Προς το περιεχόμενο

Pro Evolution Soccer 2013 [PC]


mchls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσωπικη αποψη αυτο δεν μου φαινεται και τοσο τραγικο...Κοβει ταχυτητα μεχρι να στοπαρει την μπαλα..Εσυ τσαντιστηκες πριν το κοντρολ ή μετα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι να'ναι πραγματικα.Φαντασου δηλαδη τι λεει ο καθενας για τα 2 παιχνιδια (fifa/pes).Ο,τι του κατεβει πραγματικα.Το βιντεο ειναι ο ορισμος του απολυτου ποδοσφαιρικου ρεαλισμου σε videogame και ο john καθισε μαλιστα να το ανεβασει ως προβλημα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως το βιντεο ειναι ο ορισμος του ρεαλισμού, πράγματι.

αν ετρεχε με μεγαλυτερη ταχυτητα, θα αφηνε τη μπαλα πίσω.

αν την πετυχαινε με μεγαλυτερη ταχυτητα, η μπαλα δε θα κολλούσε πανω του! τελειο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως το βιντεο ειναι ο ορισμος του ρεαλισμού, πράγματι.

αν ετρεχε με μεγαλυτερη ταχυτητα, θα αφηνε τη μπαλα πίσω.

αν την πετυχαινε με μεγαλυτερη ταχυτητα, η μπαλα δε θα κολλούσε πανω του! τελειο!

 

Από πότε το να αναλαμβάνει η cpu τον έλεγχο έγινε ο ορισμός του ρεαλισμού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πότε το να αναλαμβάνει η cpu τον έλεγχο έγινε ο ορισμός του ρεαλισμού;

 

Ας πατησει super cancel.Ο παικτης ειναι ηδη σε κινηση με εντολη του user.Το PES13 εχει φετος το player ID οποτε στην εξελιξη της φασης λαμβανονται υποψη συγκεκριμενα stats και skills.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είστε σοβαροί τώρα ή απλά πέφτει troll για την πλάκα (για να ξέρω ρε παιδί μου :P ); Το πρόβλημα με το τζόκιν δεν είναι φετινό και δεν νοείται να γίνεται. Εκτός κι αν θεωρείται 'ρεαλιστικό' όταν σου πετάει ρουκέτα κάποιος αντίπαλος στα FPS και πατάς το δεξία να μην κινείσαι καθόλου γιατί δεν θα είχε τα αντανακλαστικά (ή το ψυχικό σθένος ρε παιδί μου) να το κάνει κάποιος την ώρα που βλέπει μια ρουκέτα να έρχεται κατά πάνω του. Αν είναι να μην πατάμε controls μωρέ, ποιο το νόημα άλλωστε να σου κάνει override το παιχνίδι όποτε γουστάρει και να μην γίνονται αυτά που λες μέσω του controller.

 

Όσο για το ότι δεν θα προλάβαινε, όπως θα δείτε, η μπάλα κάνει πρώτα γκελ στο γρασίδι επειδή κάνει τζόκιν ο παίκτης. ΑΝ έτρεχε, θα την έπαιρνε με το στήθος κατευθείαν (προτού κάνει το πρώτο γκελ) και δεν θα έχανε χρόνο (με τον αμυντικό να βρίσκει ώστε να τον κλείσει). Κάτι που γίνεται σε άλλες φορές στο Pro. Με την δεύτερη κάμερα στο replay φαίνεται ξεκάθαρα το ότι θα προλάβαινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είστε σοβαροί τώρα ή απλά πέφτει troll για την πλάκα (για να ξέρω ρε παιδί μου :P ); Το πρόβλημα με το τζόκιν δεν είναι φετινό και δεν νοείται να γίνεται. Εκτός κι αν θεωρείται 'ρεαλιστικό' όταν σου πετάει ρουκέτα κάποιος αντίπαλος στα FPS και πατάς το δεξία να μην κινείσαι καθόλου γιατί δεν θα είχε τα αντανακλαστικά (ή το ψυχικό σθένος ρε παιδί μου) να το κάνει κάποιος την ώρα που βλέπει μια ρουκέτα να έρχεται κατά πάνω του. Αν είναι να μην πατάμε controls τότε, ποιο το νόημα να σου κάνει override το παιχνίδι όποτε γουστάρει και να μην γίνονται αυτά που λες μέσω του controller

