Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τι να σου πω παληκαριμ. εμας μαθηματικα ΙΙ ηταν πολλαπλα ολοκληρωματα, συναρτησεις πολλων μεταβλητων και διαφορικές εξισώσεις.

  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τι να σου πω παληκαριμ. εμας μαθηματικα ΙΙ ηταν πολλαπλα ολοκληρωματα, συναρτησεις πολλων μεταβλητων και διαφορικές εξισώσεις.

 

 

Ε, πιο μετά στα μ2 είναι και αυτά..γάμησε τα...και μετά σου λέει ότι είναι δύσκολα του λυκείου.;ρ

Δημοσ.

Συμφωνω για την αξια των μαθηματικων, της μουσικης και λοιπών επιστημών αλλά μετά από καποια ηλικία, για μένα 15-16, πρέπει να αρχίσει καποιος να εξειδικευεται στους τομεις που θελει να σπουδάσει και σε πράγματα που θα επιλέξει να περάσει μαζί τους το υπόλοιπο της ζωής του και όχι να μαθαινει και ακομα χειρότερα να εξετάζεται σε μαθηματα που από την επόμενη μερα των εξετάσεων θα ξεχασει και δεν θα τα ξαναδει.

Τάσσομαι κατά βάση υπέρ αυτής της άποψης, χωρίς φυσικά να αντιτίθεμαι στις υπόλοιπες που έχω διαβάσει εώς τώρα.

Το θέμα είναι τι χρησιμεύει στη ζωή μας τελικά.

Ναι η εξειδίκευση στα Αρχαία και το να βρισκουμε τη ρίζα της κάθε λέξης, δεν ειναι αναγκαίο, αποτελεί όμως υποχρέωσή μας να μπορούμε να πιάσουμε το νόημα ενός αρχαίου κειμένου, ειδικά τη στιγμή που η γλώσσα μας παραμένει αυτούσια (με μικρές διαφορές, σε σχέση με άλλους λαούς) εδώ και 4000 χρόνια.

Σαφώς και δεν είναι αναγκαίο να ξέρουμε το βάθος του Σηκουάνα (Γεωγραφία) και το σπάνιο είδος αμοιβάδας που μπορεί να ζει εκεί (Βιολογία) είναι όμως χρήσιμο να γνωρίζουμε που βρίσκεται ο Σηκουάνας και πως το δελφίνι ειναι θηλαστικό και όχι ψάρι:-P

 

Κάπως έτσι θεωρώ πως πάει και με τα μαθηματικά. Πράξεις, κλάσματα, απλή μέθοδος των τριών, Γεωμετρία, εμβαδό, επιφάνεια, αρχή συναρτήσεων κτλ πράγματα που είναι χρήσιμα σε όσους δε θα πάνε για μηχανικοί, αρχιτέκτονες, μαθηματικοί κτλ.

Όχι να χάνει ο άλλος τη χρονιά του για παραγώγους και ολοκληρώματα :-)

 

Σαφώς το ίδιο ισχύει και για άλλα μαθήματα στα οποία το Υπουργείο Παιδείας υπερβάλλει κατά τη γνώμη μου :-)

Δημοσ.

θα μας στείλεις.

 

πως ακριβώς θα καταλάβεις διανυσματα για τα γραφικά δηλαδή; Τριγωνομετρία;στερεομετρία; πως θα κάνεις ανιμεησον χωρίς να καταλαβαίνεις και να χρησιμοποιείς στερεά και κίνηση σε 3 διαστάσεις;

μην πω αρχες φυσικης για αναλυση χρωματικων πινακων κλπ

 

 

