Ntinaras Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 θα έλεγα οτι τα μαθηματικα της 3ης λυκείου νομίζουμε ότι δεν χρειάζονται, γιατί κανένας και ποτέ δε μας εξήγησε τη φυσική σημασία τους. αν μας εβαζαν καλα στο μυαλο οτι η επιτάχυνση ειναι η παράγωγος της ταχύτητας, η οτι με ενα ολοκληρωμα μπορεις να βρείς ενα εμβαδό τα πραγματα θα ήταν ολα πιο εύκολα. κατ εμενα καλα κάνουνε και υπάρχουν. απ το σήμα του δρόμου που λέει κλίση 10%, μια πιθανότητα, να ξέρεις τι σου γίνεται. δε λέω να ξερεις θεωρίες για αγρίους. αυτα που κάνεις στο λύκειο ειναι τα βασικα. και πάλι όποιος επιλέγει θεωρητική δεν ειναι αναγκασμάνος να μπλέξει μαζί τους. απ την αλλη όποιος ειναι θετική/τεχνολιγική θα τα βρεί μπροστά του θέλει δε θέλει. εδω υπαρχουν γιδια που οδηγανε χωρις να ξερουν τι ειναι η τριβη,η επιταχυνση και η ορμη. και σχεδον κανεις δε ξερει γιατι οι Porche εχει μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το uno.
georgemvg Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Αυτό το βίντεο έχει ξαναμπεί. http://www.youtube.com/watch?v=oUFyVzaWT2o
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Καταρχην ο ιδιος ο τοπικ σταρτερ μας "την ειπε" διοτι λεει κρινουμε τα μαθηματικα με βαση τη συμπαθεια μας προς αυτα, τη στιγμη που αυτος εκανε το ιδιο για αρχαια και ιστορια. Μαλιστα αναρωτηθηκε αν τα μαθηματικα ειναι οσο χρησιμα ειναι τα αρχαια στην καθημερινη ζωη, κρινοντας ΜΟΝΑΧΑ απο το ποσο χρησιμα ηταν αυτα στην δικη του. Καμία σχέση. Ζήτησα να κρίνετε τα ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ μαθηματικά που διδάσκονται τα παιδιά (και έδωσα κάποια παραδείγματα με ολοκληρώματα κτλ), ως προς τη χρησιμότητά τους στη μετέπειτα ζωή ενός ανθρωπου, και όχι ως προς τη συμπάθειά σας προς αυτά. Όπως έγραψα και μέσα στις σελίδες σε μία απάντησή μου, θα κάνω σε πολλές περιπτώσεις τον δικηγόρο του διαβόλου, όχι επειδή θα διαφωνώ με κάποιον (δε μπορώ να διαφωνήσω σε απόψεις χρησιμότητας ή μη, κάποιας γνώσης τη στιγμή που ο ίδιος έχω σαν αρχή το ότι τα πάντα είναι χρήσιμα) αλλά επειδή πρέπει να δούμε αν εν τέλη ο ιδρώτας που χύνουν κάποιοι άνθρωποι (που δεν εξιτάρονται με την ιδέα του συγκεκριμενου μαθήματος) για να αποκτήσουν γνώση προχωρημένων μαθηματικών , έχει χρησιμότητα ή οχι. Δε συγκρίνουμε μαθήματα εδώ. Άσχετα αν σε κάποιο ποστ ανέφερα πως σκοπός ειναι η γενική παιδεία και όχι η εξειδικευση μέσω του Λυκείου. Γενικά οι περισσότεροι τάσσεστε υπερ της άποψης πως τα προχωρημένα μαθηματικά είναι εν τέλη χρήσιμα διότι γυμνάζουν το μυαλό, ενώ άλλοι μου έδωσαν παραδείγματα της εφαρμογής τους στη ζωή μας (υπερβολικα βέβαια αλλά εν πάση περιπτώση ) Εγώ κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, θεωρώ πως το μυαλό γυμνάζετε με τη σκέψη, τις καθημερινές δυσκολίες της ζωής, το ρίσκο, το διάβασμα ενός βιβλίου, τις σπουδές πάνω σε οποιοδήποτε τομέα. εδω υπαρχουν γιδια που οδηγανε χωρις να ξερουν τι ειναι η τριβη,η επιταχυνση και η ορμη.και σχεδον κανεις δε ξερει γιατι οι Porche εχει μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το uno. Aυτό το παράδειγμα που αναφέρει ενδιαφέρει κάποιον που ασχολείτε με τα αμάξια. Εμένα που μπορεί το όνειρό μου να ειναι να γίνω Μάγειρας, Φιλόλογος, τραπεζικός υπάλληλος κτλ κτλ, πίστεψέ με, δε με αφορά παρά μονο ως εγκυκλοπαιδική γνώση
