sotris99 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Πριν από λίγη ώρα επέστρεψα στο σπίτι ως ένας νέος ευτυχής κάτοχος της philips 236v3lsb. Όμως το χαμόγελο έσβησε γρήγορα όταν την συνέδεσα στο pc μου. Η δεξιά πλευρά στο κέντρο στην άκρη βγάζει ένα άσπρο φως. Είναι φυσιολογικό αυτό? πάλεψα με τις ρυθμίσεις να το διορθώσω αυτό αλλά δεν κατάφερα κάτι. Μέσα στην πρώτη μισή ώρα ζωής της οθόνης εμφανίστηκε και το πρώτο καμμένο pixel. Στο κέντρο της οθόνης! Τη να κάνω? Να την πάω πίσω για αντικατάσταση? Ανέβασα και ένα βίντεο στο youtube για να πάρετε μια ιδέα τι λέω http://www.youtube.c...h?v=YW1zHyTpKpk http://www.youtube.com/watch?v=YW1zHyTpKpk
sotris99 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 έστειλα email στο κατάστημα... να στείλω και στην philips?
άδικος Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Έχεις πάει κατευθείαν στο κατάστημα για επιστροφή. Μη το καθυστερείς. Το mail θα το αγνοήσουν τουλάχιστο για μέρες & δε θα σε εξυπηρετήσουν. Ως καταναλωτής έχεις δικαιώματα & στην περίπτωση σου δε μπορούν να σου πουν τίποτα.
sotris99 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 μου έδωσαν ένα τηλέφωνο από το μαγαζί γιατί η philips έχει on site εγγύηση... καλώ στο +30 00800 31 22 12 23 καλεί δύο φορές και μετά κάνει σαν να μιλάει... κοινώς μου κάνουν απόρριψη κλήσης... ο γολγοθάς μόλις αρχίζει... απεστάλη και email... Καλημέρα σας εχθές αγόρασα το μόνιτορ της philips 236v3lsb/00 το οποίο έχει ελάττωμα στην δεξιά του πλευρά. Βγαίνει ένα άσπρο φως και είναι άκρως ενοχλητικό. Έχω ανεβάσει ένα βίντεο στο youtube που δείχνει την έκταση του προβλήματος. Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να απευθυνθώ σε εσάς. Κάλεσα αρκετές φορές στο 00800 31221223 αλλά γίνεται απόρριψη της κλήσης μου (καλεί δυο φορές και μετά κάνει σαν να μιλάει). Θα ήθελα να γίνει αντικατάσταση της εν λόγω οθόνης γιατί είναι αδύνατον να δουλέψω έτσι. Με εκτίμηση Σωτήριος Στυλιανός Υ.Γ. Το λίνκ είναι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=YW1zHyTpKpk
άδικος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Εγώ θα σου το πω για τελευταία φορά. Αν δε πας εκεί δε να τους δώσεις την οθόνη στα μούτρα τους δε πρόκειται να κάνεις τίποτα. Από ποιο κατάστημα τη πήρες; Τόσο δύσκολο είναι; Όσο το καθυστερείς είναι σε βάρος σου... I spoke my piece...
sotris99 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Cosmodata Δεν μπορούν να μου την αντικαταστήσουν αυτοί μου είπαν. Μόνο η philips
άδικος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Διάβασε την πρώτη παράγραφο. Από το τηλέφωνο λογικό είναι να κάνουν ο,τι μπορούν για να μη φορτωθούν εσένα & το ελαττωματικό προϊόν σου. Δε θα επαναληφθώ. Καλή τύχη.
sotris99 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 αδερφέ πήγα από κει σήμερα το πρωί! Δεν την παίρνουν πίσω! Αυτοί μου έδωσαν το τηλέφωνο να πάρω στην philips...
άδικος Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Τότε κάνε τον κόπο & πήγαινε πάλι από εκεί & ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος. Με ψυχρό & υπολογισμένο ύφος πες του ότι είναι υποχρεωμένοι να σου την αντικαταστήσουν αυτοί όπως & λένε στη σελίδα τους & όπως δικαιούσαι ως καταναλωτής. Αν σου το αρνηθεί & επιμένει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι τότε ζήτησε του να σου το δώσει γραπτώς, με την υπογραφή του, προσθέτοντας πως επιφυλάσσεσαι κάθε δικαιώματος σου. Αυτά τα κόλπα κάνουν τα καταστήματα & παίζουν με τους πελάτες, πατώντας πάνω στο γεγονός πως οι περισσότεροι τα αγνοούν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα