Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@ Luxx

 

Οσο για τη διακριση εξουσιων, no comment, καθως ειναι ατοπο σε αυτα που ειπα.

 

Εεε? Πώς? Σχετικοτατο ειναι με αυτο που ειπες, βασικα πιο σχετικο δεν γινεται.

Για να σου μασησω την τροφη και να στην βαλω και στο στομα, εσυ μας ειπες οτι αφου δεν λειτοργουν οι υπολοιπες εξουσιες ας υπερλειτουργει των μπατσων. Με αλλα λογια να κανουν και τους δικαστες επι τοπου,σε φαση εεε, εκλεψε αυτος, ας του σπασουμε τα χερια.

Πώς ειναι ατοπη λοιπον η αναφορα στη διακριση εξουσιων ?

 

Μηπως δεν εχεις τι να πεις και πηγες να την κανεις με ελαφρα? ...

 

Επισης, "ειναι ατοπο σε αυτα που ειπα" δεν βγαζει νοημα στα ελληνικα, μαλλον κατι αλλο ηθελες να πεις.

 

Αμα σου βιασει τα παιδια, ποια θα ειναι η γνωμη σου; Γιατι σχεδον ολοι οι βιαστες και παιδοφιλοι βγαινουν ελευθεροι μετα απο καποια χρονια και "ισως" ακομα χειροτεροι!

 

Ενω αν του βιαστη/παιδεραστη του σπασουν τα μουτρα θα παρει μαθημα και δεν θα το ξανακανει. Περα απο αυτο ομως, αυτο που λες απο οποια σκοπια και αν το δει κανεις δεν δειχνει εξυπνο ανθρωπο.

 

@toomuchdemocracy

Ήμαστε νέοι, και όλοι μας βλέπουμε ότι η κοινωνία μας, είναι ενα ανεξέλεγκτο μπο3ρδ#λο απ' την "πολύ δημοκρατία" που μας χαρίσανε, όλοι αυτοί οι μη φασίστες που ψηφίζανε τόσα χρονιά.

 

Ναι, η πολυ δημοκρατια φταιει για την καταντια της κοινωνιας μας.

 

@δικαστης ντρεντ

 

Α ναι ξέρω ποιό βίντεο λές. Αυτό που τα παιδιά πήγανε και ληστέψανε και ξυλοκόπησαν μια γριά γυναίκα και μετά τους έβαζαν στο τμήμα, άκουσον άκουσον: να ρίχνουν μπάτσους ο ένας στον άλλον. Τα μουνιά ε; Τι έκαναν στα κακόμοιρα τα παιδάκια.. Και γελούσαν κιόλας...

 

Και ο βασανισμος και εξευτελισμος σε τι αποσκοπει , περα απο μια φτηνη εκτονωση και ηθικη ικανοποιηση? Διαλεξτε μαγκες ειτε θα εφαρμοζονται οι νομοι κατα γραμμα ειτε θα κανει ο καθενας οτι του καβλωσει. Λιγο εγκυος δεν υπαρχει.

 

@ dee

 

Από 'κει και πέρα όμως, δε σημαίνει ότι πρέπει να γίνονται ανεκτά και να δικαιολογούνται τα πάντα. Κάθε κράτος έχει - και πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου - κάποιους νόμους και κάποιους κανόνες, τους οποίους όλοι είναι υποχρεωμένοι να τηρούν.

 

Οπως λεω,αν θελετε πραγματικα να εχουμε αστικη δημοκρατια, πρεπει να τηρουνται ολοι οι νομοι. Αθλιες συνθηκες κρατησης (αληθεια το 'κολαστηρια' ειναι υπερβολη?),καταχρηση εξουσιας και μπατσοι-δικαστες απο οσο ξερουν δεν ειναι συμφωνα με το νομο.

 

Ενώ γενικώς γουστάρω πολύ την αντιπαράθεση και την ανταλλαγή επιχειρημάτων, άτομα με ρατσιστικές αντιλήψεις, είναι τα μόνα με τα οποία αρνούμαι οποιαδήποτε συζήτηση, διότι θεωρώ ότι δεν τους αξίζει η παραμικρή ανοχή ή εκτίμηση.

 

Και αυτο σε τιμαει..

 

@ g_alkis

Μα έζησε κολαστήριο

 

Βρισκεις τη λεξη κολαστηριο υπερβολη?

Επισης,εχεις καταφερει ποτε να σκεφτεις και να εκφρασεις κατι παραπανω απο μια προταση ή εστω κατι παραπανω απο 5 λεξεις?

