Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

όχι ρε συ δεν είναι μια χαρά. Τέτοιο grain από τα SSR δεν έχω ξαναδεί σε game. Και επίσης χωρίς RT το game έχει ένα περίεργο glow παντού λες και δεν υπάρχει καθόλου ambient occlusion. Σίγουρα το RT AO δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά τόσα χρόνια είχαμε AO έστω και χωρίς RT. Ένα σωρό games υπάρχουν που έχουν μια χαρά ατμόσφαιρα στα σκοτεινά σημεία. Εδώ όλες οι επιφάνειες είναι φωτισμένες, ανεξαρτήτως αν κρύβονται από άλλα αντικείμενα. Δεν λέω τα SSR και το AO να ίδια με τα RT equivalent, αυτό δεν γίνεται, αλλά να είναι στο επίπεδο των παιχνιδιών που είχαμε τόσα χρόνια. Στα AC υπάρχει αυτό το grain; Όχι. Στο RDR2; Στο Gears 5; Που; Αυτό μου τη δίνει.

Εντάξει και να το παίξω 2 χρόνια μετά δεν χάλασε και ο κόσμος (δεν είναι fifa) αλλά είναι θέμα quality of product..

Εγώ είχα κλειστά και το SSR και το glow. Ειδικά το glow όταν πηγαινες απο ανοικτο χώρο σε κλειστό (ή αντίστροφα ) ήταν πονοκεφαλος .

Προφανώς δε μπορω να σου πω βάλτα όλα low / off , όντως και 2 χρόνια μετά να το παιξεις δε τρέχει τίποτα. 

Επίσης καταλαβαίνω ότι συγκρίνεις πάντα με το καλυτερο και δικαιολογώ τα παραπονα. Αλλά άμα διαβάσει κάποιος το κράξιμο που πεφτει εδώ μέσα για το τεχνικό τομέα χωρίς  RT (δε παει προσωπικα πολλοι έχουν παραπονεθει )  χωρίς να έχει παίξει το παιχνίδι θα νομίζει ότι χωρίς RT είναι σκουπίδι κ εκει είναι η ένσταση μου. 

Αδιάφορο τεχνικά, ναι είναι αλλά ως εκεί 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Εγώ είχα κλειστά και το SSR και το glow. Ειδικά το glow όταν πηγαινες απο ανοικτο χώρο σε κλειστό (ή αντίστροφα ) ήταν πονοκεφαλος .

Προφανώς δε μπορω να σου πω βάλτα όλα low / off , όντως και 2 χρόνια μετά να το παιξεις δε τρέχει τίποτα. 

Επίσης καταλαβαίνω ότι συγκρίνεις πάντα με το καλυτερο και δικαιολογώ τα παραπονα. Αλλά άμα διαβάσει κάποιος το κράξιμο που πεφτει εδώ μέσα για το τεχνικό τομέα χωρίς  RT (δε παει προσωπικα πολλοι έχουν παραπονεθει )  χωρίς να έχει παίξει το παιχνίδι θα νομίζει ότι χωρίς RT είναι σκουπίδι κ εκει είναι η ένσταση μου. 

Αδιάφορο τεχνικά, ναι είναι αλλά ως εκεί

Με κλειστά SSR είναι ακόμη πιο χάλια, σαν παιχνίδι του 2010, χωρίς καθόλου reflections. Όταν είπα glow εννοούσα το light bleed (δεν θυμόμουν τον όρο πριν) που συμβαίνει λόγο ανύπαρκτου ΑΟ με RT OFF. Στα μάτια μου με RT OFF είναι πολύ μέτριο πάντως. Κακό ΑΑ (ναι σε 1080p δεν έχεις και το καλύτερο ΑΑ, αλλά έχω παίξει ένα σωρό games με μια χαρά ΑΑ), τα SSR που είπαμε, και γενικά έχω την αίσθηση ότι το game έχει υπερβολικό sharpening σε native ανάλυση. Με DLSS η εικόνα γίνεται πιο "απαλή"..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/5/2021 στις 12:05 ΜΜ, yiannis1991 είπε

όχι ρε συ δεν είναι μια χαρά. Τέτοιο grain από τα SSR δεν έχω ξαναδεί σε game. Και επίσης χωρίς RT το game έχει ένα περίεργο glow παντού λες και δεν υπάρχει καθόλου ambient occlusion. Σίγουρα το RT AO δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά τόσα χρόνια είχαμε AO έστω και χωρίς RT. Ένα σωρό games υπάρχουν που έχουν μια χαρά ατμόσφαιρα στα σκοτεινά σημεία. Εδώ όλες οι επιφάνειες είναι φωτισμένες, ανεξαρτήτως αν κρύβονται από άλλα αντικείμενα. Δεν λέω τα SSR και το AO να ίδια με τα RT equivalent, αυτό δεν γίνεται, αλλά να είναι στο επίπεδο των παιχνιδιών που είχαμε τόσα χρόνια. Στα AC υπάρχει αυτό το grain; Όχι. Στο RDR2; Στο Gears 5; Που; Αυτό μου τη δίνει.