Πίστεψέ με, σε ότι έχω δει μέχρι στιγμής από illustrator δεν μου χρειάστηκαν μαθηματικά για να δουλέψω, και αν κρίνω από τους καθηγητές μου που έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία και γνώση, δεν πρόκειται να μου χρειαστούν. Επίσης, το να καταλάβεις την κίνηση ενός αντικειμένου στον τρισδιάστατο χώρο είναι κάτι που μαθαίνω μελετώντας το σχέδιο και τους ανθρώπους. Όχι μαθαίνοντας το θεώρημα μέσης τιμής και λύνοντας ασκήσεις για κρούσεις και κύματα. Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα αν βάλεις έναν μαθηματικό να σου σχεδιάσει μια καρέκλα. Άλλο ξέρω την θεωρία και άλλο την εφαρμόζω. Τα γραφιστικά προγράμματα είναι φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι user friendly, να μην χρειάζονται τέτοιου είδους γνώσεις για να κάνεις τη δουλειά σου. Τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει μέχρι τώρα, παρ ότι είναι νωρίς για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Αν τις έχεις την κάνεις καλύτερα (φαντάζομαι γιατί μέχρι στιγμής παρ ότι τις έχω δεν μου χρειάζονται), αλλά δεν είναι απαραίτητες.

 

Τώρα τι να σου πω, έχω διαβάσει συνεντεύξεις από animators που δουλεύουν στην pixar και που εξηγούν ότι τα προγράμματα που χρησιμοποιούν εκεί τους τα μαθαίνει η εταιρία. Μπορεί αυτά να σχετίζονται με μαθηματικά, δεν ξέρω, ελπίζω κάποια στιγμή να μάθω, και προσωπικά δεν θα με χάλαγε καθόλου γιατί λάτρευα τα μαθηματικά στο σχολείο. :-)

 

Status άσε τις γκρίνιες για τα μαθηματικά, ζηλεύω, στη σχολή δεν κάνουμε τίποτα μα τίποτα που να έχει έστω και την παραμικρή σχέση με οτιδήποτε διάβασα στη γ λυκείου :-( Δεν θα μας χάλαγαν καθόλου λίγα μαθηματικά στο τρελοκομείο. :P

Δημοσ.

 

Κάπως έτσι θεωρώ πως πάει και με τα μαθηματικά. Πράξεις, κλάσματα, απλή μέθοδος των τριών, Γεωμετρία, εμβαδό, επιφάνεια, αρχή συναρτήσεων κτλ πράγματα που είναι χρήσιμα σε όσους δε θα πάνε για μηχανικοί, αρχιτέκτονες, μαθηματικοί κτλ.

Όχι να χάνει ο άλλος τη χρονιά του για παραγώγους και ολοκληρώματα :-)

 

Σαφώς το ίδιο ισχύει και για άλλα μαθήματα στα οποία το Υπουργείο Παιδείας υπερβάλλει κατά τη γνώμη μου :-)

 

Μιας και είπες για τα γλωσσικά κλπ.

 

Ανθρωπος: Άνω θρώσκω, εξελίσσομαι.

 

Με άλλα λόγια, τίποτα δεν πάει χαμένο.

 

Status άσε τις γκρίνιες για τα μαθηματικά, ζηλεύω, στη σχολή δεν κάνουμε τίποτα μα τίποτα που να έχει έστω και την παραμικρή σχέση με οτιδήποτε διάβασα στη γ λυκείου :-( Δεν θα μας χάλαγαν καθόλου λίγα μαθηματικά στο τρελοκομείο. :P

 

Ε, είπαμε, διανύσματα στο τρισδιάστατο, τι δεν έχει σχέση με τα μαθηματικά του λυκείου;

Δημοσ.

Τάσσομαι κατά βάση υπέρ αυτής της άποψης, χωρίς φυσικά να αντιτίθεμαι στις υπόλοιπες που έχω διαβάσει εώς τώρα.

Το θέμα είναι τι χρησιμεύει στη ζωή μας τελικά.

Ναι η εξειδίκευση στα Αρχαία και το να βρισκουμε τη ρίζα της κάθε λέξης, δεν ειναι αναγκαίο, αποτελεί όμως υποχρέωσή μας να μπορούμε να πιάσουμε το νόημα ενός αρχαίου κειμένου, ειδικά τη στιγμή που η γλώσσα μας παραμένει αυτούσια (με μικρές διαφορές, σε σχέση με άλλους λαούς) εδώ και 4000 χρόνια.

