Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατα άκουσα πως υπάρχουν σχολεία στην Ελλάδα τα οποία έχουν αρχίσει και εφαρμόζουν το μέτρο "κάμερα" για τον έλεγχο των καθηγητών.

Σε συζήτηση που είχα για το ζήτημα αυτό, άκουσα αρκετές θετικές γνώμες σε ότι αφορά το μέτρο και να υπερτερεί η άποψη του "επιτέλους να κάνουν και αυτοί σωστά τη δουλειά τους που παίρνουν τόσα λεφτά και κάθονται".

 

Ανεξάρτητα με τους μισθούς των καθηγητών στα σχολεία οι οποίοι βρίσκονται πλέον πολύ χαμηλά, θα ήθελα να ρωτήσω τη δική σας άποψη για το θέμα.

 

Ειδικότερα θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις ανθρώπων που έχουν διδάξει και πως θα τους φαινόταν η κάμερα με τον έλεγχο από πάνω τους.

Δημοσ.

Η κάμερα όχι. Θεωρώ πως είναι προσβλητικό να έχεις μία κάμερα από πάνω σου και να σε καταγράφει ενώ προσπαθείς να διδάξεις.

 

 

Από την άλλη όμως, θα μπορούσαν να θεσπιστούν ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια για την απόδοση των καθηγητών ή η άμεση αξιολόγηση με αξιολογητές να παρακολουθούν το μάθημα, σε ανύποπτο χρόνο, και να αξιολογούν τον διδάσκοντα.

 

Η αξιολόγηση είναι κάτι θετικό και κάτι που θα έπρεπε να επιδιώκουν όλοι. Κυρίως δε αυτοί που παράγουν έργο και θέλουν να "πάνε μπροστά".

 

Όμως, η κάμερα το μόνο που προσφέρει είναι μία λάθος προσέγγιση, πέρα από την προσβολή που ανέφερα.

 

 

Γιατί δεν κάνουν μία στατιστική ανάλυση να δουν την επήρεια της διδασκαλίας ενός καθηγητή στον μέσο όρο των βαθμολογιών των μαθητών που δίδαξε; Γιατί δεν απαιτούν από τους καθηγητές να παράγουν δημοσιεύσεις; Γιατί δεν ενθαρρύνουν την μετεκπαίδευση;

 

Γιατί όλα αυτά απαιτούν σχεδιασμό, τεχνογνωσία και παραγωγή έργου από τους αξιολογητές και τους κριτές. Οπότε, βάζουμε τον "Κύκλωπα" και λέμε πως κάτι κάναμε.

Δημοσ.

Προσωπικα ειμαι υπερ γιατι εχω συνεχεις επιτυχιες και οι πελατες μου σε 99%,παιδια και γονεις ειναι ευχαριστημενοι.Υπαρχει ενα ομως μικρο αλλα ακρως ενοχλητικο ποσοστο μαθητων και γονιων που συχνα ψευδονται και κατηγορουν τους καθηγητες τους για διαφορους λογους.

 

Ετσι θα ειναι αναγκασμενοι να λενε αληθεια και οσοι μαθητες παρα τις προτροπες συνεχιζουν να ειναι πολυ αγενεις η ατακτοι μεσα στο μαθημα θα ειναι ευκολο πλεον να τιμωρουνται αναλογα και να γινεται το μαθημα ομαλα οπως θελει η συντριπτικη πλειοψηφια των μαθητων.

 

Θα ενισχυσει την πειθαρχια που λειπει τρομερα απο την Ελληνικη εκπαιδευση.Απο την αλλη,αν υπαρχει αριθμος εκπαιδευτικων που φερονται αντιδεοντολογικα θα ειναι δυνατο να υποστουν τις αναλογες κυρωσεις.

 

Συνοπτικα θα εχουμε πιστευω καλυτερες και πιο ησυχες ταξεις και δικαιοτερη αξιολογηση μαθητων και καθηγητων.

Δημοσ.

Αν βάλουν στους καθηγητές, να βάλουν σε όλους τους υπαλλήλους, ΔΥ και ΙΥ. Δεν καταλαβαίνω, αφενός στους ΔΥ, γιατί οι καθηγητές είναι οι μόνοι που υποθέτουμε όλοι ότι δεν κάνουν τη δουλειά τους, και αφετέρου, στους εργαζόμενους γενικά, τί είναι αυτό που κάνει τους ΙΥ υπαράνω υποψίας και τους ΔΥ λαμόγια.

 

Btw, είμαι πολύ επιφυλακτικός με τέτοιο μέτρο, γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο ποιός **ειδήμονας** θα κάθεται πίσω από την κάμερα και θα ελέγχει αν όλα γίνονται "σωστά".

Δημοσ.

Για να γίνει τυποποιημένο το μάθημα; Εντελώς λάθος.

 

Το μήνυμα που περνάει είναι ότι για να δουλεύεις πρέπει να υπάρχει κάποιος από πάνω.

Μάλλον αντίθετα αποτελέσματα θα έχει για τα παιδιά. Σαν μαθητής γράφω.

Δημοσ.

Αν βάλουν στους καθηγητές, να βάλουν σε όλους τους υπαλλήλους, ΔΥ και ΙΥ. Δεν καταλαβαίνω, αφενός στους ΔΥ, γιατί οι καθηγητές είναι οι μόνοι που υποθέτουμε όλοι ότι δεν κάνουν τη δουλειά τους, και αφετέρου, στους εργαζόμενους γενικά, τί είναι αυτό που κάνει τους ΙΥ υπαράνω υποψίας και τους ΔΥ λαμόγια.

 

Η μετρήσιμη παραγωγικότητα είναι το κλειδί. Ο ΙΥ την αποδεικνύει (ή όχι) κάθε μέρα, οι ΔΥ αποδεικνύουν πως δεν παίζει τέτοιο πράγμα τα τελευταία 20 χρόνια και οι καθηγητές είναι ΔΥ χωρίς δυνατότητα σαφούς κρίσης εκ του αποτελέσματος.

Δημοσ.

Toποθετούμε και εγω.

 

Ειμαι υπερ της αξιολόγησης του διδακτικού έργου των καθηγητών από ανθρώπους με εμπειρία στην εκπαίδευση και όχι από άσχετους πολιτικούς, όχι όμως με αυτόν τον τρόπο. Έτσι και βάλεις κάμερες τον περιορίζεις σε μια τυπική ρομποτική συμπεριφορά χωρίς ελευθερία κινήσεων και φαντασία για να ναι ευχαριστημενοι οι ''απο πάνω'' μας...

Αυτό θέλουμε για τα παιδιά μας?

 

Παλαιότερα, όταν ημουν εγω μαθητής ερχόντουσαν επιθεωρητές και κρυφάκουγαν έξω απ τη τάξη ή εκαναν τους γονείς για να δουν τη συμπεριφορά του καθηγητή (αν ειναι υπεροπτική, αν ειναι αδιαφορος κτλ).

Δυστηχως οι επιθεωρητές παρόλο που μπορει να βαθμολογουσαν θετικά ή αρνητικά έναν καθηγητή δεν είχε ισχύ ο λόγος τους μπροστά στο πολιτικό μέσο που είχε ένα μέρος καθηγητών.

 

Αποτέλεσμα αυτού ήταν να περαστεί στη κοινωνία το στερεότυπο του αδιάφορου καθηγητή ή δασκάλου που παίρνει πολλά λεφτά, δε κάνει τίποτα στη τάξη και κάθεται Ιουνιο, Ιουλιο, Αυγουστο και Πάσχα Χριστούγεννα.

 

Πλέον και με δεδομένο οτι η πελατειακή σχέση κομμάτων και πολιτών έχει αρχίσει να έχει φθήνουσα πορεία, θα ήθελα να δω κάτι παρόμοιο.

 

Θα ήθελα να δω καθηγητές να μπαίνουν σε εποπτεία όχι λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους ο οποιος δε πρέπει να ειναι συγκεκριμένος (ειμαι υπερ στην ελευθερία κινήσεων του καθηγητη -εντάξει δεν εννοώ να σηκώνει χέρι σε παιδιά ή να τα βριζει) αλλά για το ενδιαφέρον που δείχνουν.

 

Κακά τα ψέμματα η δουλειά του δασκάλου ειναι δύσκολη. Απ τις δυσκολότερες ίσως. Η λανθασμένη συμπεριφορά αλλά και το παραμικρό λάθος σε επίπεδο διδασκαλίας μπορει να οδηγήσει σε λανθασμένες γνώσεις προς τους μαθητές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...