Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν από λίγη ώρα επέστρεψα στο σπίτι ως ένας νέος ευτυχής κάτοχος της philips 236v3lsb. Όμως το χαμόγελο έσβησε γρήγορα όταν την συνέδεσα στο pc μου. Η δεξιά πλευρά στο κέντρο στην άκρη βγάζει ένα άσπρο φως. Είναι φυσιολογικό αυτό? πάλεψα με τις ρυθμίσεις να το διορθώσω αυτό αλλά δεν κατάφερα κάτι. Μέσα στην πρώτη μισή ώρα ζωής της οθόνης εμφανίστηκε και το πρώτο καμμένο pixel. Στο κέντρο της οθόνης!

 

Τη να κάνω? Να την πάω πίσω για αντικατάσταση?

 

Ανέβασα και ένα βίντεο στο youtube για να πάρετε μια ιδέα τι λέω

 

http://www.youtube.c...h?v=YW1zHyTpKpk

 

http://www.youtube.com/watch?v=YW1zHyTpKpk

Δημοσ.

Έχεις πάει κατευθείαν στο κατάστημα για επιστροφή. Μη το καθυστερείς. Το mail θα το αγνοήσουν τουλάχιστο για μέρες & δε θα σε εξυπηρετήσουν. Ως καταναλωτής έχεις δικαιώματα & στην περίπτωση σου δε μπορούν να σου πουν τίποτα.

Δημοσ.

μου έδωσαν ένα τηλέφωνο από το μαγαζί γιατί η philips έχει on site εγγύηση...

 

καλώ στο +30 00800 31 22 12 23 καλεί δύο φορές και μετά κάνει σαν να μιλάει... κοινώς μου κάνουν απόρριψη κλήσης...

 

ο γολγοθάς μόλις αρχίζει...

 

απεστάλη και email...

 

 

Καλημέρα σας εχθές αγόρασα το μόνιτορ της philips 236v3lsb/00 το οποίο έχει ελάττωμα στην δεξιά του πλευρά. Βγαίνει ένα άσπρο φως και είναι άκρως ενοχλητικό. Έχω ανεβάσει ένα βίντεο στο youtube που δείχνει την έκταση του προβλήματος.

 

Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να απευθυνθώ σε εσάς. Κάλεσα αρκετές φορές στο 00800 31221223 αλλά γίνεται απόρριψη της κλήσης μου (καλεί δυο φορές και μετά κάνει σαν να μιλάει). Θα ήθελα να γίνει αντικατάσταση της εν λόγω οθόνης γιατί είναι αδύνατον να δουλέψω έτσι.

 

Με εκτίμηση

 

Σωτήριος Στυλιανός

 

Υ.Γ. Το λίνκ είναι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=YW1zHyTpKpk

Δημοσ.

Εγώ θα σου το πω για τελευταία φορά. Αν δε πας εκεί δε να τους δώσεις την οθόνη στα μούτρα τους δε πρόκειται να κάνεις τίποτα. Από ποιο κατάστημα τη πήρες; Τόσο δύσκολο είναι; Όσο το καθυστερείς είναι σε βάρος σου...

I spoke my piece...

Δημοσ.

Cosmodata

 

Δεν μπορούν να μου την αντικαταστήσουν αυτοί μου είπαν. Μόνο η philips

Δημοσ.

αδερφέ πήγα από κει σήμερα το πρωί! Δεν την παίρνουν πίσω! Αυτοί μου έδωσαν το τηλέφωνο να πάρω στην philips...

Δημοσ.

Τότε κάνε τον κόπο & πήγαινε πάλι από εκεί & ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος. Με ψυχρό & υπολογισμένο ύφος πες του ότι είναι υποχρεωμένοι να σου την αντικαταστήσουν αυτοί όπως & λένε στη σελίδα τους & όπως δικαιούσαι ως καταναλωτής. Αν σου το αρνηθεί & επιμένει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι τότε ζήτησε του να σου το δώσει γραπτώς, με την υπογραφή του, προσθέτοντας πως επιφυλάσσεσαι κάθε δικαιώματος σου.

Αυτά τα κόλπα κάνουν τα καταστήματα & παίζουν με τους πελάτες, πατώντας πάνω στο γεγονός πως οι περισσότεροι τα αγνοούν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...