Σαφώς και δεν είναι αναγκαίο να ξέρουμε το βάθος του Σηκουάνα (Γεωγραφία) και το σπάνιο είδος αμοιβάδας που μπορεί να ζει εκεί (Βιολογία) είναι όμως χρήσιμο να γνωρίζουμε που βρίσκεται ο Σηκουάνας και πως το δελφίνι ειναι θηλαστικό και όχι ψάρι:-P

 

Κάπως έτσι θεωρώ πως πάει και με τα μαθηματικά. Πράξεις, κλάσματα, απλή μέθοδος των τριών, Γεωμετρία, εμβαδό, επιφάνεια, αρχή συναρτήσεων κτλ πράγματα που είναι χρήσιμα σε όσους δε θα πάνε για μηχανικοί, αρχιτέκτονες, μαθηματικοί κτλ.

Όχι να χάνει ο άλλος τη χρονιά του για παραγώγους και ολοκληρώματα :-)

 

Σαφώς το ίδιο ισχύει και για άλλα μαθήματα στα οποία το Υπουργείο Παιδείας υπερβάλλει κατά τη γνώμη μου :-)

 

Μαθαίνεις να σκέφτεσαι με απλά λόγια. Είμαι 3η λυκείου. Από τη 1η λυκείου που άρχισα εντατικά μαθήματα(ναι σε φροντιστήριο) αλλά κυρίως από τη 2α (η ύλη την πρώτης είναι «υπολογιστική») έχω αλλάξει εντελώς το πώς σκέφτομαι, το πως αξιολογώ κτλ.

Δημοσ.

Μάλλον θα πω ότι διαφωνώ με την αχρηστία των μαθηματικών. Αν δηλαδή τα μαθηματικά της Γενικής στη Γ' Λυκείου θεωρούνται άχρηστα (πιθανότητες, ολοκληρώματα κτλ) για την καθημερινή ζωή τότε θα έπρεπε να αρχίσουμε να ξηλώνουμε από αρχαία και ιστορίες, μέχρι ΑΟΔΕ και καμπύλες προσφοράς-ζήτησης που δεν εφαρμόζονται ούτε χρησιμοποιούνται ποτέ.

 

Και όσο για τις σχολές, νομίζω ότι έχετε μπερδευτεί. Η σχολή δεν είναι για να σου μάθει να κάνεις κλίκι κλίκι το Photoshop/Java/οποιοδήποτε μηχανολογικό εξοπλισμό, αυτή τη δουλειά την κάνουν τα tutorials με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία και προσπάθεια. Είναι για να σου παρέχει τη γνώση του γιατί γίνεται αυτό, αλλιώς πήγαινε ΙΕΚ και καθάρισες.

 

Μόνο και μόνο την πνευματική διεργασία που απαιτείται για να αποδείξεις κάτι ή να λύσεις μια άσκηση, να καταλάβεις την έννοια πχ της "αναγκαίας και επαρκούς συνθήκης για να ισχύει κάτι", μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις έναν δομημένο τρόπο σκέψης ακόμα και σε άσχετα εντελώς πεδία και επαγγέλματα όπως η δικηγορία.

Δημοσ.

Οχι τα μαθηματικα της τριτης λυκειου δεν εχουν καμια πρακτικη χρηση στη ζωη για καποιον που δε θα ασχοληθει με θετικες επιστημες, ΑΛΛΑ αν τα κατανοησεις σε κανουν πιο εξυπνο και κυριως σου δινουν μια εικονα περι απειρου!!!! Και εν πασει περιπτωσει ειναι ενα κριτηριο για να μπει καποιος στο πανεπιστημιο. Κατα τη γνωμη μου καλυτερο απο το να πρεπει να μαθει απεξω 500 σελιδες ιστορια χωρις να ξεχναει ενα κομμα η απειρες μεταφρασεις κειμενων που αν ανακατεψεις λιγο τις γραμμες δε θα μπορει να τα μεταφρασει.

 

 

Εδιτ: ξεχασα να πω οτι τα μαθηματικα σε μαθαινουν και πως να εκφραζεσαι επακριβως και να μπορεις ναοαταληγεις σε συμπερασματα χωρις σαλτσες αλλα και χωρις να σου λειπουν πληροφοριες.

Καρασυμφωνώ όμως.

 

 

Από προσωπική πείρα - αν και δεν ήμουν σκράπας - δεν διέθετα χρόνο (βαριόμουν ή όντως δε προλάβαινα) να ασχοληθώ ιδιαίτερα με τα Μαθηματικά στο Λύκειο. Μετά από αρκετά χρόνια, τί έχω να πω; Μου έχουν χρειαστεί άπειρες φορές πράγματα και πάρα πολλές φορές μάλιστα έχω αναγκαστεί να ανατρέξω να μάθω/θυμηθώ ξεχασμένες γνώσεις για να προχωρήσω σε κάτι. Ειδικά Γεωμετρία, ψήνομαι να πάω να ξεθάψω το βιβλίο από το πατρικό μου (ναι, τα είχα κρατήσει των Μαθηματικών) και να κάτσω να ξαναδιαβάσω πέντε πράγματα, διότι άπειρες φορές σε DIY κατασκευές μου έχει χρειαστεί να υπολογίσω γωνίες, εμβαδά κτλ.

 

 

 

Πάντως από τους γύρω μου, η σημαντικότερη στοιχειώδης γνώση που παρατηρώ να λείπει είναι θέματα σχετικά με τη Φυσική. Σε σημείο που να εξαπατάται ο κόσμος με προϊόντα δήθεν μαγικά, μόνο και μόνο επειδή υπολείπεται σε στοιχειώδεις γνώσεις που θα έπρεπε να έχει κάποιος τελειώνοντας το Γυμνάσιο.

 

Βεβαίως Νο1 μάθημα που θεωρώ πως δε θα έπρεπε να σε αφήνει να παίρνεις απολυτήριο Γυμνασίου/Λυκείου χωρίς ικανοποιητική γνώση είναι η Νεοελληνική Γλώσσα (ελέησον αυτάκια και ματάκια μας).

 

Γενικά από εκπαίδευση στην Ελλάδα, 3 πουλάκια κάθονταν κι αυτό δυστυχώς έχει επιπτώσεις σοβαρές στη κοινωνία. Είναι θέμα καθηγητών πάντως πιστεύω κυρίως και όχι πως φταίει το βιβλίο/το σύστημα/ξερωγωτι. Νομίζω πως πολύ απλά εκείνο που λείπει είναι οι ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και ταυτόχρονα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ δάσκαλοι. Εκείνο που εγώ θυμάμαι είναι πως άλλοι καθηγητές μας μάθαιναν 5 πράγματα, ακόμα και τον πιο άσχετο, κι άλλοι όχι διότι πολύ απλά ήταν ανίκανοι να είναι δάσκαλοι (είτε λόγω απειρίας δεν είχαν αναπτύξει κάποια διδακτική μέθοδο, είτε ήταν ανίκανοι να επιβληθούν, είτε είχαν προσωπικά προβλήματα/προβλήματα χαρακτήρα/κτλ, είτε απλά δε ξέρανε κι οι ίδιοι γιατί βρίσκονταν εκεί και περίμεναν μαζί μας να περάσει η ώρα).

 

 

Δημοσ.

Μιας και είπες για τα γλωσσικά κλπ.

 

Ανθρωπος: Άνω θρώσκω, εξελίσσομαι.

 

Με άλλα λόγια, τίποτα δεν πάει χαμένο.

 

 

 

Ε, είπαμε, διανύσματα στο τρισδιάστατο, τι δεν έχει σχέση με τα μαθηματικά του λυκείου;

 

Μούφα ήταν τα διανύσματα, big deal :-(

 

Εγώ θέλω όρια στο +00, πεδία ορισμού, διακρίνουσες, παραγώγους, γραφικές παραστάσεις, και ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ:cry:

Δημοσ.