Εντάξει και να το παίξω 2 χρόνια μετά δεν χάλασε και ο κόσμος (δεν είναι fifa) αλλά είναι θέμα quality of product..

Σε raster δύο είναι τα προβλήματα. Ο απίστευτός κόκκος και οι εξίσου απίστευτες απαιτήσεις ακόμα με Psycho SSR. Μετά οι σχεδόν ανυπαρκτες σκιάσεις π.χ. κάτω από αντικείμενα που βλέπεις σήμερα σε όλα τα current gen games. Πρώτα λοιπόν ανοίγεις το RT medium(ambient occlusion), μετά τα reflections και τέλος ό,τι άλλο μπορείς παρέα με DLSS Quality και negative LOD στο -0,5.

Το game τώρα λανσαρίστηκε σαν το RDR ή GTA του μέλλοντος εξαπατώντας τους περισσότερους. Στην πράξη είναι ένα Deus Ex on steroids. Αν το δεις έτσι είναι εξαιρετικό και σίγουρα πιο immersive από από το προαναφερθέν με την πρωτόγονη engine του και τους μικροσκοπικούς χάρτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να ανοίξουν όλοι RT. Το 90% του κόσμου δεν έχει καν RTX κάρτα και όσοι έχουν Turing μέχρι 2070 είναι screwed επίσης. Εγώ αυτό που έκανα είναι τα optimized settings του DF, SSR Psycho, DLSS Quality και RT OFF και από perf είναι μια χαρά. Με Psycho SSR ο κόκκος είναι πολύ λιγότερος, σχεδόν δεν το προσέχεις, αλλά το raster AO είναι ανύπαρκτο και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το game είναι το λιγότερο 7-8 χρόνια σε development και τι στο δι@@λο κάνανε τόσα χρόνια; Τα πολυδιαφημισμένα lifepaths είναι meaningless, η αστυνομία είναι σαν να μην υπάρχει ουσιαστικά, ελάχιστες επιλογές μπορούν να αλλάξουν την ιστορία, bugs ακόμη (ιπτάμενα αντικείμενα, χάλια ΑΙ, κτλ), χάλια raster features. Τι να πω, δε ξέρω.

Βέβαια είναι και το hype. Αν όλα τα παιχνίδια είχαν τέτοιο hype και ασχολούμασταν όλη την ώρα τώρα σίγουρα θα βρίσκαμε και άλλα games στα οποία δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις..

Υ.Γ. Textures και τα animations των άλλων χαρακτήρων είναι υποδειγματικά, αυτό τους το δίνω.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Το game είναι το λιγότερο 7-8 χρόνια σε development και τι στο δι@@λο κάνανε τόσα χρόνια; Τα πολυδιαφημισμένα lifepaths είναι meaningless, η αστυνομία είναι σαν να μην υπάρχει ουσιαστικά, ελάχιστες επιλογές μπορούν να αλλάξουν την ιστορία, bugs ακόμη (ιπτάμενα αντικείμενα, χάλια ΑΙ, κτλ), χάλια raster features. Τι να πω, δε ξέρω.

Βέβαια είναι και το hype. Αν όλα τα παιχνίδια είχαν τέτοιο hype και ασχολούμασταν όλη την ώρα τώρα σίγουρα θα βρίσκαμε και άλλα games στα οποία δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις..

Υ.Γ. Textures και τα animations των άλλων χαρακτήρων είναι υποδειγματικά, αυτό τους το δίνω.

Too many expectations, απόρροια του όλου hype.

Πέρα απο το τεχνικό κομμάτι,το οποίο δέν είναι αμελητέο, περίμενα περισσότερη δουλειά πάνω στην ιστορία και τα quests του παιχνιδιού.H εταιρεία ειδικεύεται σε RPG, τι διάολο. Ειλικρινά έκανα εγκατάσταση, πάτησα play και περίμενα πότε θα πεταχτεί το side quest με easter egg την Ciri.Πρώτο run Corpo και οι προσδοκίες εξανεμίστηκαν στο συρτάρι του γραφείου μου.

