Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρα παιδες.Λυστε μου σας παρακαλω μια απορια.Στη σχολη,υπαρχει μαθημα στο οποιο 2 εξεταστικες τωρα δεν εχει περασει ουτε ενα ατομο.Με αποτελεσμα να υπαρχει ενας εξωφρενικος αριθμος φοιτητων που δινουν το συγκεκριμενο μαθημα(το οποιο ειναι πρωτου εξαμηνου).Δηλαδη σκεφτειτε ενα αμφιθεατρο και 2-3 αιθουσες.Τεσπα.

Γνωστος μου που τελειωσε σχετικα προσφατα ανεφερε κατι που δεν ξερω αν ισχυει ακομα.Οτι αν δεν περασει το 10% των εξεταζομενων, θα πρεπει να επαναληφθει η εξεταση.Ισχυει κατι τετοιο?Επισης θεωρητικα αν δεν υπαρχει γραπτο πανω απο τη βαση δεν θα επρεπε να αλλαζει η κλιμακα ετσι ωστε να περασουν αυτοι που εχουν γραψει καπως καλυτερα?

 

 

Btw καλη εξεταστικη σε ολους

Δημοσ.

Εχουμε ρωτησει υπευθυνο καθηγητη ο οποιος δηλωσε αγνοια.Αφου δεν εγραψε κανενας τι να κανει ο καθηγητης.Ενταξει.Ισως να ειναι υπερβολη να περασει καποιος που δεν εχει γραψει σχεδον τιποτα,αλλα υπηρχε ενα ατομο που ειχε το μεγαλυτερο βαθμο.Ο οποιος ηταν 3.Αυτος ο ανθρωπος δεν επρεπε να περασει?

  • Moderators
Δημοσ.

Γνωστος μου που τελειωσε σχετικα προσφατα ανεφερε κατι που δεν ξερω αν ισχυει ακομα.Οτι αν δεν περασει το 10% των εξεταζομενων, θα πρεπει να επαναληφθει η εξεταση.Ισχυει κατι τετοιο?

 

 

Αυτά τα urban legends του πανεπιστημίου τείνουν να γίνουν χειρότερα κι από τις ράδιο αρβύλες του στρατού (ξέρω 'γω κάθε ΕΣΣΟ από την επόμενη κι έπειτα θα υπηρετεί δωδεκάμηνο).

 

Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ποτέ δεν ίσχυε, τουλάχιστον σε επίπεδο νόμων. Ίσως να προβλέπεται κάτι από μεμονωμένες σχολές, αλλά και πάλι χλωμό το βρίσκω.

Δημοσ.

Φυσικά και ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, είναι από τις μεγαλύτερες urbanιές που υπάρχουν. Ο λόγος είναι απλός: εάν πράγματι ούτε 1/200 δεν αξίζει να περάσει, πως θα υποχρεώνεται ο καθηγητής να περάσει κόσμο που δε ξέρει το μάθημα;

Δημοσ.

Υπαρχουν καθηγητες που το εφαρμοζουν παντως. Επισης ακομα κ ενα 10% να εχει περασει κατι δεν παει καλα με το μαθημα...

Δημοσ.

Φυσικά και ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, είναι από τις μεγαλύτερες urbanιές που υπάρχουν. Ο λόγος είναι απλός: εάν πράγματι ούτε 1/200 δεν αξίζει να περάσει, πως θα υποχρεώνεται ο καθηγητής να περάσει κόσμο που δε ξέρει το μάθημα;

Haldol τι είναι αυτά που λές ρε φίλε; Δηλαδή αν το δώσουν 200 άτομα και δεν περάσει κανείς, εσένα το συμπέρασμά σου είναι ότι κανείς δε διάβασε; Είναι δυνατόν; Σου φαίνεται δηλαδή λογικό εσένα ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ απ'τους 200 να μην είχε διαβάσει ούτε για ένα 5;

Εγώ νομίζω ότι αυτό είναι το παράλογο.