Μούφα ήταν τα διανύσματα, big deal :-(

 

Εγώ θέλω όρια στο +00, πεδία ορισμού, διακρίνουσες, παραγώγους, γραφικές παραστάσεις, και ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ:cry:

 

Φτιάχτηκες τώρα έτσι; Παραδέξου το ;ρ

Δημοσ.

Ναι, φτου σου, και το μόνο που έχω σπίτι για να φύγει η ένταση είναι ένα βιβλίο για την τριγωνομετρία και τη γεωμετρία στην αρχαία Ελλάδα. :lol:

Δημοσ.
Μιας και είπες για τα γλωσσικά κλπ.

 

Ανθρωπος: Άνω θρώσκω, εξελίσσομαι.

 

Με άλλα λόγια, τίποτα δεν πάει χαμένο.

Μιάς που το γραψες..

Βασικά τίνει να καταργηθεί αυτή η ετυμολογία.

Η επικρατέστερη πλέον είναι οτι προέρχεται από το "ανδρωπός".

Ετυμολογία "Ανθρωπος"

Μπαμπινιώτης είναι αυτός. Δε του πάμε κόντρα :mrgreen:

 

Πάντως σε ότι αφορά τα ολοκληρωματα και τους παραγώγους εγώ ειμαι κάθετος στο οτι αποτελούν άχρηστες πληροφορίες που δε χρησιμεύουν τελικά.

Επίσης (βέβαια εγω δε συμπαθούσα και ιδιαίτερα τα μαθηματικά) θεωρώ τη γλώσσα μας, καλύτερο τρόπο σκέψης και έκφρασης απ ότι τα μαθηματικά. Γενικά δεν είμαι της άποψης ότι όλα στη ζωή είναι μαθηματικά :-)

Ίσως φταίνε και οι σπουδές μου βέβαια σε αυτό.

Δημοσ.

Μιάς που το γραψες..

Βασικά τίνει να καταργηθεί αυτή η ετυμολογία.

Η επικρατέστερη πλέον είναι οτι προέρχεται από το "ανδρωπός".

Ετυμολογία "Ανθρωπος"

Μπαμπινιώτης είναι αυτός. Δε του πάμε κόντρα :mrgreen:

 

 

Αααα, άκου να σου πω, εγώ είμαι της παλαιάς σχολής, δεν με νοιάζει τι λέει ο Μπαρμπουνιώτης, νταξ; ;ρ

 

Επίσης προτείνω ανεπιφύλακτα τα βιβλία του Αναστάσιου Μπάρλα, γραμμένα σε όσο γίνεται απλή γλώσσα και επικεντρώνεται στην ουσία των θεωριών χωρίς πολλές πολλές φαμφάρες.

Δημοσ.

Ο Μπαμπινιώτης είχε πει κιόλας ότι η λέξη ορθοπεδικός γράφεται ορθοπαιδικός γιατί προέρχεται από τις λέξεις όρθιος και παιδί. :-(

 

Πάνω που είχα πιστέψει ότι η χώρα δεν γινόταν να βρεθεί σε χειρότερη μοίρα έκαναν τον Μπαμπινιώτη υπουργό παιδείας. Μιλάμε έχουν ξεπεράσει κάθε όριο απόγνωσης...

Δημοσ.

Αααα, άκου να σου πω, εγώ είμαι της παλαιάς σχολής, δεν με νοιάζει τι λέει ο Μπαρμπουνιώτης, νταξ; ;ρ

 

Xαχαχαχα...Τι να κάνουμε :mrgreen: :mrgreen: . Δυστηχώς ή ευτυχώς ειναι ο καλύτερος εν ζωή ερευνητής της Ελληνικής γλώσσας παγκοσμίος :-)

Έχεις και εσυ τα δίκια σου (πάνω από 25 πρέπει να εισαι...και εγω αυτή την ετυμολογία που έγραψες είχα μάθει στο σχολείο :-P )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...