 

@Midi_Miliz

 

Καποια στιγμη, θα καταλαβεις οτι η απαντηση στο ακραιο συστημα δεν ειναι να τοποθετηθεις εσυ στο αλλο ακρο. Ουτε η απαντηση στις ακραιες συμπεριφορες των μπατσων ειναι να περασεις εσυ στο αντιθετο ακρο. Ουτε η απαντηση στους Χρυσαυγιτες ειναι να αποκτας μερα με τη μερα αναρχικους δογματισμους. Πολυς κοσμος μπορει και αντιτιθεται και απαντα σε ολα αυτα χωρις να εχει την αναγκη πολιτικων ακρων και προπαγανδιστικων κειμενων. Μπορεις να μιλησεις για μαλακιες της αστυνομιας χωρις να χρησιμοποιησεις τη προπαγανδα του αναρχικου χωρου, μπορεις να αναφερεις γεγονοτα πραγματικα, σε κειμενα καθολα σεβαστα και αξιοπρεπη, αλλα αποτι φαινεται αυτο που εχεις αναγκη και σε ικανοποιει ειναι το ακραιο κειμενο, οι δογματισμοι και οι ακραιες αποψεις-φρασεολογιες.

 

Επαναλαμβανω θα θελα να ακουσω με ποιους τροπους αντιτιθεσαι σε ολα αυτα. Δεν ειναι εκτος της θεματολογιας του φορουμ,δε νομιζω οτι υπαρχει προβλημα απο moderators αν μιλησουμε για την αναρχια το φασισμο και τη δημοκρατια, αυτο που απαγορευεται ειναι οι αναφορες σε κομματα και πολιτικα προσωπα.

 

Περι ακρων, οταν κρινεις ενα ακρο θα πρεπει να αναρωτηθεις πιο ειναι το κεντρο. Γιατι δηλαδη ενας αναρχικος,που θεωρειται ακραιος,να ειναι 'χειροτερος' απο εναν κεντρωο/φιλελευθερο ? Εγω δεν θεωρω οτι ειναι a priori καλυτερος, δεν ειναι ομως και χειροτερος.

 

Και οκ εσυ μπορει να εχεις μιλησει με αρκετους αναρχικους ακομα και μπαχαλους (δεν το λεω ειρωνικα), πολλοι ομως εδω που σχολιαζουν παιζει να μην εχουν μιλησει και ποτε. Και αν καποιος αναρωτηθει αν εχω μιλησει με φασιστες, ναι, εχω μιλησει με χρυσαυγιτες,ξερω τι ατομα ειναι,εχω μιλησει με λαητ φασιστες τυπου λαος,με χιτλερικους,με στρασσερικους, με της παναγιας τα ματια. Με τους μονους που εβγαινε μια σχετικη ακρη-δηλαδη δειχνανε καποια σημαδια νοημοσυνης- ηταν με στρασσερικους.Οχι οτι και αυτοι δεν ειναι ναζι βεβαια.

 

Διαφωνω λοιπον με την εξισωση των ακρων. Οχι, ο φασιστας που βγαινει και μαχαιρωνει μεταναστες,ή εστω υποστηριζει πογκρομ, δεν ειναι το ιδιο ακομα και με εναν αναρχικο που πεταει μολοτωφ στους μπατσους. Οι αναρχικοι παιρνουν πρωτοβουλιες για να βελτιωσουν την κοινωνικη πραγματικοτα , με σεμιναρια αυτομορφωσης χωρις αντιτιμο,μαθηματα σε μεταναστες και παιδια μεταναστων,συλλογικες κουζινες,μοιρασμα τροφιμων σε μη-εχοντες,στεγαση αστεγων (τοσο σε καταληψεις οσο και στα ιδια τους τα σπιτια αρκετοι),αλληλεγγυη σε εργαζομενους που απειλουνται με απολυση και στηριξη τους εναντια στην εργοδοσια.Αυτα οχι μονο προσφατα, πολυ πριν την κριση, αρκει κανεις να θυμαται την παρεμβαση του Θερσιτη (αναρχικη συλλογικοτητα στο Ιλιον) σε εργαζομενους που απειλουνταν με απολυση και περικοπες,και την παραδοξως πετυχημενη εκβαση αυτο του αγωνα. Βεβαια αυτο δεν παιχτηκε ποτε στα media, δεν ειναι ΚΚΕ ουτε ειναι στη βουλη. Και ολες αυτες οι κινησεις χωρις να υπαρχει κυνηγι πολιτικου κερδους (δεν κατεβαινουν στις εκλογες και ουτε προκειται στον αιωνα τον απαντα) αλλα απο γνησιο κινητρο για μια καλυτερη κοινωνικη πραγματικοτα. Σιγουρα κανουν λαθη,σιγουρα υπαρχει ανωριμοτητα,σιγουρα δεν ειναι υπερανθρωποι αλλα τουλαχιστον νοιαζονται και προσπαθουν εστω ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ.

 

Εγω δεν πιστευω καν στην επανασταση,και εννοω ουσιαστικη επανασταση γιατι κατι τετοιο προαπαιτει τεραστια δουλεια απο το ατομο το ιδιο, και κυριως σε σχεση με τον εαυτο του. Εχω την ατομοκεντρικη θεωρηση οτι ο κοσμος,η κοινωνια δεν αλλαζει αν δεν αλλαξουμε οι ιδιοι,οι συνιστωσες της. Σιγουρα θα χουμε εξεγερσεις και πολυ συντομα, αλλα στο βελτιστο σεναριο θεωρω οτι το καλυτερο που μπορει να καταφερουν ισως εινια μια δικαιοτερη κατανομη του πλουτου. Δεν ειναι λιγο και σιγουρα ειναι θεμιτο αλλα δεν επαρκει.

 

Δεν κατηγορω καποιον που δεν συμμετεχει σε δρασεις για διαφορους λογους αλλα το να ειναι αναισθητος και να μην τον αγγιζει η φρικη του συνανθρωπου του (εκτος αν ειναι ... ομοεθνης,που και παλι),ειδικοτερα ευπαθων ομαδων και μειονοτητων (μεταναστες,λαθραιοι ή μη,αστεγοι,"ψυχασθενεις",καθε λογης τσακισμενοι βασανισμενοι και εξαθλιωμενοι) για μενα ειναι κατακριτεο και σιγουρα δεν θελω να συναναστρεφομαι με τετοιυς "ανθρωπους". Ειδικα δε, οταν κατι τετοιο τυποι φουσκωνουν απο περηφανια που ειναι ελληνες και χριστιανοι ορθοδοξοι, ειναι για κλαυσιγελο.

 

Και για να μην παρεξηγηθω αυτα δεν τα λεω για σενα, και οπου χρησιμοποιηθηκε β' ενικο δεν ηταν προσωπικο αλλα γενικοτερο. Δεν πιστευω οτι εισαι φασιστας,ουτε καν εθνικιστης ή ρατσιστης, ουτε ειμαι δον κιχωτης και βλεπω παντου φασιστες. Το ξερω οτι πολλα απο αυτα που λεω - ειδικα αν ειναι τσιτατα και συνθηματολογια- φαινονται ακραια,προκλητικα κλπ αλλα αναλογισου το κλασσικο περι δρασης και αντιδρασης. Οταν ξερω οτι υπαρχουν ατομακια σαν τον Luxx τον chill και αλλους εδω μεσα που θεωρω υπανθρωπους μου βγαινει και μενα να γινομαι 'ακραιος'.

 

Παντως παροτι τυφλα στο μεθυσι ο "επωνυμος καταγγλεων" και ηρωας της ιστοριας μας, τοσο τυφλα ωστε να μη παιρνει χαμπαρι ουτε το στοπ στον δρομο, θυμαται με καθε λεπτομερεια τους διαλογους, τους χαρακτηρισμους, το πως ηταν εξοπλισμενοι οι μπατσοι, τι σχεδιο ειχαν τα κελια και τα καγγελα τους, μεχρι και τι λεγανε για τον Μητροπανο κλπ κλπ.

 

Εγω παντως οσο και αν εχω μεθυσει (κλπ) στη ζωη μου παντα θυμομουν σχεδον τα παντα απο την προηγουμενη μερα.

 

@tsifotis

Όταν κατα καιρους ακουω καποιον να προτεινει με ουρλιαχτα για το προβλημα "φασιστες" μια λύση του τύπου "κρεμασμα σε ολους ρε φιλε πρωτα και μετα θα τους δικασουμε" κλπ αλλα κανεις γυρω μου δεν αντιλαμβανεται την ειρωνια νιωθω τοσο μονος.

 

Εν μερει με καλυψαν Lucifer και liopyr. Να προσθεσω και να επαναλαβω, τι κανεις με καποιον που εχει προθεση να σε μαχαιρωσει ή να σου σπασει το κεφαλι ? Γυρνας το αλλο μαγουλο? Καθεσαι και τις τρως? Κανεις ζεν διαλογισμο? Εισαι "φασιστας" αν χρησιμοποιεις βια στους φασιστες?

 

Επισης απομονωσες με μπολντ μονο την πρωτη φραση μου, αγνοωντας οτι εδωσα εμφαση στο σημειο που αναφερω οτι ο φασισμος πρεπει να χτυπηθει κυριως σε επιπεδο ιδεολογιας. Αλλα σε επιπεδο δρομου δεν γινεται να μην χρησιμοποιησεις βια.

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

midi, η θεμελιώδης διαφορά των "άκρων" είναι πως το ένα επιζητά την εξουσία.

Και έχουμε δει κάθε φορά τι γίνεται όταν την παίρνει.

 

 

μόνο; ποιο;

Δημοσ.

Αναφέρομαι στους αναρχιστές και τους ακροδεξιούς και εννοώ πως η άκρα δεξιά έχει μέσα στους στόχους της την τέλεση εξουσίας βάσει των αρχών της. Ο αναρχισμός σταματάει στην κατάλυση της όποιας εξουσίας και φυσικά στην μη-αναλαβή της από τον ίδιο. Δεν υπάρχει "πολιτική διαχείριση" στον αναρχισμό, μόνο αποδόμηση.

Δημοσ.

Eμένα με απασχολεί πάρα πολύ το γεγονός οτι ορισμένη θεωρούν δεδομένο πως ο τύπος γράφει μια ιστορία που αποτελεί παραμυθι (μη το αρνηθουν οσοι το πιστεύουν...έχουν ηδη χρησιμοποιήσει τη λέξη "ψέμα" σε αυτό εδώ το φόρουμ) χωρίς να κάτσουν να επιβεβαιώσουν αν αυτή η ιστορία ειναι αληθινή ή ψεύτικη και τι σκοπούς έχει (αν ειναι ψεύτικη)

 

Έγραψα χθες πως η γραφική συμπερασματολογία (δηλαδή το "δεν ειναι άσπρο άρα ειναι μαύρο) είναι μια κακή συνήθεια και κάποιοι ενοχλήθηκαν ώστε να υποχρεωθεί mod να διαγράψει το ποστ μου. Συγνώμη λοιπόν απ όσους ενοχλούνται αλλά ειναι αλήθεια. Όταν κατηγορούμε έναν άνθρωπο ως ψεύτη για μια ανεπιβεβαίωτη για την ώρα πληροφορία, σημαίνει πως

1. Ξέρουμε κάτι παραπάνω

2. Δε ξέρουμε τι μας γίνεται και γράφουμε απλά μια άποψη.

 

Επειδή το 1ο δεν ισχύει, διότι θα πρεπε να υπάρχουν πηγές, το να κατηγορείς ως ψεύτη κάποιον δεν είναι απλά μια άποψη αλλά μια σοβαρή κατηγορία.

 

Προσωπικά δε με απασχολεί το που γράφει ο τύπος και το πως το γράφει.

Με ενδιαφέρει αν η συγκεκριμένη ιστορία υφίσταται ως γεγονός.

 

ΝΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ και πρέπει να τιμωρηθεί. Η αστυνομική βία όμως ειναι επίσης παράνομη και ΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ειναι αληθινή θα πρέπει να λογοδοτήσει άτομο της ΕΛ.ΑΣ.

 

Αν απ την άλλη δεν είναι, τότε θα πρέπει να λογοδοτήσει ο τύπος που σκαρφιστηκε τέτοιο θέμα που εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα, άγνωστα σε εμένα.

 

Γενικά αυτό που θα πρέπει να απασχολεί περισσότερο τον κόσμο, ειναι πως εφόσον η αστυνομική βία σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί πραγματικότητα (βλ. Αγανακτισμένοι), και πως γενικά ο κόσμος έχει τη τάση να αμφιβάλλει ακόμα και αν το βλέπει στη τηλεόρασή του (συνήθως όσοι αμφιβάλλουν για το θέμα αυτό, δεν έχουν πατήσει ποτέ πόδι σε διαδήλωση), γιατί μας κάνει εντύπωση που ένα τέτοιο περιστατικό (αληθινό ή μη) έχει ανέβει σε έναν ιστοχώρο με συγκεκριμένο target group.

 

Μήπως επειδή σε άλλους θα αντιμετωπιζόταν "γραφικά"?

 

Υ.Γ- Προσωπικά πιστεύω πως η ιστορία δεν ειναι αληθινή. Θέλω ομως να έχω εξαντλήσει κάθε πιθανότητα πριν κρίνω τον αρθρογράφο και αναρωτηθώ για τους απώτερους σκοπούς του.

Αν τα μισά απ όσα είπε ειναι αλήθεια, θα πρέπει πολλοί να λογοδοτήσουν...

Δημοσ.

Μπορω να σου μιλησω με την ιδια ανεση για το ακροδεξιο ακρο και για "τους ιερους σκοπους" του. Οπως εσυ μου λες για την ακρα αριστερα: "οι δε έχουν ένα fuckin' πολιτικό υπόβαθρο που εστιάζει στην ζωή, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια" μπορω να αρχισω να σου λεω κι εγω για πατριδες, λαους, Ελλαδες και τα σχετικα.

 

Αν το υποστηρίζεις κάν'το, θα εκτεθείς λίγο αλλά θα έχει πλάκα.

Η διαφορά μας ξέρεις ποια είναι;

Ότι εγώ μπορώ να σου μιλάω για ώρες για τις αξίες που πρεσβεύει το αντιεξουσιαστικό κίνημα ιστορικά και να μη ντρέπομαι γι'αυτό.

 

Τι κοιτας εσυ τωρα? Ποιο ακρο απτα 2 εχει την πιο φιλοσοφημενη ιδεολογια, ωστε να του δικαιολογησεις τη χρηση βιας οσο σε παιρνει?

 

Κατ'αρχήν, μόνο το ένα άκρο έχει πολιτική βάση.

 

Από εκεί και πέρα, το παράδειγμα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ γράφτηκε ακριβώς για να μη γίνει η παρανόηση που μόλις έκανες.

Η βία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο επιβολής, αλλά και ως μέσο αυτοάμυνας.

 

Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος είναι αναγκασμένος να καταδικάσει τη πρώτη και να αποδεχθεί τη δεύτερη περίπτωση.

Δημοσ.

Αν το υποστηρίζεις κάν'το, θα εκτεθείς λίγο αλλά θα έχει πλάκα.

Η διαφορά μας ξέρεις ποια είναι;

Ότι εγώ μπορώ να σου μιλάω για ώρες για τις αξίες που πρεσβεύει το αντιεξουσιαστικό κίνημα ιστορικά και να μη ντρέπομαι γι'αυτό.

Αφενος δεν ταυτιζομαι με την ακρα δεξια, ουτε καν ασπαζομαι τα δογματα της, αρα δε θα κατσω να το κανω εδω. Επειδη εχω διαβασει/συζυτησει και για αυτην την ιδεολογια μπορω να σου πω οτι ενα προπαγανδιστικο τους κειμενο, η ενας ΚΑΛΟδιαβασμενος φασιστας ειναι ικανα να σε πεισουν οτι οι σκοποι τους ειναι αγνοι και οτι η βια χρησιμοποιειται ως αναγκαιο κακο για να προασπισουν αυτα που διατεινονται πως υπηρετουν. Tα οποια αν τα ακουσεις, (φανταζομαι τα ξερεις) φανταζουν πολυ ομορφα. Το θεμα ειναι τι κρυβεται πισω απο αυτα.

 

Και φυσικα τι κρυβεται πισω και απο το αλλο ακρο που προσπαθει να ωραιοποιησει τα παντα ωστε να εξαγει συμπερασμα οτι η χρηση ακραιων μορφων βιας ειναι αναποφευκτη, αναγκαστικη και απαραιτητη.

 

Κατ'αρχήν, μόνο το ένα άκρο έχει πολιτική βάση.

 

Από εκεί και πέρα, το παράδειγμα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ γράφτηκε ακριβώς για να μη γίνει η παρανόηση που μόλις έκανες.

Η βία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο επιβολής, αλλά και ως μέσο αυτοάμυνας.

 

Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος είναι αναγκασμένος να καταδικάσει τη πρώτη και να αποδεχθεί τη δεύτερη περίπτωση.

Και να φανταστω οτι το συμπερασμα σου ειναι οτι ο φασιστας χρησιμοποιει τη βια για να επιβληθει (συμφωνω ως εδω), αρα ο αναρχικος για να αυτοαμυνθει (εδω γελαω).

 

Διευκρινησε που στηριζουμε οτι ο αναρχικος αυτοαμυνεται οταν λαμπαδιαζει τραπεζα με κοσμακη μεσα, η μαγαζια στο Συνταγμα η οταν κανει ντου απο δω κι απο κει. Περα απο τον παραπανω αυθαιρετο και γενικο συλλογισμο "οτι επειδη ο ακροδεξιος επιτιθεται, τοτε ο αναρχικος αμυνεται".

Δημοσ.