 

Δεν σου κανει override τα controls.Παιζει ρολο το player ID.Διαφορετικη συμπεριφορα θα εβλεπες στη συγκεκριμενη φαση αν επαιρνε τελευταιος την μπαλα ο Φουφουτελ.Αν ηταν απλα θεμα πατηματος κουμπιων θα ειχες τρεις και λιγο τις ιδιες φασεις και θα εβλεπες παρομοιες συμπεριφορες σε ολες τις φασεις.Τα ιδια γινονται και στο ΝΒΑ2k.Πολλοι ζητανε εντελως ανεξαρτητο animation, εντελως ελεγχομενο απο τον χρηστη, αλλα προσωπικα ειμαι αντιθετος σε αυτο.

Επισης αυτο που λες για τα FPS ειναι το ιδανικο.Μακαρι στα περισσοτερα FPS να υπηρχε penalty κινησης σε σχεση με την πιεση της εκαστοτε καταστασης και τα ριξιμο των stats του χρηστη.

Αυτο λεω και για το fifa οπου κακως σε αφηνει να κανεις ενα σωρο κινησεις μπαλαρινας χωρις ουσιαστικο "penalty" σε controls και fatigue.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πατησει super cancel.Ο παικτης ειναι ηδη σε κινηση με εντολη του user.Το PES13 εχει φετος το player ID οποτε στην εξελιξη της φασης λαμβανονται υποψη συγκεκριμενα stats και skills.

 

Μα αυτό λέω. Ο παικτης ειναι ηδη σε κινηση με εντολη του user. Το παιχνίδι κάνει cancel την κίνηση.

Είναι δυνατόν να τρέχεις και να πατήσεις super cancel από φόβο μήπως δεν κάνει αυτό που θες;

Τα stats και skills που πρέπει να ληφθούν υπόψιν είναι το αν θα κάνει κοντρόλ, τι κοντρόλ θα κάνει και πόσο θα ανοίξει τη μπάλα. Είναι σαν να πατάς το σουτ και να σκάει η cpu και μια τρίπλα πριν σουτάρει γιατί είναι παιχταράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό λέω. Ο παικτης ειναι ηδη σε κινηση με εντολη του user. Το παιχνίδι κάνει cancel την κίνηση.

Είναι δυνατόν να τρέχεις και να πατήσεις super cancel από φόβο μήπως δεν κάνει αυτό που θες;

Τα stats και skills που πρέπει να ληφθούν υπόψιν είναι το αν θα κάνει κοντρόλ, τι κοντρόλ θα κάνει και πόσο θα ανοίξει τη μπάλα. Είναι σαν να πατάς το σουτ και να σκάει η cpu και μια τρίπλα πριν σουτάρει γιατί είναι παιχταράς.

 

Δεν κανει κανενα cancel το παιχνιδι.Μπαινουν απλα στο παιχνιδι τα στατιστικα του παικτη.Επισης δεν γνωριζω αν εχει ON ή OFF το cpu teammate assistance o John.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σου κανει override τα controls.Παιζει ρολο το player ID.Διαφορετικη συμπεριφορα θα εβλεπες στη συγκεκριμενη φαση αν επαιρνε τελευταιος την μπαλα ο Φουφουτελ.Αν ηταν απλα θεμα πατηματος κουμπιων θα ειχες τρεις και λιγο τις ιδιες φασεις και θα εβλεπες παρομοιες συμπεριφορες σε ολες τις φασεις.Τα ιδια γινονται και στο ΝΒΑ2k.Πολλοι ζητανε εντελως ανεξαρτητο animation, εντελως ελεγχομενο απο τον χρηστη, αλλα προσωπικα ειμαι αντιθετος σε αυτο.

Επισης αυτο που λες για τα FPS ειναι το ιδανικο.Μακαρι στα περισσοτερα FPS να υπηρχε penalty κινησης σε σχεση με την πιεση της εκαστοτε καταστασης και τα ριξιμο των stats του χρηστη.

Αυτο λεω και για το fifa οπου κακως σε αφηνει να κανεις ενα σωρο κινησεις μπαλαρινας χωρις ουσιαστικο "penalty" σε controls και fatigue.

 

fearwhatnow, νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Το Player ID ΔΕΝ κάνει την CPU να παίρνει τον έλεγχο από τον παίκτη που ελέγχεις εσύ εκείνη την στιγμή. Το Player ID έχει τα stats (για το πως θα κάνει κοντρόλ, πόσο καλά θα σουτάρει όταν δεν παίζεις manual, πόσο γρήγορα θα τρέχει, κλπ). ΔΕΝ σου ακυρώνει εντολές που έχεις δώσει. Το να έχεις stamina penalty επειδή κάνεις τρίπλες (πχ) είναι λογικό πράγμα. Δεν είναι λογικό όμως εκεί που τρέχεις να κάνεις τζόκιν, ειδικά όταν (βάση της ρεαλιστικής λογικής) θα έβγαινες μόνος με το τέρμα άρα θα έδινες το 120% στο τρέξιμό σου. Επίσης με την λογική σου, ΔΕΝ θα έπρεπε να είχαμε manual shoot and pass γιατί οι παίκτες δεν στέλνουν τις πάσες και τα σουτ πάντα εκεί που θέλουν. Επίσης όσο περνάνε τα λεπτά, τα manual passes θα έπρεπε να πάνε αλλού γι αλλού, αφού κουράζεται ο παίκτης και δεν είναι σε θέση να κάνει λόμπες ή πάσσες με τόσο accuracy. Γιατί λοιπόν κάναμε τόσα χρόνια αγώνες για manual όταν δεν είναι 'ρεαλιστικά' και δεν έπρεπε να υπάρχουν καν :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fearwhatnow, νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Το Player ID ΔΕΝ κάνει την CPU να παίρνει τον έλεγχο από τον παίκτη που ελέγχεις εσύ εκείνη την στιγμή. Το Player ID έχει τα stats (για το πως θα κάνει κοντρόλ, πόσο καλά θα σουτάρει όταν δεν παίζεις manual, πόσο γρήγορα θα τρέχει, κλπ). ΔΕΝ σου ακυρώνει εντολές που έχεις δώσει. Το να έχεις stamina penalty επειδή κάνεις τρίπλες (πχ) είναι λογικό πράγμα. Δεν είναι λογικό όμως εκεί που τρέχεις να κάνεις τζόκιν, ειδικά όταν (βάση της ρεαλιστικής λογικής) θα έβγαινες μόνος με το τέρμα άρα θα έδινες το 120% στο τρέξιμό σου. Επίσης με την λογική σου, ΔΕΝ θα έπρεπε να είχαμε manual shoot and pass γιατί οι παίκτες δεν στέλνουν τις πάσες και τα σουτ πάντα εκεί που θέλουν. Επίσης όσο περνάνε τα λεπτά, τα manual passes θα έπρεπε να πάνε αλλού γι αλλού, αφού κουράζεται ο παίκτης και δεν είναι σε θέση να κάνει λόμπες ή πάσσες με τόσο accuracy. Γιατί λοιπόν κάναμε τόσα χρόνια αγώνες για manual όταν δεν είναι 'ρεαλιστικά' και δεν έπρεπε να υπάρχουν καν :P.

 

To manual passing δεν ειναι εντελως manual.Παιζουν ρολο και τα stats.Κατα τη γνωμη μου μια αψογη manual πασα χρηστη θα πρεπει να φιλτραρεται μεσα απο τα stats και να καταληγει ακομα και κακη.Αυτο πειραζει αρκετους gamers, εμενα καθολου.Για την φαση που λεμε απο τη στιγμη που εχεις ΟΝ το cpu assistance τοτε ουτως ή αλλως τη στιγμη που η μπαλα ειναι σε dead play η cpu θα "διορθωσει" τον παικτη σου αναλογα με τα στατιστικα του.Αλλα και OFF να το εχεις κακως περιμενεις full human control. Τα δικα σου skill με το μοχλο θελεις δεν θελεις θα φιλτραριστουν πλεον στο pes ειτε προς το καλο ειτε προς το κακο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

