traganeus Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα, πήρε ενας φίλος κάτι πράγματα για μια μοτοσυκλέτα απο εναν γερμανό πωλητή, αλλα απο τα 6 αντικείμενα τα 4 είναι λάθος. Ο πωλητής είχε μια χαρά αξιολόγηση, το θέμα είναι επειδή είχαν καμια 250άρα πως τα επιστρέφουμε??? Αρχικά επικοινωνούμε με τον πωλητή για συνεννόηση? Στην περίπτωση που μας πει μα μου και ιστορίες τι κανουμε? Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό και δεν έχω εμπειρία. Κάθε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη, ευχαριστώωωωωωω
DioNiSis_000 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 επικοινωνεις με τον πωλητη πρωτα, του λες τι εγινε και θα σου πει τι να κανεις και που να τα στειλεις. αν πει μα μου και ιστορίες τοτε μπορεις να του κανεις dispute.
NikosKallithea Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Η κατασταση ειναι λιγο περίπλοκη αν κανεις dispute το ποιο πιθανότερο ειναι το παυπαλ να σου ζητησει να στείλεις πισω τα λαθος αντικείμενα.
traganeus Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Ρε παιδιά έχω στείλει κανα 3άρι μηνύματα στον γερμανό και με έχει γράψει στα @@ του. Τι να κάνω? να κάνω λέτε dispute? Δεν με νοιάζει να χρειαστεί να στείλω πίσω τα πράγματα, ούτε να πάρω τα λεφτά πίσω. Μόνο να μπορούσα να έπαιρνα τα σωστά ανταλλακτικά θα ήθελα.... Δώστε καμια ιδέα!!!
kage Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 αν περασουν 10-15 μερες χανεις και την δυνατοτητα dispute. ναι κανεις αμμεσως dispute.αυτοι θα επικοινωνησουν με αυτον ακομη και τηλεφωνικα
isay Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Για την ακρίβεια ειναι 45 μέρες από την ημερομηνία που έγινε η πληρωμή. @traganeus Στείλε άλλο ένα μήνυμα στον πωλητή και εξήγησε του αναλυτικά το πρόβλημα. Στο τέλος γράψε του οτι ειναι το τελευταίο μήνυμα που του στέλνεις και οτι αν δεν σου απαντήσει μέχρι τότε (πχ μέχρι την Δευτέρα) θα ανοίξεις dispute και θα του κάνεις αρνητική αξιολόγηση. ΟΛΗ η αλληλογραφία πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ μέσα απο το ebay ακόμα κι αν ο πωλητης σου ζητήσει αλληλογραφία εκτός ebay. Απαιτείς απαντήσεις MONO μέσω ebay. Μετά τη μέρα που θα επιλέξεις, ανοίγεις dispute χωρις ενδοιασμούς και του κάνεις και αρνητική αξιολογηση.
traganeus Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 18 ιουνίου μου βγάζει οτι τον πλήρωσα. Οπότε του στέλνω μήνυμα και του δίνω μέχρι Δευτέρα διορία??? Εντωμεταξύ απο όταν έκανα την παραγγελία βλέπω οτι πέφτει και το feedback του. Είχε 99, κάτι και τώρα έχει πέσει στο 98.6%
traganeus Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Το κακό είναι οτι δεν την έκανα εγώ την παραγγελία, αλλα ένας φίλος μου και έχω ψιλομπλέξει. Αλλα και πάλι ανταλλακτικά που εδώ θέλανε 250 ευρώ μεταχειρισμένα απο τον γερμανό τα πήρε στην μισή τιμή και καινούργια. Οπότε θα δώσω και σε γερμανό και σε τούρκο και σε πακιστανό αν εχει σωστές τιμές.
traganeus Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Έχω νεότερα, άνοιξα case και την αμέσως επόμενη απάντησε ο πωλητής λέγοντας οτι δεν απαντούσε στα μηνύματά μου επειδή δεν γνωρίζουν οι υπάλληλοί του αγγλικά και θέλει μόνο σε γερμανικά να του τα στέλνω. Έστειλα λοιπόν μέ google translate και μου είπε να του τα στείλω πίσω και θα μου δώσει τα λεφτά μόλις τα πάρει. Εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι να το κλείσω το case ή να το αφήσω ανοιχτό μέχρι να πάρω τα χρήματα? Τώρα που μιλάμε στα γερμανικά φαίνεται εντάξει και συνεργάσιμος.
DioNiSis_000 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 αστο ανοιχτο μεχρι να παρεις τα χρηματα, αν τυχων δεν στα δωσει δεν νομιζω να μπορεις παλι να ξανανοιξεις case.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 αστο ανοιχτο μεχρι να παρεις τα χρηματα, αν τυχων δεν στα δωσει δεν νομιζω να μπορεις παλι να ξανανοιξεις case.
traganeus Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Του στείλαμε το δέμα στις 16 κι στις 17 όπως μας είπαν απο το ΕΛΤΑ έφυγε για Γερμανία, οπότε έχει φτάσει σίγουρα. Δεν μπορούμε να το βρούμε είπαν γιατί η Deutche Post αλλάζει κωδικούς. Στο case που έχω ακόμη ανοιχτό ο πωλητής σε όσα μηνύματα και να του έστειλα για το αν το πήρε με έγραψε κανονικά. Μου είχε έρθει και υπενθίμηση απο το ebay οτι κοντεύει να κλείσει μόνο του το case, οπότε σήμερα μιας και μένουν 5 μέρες μέχρι να κλείσει μόνο του, αποφάσησα να κάνω escalate. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ πάρουμε τα χρήματα πίσω?
NikosKallithea Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Του στείλαμε το δέμα στις 16 κι στις 17 όπως μας είπαν απο το ΕΛΤΑ έφυγε για Γερμανία, οπότε έχει φτάσει σίγουρα. Δεν μπορούμε να το βρούμε είπαν γιατί η Deutche Post αλλάζει κωδικούς. Στο case που έχω ακόμη ανοιχτό ο πωλητής σε όσα μηνύματα και να του έστειλα για το αν το πήρε με έγραψε κανονικά. Μου είχε έρθει και υπενθίμηση απο το ebay οτι κοντεύει να κλείσει μόνο του το case, οπότε σήμερα μιας και μένουν 5 μέρες μέχρι να κλείσει μόνο του, αποφάσησα να κάνω escalate. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ πάρουμε τα χρήματα πίσω? Στο claim που έκανες έβαλες μέσα και το tracing number, επίσης θα έπρεπε να ειχες γράψεις τι ποσόν διεκδικείς απο το συνολικό, αν τα έκανες αυτα τα χρήματα θα τα πάρεις.
traganeus Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 tracking number έβαλα, το ποσό δεν το έβαλα όμως..... Βασικά το ποσό φαίνεται απο το αντικείμενο. Δεν έκανα case στην συνολική αγορά, αλλα μόνο στο αντικείμενο που δεν ήταν σωστό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα