Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Το  Red Dead 2 σε PS4 ή τα Last of Us 2, God of War, Horizon Zero Dawn κλπ τα έχεις δει;

Σου φαίνονται πως τρέχουν σε "κουβά";

Μιλας για αποκλειστικα games.

Παμε παρακατω, ας μιλησουμε για το CYBERPUNK 2077, σας παρακαλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, aekoupoli είπε

Καλά τα αποκλειστικά της σονυ μην τα συγκρίνεις φτιάχνονται συγκεκριμένα για μια κονσόλα όχι για 10 διαφορετικά hardware. Κ ολα αυτα τα games φτιάχτηκαν σε studio όχι στο σπίτι του ο κάθε development λόγω covid. και το RDR2 που δεν είναι αποκλειστικό στην αρχή είχε άπειρα bugs και framedrops pop-ups κτλ

Αρα που διαφωνούμε; Δεν ειναι "κουβας" το PS4. Αυτο λεω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thresh είπε

131418097_3535077476573059_9152889365442

Λατρευω το Cyberpunk αλλα η 1η παραγραφος ειναι ο ορισμος της εταιρικης υποκρισιας.. Apologizing για κατι το οποιο ειχατε σχεδιασει; Γιατι πως αλλιως εξηγεις το δρακόντειο εμπαργκο και την ελλειψη οποιασδηποτε μορφης πληροφόρησης για την εκδοση για base κονσολες;

Μονο preorder, Preorder, PREORDER..

Ξερανε ακριβως και σε τι κατασταση ειναι το παιχνιδι και πως θα εξελιχθει η φαση. Ειμαι σιγουρος οτι το κειμενο της ανακοινωσης ηταν ετοιμο προτου καν κυκλοφορήσει το παιχνιδι. 

Απλα καποια στιγμη τα βαλανε κατω και ειπαν οτι τα κερδη ξεπερνανε τις ζημιες οποτε ας το κυκλοφορησουν ετσι.. Το εχουν κανει 10δες εταιριες και σε πολυ πιο σοβαρα (επικινδυνά για την υγεια πχ) προιοντα.

Απο την Dell με τα GX270 και τους σκασμενους εις γνωση της capacitors, την MS με το Red Ring of Death και 10δες αλλα.

Δυστυχως αυτο δεν αλλαζει. :(

 

 

Επεξ/σία από vste
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Balantakos είπε

Μιλας για αποκλειστικα games.

Παμε παρακατω, ας μιλησουμε για το CYBERPUNK 2077, σας παρακαλω.

Τα Red Dead 2, Doom Eternal, AC Odyssey κλπ δεν ειναι αποκλειστικα όμως.

Μια χαρά είναι το hardware και στα χερια σοβαρής ομάδας μπορει μα αποδώσει απίστευτα αποτελέσματα. 

Η κακή κατάσταση του CB 2077 στα PS4/XO οφείλεται κυρίως στην CDPR. Από optimisation πάσχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπάμε το κανάλι του 54FPS, για μια ακόμα φορά:

Μια χαρά  (όπου χαρά διάβαζε 30άρι) σε ελαφρό καβουρδιστήρι για χαλαρό 1080p gaming.

Σε συνδυασμό με τα optimised suggestions του DF και τα μελλοντικά patches θα έχουμε μια playable εμπειρία σε μηχανήματα που ήταν σχεδιασμένα για παιχνίδια πενταετίας. Ό,τι πρέπει για gamers που γουστάρουν πρώτα ιστορία, immersion και gameplay παρά το πόσο ζαρωμένο φαίνεται το δερμάτινο μπουφάν του V.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως με την ταπεινη μου 6χρονη+ R9 290 με Medium τα πιο πολλα, high textures και καποια low-off στα 1080p παιζω απο 29-32 fps (στην οδηγηση με φουλ αμαξια και 160χλμ/ω) μεχρι και 48-52 σε κλειστους σκοτεινους χωρους. Πολυ καλυτερα απο τι περιμενα. Η καρτα δουλευει φουλ και ο ταπεινος i5 4460 αλλωτε ειναι στο 50 αλλωστε στο 70 της εκατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Αγαπάμε το κανάλι του 54FPS, για μια ακόμα φορά:

Μια χαρά  (όπου χαρά διάβαζε 30άρι) σε ελαφρό καβουρδιστήρι για χαλαρό 1080p gaming.

