insomniaK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 νομίζω ότι όλα τα μαθηματικά που διδάσκονται στο σχολείο είναι χρήσιμα, για την ακρίβεια, πιστεύω πως θα έπρεπε να διδάσκονται και διαφορικές που τις περνάνε αβαβα στη φυσική. Δεν ξέρω την ύλη ακριβώς, αλλά το να παραγωγίζεις και να ολοκληρώνεις έχει καθημερινές εφαρμογές, υπολογισμός ταχύτητας, εμβαδού, όπως και οι πιθανότητες που χρησιμοποιούνται παντού, δημοσκοπήσεις. Όσοι είναι στο Λύκειο, απλά να μελετούν και μην προσπαθούν να τα αποφύγουν, είναι βασικές γνώσεις.
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δεν ειναι δυνατον να αποφοιτησει κανεις απ το λυκειο και να μην εχει ιδεα τι ειναι παραγωγος, ολοκληρωμα κλπ. Ειναι εννοιες που καλο ειναι να τις καταλαβαινει κανεις. Να εχει μια ιδεα. Προσωπικά δεν έχω ιδέα τι είναι, δε παρακολούθησα ποτέ τα συγκεκριμένα μαθήματα γιατί προτιμούσα να ασχολούμε με Αρχαία, Ιστορία κτλ κτλ και μέχρι τώρα δε μου έχουν χρησιμεύει πουθενά. Τώρα αν όντως μου έχουν χρησιμεύσει (αν τα χρειάστηκα δηλαδή) και δε το έχω καταλάβει, αλλά παρόλαυτα, βρήκα τη λύση μόνος μου χωρίς να τα έχω διαβάσει ποτέ στη ζωή μου, σημαίνει 2 πράγματα. 1. Οι ενότητες αυτές αυτά έχουν ως σκοπό την εξερεύνηση νέων προκλήσεων σε άτομα που εξιτάρονται με τα μαθηματικά αλλά δεν έχουν απολύτως καμία χρησιμότητα στους υπόλοιπους 2. Εγώ είμαι μαθηματικό μυαλό και μέχρι τώρα δε το γνώριζα. Λαμβάνοντας υπόψη πως στα 30 μου και με την εργασία που κάνω (η οποία σαφως και χρειάζεται βασικά μαθηματικά όπως όλες οι εργασίες) δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα, τίνω προς τη πρώτη άποψη :-P:-) Υ.Γ-Οι διαφορικές σε τι ειναι χρησιμες στη ζωή μας? Αν είναι έτσι γιατί δε μας διδάσκουν και λίγο πυρινηκή φυσική? Κάπου θα χρησιμευσει και αυτη Y.G-2- Ο υπολογισμός ταχύτητας και εμβαδού ειναι αποτέλεσμα γνωσης παραγώγων και ολοκληρωμάτων? (ρωτάω, δε ξέρω..). Γιατί εγώ τα βρίσκω με απλούς υπολογισμούς όταν χρειάζεται..Πρόσθεση, αφαίρεση, χρησιμοποιώ και δάχτυλα αμα λάχει :-P Y.Γ-3- Κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου. Μη παρεξηγηθείτε κάποιοι που δε συμφωνω μαζί σας. Σέβομαι απόλυτα ΟΛΕΣ τις απόψεις που έχουν γραφτεί!Ο σκοπός του ποστ άλλωστε αυτός ήταν. Να δω τις απόψεις σας πάνω στο θέμα και στην εφαρμογή δύσκολων κατά την άποψή μου, μαθηματικών θεματικών ενοτήτων στη καθημερινή ζωή.
status Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Y.G-2- Ο υπολογισμός ταχύτητας και εμβαδού ειναι αποτέλεσμα γνωσης παραγώγων και ολοκληρωμάτων? (ρωτάω, δε ξέρω..). Γιατί εγώ τα βρίσκω με απλούς υπολογισμούς όταν χρειάζεται..Πρόσθεση, αφαίρεση, χρησιμοποιώ και δάχτυλα αμα λάχει :-P Η παράγωγος της θέσης δίνει την στιγμιαία ταχύτητα και η δεύτερη παράγωγος την στιγμιαία επιτάχυνση.;ρ http://users.teiath.gr/ifamelis/downloads/teiathdnld/kef4parag.pdf
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Η παράγωγος της θέσης δίνει την στιγμιαία ταχύτητα και η δεύτερη παράγωγος την στιγμιαία επιτάχυνση.;ρ http://users.teiath.gr/ifamelis/downloads/teiathdnld/kef4parag.pdf Το μπελά μου μέσα. Κοίτα τι μαθαίνεις στα γεράματα
status Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Το μπελά μου μέσα. Κοίτα τι μαθαίνεις στα γεράματα Σκάσε και διάβαζε;ρ Στην τελική ρε ψηλέ, μην κάνεις παρατηρήσεις όταν ίσως δεν σου αρέσουν οι απαντήσεις, όχου.;ρ
insomniaK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Ούτε εμένα μου έχουν χρησιμεύσει η ιστορία και τα αρχαία, αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα θεωρώ ύλη που θα έπρεπε να εξαιρεθεί απο το σχολείο, το αντίθετο μάλιστα, σκέψου πόσους περισσότερους ιστοριοκάπηλους και πατριδοκαπηλους θα είχαμε... Στα μαθηματικά δε διδάσκεσαι, χτίζεις τη γνώση. Κι αυτό είναι το λάθος που γίνεται στο σχολείο, δε χρειάζεται να μάθεις τίποτα, αλλά να κατανοήσεις τα πάντα. Όσο για τις ικανότητες σου στον υπολογισμό μίας ταχύτητας ή ενός εμβαδού, κατανοείς πως τα υπολογίζεις για συγκεκριμένη υποπεριπτωσεις, το περιβάλλον μας δεν είναι διδιάστατο(x,t), ούτε παραλληλόγραμμο. Οκ εσύ μπορεί να είσαι ευτυχισμένος που διαιρεις την απόσταση με το χρόνο και έχεις ταχύτητα, αυτο δε σημαίνει πως στο σχολείο δεν πρέπει να διδαχθούμε και για ποιο λόγο το αποτέλεσμα είναι ταχύτητα.