Γέλασα περισσότερο απ ότι έπρεπε, όταν οι βιονικοί νίντζα έβγαζαν katana,εγώ τον Sir John Phallustiff και τους αποτελείωνα με head bonk (γιατί είχαν σκοντάψει σε κάποιο σώμα), άλλα μέχρι εκεί...

Καλή τύχη με το shitstorm που οι ίδιοι δημιούργησαν.

 

Επεξ/σία από Tenshi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εντάξει τα quest καλά είναι σε γενικές γραμμές, όχι spectacular, αλλά καλά. Αν ήταν απλά ένα άλλο game δεν θα υπήρχε τέτοια γκρίνια. Έπεσαν οι ίδιο θύμα του hype που δημιούργησαν και επιπλέον θεωρώ λάθος την υποστήριξη για τις old gen. Τζάμπα dev time για ξεγραμμένα μηχανήματα που ποτέ δεν πρόκειται να έπαιζε σωστά σε αυτά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

 Το game είναι το λιγότερο 7-8 χρόνια σε development και τι στο δι@@λο κάνανε τόσα χρόνια; 

....... 

Βέβαια είναι και το hype. Αν όλα τα παιχνίδια είχαν τέτοιο hype και ασχολούμασταν όλη την ώρα τώρα σίγουρα θα βρίσκαμε και άλλα games στα οποία δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις..

 

Πριν 7-8 χρόνια ανακοινώθηκε , στην ανάπτυξη ήταν 4χρονια περιπου . Ένα σχετικό link που βρήκα στα γρήγορα

https://www.theverge.com/2021/1/16/22234452/cyberpunk-2077-development-2016-pc-console-projekt-red

 

Αλλά ολοι νομίζαμε ότι ήταν σε ανάπτυξη από ποτε που ανακοινώθηκε. Κλασικά φουμαρα που φάγαμε αμάσητα. 

Τουλάχιστον εγώ δεν είδα ουτε ενα video και δε άγγιξε τόσο το hype . Την έχω πατησει κάμποσες φορές με hype στο παρελθον , κάποια στιγμή έμαθα 

Η ουσία είναι ότι το δουλεμα που φάγαμε σαν gamers είναι ασύλληπτο. Και ναι σε μεγάλο ποσοστο πιστέψαμε λόγω witcher . Και το βασικότερο πιστεψαμε γιατί θέλαμε να είναι αλήθεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Αφού έβγαλαν το πρώτο trailer το 2013, άρα ήταν σε development..

Δέν ξέραμε όμως τι παιχνίδι θα ήταν απο το trailer του 2013.Μέχρι και isometric rpg είχε ακουστεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Δέν ξέραμε όμως τι παιχνίδι θα ήταν απο το trailer του 2013.Μέχρι και isometric rpg είχε ακουστεί!

Δεν λέω αυτό. Λέω ότι από το 2013 τουλάχιστον ήταν σε development. Και πιο πίσω βασικά από τη στιγμή που είχαν έτοιμο trailer τον Ιανουάριο του 2013..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Δεν λέω αυτό. Λέω ότι από το 2013 τουλάχιστον ήταν σε development. Και πιο πίσω βασικά από τη στιγμή που είχαν έτοιμο trailer τον Ιανουάριο του 2013..

Μα το trailer δέν έδειχνε κάτι ουσιαστικό άπο άποψη gameplay, μηχανής  γραφικών,game mechanics κλπ.Μόνο το γενικότερο (δυστοπικό) premise του παιχνιδιού.Ανακοίνωση για το project ήταν,το οποίο κάλλιστα μπορεί να ξεκίνησε ως υλοποίηση χρόνια μετά.

Επεξ/σία από Tenshi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Μα το trailer δέν έδειχνε κάτι ουσιαστικό άπο άποψη gameplay, μηχανής  γραφικών,game mechanics κλπ.Μόνο το γενικότερο (δυστοπικό) premise του παιχνιδιού.Ανακοίνωση για το project ήταν,το οποίο κάλλιστα μπορεί να ξεκίνησε ως υλοποίηση χρόνια μετά.

Από τη στιγμή που έφτασαν σε trailer είχε ξεκινήσει δουλειά από πίσω. Δεν μιλάω απαραίτητα για graphics αλλά γενικότερα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Από τη στιγμή που έφτασαν σε trailer είχε ξεκινήσει δουλειά από πίσω. Δεν μιλάω απαραίτητα για graphics αλλά γενικότερα..

Τέλη 2015 ξεκίνησε το development .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Τέλη 2015 ξεκίνησε το development .

Still, 5+ χρόνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...