Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ξεκίνημα στη δημιουργία ιστοσελίδας


ggaviotakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

θέλω να ξεκινήσω να φτιάξω ιστοσελίδα αλλά είμαι εντελώς άσχετος.

Θα κάνω μια χαζή ερώτηση αλλά πόσο δύσκολο είναι να κάνω κάτι τέτοιο

http://www.vangelisphotography.com/

Εγώ έτσι όπως το βλέπω νομίζω είναι ακατόρθωτο.

Η σελίδα είναι για τον κουμπάρο μου που είναι φωτογράφος και είπα ότι είναι ευκαιρία για να μάθω.

Βρήκα κάτι προγραματάκια στο net αλλά θέλω να μάθω να την κάνω απο την αρχή.

Μήπως είναι χαζό έτσι όπως το σκέφτομαι ? Αν όχι με τι πρέπει να ξεκινήσω ?

Please Help

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάτι τέτοιο είναι πολύ απλό. Θες μόνο html και css. Υπάρχουν βιβλία κοίταξε στο amazon και μπες στο codeacademy.com που υπάρχουν μαθήματα.

Μάλλον είδες μόνο την αρχική σελίδα που όντως είναι αρκετά εύκολα να την φτιάξεις,αν μπεις όμως είναι τίγκα στο flash και δεν είναι και τόσο εύκολα να το φτιάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβασε το Notepad++ είναι επεξεργαστής κειμένου ιδικός για να φτιάχνεις σελίδες.

Μετά πάνε εδώ http://www.w3schools.com/html/default.asp και ακολούθησε το tutorial,σαν σελίδα δεν είναι και η καλύτερη,έχει κάποια λαθάκια αλλά το tutorial θα σου ανοίξει τα μάτια και θα καταλάβεις στο περίπου τι παίζεται,το tutorial έχει και όλα όσα χρειάζεσαι για να κάνεις αυτό που λες,εκτός από το καλό γούστο στο design ^_^ αυτό θα πρέπει αν το βρεις μόνος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβασε μια πολύ όμορφη έτοιμη δωρεάν template αμα θες να φτιάξεις κάτι αξιόλογο για τον κουμπάρο σου και μετά παίξε με CSS και μάθε.

Απλά για να εντυπωσιάσεις και το οπτικό αποτέλεσμα να είναι καλό.

Για δες μερικά δείγματα που μπορείς να κατεβάσεις και να παραμετροποιήσεις..

http://files.priteshgupta.com/vivid-photo/

http://www.templatesbox.com/templates/236.htm