Bspus Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Βασικα καποτε μου ειχανε πει πως τα μαθηματικα ειναι η μοναδικη επιστημη που ειναι σωστη μιας και εμεις την φτιαξαμε πανω στον κοσμο και δεν χρειαζεται πειραματισμους κλπ. Εγω παλι εχω την εντυπωση οτι τα μαθηματικα πρεπει να θεωρουνται γλωσσα και οχι επιστημη (τουλαχιστον με τη στενη εννοια του ορου επιστημη)
status Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Εγω παλι εχω την εντυπωση οτι τα μαθηματικα πρεπει να θεωρουνται γλωσσα και οχι επιστημη (τουλαχιστον με τη στενη εννοια του ορου επιστημη) Συμφωνώ. Αυτήν την συζήτηση είχα εχθές με έναν μαθηματικό, έλεγε ότι τα μαθηματικά είναι επιστήμη και ότι η φυσική δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς τα μαθηματικά, η άποψη μου, αν και οφφτόπικ, είναι ότι εαν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά η φυσική θα είχε βρει άλλο μέσο έκφρασης.. Υστερόγραφον: Έχω αρχίσει και κάνω κακές παρέες. Επίσης όσοι κάνουν ψηφιδωτά, εμπειροτέχνες οφ κορς, χρησιμοποιούν το φιμπονάτσι, χρυσή τομή και τα ρέστα..;ρ
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Κοίτα εντάξει. Το μέσο έκφρασης όλων είναι η γλώσσα. Τα μαθηματικά είναι επιστήμη που χρησιμοποιεί τη γλώσσα των αριθμών η οποία ομως στιρίζεται στην γλώσσα μας
status Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Κοίτα εντάξει. Το μέσο έκφρασης όλων είναι η γλώσσα. Τα μαθηματικά είναι επιστήμη που χρησιμοποιεί τη γλώσσα των αριθμών η οποία ομως στιρίζεται στην γλώσσα μας Εεε, τα μαθηματικά είναι παγκόσμια γλώσσα..όλοι όσοι ξέρουν το σύμβολο του ολοκληρώματος, ξέρουν περί τίνος πρόκειται, ακόμα κι αν η μητρική του γλώσσα είναι τα Ζουλού.;ρ
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Εεε, τα μαθηματικά είναι παγκόσμια γλώσσα..όλοι όσοι ξέρουν το σύμβολο του ολοκληρώματος, ξέρουν περί τίνος πρόκειται, ακόμα κι αν η μητρική του γλώσσα είναι τα Ζουλού.;ρ Με κάνεις να αχγώνομαι. Φαντάζεσαι να με πιάσουν οι ζουλού σα τους κλασικούς τον Γερμανό τον Ιταλό και τον Πόντιο και να μου μιλάνε με μαθηματικα? Αντε να γλιτώσω το καζάνι μετά
Physics_Rulez Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Βασικα απορω που το συζηταμε. Χαρις στα μαθηματικα, στην αναπτυξη και εξελιξη αυτης της εκπληκτικης επιστημης, εχουμε τωρα φορουμ, υπολογιστες, τηλεφωνα, κινητα, ραδιοφωνα,gadgetιες,αυτοκινητα, αεροπλανα και οτι αλλο βαζει ο νους. Οποτε σαν ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ στον αντικτυπο που εχουν στην ζωη μας και την κανουν ευκολοτερη, σαν φορος τιμης στους τοσους "καημενους" που αφιερωσαν την ζωη τους σε αυτα και εμειναν παρθενοι μεχρι το θανατο τους, καλα κανουν και διδασκονται. Για να μη πω οτι θα επρεπε και περισσοτερα να υπαρχουν στο Λυκειο... Εντάξει μην αρχίζετε τώρα όλοι, κατουρήστε λίγο δεν έθιξε κάνεις τα μαθηματικά. Αναρωτιέται η topic starter μήπως είναι too much. Παρατηρώ ότι σε γενικές γραμμές το εκπαιδευτικό μας σύστημα δίνει πολύ περισσότερες γνώσεις στην υποχρεωτική φοίτηση απ ότι του εξωτερικού, δηλαδή αμερική, αγγλία κτλ. Είναι καλύτερο από του εξωτερικού; Μήπως το case study, το πείραμα κτλ πρέπει να εκτοπίσουν για τα καλά τις μεγάλες ύλες των μαθημάτων;
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Αδελφέ πράγματι αυτά που κάνουμε εμεις στο Λύκειο στο εξωτερικό τα κάνουν στα Πανεπιστήμια. Πάντως οι έξω έχουν τις ερευνητικές εργασίες. Τρέχουν σε μουσεία, σε εκδηλώσεις, ψάχνουν παντού για να ολοκληρωσουν μια εργασία. Ουσιαστικά κάνουν αυτό που θα πρεπε να γινει και στην Ελλάδα αντι να τρέχουν τα πιτσιρίκια στα φροντηστήρια.
Physics_Rulez Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Συμφωνούμε κώστα, αυτό λέω. και τα φροντιστήρια.... ας μην αρχίσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα