Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

41 λεπτά πριν, Sprou είπε

Συγγνώμη αλλα είμαι ένας σαν αυτούς τούς reviewers που το βρίσκω εξαιρετικό..

Να τους άρεσε απλα δλδ δεν παιζει για τα υπόλοιπα καλούδια που εχει;;;

Bugs,κακη AI μας πρηξατε..😛

 

Εξαιρετικό σε καμία περίπτωση. Αν δεις την προηγούμενη ανάρτηση μου, θα δεις ότι τα λάθη του παιχνιδιού προεκτείνονται πολύ πέρα από άπειρα bugs και εκτρωματικό AI.

Ας μην ήταν η CDPR και να ήταν καμιά πρωτοεμφανιζόμενη πειραματική εταιρεία για πότε το παιχνίδι είχε θαφτεί μαζικώς ούτε χαμπάρι δεν θα παίρνατε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Εξαιρετικό σε καμία περίπτωση. Αν δεις την προηγούμενη ανάρτηση μου, θα δεις ότι τα λάθη του παιχνιδιού προεκτείνονται πολύ πέρα από άπειρα bugs και εκτρωματικό AI.

Ας μην ήταν η CDPR και να ήταν καμιά πρωτοεμφανιζόμενη πειραματική εταιρεία για πότε το παιχνίδι είχε θαφτεί μαζικώς ούτε χαμπάρι δεν θα παίρνατε.

Η αλήθεια είναι ότι δεν θα είχε θαφτεί είσαι λίγο υπερβολικός. Το σενάριο - Quests είναι εκεί ψηλά στην κορυφή. Ελάχιστοι μπορούν να γράψουν σε αυτό το επίπεδο. Αν και για τα χρόνια που είναι σε ανάπτυξη είναι μικρό το main quest.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Έχοντας παίξει το παιχνίδι σε άψογο μηχάνημα (70 fps minimum σε Very High) δεν είναι τα γραφικά το θέμα όπως λένε οι περισσότεροι. Στα θεμέλια του προσπαθεί να γίνει ένα νέο GTA, το καλύτερο RPG από το Deus EX και πιο βαθιά αφήγηση από το Oblivion. Και θέλοντας να είναι το καλύτερο σε όλα, η CDPR κατάφερε να το κάνει κάτω του μετρίου στα πάντα.

BTW όσοι λένε ότι το παιχνίδι "δεν είναι προορισμένο για open world", αφήνω αυτό:

spacer.png

Ακόμα απορώ πώς πήγαμε από το "role-playing game of the dark future" (που υπήρχε μέχρι πέρισυ στο description) στο "open-world, action-adventure story".

Πάντως, όσο περισσότερο παίζω (και ευχαριστιέμαι, tbh) το παιχνίδι, τόσο περισσότερο θεωρώ το open-world του από τα αδύνατά του σημεία. Εννοώ, αν το προσεγγίζαν περισσότερο σαν τα Deus Ex HR/MD ή τα Yakuza και λιγότερο σαν την Rockstar ή τα τελευταία AC, θα λειτουργούσε πολύ θετικά για το παιχνίδι. ΟΚ, θα είχε πολύ μικρότερο χάρτη και scale, θα ήταν πιο ψεύδο-open world με hubs/loading screens κλπ., αλλά δεν θα είχε κάποια από τα θέματα που έχει τώρα (συμπεριφορά των NPC, οδήγηση, AI, wanting system).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, liakinen είπε

Εκείνοι οι φοβεροί reviewers που έπαιξαν το φοβερό (demo - early access παρακαλώ) και το βρήκαν μοναδική εμπειρία δεν φταίνε σε τίποτα;

Μήπως ήταν demo? Δεν νομίζω ότι είχαν access στο full game.

56 λεπτά πριν, Sprou είπε

Συγγνώμη αλλα είμαι ένας σαν αυτούς τούς reviewers που το βρίσκω εξαιρετικό..

Σαν reviewer τότε θα έπρεπε να είσαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός. Αντικειμενικά δεν είναι εξαιρετικό, εξαιρετικά parts ίσως. Επίσης τα games κρίνονται στο launch και πολλές φορες χωρίς καν το day0/1 patch. 9 και 10 βαθμολογίες είναι απλά για γέλια και ας έχει το καλύτερο story του κόσμου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μήπως ήταν demo? Δεν νομίζω ότι είχαν access στο full game.

Σαν reviewer τότε θα έπρεπε να είσαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός. Αντικειμενικά δεν είναι εξαιρετικό, εξαιρετικά parts ίσως. Επίσης τα games κρίνονται στο launch και πολλές φορες χωρίς καν το day0/1 patch. 9 και 10 βαθμολογίες είναι απλά για γέλια και ας έχει το καλύτερο story του κόσμου.

οι πρώτες ώρες είναι αρκετά γυαλισμένες ακόμα και τώρα σε σχέση με το υπόλοιπο παιχνίδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω δεν είμαι σίγουρος ότι είχαν σε ορισμένο χώρο χρονικό περιορισμό. Έτσι ίσως ήταν το πλήρες game σε πρώιμη φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Daredevil είπε

οι πρώτες ώρες είναι αρκετά γυαλισμένες ακόμα και τώρα σε σχέση με το υπόλοιπο παιχνίδι

Διαφωνώ κάθετα στο συγκεκριμένο.. Θα έλεγα οτι ισχύει το ακριβώς ανάποδο. Το παιχνίδι έχει πολλές ατέλειες στην αρχή/πρόλογο και από την μέση και μετά πολλές αποστολές είναι τρομερά καλοδουλεμένες. Είναι λες και το πρώτο κομμάτι το φταίξαν στα γρήγορα και ότι γίνει. 

Και μάλιστα τα origin stories που έχει στην αρχή είναι για γέλια.. ίσως λιγότερο του nomad. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως και οι testers ηταν στραβοι και δεν ειδαν τιποτα απο το bugfest και χωρίς να ξεφεύγεις πολυ απο το main path :D Eμεις πως τα βρηκαμε τόσο γρηγορα τα "απροβλεπτα" που λενε οι μανατζαραιοι στο PR βιντεο ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Skyrim εριχνες βελος headshot σε κεφαλι npc και η ανταποκριση ηταν " i think I heard someone " . 

Ενω τα bugs και το κακο AI ειναι αντικειμενικα προβληματα ενος παιχνιδιου,εξαρταται ποσο βαρος ριχνει ο καθενας σε αυτα η ποσο πολυ πιο εντονα ειναι τα θετικα ενος παιχνιδιου απο τα θεματακια που εχει. Αν κρινω απτις κριτικες που ειχε τοτε το Skyrim,η gaming κοινοτητα αποφασισε πως αυτα που ειχε να προσφερει ηταν πολλα περισσοτερα απτα μεινεκτηματα του. 

Οποτε δεν ειναι περιεργο καποιος να αξιολογει 9/10 ενα παιχνιδι που εχει τετοιου ειδους προβληματα,οταν εχει πετυχει τρομερο world building,βαθυ roleplaying και εξαιρετικο story . 

 

Αν μπορουσα να περιγραψω το CP2077 σε ενα meme θα ταν αυτο παντως

8cb.jpg

 

 

 

Επεξ/σία από Alastor192
  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Οποτε δεν ειναι περιεργο καποιος να αξιολογει 9/10 ενα παιχνιδι που εχει τετοιου ειδους προβληματα,οταν εχει πετυχει τρομερο world building,βαθυ roleplaying και εξαιρετικο story . 

τσου. αν ενα παιχνιδι εχει τετοια σοβαρα προβληματα, και παρολαυτα παιρνει δεκαρια απο τους επαγγελματιες κριτικους , δυο απλα πραματακια συμβαινουν:

1.💰 ή

2. δεν κανουν σωστα την δουλεια τους.