fearwhatnow okay, έχουμε διαφορετικές απόψεις προφανώς. Εσύ δεν θέλεις να κάνεις μόνος τα πράγματα και τις φάσεις σου, εγώ θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο. Δηλαδή φτου μας ρε παιδί μου, στο ISS Pro και στο Fifa 98 να έχουμε real-time full control (τα έδωσα και τα δύο ως παραδείγματα γιατί είναι τόσο παλιά σαν games) και εν έτη 2012 να μην έχουμε full control σε όλη την current γενιά του Pro. Δεκτό, πάσο ρε παιδί μου. Μαγκιά σου βασικά αν σου αρέσει η CPU να παίρνει τον έλεγχο όταν εσύ ελέγχεις τον παίκτη (hint: δεν είναι dead-zone αφού εγώ έκανα την πάσα λόμπα στον παίκτη. Dead-zone θα ήταν αν η μπάλα δεν βρισκόταν υπό την κατοχή μου ή του αντιπάλου). Εμένα δεν με καλύπτει αυτό και όσο και να προσπαθείς να με πείσεις ότι ο ουρανός είναι καφέ όταν δεν έχει σύννεφα, ε δεν είναι. Συμφωνούμε να διαφωνούμε και λήγει εκεί γιατί σε λίγο θα ακούσω ότι μια πεταλούδα κούνησε τα φτερά της στην Ιαπωνία και ο νέος, κρυφός αισθητήρας συμπεριφοράς του Pro τον έπιασε με αποτέλεσμα να νιώσει ο παίκτης το συμβάν, να στεναχωρηθεί και να σταματήσει το τρέξιμο :)

 

PS: Έτρωγα οπότε sorry για το late edit. Δεν υπάρχει επιλογή 'CPU Assistance' στο Pro αλλά υποθέτω ότι αναφέρεσαι είτε στο Change Cursor, είτε στο Team Assistance. Semi-assisted έχω τον Change Cursor όπου σου αλλάζει τον παίκτη όταν κάνεις είσαι στην επίθεση (για να σου δώσει αυτόν στον οποίο κάνεις την πάσα). Σε Assisted σου αλλάζει τους παίκτες και σε άμυνα και σε επίθεση, σε Fixed ελέγχεις μόνο συγκεκριμένους και σε Unassisted αλλάζεις παίκτη μονάχα αν πατήσεις το LB (όπου στην επίθεση σίγουρα θα έχεις πρόβλημα αν κάνεις πάσες σε κοντινές αποστάσεις). Το Team Assistance που υπάρχει αφορά μονάχα στην προώθηση του παίκτη στην αντίπαλη επίθεση και μόνο. ΑΝ (δώσε βάση στο αν έτσι) πιστεύεις ότι το Team Assistance σου κάνει override/φιλτράρει τις εντολές με βάση τα stats/Player ID του παίκτη, τότε (με το bardon κι όλας) δεν ξέρεις καν τι κάνει αυτή η επιλογή. Το λέει ξεκάθαρα άλλωστε το description του. Σε assisted ο παίκτης τρέχει ευθεία όταν τον προωθείς (η γνωστή προώθηση που κάνουμε συνήθως όταν δίνουμε και πάσα. Όσοι παίζετε Pro την ξέρετε). Σε manual προωθείς τον παίκτη προς όποια κατεύθυνση θέλεις. Καμία σχέση κοινώς με την φάση μας όπου εγώ ο ίδιος ελέγχω τον Rafael από την στιγμή που έχει γίνει η λόμπα. Να το πω ξανά δηλαδή για να το εμπεδώσετε. Δεν γίνεται προώθηση παίκτη. Από την στιγμή που γίνεται η λόμπα, ελέγχω εγώ τον Rafael και έχω πατημένο το τρέξιμο (και όπως είναι λογικό τρέχει... ώσπου ενώ δεν έχω αλλάξει παίκτη ή δεν έχω σταματήσει να πατάω το κουμπί ο Rafael με γράφει και κάνει τζόκιν).

 

Team Assistance Assisted -> http://i45.tinypic.com/wc0r5e.jpg

Team Assistance Manual -> http://i48.tinypic.com/msgbba.jpg

Επεξ/σία από john2gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απαντησες ακομη τι επιλογη εχεις στο Teammate Assistance.

Γουστα ειναι αυτα.Για να σου θυμισω η 2k εχει επιλογη στο σουτ real FG% ή shot stick..Οσοι παιζουν δηλαδη σε real fg% ειναι κακο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...