Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μιλαμε για μια δεκαετια πριν. το παιδι εδω παει φετος τριτη λυκειου. κι εχει διαφορα να εχεις μαθει κατι την προηγουμενη μολις χρονια απο κατι που το εμαθες πριν δυο και τρια χρονια.

Ισα ισα αφου περασε μόνο ενας χρονος θα επρεπε να το θυμαται.

Βασικα βεβαια, ολα οσα εχει διδαχτει καποιος στα μαθηματικα απο 1η γυμνασιου εως και την ταξη που ειναι, θα επρεπε να τα θυμαται ΟΛΑ.

 

Τελοσπαντων σκοτωμενο θεμα πλεον και το κουραζουμε τζαμπα.....

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ισα ισα αφου περασε μόνο ενας χρονος θα επρεπε να το θυμαται.

Βασικα βεβαια, ολα οσα εχει διδαχτει καποιος στα μαθηματικα απο 1η γυμνασιου εως και την ταξη που ειναι, θα επρεπε να τα θυμαται ΟΛΑ.

 

Τελοσπαντων σκοτωμενο θεμα πλεον και το κουραζουμε τζαμπα.....

 

ναι μαλιστα, μας δουλευεις κανονικα και με τον νομο μου φαινεται.

Δημοσ.

Πιθανοτατα να εχεις δικιο και να τα αφαιρεσαν νωριτερα. Η προηγουμενη εκδοση του βιβλιου που ειχες τις ειχε. Αλλά ημουν σιγουρος οτι εως και το 2004-2005 διδασκονταν και στην Α λυκειου. Μικρη σημασια εχει ουτως ή αλλως.

 

 

Ως (πρωην--δεν μου πηραν τα πτυχια απλως δεν το εξασκω πλεον και δεν ασχολουμαι) καθηγητης μαθηματικων κατοχος διδακτορικου.

 

Και δεν κρινω. Επισημαινω γεγονοτα. Μην το βλεπεις ως αρνητικη/κακοπροαιρετη κριτικη. Απλως λεω οτι τετοια τετριμμενα πραγματα ειναι αδιανοητο να μην τα γνωριζουν οι μαθητες Γ' λυκειου πχ. Και οτι το φαινομενο αυτο ειναι ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ και συμβαινει στην συντριπτικη πλειοψηφεια των μαθητων....

 

Δεν σου λεω οτι εισαι αχρηστος ή κατι τετοιο. Καμια σχεση! Απλως σου λεω οτι εχεις τελειως ελλιπεστατες γνωσεις μαθηματικων κρινοντας απο αυτο που ειδα(ισως ετυχε-τι να πω?).... :)

Νομίζω ότι δεν πρέπει να έχεις τη τοποθέτηση αυτή. Αφού πιστεύεις ότι η πλειοψηφία των μαθητών δεν γνωρίζει δεν είναι κατακριτέο για τον TS να μην το γνωρίζει και αυτός. Και δυστυχώς σαν κριτική φάνηκαν αρκετά ποστς σου, όχι πως γενικά είναι κακό να κάνεις αλλά σε τέτοια περίοδο για τον τόπικ σταρτερ είναι.

 

Καληχτίζω :)

Δημοσ.

ναι μαλιστα, μας δουλευεις κανονικα και με τον νομο μου φαινεται.

Δεν δουλευω κανεναν.

Τα μαθηματικα ετσι ειναι. Χτιζεις πανω σε θεωρηματα και αξιωματα και σε ορισμους και σε συμβολισμους και ιδιοτητες κλπ.

Εαν δεν γνωριζεις ενα πραγμα που διδαχτηκες πχ πριν 4 χρονια(πχ Β γυμνασιου και εισαι Β λυκειου) τοτε μπορει να βρεθεις να στεκεσαι σε τειχος και δεν μπορεις να προχωρησεις εκτός και αν "ξαναανακαλυψεις τον τροχο". Τα μαθηματικα ετσι ειναι.

Δημοσ.

Μα αυτο δεν ηταν θεμα 3ης λυκειου. Ηταν θεμα 1ης γυμνασιου. Απο οτι θυμαμαι μαλιστα στο προ-προ-προηγουμενο βιβλιο μαθηματικων της 1ης λυκειου ειχε 2 εντελως παρομοιες ασκησεις.

 

Και ο μαθητης εχει 6 χρονια να τα μαθει ολα αυτα. Αρκετος χρονος για τα παντα.

Βεβαια θα μου πεις δεν φταιει αυτος μόνο και κυριως φταινε οι καθηγητες και το συστημα του σχολειου που ειναι ενα δραμα και ολοκληρο.