Σε συνδυασμό με τα optimised suggestions του DF και τα μελλοντικά patches θα έχουμε μια playable εμπειρία σε μηχανήματα που ήταν σχεδιασμένα για παιχνίδια πενταετίας. Ό,τι πρέπει για gamers που γουστάρουν πρώτα ιστορία, immersion και gameplay παρά το πόσο ζαρωμένο φαίνεται το δερμάτινο μπουφάν του V.

Καλά σ' αυτό το παιχνίδι τα max settings δεν είναι το ''ζαρωμένο μπουφάν'', θα το καταλάβεις αν το παίξεις ποτέ με max settings.

22 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Αρα που διαφωνούμε; Δεν ειναι "κουβας" το PS4. Αυτο λεω.

Κουβάδες κανονικοί είναι τα PS4/X1, φταίει και η CDPR που δεν το έχει τόσο με το optimization αλλά και τα jaguar cores είναι garbage-ίλα από τότε που βγήκαν(2013).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά σ' αυτό το παιχνίδι τα max settings δεν είναι το ''ζαρωμένο μπουφάν'', θα το καταλάβεις αν το παίξεις ποτέ με max settings.

Κουβάδες κανονικοί είναι τα PS4/X1, φταίει και η CDPR που δεν το έχει τόσο με το optimization αλλά και τα jaguar cores είναι garbage-ίλα από τότε που βγήκαν(2013).

Έχουμε δει απίστευτα γραφικά από αυτά τα hardware ομως.

Current gen τιτλος ειναι το CP 2077. Δεν δέχομαι πως ειναι πιο πολυπλοκο απο το RDR2 για παραδειγμα!

Ειναι απαραδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι.

 

Αυτα! Καλο gaming σε οσους παιζουν. Μολις "στρωσει" φυσικά και θα το τσιμπησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Άρα όλο το βάρος για τώρα θα το ρίξουν στο να βελτιώσουν τις σαπιο-PS4/X1 εκδόσεις.

Αυτο σκεφτηκα και εγω.. Τελοσπαντων μην το ψαχνουμε πολυ εφαγαν backlash για αυτο αρκετο.. Δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη ειναι δυσκολο πολυ για ενα παιχνιδι τετοιου βεληνεκους.

Και ΠΟΛΥ χαιρομαι που επιτελους εστω και με την ευγενικη χορηγια τριτου ειδαμε το PC να μπαινει προτεραιοτητα και δεν φαγαμε ενα last gen με πασαλλειματα στην μαπα με το καλημερα.. Ενα μεγαλο μπραβο στην CDPR.. Απο oπου και να το πιασω το παιχνιδι πλην φυσικα των οποιων bugs υπαρχουν ειναι αριστουργημα

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Έχουμε δει απίστευτα γραφικά από αυτά τα hardware ομως.

Current gen τιτλος ειναι το CP 2077. Δεν δέχομαι πως ειναι πιο πολυπλοκο απο το RDR2 για παραδειγμα!

Ειναι απαραδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι.

Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέρεια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk.

Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέροια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk.

Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. 

Μην ξεχνας τα physics του RDR2 και το AI των NPCs.

 Επισης, την διακλάδωση των quests και το ποσο επηρεάζουν οι πράξεις σου τα παντα.

 

Ολα αυτα συν τα γραφικά το καθιστούν εξισου περιπλοκο με το CP 2077.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέροια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk.

Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. 

Και από έναν developer που αντί να κάνει downgrade έδωσε γκάζι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Μην ξεχνας τα physics του RDR2 και το AI των NPCs.

 Επισης, την διακλάδωση των quests και το ποσο επηρεάζουν οι πράξεις σου τα παντα.

 

Ολα αυτα συν τα γραφικά το καθιστούν εξισου περιπλοκο με το CP 2077.

 

Μιλάω καθαρά για γραφικά. Τώρα αν βάλουμε ΑΙ, physics και... quests θα ξεφύγουμε εντελώς και δεν θα βγάλουμε και κάποιο συμπέρασμα. Και το BotW στο Switch έχει πιο πολύπλοκα physics ακόμα και από το RDR2 αλλά δεν θα μπω στη διαδικασία να το συγκρίνω σε πολυπλοκότητα γραφικών.

Καταλαβαίνω την απογοήτευση για τα bugs, τις πολύ αυξημένες απαιτήσεις και κυρίως για την συμπεριφορά της CDPR αλλά από την άλλη παρατηρώ και μια προσπάθεια μείωσης του παιχνιδιού με ό,τι μπορούμε να σκεφτούμε για να νιώσουμε καλύτερα.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...