αν δεν ισχυουν τα παραπανω, δεν θα επρεπε να υπαρχουν και τα double standards στις κριτικες τους. καλοι τιτλοι που παιρνουν το φτυαρι, ενω αλλοι τιτλοι παιρνουν την ετικετα του αριστουργηματος, παρολο που μοιραζονται τα ιδια τεχνικα προβληματα, σταματαει και την οποια συζητηση για αντικειμενικοτητα στην επαγγελματικη κριτικη. και αυτο μονο για το τεχνικο κομματι, δεν αναφερομαι καν στο gameplay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, KilliK είπε

τσου. αν ενα παιχνιδι εχει τετοια σοβαρα προβληματα, και παρολαυτα παιρνει δεκαρια απο τους επαγγελματιες κριτικους , δυο απλα πραματακια συμβαινουν:

Το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχω δει στην pc έκδοση είναι το ουσιαστικά ανύπαρκτο AI σε αυτοκίνητα και NPC. Όπως και το χαμηλό επίπεδο προσομοίωσης(π.χ. εκρήξεις χειροβομβίδων μέσα στο νερό). Με απλά λόγια το ότι δεν φτάνει τα standard της Rockstar. Κάτι που για μένα οφείλεται στο ανύπαρκτο know how των Πολωνών και δευτερευόντως στο χρόνο ανάπτυξης. Γιατί το feeling αληθινής πόλης, αν απλά περιπλανιέσαι και κοιτάζεις, το βγάζει άριστα.

Πέρα λοιπόν από την καλλιέργεια υψηλών προσδοκιών, που είναι και το κύριο πρόβλημα για την CDPR(αλλά έγινε σκόπιμα για τα φράγκα), στέκεται μια χαρά σαν Deus Ex διάδοχος. Του οποίου ο κόσμος όλος συγκριτικά είναι ένα κτίριο από το Cyberpunk.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο 2600 αναβαθμισα σε 3700χ. Πριν 70%+ cpu usage, τωρα ~40 και gpu usage να παιζει 75-95, τωρα 96+. Πριν με fog resolution, cloud, shadows κτλ στα medium, τωρα ολα high/ultra. Πριν με dlss performance, τωρα balanced. Πριν ray tracing lighting low, τωρα high. Μονο ssr off μιας και εχω το rtx

Τα ~6 fps min τα πιανει στο autosave

Screenshot (10).png

Screenshot (11).png

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

αυτο που περιγραφεις, για παιχνιδι του 7-8 ακουγεται, οχι του 9-10. το οποιο δεν ειναι ασχημος βαθμος. αλλα  αυτο ειναι και το προβλημα για τα ΑΑΑ αυτου του βεληνεκους. να μην παρουν κατω απο 9. διαφορετικα δεν θα χες τωρα τον Πολωνο να διαμαρτυρεται στο αρθρο κολαφος του Schreier, ¨but it got 9,10, it got 9,10".

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2020 στις 10:07 ΠΜ, Anastazio είπε

Θελει δουλιτσα λιγο το balancing,εγω το τελειωσα περιπου στις 60κατι ωρες,στο hard,στην τελευταια αποστολη δεν εβλεπα κανενα,τρενο ο V, melee katana build, καποιος ειχε αναφερει οτι τα side ηταν μερος του main story και το σπασαν γιατι θα ηταν μεγαλο πραγμα που μαλλον παιζει καποιο ρολο στο πως χτιζεται το progression και να πω την αληθεια θα προτιμουσα να ηταν ενα.

Οι μονες αποστολες που με ζορισαν ηταν οι αγωνες πυγμαχιας...

ρυθμίσεις για όσους έχουν rx 5700 xt για 35+ fps και για όσους έχουν crossfire 2x rx 5700 xt (όπως εγώ) για 50+ fps 1440p

 

Cyberpunk2077 13-12-2020 7-43-28 πμ-652.jpg

Cyberpunk2077 13-12-2020 7-43-32 πμ-574.jpg

Cyberpunk2077 13-12-2020 7-43-39 πμ-192.jpg

Cyberpunk2077 13-12-2020 7-43-46 πμ-323.jpg

Desktop 13-12-2020 7-55-26 πμ-378.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι προγραμματιστες του "Cyberbug" λένε ότι έπρεπε να κυκλοφορήσει το 2022.

https://gr.ign.com/xbox-one/85543/news/oi-programmatistes-tou-cyberpunk-2077-den-pisteuan-oti-etan-etoimo-gia-kuklophoria-to-2020

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...