 

 

1ης γυμνασίου αποκλείεται να είναι. Εμείς τα κάναμε στην β' λυκείου αυτά. Μιλάω για εποχές 2004, δεν γνωρίζω αν άλλαξε η ύλη μετά.

Δημοσ.

Δεν δουλευω κανεναν.

Τα μαθηματικα ετσι ειναι. Χτιζεις πανω σε θεωρηματα και αξιωματα και σε ορισμους και σε συμβολισμους και ιδιοτητες κλπ.

Εαν δεν γνωριζεις ενα πραγμα που διδαχτηκες πχ πριν 4 χρονια(πχ Β γυμνασιου και εισαι Β λυκειου) τοτε μπορει να βρεθεις να στεκεσαι σε τειχος και δεν μπορεις να προχωρησεις εκτός και αν "ξαναανακαλυψεις τον τροχο". Τα μαθηματικα ετσι ειναι.

 

 

Το πρόβλημα σου έγκειται σε 2 σημεία.

 

1) νομίζεις ότι εσύ είσαι το ίδιο άτομο από τα χρονια που πήγαινες σχολείο μέχρι σήμερα. Στην πραγματικότητα και πρακτικά (τα κύτταρα τα οποια συνέθεταν τον εαυτό σου σε ηλικία παιδιου έχουν όλα πεθάνει και η ύλη τους έχει διασκορπιστεί στον πλανήτη) αλλα και ουσιαστικά (οι γνώσεις αυτές οι ίδιες που θυμάσαι με τον ίδιο τρόπο όπως νομίζεις έχουν καθίσει και έχουν ωριμάσει έχουν συνδυαστεί με άλλες και θεμελιωθεί ακόμη καλύτερα μέσα στο μυαλό σου)

 

οποτε με τις ίδιες γνώσεις που πήρες πχ στην πρώτη λυκείου και που τις θυμάσαι ακόμη σήμερα θα έλυνες ένα πρόβλημα πολύ πιο εύκολα από οτι στην εποχή της παιδικής σου ηλικίας και ας ήταν το πρόβλημα πάνω σε θεωρία την οποια ήξερες και τότε μάλιστα μπορεί ως παιδί να μην μπορούσες να λύσεις καν αυτό το πρόβλημα που τώρα θα σου φαινόταν γελοιο.

 

2) θεωρείς ότι η μετάδοση της γνώσης έχει αποκλειστικά να κάνει με την εξάσκηση και το χρόνο που δίνει κανεις σε αυτή... ένα συγκεκριμένο θέμα μπορείς να το μάθεις κάνοντας 10 ασκήσεις και διαβάζοντας θεωρία μέσα σε 10 λεπτά.. η μπορεί να σου πάρει εκατοντάδες ασκήσεις και ώρες για να το κατανοήσεις.. και αυτό γιατί παίζουν μεγάλο ρολο οι συνθήκες με τις οποιες θα πας και θα το μάθεις.

 

μερικές πρωτεύουσες είναι η ηλικία, το backround, η διάθεση, η προκατάληψη, και ο στόχος για τον οποιο πας να μάθεις κάτι... αναλόγως λοιπόν του τι συμβαίνει μπορεί κάτι να σου φανεί βουνό η να σου φανεί παιχνιδάκι.

 

Είναι άδικο λοιπόν να περιμένεις από παιδιά να κατανοούν με τέτοια άνεση πράγματα που έχουν να κάνουν με θεωρητικές καταστάσεις... γιατί και ο ιδιος ο μοναδιαίος κύκλος καθώς και οι κανόνες οι οποιοι τον διέπουν είναι απλά μια σύμβαση που μέχρι στιγμής δουλεύει αν το πάμε στα ανωτερα μαθηματικά οι απαντήσεις στο γιατί είναι έτσι το συνημίτονο και το ημίτονο η γιατί δουλεύουν έτσι μερικές εξισώσεις κτλ δεν είναι τόσο εύκολες.. πράγμα που σημαίνει ότι ακόμη δεν υπάρχουν αρκετά ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι συμβαίνει με τα άπειρα το π γιατι ας πούμε το e^iπ κάνει -1? (μην απαντήσεις γιατί είναι συνπ + iημπ) γιατί αποφασίσαμε ότι αυτό ισχυει για κάθε e^ix ? επειδή λοιπόν κάθε πράμα στον καιρό του και ο κολιός τον αύγουστο καλύτερα είναι να είσαι πιο επιεικής με τα παιδιά ειδικά αν ανήκεις και εσύ στην παραπαιδεία και κανεις "μαθήματα" για να τα οικονομήσεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...