Προς το περιεχόμενο

Αργοπορία delivery και άρνηση παραλαβής


vagelis81

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραγγειλαμε εχτες το βραδυ απο οβελιστηριο μερικα πραγματα και η παραγγελια αργησε υπερβολικα να ερθει.Συγκεκριμενα πρεπει να εκανε γυρω στις 2 παρα κατι ωρες,αφου τηλεφωνησαμε γυρω στις 9μιση και μας τα εφεραν καπου στις 11 και κατι.Οπως μας ειπαν ειχε πααααρα πολυ δουλεια.Με αφορμη λοιπον αυτο το (ασημαντο) περιστατικο,αποφασισα να θεσω μια εδω και χρονια απορια μου στο insomnia.Σιγουρα θα εχει τυχει σε πολλους απο εσας να σας καθυστερησουν αρκετα μια παραγγελια οπως εμενα εχτες.Αναρωτιομουν λοιπον αν σε μια τετοια περιπτωση ο πελατης εχει το δικαιωμα να μη δεχτει τη παραγγελια.Ενταξει συνηθως δειχνεις καποια ανοχη και κατανοηση,πληρωνεις και παιρνεις τα πραγματα,ασε που η πεινα δε σου αφηνει περιθωρια για να κανεις το αντιθετο.Αλλα σε αλλες ακραιες περιπτωσεις που η υποθεση θα παει μακρια ,αληθεια εχεις το δικαιωμα να μη δεχτεις τη παραγγελια;Θελω να πω,πως αν ο πελατης μπορει να ισχυριστει οτι δε δεχεται να πληρωσει και να παρει τα πραγματα επειδη ο delivery αργησε ,μπορει και ο δευτερος να ισχυριστει καλλιστα οτι ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ δεν τον υποχρεωνει να παραδωσει τη παραγγελια σε χρονικο διαστημα που ο πελατης θεωρει φυσιολογικο.Εσεις τι λετε;Και για να μη παρεξηγηθω το θεμα ουτε σοβαρο ειναι,ουτε ηρθε η συντελεια του κοσμου επειδη μια παραγγελια αργησε,απλα θελω τη γνωμη σας.Κουβεντα να γινεται που λενε.

 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αναρωτιομουν λοιπον αν σε μια τετοια περιπτωση ο πελατης εχει το δικαιωμα να μη δεχτει τη παραγγελια.

 

Εννοειται οτι αυτο πρεπει να κανει.

Μην ξεσπασει ομως στον ντελιβερα ,ουτε να παρει τηλεφωνο στο μαγαζι για να κανει παραπονα για αυτον, ακομα και αν του λεει μπουρδες δικαιολογιες, γιατι αυτο του ειπαν να πει (ασχετως αν ο μαγαζατορας το παιξει τρελιτσα στο τηλεφωνο )η απλα εχει ερθει σε δυσκολη θεση χωρις να φταιει.2 ωρες ειναι πολυ ,ακομα και αν δεν ειναι προψημενα , οχι οτι δεν μπορει να συμβει λογω απροσμενου φορτου εργασιας και κακο υπολογισμο , αλλα το πιθανοτερο ειναι να ξεχασαν την παραγγελια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελεια. Επιστρεφω σπιτι 5 το πρωι και μπορει να μην βλεπω νεα email/ενδιαφερουσες ενημερωσεις facebook/τοιχοκολλημενες μηνυσεις/ορφανα στην πορτα...

 

ΑΛΛΑ

 

ΞΕΡΩ οτι αυριο στο ινσομνια θα δω καμ-μπακ του aledjo, για να παρει θεση επι ντελιβερι βεβαιως βεβαιως.

 

 

thank you and goodnight (ινσομνια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιομουν λοιπον αν σε μια τετοια περιπτωση ο πελατης εχει το δικαιωμα να μη δεχτει τη παραγγελια.

 

εννοειται.τοχω κανει δυο φορες αυτο.να θυμασαι μονο οτι δεν φταιει σε τιποτα ο ντελιβερας αλλα ο υπευθυνος του καταστηαμτος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά και πολιτισμένα.

 

ντριν-ντριν

-Ψητοπωλειο γυροβολιά παρακαλώ

-Καλησπέρα, ονομάζομαι Καλόγλου και πριν 35 λεπτά έκανα την ταδε παραγγελία. Αγνοήστε την, σαν να μην έγινε. Την ακυρώνω επειδή αργήσατε υπερβολικά.