Και το λογικό να σκεφτεί κάποιος, είναι ότι ο καθηγητής ή έβαλε πάρα πολύ δύσκολα θέματα, ή έβαλε θέματα άσχετα με την ύλη που υπάρχει σε βιβλία-σημειώσεις κλπ., ή ο καθηγητής είναι υπερβολικά αυστηρός στη διόρθωση, ή κάποιος συνδυασμός αυτών των τριών. Ότι είναι θέμα του καθηγητή δηλαδή.

Γιατί αν δεν έχει πάρει έστω ένα πεντάρι, έστω ένας από τους 200, το καμπανάκι χτυπάει αλλού. Όχι στους φοιτητές.

  • Moderators
Δημοσ.

Υπαρχουν καθηγητες που το εφαρμοζουν παντως. Επισης ακομα κ ενα 10% να εχει περασει κατι δεν παει καλα με το μαθημα...

 

 

Δε λέει κάτι αυτό, υπάρχουν και καθηγητές που εφαρμόζουν το σύστημα του ανεμιστήρα.

 

 

 

Και το λογικό να σκεφτεί κάποιος, είναι ότι ο καθηγητής ή έβαλε πάρα πολύ δύσκολα θέματα, ή έβαλε θέματα άσχετα με την ύλη που υπάρχει σε βιβλία-σημειώσεις κλπ., ή ο καθηγητής είναι υπερβολικά αυστηρός στη διόρθωση, ή κάποιος συνδυασμός αυτών των τριών. Ότι είναι θέμα του καθηγητή δηλαδή.

 

 

Άρα; Πού καταλήγουμε;

Δημοσ.

Δεν ειναι γαμάτο που πρακτικές πανεπιστημίων του εξωτερικού είναι Urban Legends στην Ελλάδα? Στην Αγγλία καθηγητής του πατέρα μου που για καμια δυο εξεταστικές δεν είχε περάσει κανέναν , δεν επαναλάβανε την εξεταστική , απλά πήρε πόδι ο άνθρωπος. Το να μην έχουν διαβάσει τίποτα απολύτως 200 παιδιά είναι στατιστικά αδύνατο. Γενικά όταν δεν έχεις καμπάνα κάποιο πρόβλημμα υπάρχει και συνήθως είναι με τον καθηγητή.

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν ειναι γαμάτο που πρακτικές πανεπιστημίων του εξωτερικού είναι Urban Legends στην Ελλάδα? Στην Αγγλία καθηγητής του πατέρα μου που για καμια δυο εξεταστικές δεν είχε περάσει κανέναν , δεν επαναλάβανε την εξεταστική , απλά πήρε πόδι ο άνθρωπος. Το να μην έχουν διαβάσει τίποτα απολύτως 200 παιδιά είναι στατιστικά αδύνατο. Γενικά όταν δεν έχεις καμπάνα κάποιο πρόβλημμα υπάρχει και συνήθως είναι με τον καθηγητή.

 

 

Μήπως ήταν υποχρεωτικές οι παρακολουθήσεις στην Αγγλία;

Δημοσ.

Άρα; Πού καταλήγουμε;

Κάτσε. Σιγά σιγά. Μη βιάζεσαι. Βήμα βήμα πρέπει να το πηγαίνουμε.

Και το πρώτο βήμα, είναι όταν συμβαίνει κάτι εξωφρενικό, να κοιτάξουμε να βρούμε τα πραγματικά αίτια. Είμαστε σίγουροι ότι η αιτία είναι αυτή που είπα, όταν έχεις 200/200 φοιτητές να κόβονται; Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος. Αυτό μου λέει η λογική μου τουλάχιστον.

Το τι μπορείς να κάνεις μετά για να λύσεις το πρόβλημα είναι το επόμενο βήμα.

Αλλά συμφωνούμε πρώτα, ότι το θέμα εντοπίζεται στον καθηγητή σε τέτοιες περιπτώσεις;

Δημοσ.

Haldol τι είναι αυτά που λές ρε φίλε; Δηλαδή αν το δώσουν 200 άτομα και δεν περάσει κανείς, εσένα το συμπέρασμά σου είναι ότι κανείς δε διάβασε; Είναι δυνατόν; Σου φαίνεται δηλαδή λογικό εσένα ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ απ'τους 200 να μην είχε διαβάσει ούτε για ένα 5;

Εγώ νομίζω ότι αυτό είναι το παράλογο.

 

Παράλογο, αλλά αυτή είναι η νοοτροπία του Έλληνα φοιτητή. «Έλα μωρέ, θα κάνω ένα πασσάλειμα και ένα 5 θα το πάρω να περάσω». Όχι δε πάει έτσι φίλε, είσαι πανεπιστημιακός. Εάν «μισοξέρεις» να μη περάσεις. Ουγκ.

 

Στη σχολή μου ας πούμε, στο μάθημα του προγραμματισμού (στη C) περνάνε συνήθως <10 από σύνολο 200+ που δίνουν. Έλεγα τα ίδια αρχικά, αλλά μετά είδα γραπτά και ΈΦΡΙΞΑ. Φυσικά, όλοι διαμαρτύρονται για «δύσκολα θέματα». Το ότι σε ένα από τα πιο βασικά μαθήματα της σχολής όμως, σχεδόν όλοι δε ξέρουν βασικά πράγματα με κάνει να λέω μη σώσουν και περάσουν ποτέ τους.

 

Δε γίνεται να περνάει το μάθημα το κάθε στουρνάρι που έλυσε τα εύκολα θέματα (του στυλ: int var = "ABC"; σωστό ή λάθος) και μάζεψε ένα 5άρι χωρίς να ξέρει και τι είναι οι pointers ας πούμε!

Δημοσ.

Γεια χαρα παιδες.Λυστε μου σας παρακαλω μια απορια.Στη σχολη,υπαρχει μαθημα στο οποιο 2 εξεταστικες τωρα δεν εχει περασει ουτε ενα ατομο.Με αποτελεσμα να υπαρχει ενας εξωφρενικος αριθμος φοιτητων που δινουν το συγκεκριμενο μαθημα(το οποιο ειναι πρωτου εξαμηνου).Δηλαδη σκεφτειτε ενα αμφιθεατρο και 2-3 αιθουσες.Τεσπα.

Γνωστος μου που τελειωσε σχετικα προσφατα ανεφερε κατι που δεν ξερω αν ισχυει ακομα.Οτι αν δεν περασει το 10% των εξεταζομενων, θα πρεπει να επαναληφθει η εξεταση.Ισχυει κατι τετοιο?Επισης θεωρητικα αν δεν υπαρχει γραπτο πανω απο τη βαση δεν θα επρεπε να αλλαζει η κλιμακα ετσι ωστε να περασουν αυτοι που εχουν γραψει καπως καλυτερα?

 

 

Btw καλη εξεταστικη σε ολους

κανενας?wow.οκ τι μαθημα ειναι και τι θεματα εχουν πεσει?για το 10% πρωτη φορα το ακουω αλλα για αυτα διαμαρτύρεστε στη γραμματεια,στο προεδεο μαζεύεται τα κομματόσκυλα κανετε σαματά ΕΦΟΣΩΝ υπαρχουν τουλαχιστον μερικα ατομα αναμεσα σας που κοβουν το κεφαλι τους οτι γραψανε για 5 και πανω και αδικηθήκαν.αν κανενας απο εσας δεν ειναι σιγουρος οτι εγραψε καλα ε τι να πω καντε φασαρια μονο αν τα θεματα που εχουν πεσει ηταν ακυρα εντελως αλλα και παλι δικιο δυσκολα να βρειτε.σε καθε σχολη υπαρχουν μερικοι ο θεος να τους κανει καθηγητες που βαζουν οτι τους κατεβει και κοβουν το 90% των φοιτητων.και ναι το να πηγαινεις στις παραδοσεις δεν σημαινει οτι θα περασεις γιατι βαζουν οτι τους κατεβει...

Δημοσ.

Παράλογο, αλλά αυτή είναι η νοοτροπία του Έλληνα φοιτητή. «Έλα μωρέ, θα κάνω ένα πασσάλειμα και ένα 5 θα το πάρω να περάσω». Όχι δε πάει έτσι φίλε, είσαι πανεπιστημιακός. Εάν «μισοξέρεις» να μη περάσεις. Ουγκ.