KilliK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 kkostas77 αγαπας τα μαθηματικα; οχι σαν σχολικο μαθημα απαραιτητα,αλλα σαν επιστημη,σαν ιδεα,σαν φιλοσοφια,σαν η απολυτη ενσαρκωση της εμφυτης λογικης και νοημοσυνης του ανθρωπινου ειδους;
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 kkostas77 αγαπας τα μαθηματικα; οχι σαν σχολικο μαθημα απαραιτητα,αλλα σαν επιστημη,σαν ιδεα,σαν φιλοσοφια,σαν η απολυτη ενσαρκωση της εμφυτης λογικης και νοημοσυνης του ανθρωπινου ειδους; Αν τα αγαπάω όχι δε θα το έλεγα, αλλά τα συμπαθώ και τα θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τη ζωή μου. Δεν ήταν ποτέ το αγαπημένο μου μάθημα, χωρις να σημαίνει πως δεν ασχολιόμουν κιόλας. Πιστεύω πως δε μπορεί να υπάρξει κόσμος χωρίς την επιστήμη των μαθηματικών. Αλλά που θέλεις να καταλλήξεις με αυτή την προσωπική ερώτηση? Σε ρωτάω γιατί ξεκαθάρισα πως το θέμα δεν ανοίχτηκε επειδή εγώ δε γουστάρω τα μαθηματικά.
Ntinaras Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Aυτό το παράδειγμα που αναφέρει ενδιαφέρει κάποιον που ασχολείτε με τα αμάξια. Εμένα που μπορεί το όνειρό μου να ειναι να γίνω Μάγειρας, Φιλόλογος, τραπεζικός υπάλληλος κτλ κτλ, πίστεψέ με, δε με αφορά παρά μονο ως εγκυκλοπαιδική γνώση η μαγειρικη,η φιλολογια και τα τραπεζικα δε σκοτωσανε ποτε κανεναν... δηλαδη καποιος που οδηγαει ενα αυτοκινητο ενος τονου δε πρεπει να ξερει πως συμπεριφερεται στο δρομο?
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Καλά, μερικοί αναφέρετε στα μαθήματα που δε σας χρησίμευσαν στη ζωή σας, την ιστορία; Την ιστορία;! Αυτό απλά δε γίνεται. Βέβαια, εδώ βγαίνει από μόνο του μέσα από τη συζήτηση το πραγματικό πρόβλημα, που δεν είναι τι μας διδάσκουν στα σχολεία, αλλά το πως μας το διδάσκουν. Και ναι, η απάντηση είναι ότι πολύς χρόνος πάει χαμένος, όχι λόγω του αντικειμένου, αλλά της μεθοδολογίας. Η λύση είναι να διορθώσουμε τη διδασκαλία, όχι να πετάξουμε τα αντικείμενα.
Toufas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Υπαρχουν αρκετα αχρηστα μαθηματα, αλλα την ιστορια δεν την βαζω μεσα σε αυτα για μενα. Το πως διδασκεται ειναι αλλη "ιστορια" ομως.
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 η μαγειρικη,η φιλολογια και τα τραπεζικα δε σκοτωσανε ποτε κανεναν... δηλαδη καποιος που οδηγαει ενα αυτοκινητο ενος τονου δε πρεπει να ξερει πως συμπεριφερεται στο δρομο? Αδελφέ για να το οδηγήσω θα το πάρω όχι για να κάνω αγώνα δρόμου. Προφανώς κάποιος που θελει να χρησιμοποιήσει ένα αμάξι για άλλους σκοπούς θα πρέπει να έχει και τις ανάλογες γνώσεις. Ο μέσος οδηγός πρέπει να έχει διδακτορικο στη τριβή για να ξέρει πως αν πέσει σε λάδια θα έχει πρόβλημα ή πως υπάρχει η φυγόκεντρος δυναμη και άμα πάει να κάνει πατηλίκια στα λιμανάκια το πιθανότερο ειναι να βρεθεί στους βράχους? Βασικές γνώσεις γυμνασίου ειναι αυτές. Εγω δε θεωρω πως υπήρξε ποτέ άχρηστο μάθημα. Αχρηστος μπορει να ήταν ο καθηγητής γιατι δεν ήξερε να το διδάξει αλλά σαν μαθημα τιποτε δεν ειναι άχρηστο. Πιστεύω ομως πως πολλά ήταν υπερβολικά. Οκ ανέφερα τα ολοκληρώματα στα μαθηματικά, αλλά και να διδάσκουμε στα παιδιά του Δημοτικού Καζαντζάκη, ε ναι...είναι υπερβολή. Οχι επειδή ο Καζαντζάκης δεν ειναι χρησιμος (αλλίμονο) αλλά επειδή τα παιδιά ειναι πολυ μικρά για να τον αντιληφθουν.