-Ξέρετε έχουμε πολύ δουλειά. Το παιδι έφυγε πριν απο δυο λεπτα. Είναι στο δρόμο. (μια απο τις κλασσικές ατάκες)

-Οταν πήρατε την παραγγελία δεν μου είπατε οτι μπορει να αργήσει. Όσο για το παιδί δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα τον ενημερώσω οτι ακυρώθηκε η παραγγελία. Δεν χρειάζεται να του τηλεφωνήσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΞΕΡΩ οτι αυριο στο ινσομνια θα δω καμ-μπακ του aledjo, για να παρει θεση επι ντελιβερι βεβαιως βεβαιως.

 

 

:rolleyes: επεσες εξω...

 

2 ωρες??? τι λες τωρα? πανω απο 30 λεπτα να κανει εγω δε τα περνω!

αλλωστε οταν περνω τηλεφωνο για παραγγελια, τους ρωταω ποση ωρα θα κανουν περιπου.

ΑΝ μου πουνε οτι θα αργησει, τοτε οκ το δεχομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βεβαια την ακυρωνεις. Αν στην αργησουν 2-3 φορες πας κατω στην εισοδο της πολυκατοικιας και τσεκαρεις για κανα αλλο προσπεκτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ριξει ενα τετοιο ακυρο σε ντελιβερα. Καποιος πιο πανω ειπε να θυμαστε οτι ο ντελιβερας δε φταιει σε τιποτα. Και επειδη συνηθως οταν ερθει αργοπορημενος εχουμε νευρα λογω πεινας κλπ καλο ειναι να ελεγχουμε τον τροπο μας απεναντι στον ντελιβερα και να ριχνουμε ευγενικο ακυρο. Εξαλλου αυτος το μονο για το οποιο θα χαλαστει ειναι που δε θα παρει τιπ.

 

Οπως προαναφερθηκε, τα σωστα μαγαζια ενημερωνουν απο πριν οταν προκειται να καθυστερησει, ενω τα ακομα σωστοτερα ενημερωνουν σε ποση περιπου ωρα θα παραλαβουμε.

 

Εμενα η απορια ειναι αλλη. Τα μαγαζια που δουλευουν με βαση δεδομενων πελατων (σιγα σιγα τα περισσοτερα ετσι ειναι), παιζει να σε βαλουν μπλακλιστ or something αν τους ριξεις ακυρο σε παραλαβη?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα η απορια ειναι αλλη. Τα μαγαζια που δουλευουν με βαση δεδομενων πελατων (σιγα σιγα τα περισσοτερα ετσι ειναι), παιζει να σε βαλουν μπλακλιστ or something αν τους ριξεις ακυρο σε παραλαβη?

 

Ασύμφορο του κερατά, το πολύ να σου δώσουν προτεραιότητα ή καμιά μπύρα δώρο την επόμενη φορά.

 

Ο δικός μου μού κάνει τακτικά τέτοια δωράκια και χωρίς να έχει κάνει μαλακία. :wub:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Εμενα η απορια ειναι αλλη. Τα μαγαζια που δουλευουν με βαση δεδομενων πελατων (σιγα σιγα τα περισσοτερα ετσι ειναι), παιζει να σε βαλουν μπλακλιστ or something αν τους ριξεις ακυρο σε παραλαβη?

Ο σωστος επαγγελματιας ξερει πως ο πελατης εχει δικιο (σε λογικα πλαισια παντα) ο μαγαζατορας εχει την αναγκη του πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στα σωστά μαγαζιά σου λεν απο την αρχή ότι "να ξέρετε ότι θα αργήσει η παράδοση" οπότε γνωρίζεις από την αρχή

 

 

Έχουν βρει νέο κόλπο πλέον τα μαγαζιά στην Αθήνα. Όταν παραγγέλνεις σου λένε "η παραγγελία σας θα είναι εκεί σε περίπου xx λεπτά", όπου τα xx μπορεί να είναι εξωφρενικό νούμερο, ξέρω γω 45 λεπτά. Έτσι άμα κάνουν 50 λεπτά είναι σχετικά καλυμένοι, ενώ αν κάνουν 30 λεπτά είσαι ευχαριστημένος. Μαρκετίστικα κόλπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα σωστά μαγαζιά κατεβάζουν το τηλέφωνο όταν βλέπουν ότι γίνεται χαμός και θα καθυστερήσουν τις επόμενες. Από όλα τα σαντουιτσάδικα εδώ που μένω, μόνο ένα το κάνει αυτό.

 

Ειδικά εκεί που δούλευα εγώ, μια τσικνοπέμπτη είχε γίνει το μαγαζί έτσι:

 

 

postitnotes-cropped.png

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...