Εισαι "φασιστας" αν χρησιμοποιεις βια στους φασιστες?

 

ΝΑΙ!

 

Γιατι αν καταλαβα καλα δεν αναφερομαστε στην φασιστικη Ιταλια αλλα σε ακροδεξιους χρυση αυγη νεοναζι κλπ, σωστα;

 

Το προβλημα με αυτους δεν ειναι οτι δεν γουσταρουνε τους μεταναστες (μονο) ΑΛΛΑ οτι τραμπουκιζουνε. Αυτο ειναι το προβλημα ο τραμπουκισμος τυπου "στα παραπαρια μου να σε πεισω με επιχειρηματα στα πλαισια του νομου αλλα σε χτυπαω/τρομοκρατω/σκοτωνω γιατι... ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΤΕ ΓΑΜΙΣΟΥ - ΜΠΑΠ!!"

 

Απλα στο μυαλο καποιων ρομαντικων δικαιολογειται η ευαισθησια και ιδεολογικη τοποθετηση του τραμπουκου που λεει "στο ονομα του αγωνα θα απεργησεις, συμμετασχεις/συνισφερεις στην ενοπλη επανασταση! Δεν θα κατσω να σου εξηγησω ξανα και ξανα αν εισαι ηλιθιος και δεν καταλαβαινεις ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΩ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΒΑΛΩ ΒΟΒΜΒΑ, ΠΕΤΑΞΩ ΠΕΤΡΕΣ κτλ κτλ"

 

 

Αναφέρομαι στους αναρχιστές και τους ακροδεξιούς και εννοώ πως η άκρα δεξιά έχει μέσα στους στόχους της την τέλεση εξουσίας βάσει των αρχών της. Ο αναρχισμός σταματάει στην κατάλυση της όποιας εξουσίας και φυσικά στην μη-αναλαβή της από τον ίδιο. Δεν υπάρχει "πολιτική διαχείριση" στον αναρχισμό, μόνο αποδόμηση.

 

 

Η αριστερα δεν ειναι ενα με την αναρχια αλλα ακομα κι ετσι σαν κινημα δεν ειναι μοναδικο δηλαδη μετρημενα κουκια πχ ο αναρχοκομμουνισμος θελει "εξουσια" εκτος αν αρχισουμε να παιζουμε με λεξεις.

Δημοσ.

Η αριστερα δεν ταυτιζετα με την αναρχια αλλα ακομα κι ετσι σαν κινημα δεν ειναι "ενα" δηλαδη μετρημενα κουκια πχ ο αναρχοκομμουνισμος θελει "εξουσια" εκτος αν αρχισουμε να παιζουμε με λεξεις.

 

...Τι "παίζουμε με τις λέξεις"; Κολλάς τη λέξη "κομμουνισμός" λες και είναι απλώς μερικά γράμματα παραπάνω δίπλα στο "αναρχο" και λες ότι στην ουσία δεν υπάρχει διαχωρισμός και παίζουμε με τις λέξεις;

Δεν ήταν βιασμός, απλώς δεν ήθελε, μην παίζουμε με τις λέξεις.

Δημοσ.

Να προσθεσω και να επαναλαβω, τι κανεις με καποιον που εχει προθεση να σε μαχαιρωσει ή να σου σπασει το κεφαλι ? Γυρνας το αλλο μαγουλο? Καθεσαι και τις τρως? Κανεις ζεν διαλογισμο?

 

 

Μα δεν μιλαμε για την αυτοαμυνα των μεταναστων που τους επιτεθενται φανατικοι με λοσταρια,ορθο σωστο και δικαιο.

Μιλαμε οτι οι ακροαριστεροι που "τις παιζουνε" με ακροδεξιους στους δρομους το κανουνε οχι παντα για την αδικια αυτη καθε αυτη αλλα πολιτικα ορμομενοι. Εκτος αν κανουνε και patrolling ως τιμωροι του εγκληματος και της κοινωνικης αδικιας γενικα χωρις παρωπιδες και χωρις κρυφη ατζεντα.

 

...Τι "παίζουμε με τις λέξεις"; Κολλάς τη λέξη "κομμουνισμός" λες και είναι απλώς μερικά γράμματα παραπάνω δίπλα στο "αναρχο" και λες ότι στην ουσία δεν υπάρχει διαχωρισμός και παίζουμε με τις λέξεις;

Δεν ήταν βιασμός, απλώς δεν ήθελε, μην παίζουμε με τις λέξεις.

