Όπως αντίστοιχα πρακτικό είναι και το: Δίνονται οι συνεχείς συναρτήσεις f, g : →, οι οποίες για κάθε x∈ ικανοποιούν τις σχέσεις: i) f(x)>0 και g(x)>0 ii) ∫−+=−x0t2x2dt)tx(gee)x(f1 iii) ∫−+=−xtxdt)tx(fee)x(g0221 Δ1. Να αποδείξετε ότι οι συναρτήσεις f και g είναι παραγωγίσιμες στο και ότι f(x) = g(x) για κάθε x∈. Δ2. Να αποδείξετε ότι: f(x) = ex, x∈ Δ3. Να υπολογίσετε το όριο: Δ4. Να υπολογίσετε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της συνάρτησης ∫=xdt)t(f)x(F12 τους άξονες x΄x και y΄y και την ευθεία με εξίσωση x=1. Τι θα πείς τότε στον πιτσιρικά; Και επίσης: "Θα είναι πιο συνειδητοποιημένος σε αυτά που σκέφτεται. Αυτό θα πάρει μπάλα και όλες τις άλλες επιλογές του. Και αυτό είναι ένα από τα οφέλη της γνώσης." Χουχ. Όχι. Μόρφωση και συνειδητοποίηση έχουν ελάχιστο συσχετισμό.. Μη σου πώ πάνε αντίθετα. Χιλιάδες παραδείγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα