Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, πήρε ενας φίλος κάτι πράγματα για μια μοτοσυκλέτα απο εναν γερμανό πωλητή, αλλα απο τα 6 αντικείμενα τα 4 είναι λάθος. Ο πωλητής είχε μια χαρά αξιολόγηση, το θέμα είναι επειδή είχαν καμια 250άρα πως τα επιστρέφουμε??? Αρχικά επικοινωνούμε με τον πωλητή για συνεννόηση? Στην περίπτωση που μας πει μα μου και ιστορίες τι κανουμε?

 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό και δεν έχω εμπειρία. Κάθε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη, ευχαριστώωωωωωω

Δημοσ.

επικοινωνεις με τον πωλητη πρωτα, του λες τι εγινε και θα σου πει τι να κανεις και που να τα στειλεις.

 

αν πει μα μου και ιστορίες τοτε μπορεις να του κανεις dispute.

Δημοσ.

Η κατασταση ειναι λιγο περίπλοκη αν κανεις dispute το ποιο πιθανότερο ειναι το παυπαλ να σου ζητησει να στείλεις πισω τα λαθος αντικείμενα.

Δημοσ.

Ρε παιδιά έχω στείλει κανα 3άρι μηνύματα στον γερμανό και με έχει γράψει στα @@ του. Τι να κάνω? να κάνω λέτε dispute? Δεν με νοιάζει να χρειαστεί να στείλω πίσω τα πράγματα, ούτε να πάρω τα λεφτά πίσω. Μόνο να μπορούσα να έπαιρνα τα σωστά ανταλλακτικά θα ήθελα....

 

Δώστε καμια ιδέα!!!

Δημοσ.

αν περασουν 10-15 μερες χανεις και την δυνατοτητα dispute.

ναι κανεις αμμεσως dispute.αυτοι θα επικοινωνησουν με αυτον ακομη και τηλεφωνικα

Δημοσ.

Για την ακρίβεια ειναι 45 μέρες από την ημερομηνία που έγινε η πληρωμή.

 

@traganeus

Στείλε άλλο ένα μήνυμα στον πωλητή και εξήγησε του αναλυτικά το πρόβλημα. Στο τέλος γράψε του οτι ειναι το τελευταίο μήνυμα που του στέλνεις και οτι αν δεν σου απαντήσει μέχρι τότε (πχ μέχρι την Δευτέρα) θα ανοίξεις dispute και θα του κάνεις αρνητική αξιολόγηση. ΟΛΗ η αλληλογραφία πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ μέσα απο το ebay ακόμα κι αν ο πωλητης σου ζητήσει αλληλογραφία εκτός ebay. Απαιτείς απαντήσεις MONO μέσω ebay. Μετά τη μέρα που θα επιλέξεις, ανοίγεις dispute χωρις ενδοιασμούς και του κάνεις και αρνητική αξιολογηση.

Δημοσ.

18 ιουνίου μου βγάζει οτι τον πλήρωσα. Οπότε του στέλνω μήνυμα και του δίνω μέχρι Δευτέρα διορία???

 

Εντωμεταξύ απο όταν έκανα την παραγγελία βλέπω οτι πέφτει και το feedback του. Είχε 99, κάτι και τώρα έχει πέσει στο 98.6%

Δημοσ.

Το κακό είναι οτι δεν την έκανα εγώ την παραγγελία, αλλα ένας φίλος μου και έχω ψιλομπλέξει. Αλλα και πάλι ανταλλακτικά που εδώ θέλανε 250 ευρώ μεταχειρισμένα απο τον γερμανό τα πήρε στην μισή τιμή και καινούργια. Οπότε θα δώσω και σε γερμανό και σε τούρκο και σε πακιστανό αν εχει σωστές τιμές.

Δημοσ.

Έχω νεότερα, άνοιξα case και την αμέσως επόμενη απάντησε ο πωλητής λέγοντας οτι δεν απαντούσε στα μηνύματά μου επειδή δεν γνωρίζουν οι υπάλληλοί του αγγλικά και θέλει μόνο σε γερμανικά να του τα στέλνω. Έστειλα λοιπόν μέ google translate και μου είπε να του τα στείλω πίσω και θα μου δώσει τα λεφτά μόλις τα πάρει. Εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι να το κλείσω το case ή να το αφήσω ανοιχτό μέχρι να πάρω τα χρήματα? Τώρα που μιλάμε στα γερμανικά φαίνεται εντάξει και συνεργάσιμος.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Του στείλαμε το δέμα στις 16 κι στις 17 όπως μας είπαν απο το ΕΛΤΑ έφυγε για Γερμανία, οπότε έχει φτάσει σίγουρα. Δεν μπορούμε να το βρούμε είπαν γιατί η Deutche Post αλλάζει κωδικούς. Στο case που έχω ακόμη ανοιχτό ο πωλητής σε όσα μηνύματα και να του έστειλα για το αν το πήρε με έγραψε κανονικά. Μου είχε έρθει και υπενθίμηση απο το ebay οτι κοντεύει να κλείσει μόνο του το case, οπότε σήμερα μιας και μένουν 5 μέρες μέχρι να κλείσει μόνο του, αποφάσησα να κάνω escalate. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ πάρουμε τα χρήματα πίσω?

Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Του στείλαμε το δέμα στις 16 κι στις 17 όπως μας είπαν απο το ΕΛΤΑ έφυγε για Γερμανία, οπότε έχει φτάσει σίγουρα. Δεν μπορούμε να το βρούμε είπαν γιατί η Deutche Post αλλάζει κωδικούς. Στο case που έχω ακόμη ανοιχτό ο πωλητής σε όσα μηνύματα και να του έστειλα για το αν το πήρε με έγραψε κανονικά. Μου είχε έρθει και υπενθίμηση απο το ebay οτι κοντεύει να κλείσει μόνο του το case, οπότε σήμερα μιας και μένουν 5 μέρες μέχρι να κλείσει μόνο του, αποφάσησα να κάνω escalate. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ πάρουμε τα χρήματα πίσω?

 

Στο claim που έκανες έβαλες μέσα και το tracing number, επίσης θα έπρεπε να ειχες γράψεις τι ποσόν διεκδικείς απο το συνολικό, αν τα έκανες αυτα τα χρήματα θα τα πάρεις.

Δημοσ.

tracking number έβαλα, το ποσό δεν το έβαλα όμως.....

 

Βασικά το ποσό φαίνεται απο το αντικείμενο. Δεν έκανα case στην συνολική αγορά, αλλα μόνο στο αντικείμενο που δεν ήταν σωστό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...