 

Μαζι σου. Στα πλαισια του μην ξεκινησει αυτο το εβαλα - γιατι αναρχια δεν ειναι ενα πραγμα, θα διαλεξεις ενα ρευμα. Επιτηδες εγινε η συγκεκριμενη επιλογη. Εθεσες ενα διπολο αναρχια-ακροδεξια και αναληψη εξουσιας που για μενα ειναι λαθος η βαση, περα του οτι δεν επρεπε παει προς τα εκει η κουβεντα, τουλαχιστον ακομα. Λεγαμε αν καταλαβα καλα για βαρυτητα στην ασκηση βιας αναλογα με την πλευρα, καταλαβα λαθος;

Και για να ξεκαθαρισω το "παιζουμε με τις λεξεις" το 'βαλα μπας και αποφυγουμε την μετατοπιση της κουβεντας στους αναρχικους στον εμφυλιο της ισπανιας κλπ κλπ κλπ

Δημοσ.
Λεγαμε αν καταλαβα καλα για βαρυτητα στην ασκηση βιας αναλογα με την πλευρα, καταλαβα λαθος;

 

Δεν υπάρχει διαφορά βαρύτητας στη βία, για εμένα. Η μόνη βία που δικαιολογείται (και όχι απλώς αιτιολογείται) είναι η αυτοάμυνα και η βία μετά από consent (BDSM).

Αυτό που είπα εγώ είναι απλώς πως αν εγώ κηρύττω πως η δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν ελαστικά όρια, δε μπορώ να γκρινιάξω αν εγώ κριθώ "ελαστικά". Αν η ιδεολογία μου πραγματωθεί με εμένα ως αποδέκτη της, οφείλω να το βουλώσω και να τη λουστώ ή να την αλλάξω.

 

Συγκεκριμένα δηλαδή, αν εγώ είμαι χρυσαυγίτης και μια μέρα με σαπίσουν στα εξάρχεια δέκα πάνκηδες, το τελευταίο που θα πω είναι "είστε φασίστες". Είναι, αλλά έχω απωλέσει το δικαίωμά μου να το λέω.

 

Ηθικό συμπέρασμα, όταν δυο ζώα σφάζονται μεταξύ τους, δε λυπάμαι κανένα, αλλά θα προτιμήσω να νικήσει αυτό που αντέδρασε -με το ίδιο μαλακισμένο νόμισμα, ναι, αλλά αντέδρασε.

Δημοσ.

Επειδη διαφοροι διαμαρτυρηθηκαν για το indymedia ως μη αξιοπιστη πηγη, το ΒΗΜΑ μας κανει ?

 

http://www.tovima.gr...cle/?aid=453696

 

«Με είχαν τυλίξει με μια μαύρη σακούλα σκουπιδιών που είχε γεμίσει κόπρανα από τον φόβο των βασανιστηρίων. Μου έβαζαν το πιστόλι στο μάτι. Απειλούσαν να με σκοτώσουν και με κτυπούσαν. Αμέσως μετά με έβαζαν να προχωράω... κουτσό, στο ένα πόδι. Κι όταν δεν τα κατάφερνα με κτυπούσαν πάλι»

 

Απόσπασμα από την κατάθεση ενός 35χρονου Αλβανού που είχε συλληφθεί προ μερικών ετών από αστυνομικούς κεντρικού τμήματος της Αθήνας και είχε υποστεί πρωτοφανή βασανιστήρια που παραπέμπουν στο.... Αμπού Γκράιμπ της ΕΛ.ΑΣ! Πρόκειται για μια υπόθεση που ουδέποτε είχε δημοσιοποιηθεί και η οποία προσφάτως παραπέμφθηκε να εκδικασθεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, με κατηγορούμενους αστυνομικούς του εν λόγω τμήματος.

 

Οι ένστολοι πίστεψαν, λανθασμένα, ότι ο 35χρονος Αλβανός ήταν υπεύθυνος τραυματισμού συναδέλφου τους και τον υπέβαλαν σε βασανιστήρια μπροστά στα οποία ωχριούν οι αγριότητες των Αμερικανών στρατιωτών στις ιρακινές φυλακές. Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ μιλούν για την πιο ενδεικτική υπόθεση άσκησης αστυνομικής βίας που έχει εμφανισθεί την τελευταία εικοσαετία στα Σώματα Ασφαλείας.

 

Φαινεται τραβηγμενο? Σεναριο ταινιας? Μηπως ειναι μυθιστορημα και αυτο ? ...

 

Να λοιπον γιατι εγω δεν εχω αμφιβολιες οτι το σκηνικο που περιγραφει ο τυπας ειναι αληθινο.