KilliK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Υπαρχουν αρκετα αχρηστα μαθηματα, αλλα την ιστορια δεν την βαζω μεσα σε αυτα για μενα. Το πως διδασκεται ειναι αλλη "ιστορια" ομως. two words: Οικιακη Οικονομια...
Ntinaras Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Αδελφέ για να το οδηγήσω θα το πάρω όχι για να κάνω αγώνα δρόμου. Προφανώς κάποιος που θελει να χρησιμοποιήσει ένα αμάξι για άλλους σκοπούς θα πρέπει να έχει και τις ανάλογες γνώσεις. Ο μέσος οδηγός πρέπει να έχει διδακτορικο στη τριβή για να ξέρει πως αν πέσει σε λάδια θα έχει πρόβλημα ή πως υπάρχει η φυγόκεντρος δυναμη και άμα πάει να κάνει πατηλίκια στα λιμανάκια το πιθανότερο ειναι να βρεθεί στους βράχους? Βασικές γνώσεις γυμνασίου ειναι αυτές. Εγω δε θεωρω πως υπήρξε ποτέ άχρηστο μάθημα. Αχρηστος μπορει να ήταν ο καθηγητής γιατι δεν ήξερε να το διδάξει αλλά σαν μαθημα τιποτε δεν ειναι άχρηστο. Πιστεύω ομως πως πολλά ήταν υπερβολικά. Οκ ανέφερα τα ολοκληρώματα στα μαθηματικά, αλλά και να διδάσκουμε στα παιδιά του Δημοτικού Καζαντζάκη, ε ναι...είναι υπερβολή. Οχι επειδή ο Καζαντζάκης δεν ειναι χρησιμος (αλλίμονο) αλλά επειδή τα παιδιά ειναι πολυ μικρά για να τον αντιληφθουν. αμα δε ξερεις τι ειναι η τριβη,τοτε δε ξερεις οτι γλιστραει ο δρομος οταν εχει βρεξει,οταν εχει αναποδη κλιση,οταν ειναι γυαλι η ασφαλτος. οταν δε ξερεις τι ειναι η ορμη,δε ξερεις οτι το αυτοκινητο θελει μεγαλυτερο χωρο για να φρεναρει αν ειναι φορτωμενο. δε χρειαζεται να κανεις κοντρες για να ξερεις μερικα βασικα πραγματα.
Toufas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/lykeio/755-wrologio-programma-genika-lykeia.html Δεν υπαρχει πλεον, και τοτε ηταν αχρηστο. Εχω ξαναπει πως θα επρεπε να υπαρχει μαθημα που θα μαθαινες βασικα πραγματα για αυτο επιβιωση. Πως αλλαζεις μια μπριζα, πως μαγειρευεις μερικα πραγματα, πως αλλαζεις μια βρυση κλπ. Ξερω, δεν γινεται αλλα λεμε τωρα.
KilliK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Εχω ξαναπει πως θα επρεπε να υπαρχει μαθημα που θα μαθαινες βασικα πραγματα για αυτο επιβιωση. Πως αλλαζεις μια μπριζα, πως μαγειρευεις μερικα πραγματα, πως αλλαζεις μια βρυση κλπ. Ξερω, δεν γινεται αλλα λεμε τωρα. ακριβως.
moldovan20 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Εχω ξαναπει πως θα επρεπε να υπαρχει μαθημα που θα μαθαινες βασικα πραγματα για αυτο επιβιωση. Πως αλλαζεις μια μπριζα, πως μαγειρευεις μερικα πραγματα, πως αλλαζεις μια βρυση κλπ. Ξερω, δεν γινεται αλλα λεμε τωρα. Ποιο χρήσιμο από άλλα μαθήματα αλλά άμα κάποιος δε μπορεί να μάθει μόνος του τόσο απλά πράματα τότε είναι άξιος της μοίρας του .
kkostas77 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Kαι μάθημα συμπεριφοράς θα πρεπε να υπάρχει αλλά από το τι θα πρεπε μέχρι το τι ισχύει υπάρχει διαφορά. Αλλωστε θεωρητικά οι καθηγητές ειναι συγχρόνος και παιδαγωγοί γιαυτο και (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ), κάνουν τη δυσκολότερη δουλειά που υπάρχει η οποία ειναι λειτουργημα και όχι εργασία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα