Προς το περιεχόμενο

Apple: 2 χρόνια εγγύηση στα προϊόντα της στην Ευρώπη μετά από αντιδράσεις (ενημέρωση)


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με μια αθόρυβη αλλά άκρως σημαντική κίνηση, η Apple αναβάθμισε την εγγύηση των προϊόντων που διαθέτει στην Ευρώπη από ένα σε δύο χρόνια, ένα θέμα που έχει απασχολήσει επανειλημμένα την κοινότητα του insomnia.

 

Η κίνηση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα διαφόρων δικαστικών υποθέσεων από 11 ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών κατά της Apple και της μέχρι πρότινος πολιτικής της εταιρείας να δίνει 1 χρόνο εγγύηση για όλα τα προϊόντα της όπως MacBook, iMac, iPad και iPhone. Μάλιστα με απόφαση του στις 21 Μαρτίου, Ιταλικό δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο € 900.000 στην Αμερικανική εταιρεία ύστερα από σχετική μήνυση.

 

Σύμφωνα με το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο κάθε κατασκευαστής οφείλει να παρέχει εγγύηση 2 ετών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη χωρίς κανένα πρόσθετο κόστος. Η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα που έγινε η πώληση του προϊόντος ενώ ο πελάτης μπορεί να προμηθευτεί επέκταση εγγύησης 3 ετών που διαθέτει η Apple με την ονομασία AppleCare Protection Plan με πρόσθετο όμως κόστος.

 

appleeuwarranty.jpg

 

Η Apple έχει αναρτήσει ειδική ιστοσελίδα η οποία μάλιστα διατίθεται και στην ελληνική γλώσσα στην οποία αναφέρει αναλυτικά τα νέα δεδομένα που ισχύουν για τις εγγυήσεις των προϊόντων της στην Ευρώπη.

 

Link.png Site: Εγγύηση Apple

 

Ενημέρωση: Σύμφωνα με αναλυτικό άρθρο της ιστοσελίδας carpenoctum.gr, για να ισχύσει η περίοδος εγγύησης μετά τους 12 μήνες που καλύπτει επίσημα η Apple, ο αγοραστής σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αποδείξει ότι αυτό παρουσιάστηκε κατά την αγορά. Η Apple στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση, κάνοντας σαφή διαχωρισμό χαλασμένου με ελαττωματικού προϊόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μα... αυτό δεν ίσχυε έτσι κι αλλιώς; Δεν πρόκειται για αναβάθμιση της εγγύησης της Apple, απλά αποσαφηνίζει τι καλύπτει ο νόμος της Ε.Ε. Λάθος το καταλαβαίνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο σημαινει οτι ισχυει και για τα ηδη αγορασμενα ?

 

Πχ ενα iphone 4αρι που ειχε περασει ο ενας χρονος σημαινει οτι εχει ακομα εγγυηση μεχρι να ληξει και ο 2ος χρονος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα... αυτό δεν ίσχυε έτσι κι αλλιώς; Δεν πρόκειται για αναβάθμιση της εγγύησης της Apple, απλά αποσαφηνίζει τι καλύπτει ο νόμος της Ε.Ε. Λάθος το καταλαβαίνω;

 

Η apple (μέχρι τώρα τουλάχιστον) αψηφούσε τη διετή εγγύηση που επέβαλλε η ΕΕ και (όποτε καταδικαζόταν) προτιμούσε να πληρώνει το αντίστοιχο πρόστιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα... αυτό δεν ίσχυε έτσι κι αλλιώς; Δεν πρόκειται για αναβάθμιση της εγγύησης της Apple, απλά αποσαφηνίζει τι καλύπτει ο νόμος της Ε.Ε. Λάθος το καταλαβαίνω;

 

Συμφωνω, εξηγει αυτο που λεμε τοσο καιρο σε διαφορα thread και μιλαει για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την αποδοχη του πελατη και περιοδο 2 χρονων να διεκδικησεις το δικαιωμα σου. Κατα τα αλλα η εγγυηση κατασκευαστη μια χαρα ειναι στον 1 χρονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε λίγο και την ενημέρωση της είδησης και διαβάστε ένα πιο αναλυτικό άρθρο από το

carpenoctum.gr

 

http://carpenoctum.gr/articles/apple-kai-eggyiseis-meros-2/

 

Με λίγα λόγια για να ισχύσει η περίοδος εγγύησης μετά τους 12 πρώτους μήνες που καλύπτει επίσημα η Apple, ο αγοραστής σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αποδείξει ότι αυτό παρουσιάστηκε κατά την αγορά. Η Apple στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση.

 

Τώρα κατά πόσο θα ζητά το κατάστημα να αποδείξει ο αγοραστής ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε πριν τους 12 μήνες παραμένει αρκετά θολό. Πάντως θα κάνουμε μερικές ερωτήσεις αύριο και θα ανανεώσουμε την είδηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα μας λέει ότι όταν αγοράζουμε μια συσκευή πρέπει να τραβάμε 10 βίντεο με πιθανά πράματα που θα χαλάσουν και στα βίντεο θα "λέμε" ότι είναι χαλασμένα για να είμαστε καλυμμένοι στο μέλλον σε περίπτωση που χαλάσουν?

 

Αν σε κάτι η οθόνη είναι καμμένη από την πρώτη μέρα, υπάρχει περίπτωση λογικός άνθρωπος να πάει μετά από 1,5 χρόνο και να πει: Γειά σας, η οθόνη ήταν καμμένη πριν 1,5 χρόνο που το αγόρασα, αλλά είχα δουλειές και δεν πρόλαβα να περάσω να σας το πω??

 

Μέσα στην βδομάδα θα το δοκιμάσω στην cosmote και θα σας πω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε λίγο και την ενημέρωση της είδησης και διαβάστε ένα πιο αναλυτικό άρθρο από το

carpenoctum.gr

 

αρα ο τίτλος της είδησης είναι λάθος, καλύτερα θα ήταν η Apple εξαπατεί τους πελάτες της λέγοντας οτι έχουν 2 χρόνια εγγύηση.

 

δεν χρειάζεται να διαβάσεις και ολόκληρο άρθρο αρκεί να δείς το site της apple και βγαίνει ακριβώς αυτο το νόημα

 

Μέσα στην βδομάδα θα το δοκιμάσω στην cosmote και θα σας πω..

 

χαχαχα θέλω και βίντεο !!! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αναρίθμητες οι εταιρίες που για τα προϊόντα τους δίνουν μόνο ένα χρόνο εγγύησης ενώ ο νόμος λέει για δύο γιατί πολύ απλά σπάνια κάποιος θα ασχοληθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε λίγο και την ενημέρωση της είδησης και διαβάστε ένα πιο αναλυτικό άρθρο από το

carpenoctum.gr

 

http://carpenoctum.gr/articles/apple-kai-eggyiseis-meros-2/

 

Με λίγα λόγια για να ισχύσει η περίοδος εγγύησης μετά τους 12 πρώτους μήνες που καλύπτει επίσημα η Apple, ο αγοραστής σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αποδείξει ότι αυτό παρουσιάστηκε κατά την αγορά. Η Apple στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση.

 

Τώρα κατά πόσο θα ζητά το κατάστημα να αποδείξει ο αγοραστής ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε πριν τους 12 μήνες παραμένει αρκετά θολό. Πάντως θα κάνουμε μερικές ερωτήσεις αύριο και θα ανανεώσουμε την είδηση.

 

Εδώ είναι το "ζουμί" όπως το καταλαβαίνω εγώ π.χ. Αν μου χαλάσει η οθόνη μετα το 12μηνο θα πρέπει να αποδείξω ότι ήταν χαλασμένη κατά την παράδοση, πράγμα αδυνατο, τι να αποδείξω δηλαδή, ότι μου παρέδωσαν ένα μηχάνημα με χαλασμένη οθόνη και εγω το θυμήθηκα να τους το πάω μετα απο 15 μήνες π.χ.

Και αυτο το δέχτηκε η ευρωπαϊκή ενωση; Τι να πω μας δουλεύουν όλοι μαζί μου φαίνεται, εκτός και κάτι δεν έχω καταλάβει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...