 

Στη σχολή μου ας πούμε, στο μάθημα του προγραμματισμού (στη C) περνάνε συνήθως <10 από σύνολο 200+ που δίνουν. Έλεγα τα ίδια αρχικά, αλλά μετά είδα γραπτά και ΈΦΡΙΞΑ. Φυσικά, όλοι διαμαρτύρονται για «δύσκολα θέματα». Το ότι σε ένα από τα πιο βασικά μαθήματα της σχολής όμως, σχεδόν όλοι δε ξέρουν βασικά πράγματα με κάνει να λέω μη σώσουν και περάσουν ποτέ τους.

 

Δε γίνεται να περνάει το μάθημα το κάθε στουρνάρι που έλυσε τα εύκολα θέματα (του στυλ: int var = "ABC"; σωστό ή λάθος) και μάζεψε ένα 5άρι χωρίς να ξέρει και τι είναι οι pointers ας πούμε!

Όταν είπες "αυτή είναι η νοοτροπία του Έλληνα φοιτητή", μάλλον μπερδεύτηκες και ήθελες να πείς ότι "αυτή είναι η νοοτροπία του ΜΕΣΟΥ Έλληνα φοιτητή". Που εν μέρει μπορεί να είναι. Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που είναι γεγονός ή χειροπιαστό, όπως το 0/200. Μπορείς να κάνεις αυτή την εικασία λοιπόν. Το θέμα ποιό είναι. Ότι ακόμα και αυτήν την παραδοχή να κάνουμε (ότι ο ΜΕΣΟΣ Έλληνας φοιτητής πάει για το 5άρι), μας μένουνε κάποιοι φοιτητές, οι οποίοι διάβασαν και έπρεπε να το'χουν περάσει το μάθημα. Ακόμα δηλαδή και με την παραδοχή σου, δεν έπρεπε να'χουμε 0/200, έπρεπε να'χουμε 40/200 ας πούμε. Θές 20/200; 20. Αλλά όχι 0/200. Ούτε 10/200.

Επίσης, για το παράδειγμα που λές, δεν μπορείς από ένα μάθημα μιας σχολής, να βγάζεις συμπέρασμα για το πόσο ασχολούνται όλοι οι Έλληνες φοιτητές σε όλα τα μαθήματα, όλων των σχολών της Ελλάδας. Είναι πολύ τεντωμένο. Ακόμα και το να λές ότι γενικά το κλίμα είναι τέτοιο, με δεδομένα ενός μαθήματος, πάλι είναι γενίκευση.

Επίσης άλλο το "δεν ασχολούνται και δεν ξέρουν βασικά πράγματα και έτσι περνάνε λίγοι το μάθημα" και άλλο το "πάνε 200 φοιτητές και δεν το περνάει ΚΑΝΕΙΣ". Θα πρέπει να μπορείς να δείς τη διαφορά.

Δημοσ.

Με συγχωρείς αλλά όταν έχω δει με τα μάτια μου το 7/250 (αν θυμάμαι καλά τόσοι ήταν που πέρασαν το συγκεκριμένο) δε μου κάνει καμιά εντύπωση το 0/200. Δεν είναι τόσο μακριά σαν ποσοστό. Και δεν είναι και περίεργο σαν αποτέλεσμα, αν ο καθηγητής είναι απαιτητικός και το μάθημα από μόνο του δύσκολο. Τα 2/3 δε πατάνε καν στα μαθήματα μετά από κάποιο σημείο και ελπίζουν να περάσουν το μάθημα με sos, παλιά θέματα, σκονάκια και καμιά αντιγραφή. Ε αυτό γίνεται μόνο σε μαθήματα του κ_λου.

 

Κάθε περίπτωση θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά. Το «έγραψα αρκετά καλά και δε πέρασα» το ψάχνεις. Το «πέρασαν ελάχιστοι ή κανένας άρα ο καθηγητής είναι μαλάκ_ς» δε στέκει, από όποια άποψη και αν το δεις.

 

Μπορεί να ισχύει και το δεύτερο, δε το αρνούμαι (υπάρχουν και τέτοιοι) αλλά το να αντιμετωπίζεται μια τέτοια πρόταση ως δεδομένο... είναι χαζό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...