 

g_alkis, ακομα το 'κολαστηρια' σου ακουγεται αστειακι ?

Δημοσ.

Δεν μπορώ να πάρω σοβαρά ένα κείμενο που γράφεται στο Indymedia.

 

Επίσης , το ότι ήτανε μεθυσμένος και έγινε ατύχημα , επρεπε το λιγότερο να πάει αυτόφωρο , και 6 μήνες

 

να του πάρουνε την άδεια( αυτό για το μεθυσμένος...) Το ότι προκάλεσε ατύχημα , ακόμα χειρότερα , ίσως

 

και φυλακή με αναστολή(εαν υπήρχε τραυματίας σίγουρα.)

 

 

Εχω βαρεθεί την προπαγάνδα. Ο αρθογράφος έχει πάντως ταλέντο. Μπραβο του

 

Seriously τωρα , πιστευετε οτι ο φορτηγατζής με 0 παιδεία , που πίνει τσίπουρα και

 

οδηγάει μεθυσμένος , μπορεί να γραψει τέτοιο κείμενο και να το στείλει στο Indymedia?

 

 

 

{Quote}Χωρίς γκρίνιες, χωρίς βογκητά (εγώ βόγκηξα πιο πολύ από όλους τους!) αλλά και χωρίς κούφιες περηφάνιες που αντιμετωπισαν άφοβα τα ΕΣ ΕΣ...Μόνο με μια θλιμμένη σιωπηρή αξιοπρεπέστατη ενδοσκόπιση...{/quote}

 

 

Stantaraki μεγάλε....

Δημοσ.

Seriously τωρα , πιστευετε οτι ο φορτηγατζής με 0 παιδεία , που πίνει τσίπουρα και

 

οδηγάει μεθυσμένος , μπορεί να γραψει τέτοιο κείμενο και να το στείλει στο Indymedia?

 

Δεν το γραψε ο ιδιος.

 

ζαζικ, αν δεν μπορεις να παεις σοβαρα κειμενο στο ιντυ, δες το ΒΗΜΑ 2 ποστς παραπανω.

Δημοσ.

Θα το έγραψε κάποιος άλλος, θα του έβαλε το μαχαίρι στον λαιμό και θα του είπε «Υπέγραψε το τώρα». Γνωστές τακτικές της αστυνομίας ανά τον κόσμο.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει διαφορά βαρύτητας στη βία, για εμένα. Η μόνη βία που δικαιολογείται (και όχι απλώς αιτιολογείται) είναι η αυτοάμυνα και η βία μετά από consent (BDSM).

Αυτό που είπα εγώ είναι απλώς πως αν εγώ κηρύττω πως η δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν ελαστικά όρια, δε μπορώ να γκρινιάξω αν εγώ κριθώ "ελαστικά". Αν η ιδεολογία μου πραγματωθεί με εμένα ως αποδέκτη της, οφείλω να το βουλώσω και να τη λουστώ ή να την αλλάξω.

 

Συγκεκριμένα δηλαδή, αν εγώ είμαι χρυσαυγίτης και μια μέρα με σαπίσουν στα εξάρχεια δέκα πάνκηδες, το τελευταίο που θα πω είναι "είστε φασίστες". Είναι, αλλά έχω απωλέσει το δικαίωμά μου να το λέω.

 

Ηθικό συμπέρασμα, όταν δυο ζώα σφάζονται μεταξύ τους, δε λυπάμαι κανένα, αλλά θα προτιμήσω να νικήσει αυτό που αντέδρασε -με το ίδιο μαλακισμένο νόμισμα, ναι, αλλά αντέδρασε.

 

Δεν τιθεται θεμα, σ' ολα αυτα προφανως συμφωνουμε.

 

Αλλα μαλλον δεν συμφωνουμε ξεκαθαρα στο οτι στην περιπτωση που το παραδειγμα σου συνεχιστει κι απ την αντιθετη, δηλαδη μετα απο μερες αν φαει ξυλο απο χρυσαυγιτες ο "πανκης"* δεν δικαιουται να μιλαει για τραμπουκισμο, φασισμο κλπ παροτι εφαρμοζει ιδιες τακτικες διαφορετικης ιδεολογιας.

 

 

 

Οπως και να 'χει προσωπικα σ αυτην την ιστορια βρισκω μια πολωση τυπου "μπακτζηδες χουλιγκανς εναντιον γαβρων ξυλακηδων" πιο απειρως πιο σοφιστικε μεν, αλλα παραμενει συναισθηματικη, τυφλη και αντιπαραγωγικη δε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...