Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν καταλαβαινω τον λογο τοσων σελιδων και τις τοσες μεγαλες απαντησεις για ενα θεμα που εχει μια ξεκαθαρη απαντηση

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ο λόγος είναι ότι οι συζητήσεις (ειδικά στα ιντερνετικά forum) αποκτούν μια δυναμική και αλλάζει το θέμα ελαφρώς κατά την διάρκεια της κουβέντας

Δημοσ.

Αυριο ειναι η τελευταια μερα δηλωσης,εχει γινει λαθος στη δηλωση που εγινε χτες,παιζει να το ακυρωσουμε και να το ξαναφτιαξουμε η μπα?

 

εμένα με έφαγε η περιέργεια, τι λάθος έκανε ?

Δημοσ.

Δηλαδή τι τραγικό λάθος έκανε;Δήλωσε πρώτα Αθήνα και μετά Θεσσαλονίκη, ενώ ήθελε Θεσσαλονίκη; Αυτά τα λάθη δεν γίνονται ρε.

E έλα που δυστηχώς το έκανε. Πάνω κάτω ήταν οι σχολές, δήλωσε πρώτα την Αθήνα και μετά τη Θεσσαλονίκη και ακολούθησαν οι αλλες που ηθελε στη Θεσσαλονίκη, νομίζοντας ότι έχει αφήσει την Αθήνα τελευταία. Το συνειδητοποίησε αφού παρέδωσε το μηχανογραφικό, στη φάση που σκεπτόταν αν δήλωση ή οχι την Αθήνα.

Ειπαμε. Η μ@λ@κι@ μιας στιγμής ενός ανθρώπου που έπιξε στο διάβασμα, πέρασε στην Αθήνα σε μια σχολή που πολλοί θα ήθελαν να μπουν, αλλά δυστηχως τα οικονομικά του δεν ήταν καλά.

Ευτυχως να λέμε που φέτος μονο με θαύμα δε μπαίνει στη Θεσσαλονίκη :-)

Δημοσ.

E έλα που δυστηχώς το έκανε. Πάνω κάτω ήταν οι σχολές, δήλωσε πρώτα την Αθήνα και μετά τη Θεσσαλονίκη και ακολούθησαν οι αλλες που ηθελε στη Θεσσαλονίκη, νομίζοντας ότι έχει αφήσει την Αθήνα τελευταία. Το συνειδητοποίησε αφού παρέδωσε το μηχανογραφικό, στη φάση που σκεπτόταν αν δήλωση ή οχι την Αθήνα.

Ειπαμε. Η μ@λ@κι@ μιας στιγμής ενός ανθρώπου που έπιξε στο διάβασμα, πέρασε στην Αθήνα σε μια σχολή που πολλοί θα ήθελαν να μπουν, αλλά δυστηχως τα οικονομικά του δεν ήταν καλά.

Ευτυχως να λέμε που φέτος μονο με θαύμα δε μπαίνει στη Θεσσαλονίκη :-)

 

 

και επίσης η ίδια μαλακια κόστισε και την σχολη σε έναν άλλο άνθρωπο που θα έμπαινε αντί του γνωστού σου και τελικά ίσως να μην ξαναέδωσε αυτός και πήρε άλλη πορεία η ζωή του...

 

 

Αθάνατο ελληνικό κράτος καταδικάζει τα παιδιά του λόγω ευθυνοφοβίας βάζοντας σα δούρειο ίππο ένα σύστημα που φαίνεται για αξιοκρατικό έτσι απλά για να μην μπορεί κανένας να πει τίποτα χάνοντας όμως την ουσία της διαδικασίας (την δημιουργία χρησιμων ατόμων στην κοινωνία και ευχαριστημένων με την ασχολία τους και την ζωή τους)

Δημοσ.

εγραψε καποιος παραπανω οτι τα λαθη πληρωνονται και εννοουσε για τον μαθητη...

οκ θα την πληρωσει και αυτος αλλα εχετε σκεφτει τι χανει το διαλυμενο κρατος απο αυτο το συστημα παιδειας που ελπιζω ολοι πλεον να εχουν καταλαβει οτι δεν αποδιδει?

ο μαθητης θα χασει 1 χρονο απο την ζωη του.δεν θα το σκεφτει πολυ τωρα γιατι σκεφτεται οτι θα αραξει...

το κρατος ομως χανει εσοδα απο ενοικια,καθημερινα εξοδα ,εξοδα μετακινησης.να μην πω ποσα ακομη χανει αν παει στο εξωτερικο.

Οποτε ας δουμε ποιος χανει τωρα.

ο μαθητης ή το κρατος και κυριως εμεις που πληρωνουμε τα σπασμενα?!

 

υ.γ. οι βασεις βγαινουν περα απο τις βαθμολογιες των μαθητων και απο την ζητηση που εχει η καθε σχολη.

Δημοσ.

εγραψε καποιος παραπανω οτι τα λαθη πληρωνονται και εννοουσε για τον μαθητη...

οκ θα την πληρωσει και αυτος αλλα εχετε σκεφτει τι χανει το διαλυμενο κρατος απο αυτο το συστημα παιδειας που ελπιζω ολοι πλεον να εχουν καταλαβει οτι δεν αποδιδει?

ο μαθητης θα χασει 1 χρονο απο την ζωη του.δεν θα το σκεφτει πολυ τωρα γιατι σκεφτεται οτι θα αραξει...

το κρατος ομως χανει εσοδα απο ενοικια,καθημερινα εξοδα ,εξοδα μετακινησης.να μην πω ποσα ακομη χανει αν παει στο εξωτερικο.

Οποτε ας δουμε ποιος χανει τωρα.

ο μαθητης ή το κρατος και κυριως εμεις που πληρωνουμε τα σπασμενα?!

 

συμπηκνωμενη δοση βλακειας ηταν αυτα?

Δημοσ.

εγραψε καποιος παραπανω οτι τα λαθη πληρωνονται και εννοουσε για τον μαθητη...

οκ θα την πληρωσει και αυτος αλλα εχετε σκεφτει τι χανει το διαλυμενο κρατος απο αυτο το συστημα παιδειας που ελπιζω ολοι πλεον να εχουν καταλαβει οτι δεν αποδιδει?

ο μαθητης θα χασει 1 χρονο απο την ζωη του.δεν θα το σκεφτει πολυ τωρα γιατι σκεφτεται οτι θα αραξει...

το κρατος ομως χανει εσοδα απο ενοικια,καθημερινα εξοδα ,εξοδα μετακινησης.να μην πω ποσα ακομη χανει αν παει στο εξωτερικο.

Οποτε ας δουμε ποιος χανει τωρα.

ο μαθητης ή το κρατος και κυριως εμεις που πληρωνουμε τα σπασμενα?!

 

υ.γ. οι βασεις βγαινουν περα απο τις βαθμολογιες των μαθητων και απο την ζητηση που εχει η καθε σχολη.

 

 

σωστό αυτό αλλα είναι το ελάχιστο που χάνει το κράτος...

 

 

Το κράτος χρειάζεται δραστήριους πολίτες χρήσιμους και παραγωγικούς.

 

 

για να είσαι παραγωγικός πρέπει -μεσα στα αλλα- να είσαι ευχαριστημένος από την ζωή σου.

 

 

πολλά από τα παιδιά που έχουν τις νοητικές δυνατότητες να παρακολουθήσουν το αντικείμενο που τους ενδιαφέρει για τους Χ,Ψ λόγους δεν καταφέρνουν εκείνη την συγκεκριμένη ημερομηνία του χρόνου που είναι fix και δεν επαναλαμβάνεται μέχρι τον επόμενο χρόνο να αποδώσουν όσο χρειάζεται και στις 6-7 κτλ κατηγοριες θεμάτων... (προβλήματα στο σπίτι με την οικογένεια,οικονομικά,σχεσιακά, ψυχολογικά με την έννοια ότι δεν είναι σε φάση κτλ)

 

πρέπει να τους σκοτώσουμε δηλαδή η παγώσουμε την ζωή τους για ένα τουλάχιστον χρόνο (με ότι ψυχολογικό stress, απραξία και μελαγχολία συνεπάγει αυτό αλλα και με την φθορά που έχει τόσο στις γνώσεις του παιδιού που μένουν στάσιμες όσο και στην ψυχολογία του)

 

και δεν αναφέρω καν το θέμα του για ποιο λόγο να αποδεικνύουν τα 6 αυτά συγκεκριμένα μαθήματα στο σύνολο τους κάτι για τις δυνατότητες κάποιου να εισαχθεί σε οποιαδήποτε σχολη...

 

 

 

πολλά από τα παιδιά αυτά τα παρατάνε μάλιστα και δεν ξαναδίνουν αλλα μπαίνουν κάπου που δεν τους ενδιαφέρει..

 

 

και από την άλλη μεριά παιδιά μπαίνουν σε σχολες που δεν έχουν καμια ιδιαίτερη έφεση η ταλέντο απλά επειδή μαζέψανε τα μόρια και έπρεπε κάπου να μπούνε και διαλέξανε μια που νομίζουν ότι θα έχει περισσότερο prestige όταν την τελειώσουν....

 

 

έχει δηλαδή πάρει το πράμα και διάσταση αθλήματος.. ποιος θα είναι ο κυπελλούχος (Άριστος) για να μπει στο champions league (η "καλή" σχολη-και να είχαμε τέτοιες πάει στο διάολο-)

 

 

αποτέλεσμα

 

το κράτος βγάζει δυστυχείς έλληνες πολίτες που ασχολούνται με αντικείμενα που δεν τους ταιριάζουν και δεν τους αρέσουν (έστω και αν δεν είναι η πλειοψηφία είναι σίγουρα ένα μεγάλο ποσοστό και αυτό φτάνει για να είναι καταστροφικό)

και επίσης αδικεί πολλά από τα παιδιά που τα παρατήσανε.

 

μετά μην απορείτε γιατί γίνονται όλα τσάτρα πάτρα σε αυτό το κράτος γιατί η αστυνομία δεν κάνει καλά την δουλειά της (σκεφτήκατε ποιοι μπαίνουν στην αστυνομία? είτε παιδιά απογοητευμένα που δεν μπόρεσαν να πιάσουν μόρια για καλύτερη σχολη είτε παιδιά που ξέρανε ότι δεν θα μπορούν να κάνουν αυτό που θέλουν και προσπαθούν να βολευτούν κάπως.. πως θα γινουν αυτα τα ατομα αστυνομικοι?? που πας ρε καραμήτρο!!! ) και γενικά γιατί δεν πάει τίποτα μπροστά σε αυτή τη χωρα.. όλα από εδώ πηγάζουν!!!

 

Ποια είναι η λύση κατά την γνώμη μου?

 

 

Εγώ πιστεύω για να λυθεί αυτό το πρόβλημα πρέπει να αλλάξει ριζικά το σύστημα..

 

κατάργηση πανελληνιων

 

 

το λύκειο να αποκτήσει χαρακτήρα εκπαιδευτηρίου και να μην ειναι θάλαμος προγύμνασης για μια σχολη.. δηλαδή από μονο του να έχει σκοπό τα παιδιά να πετύχουν στα μαθήματα του απολυτηριου του και να πάρουν όλες τις γενικές γνώσεις αλλα και νοοτροπίες που χρειάζεται ένας μέσος άνθρωπος..

 

το δικαίωμα επανεξέτασης για να αλλάξει η βαθμολογία του απολυτηριου κάποιου αποφοίτου.

 

 

Οι σχολες να μην είναι χωρισμένες σε τμήματα εξαρχής όπως ειναι τώρα.

 

 

να είναι γενικού προσανατολισμού με μαθήματα ανωτερου επιπεδου όπου θα μπορεί κάποιος να προσλάβει οποια γνώση θέλει επιλέγοντας οποια μαθήματα θελει να παρακολουθεί.

 

(αυτό γιατί πρεπει μέσα από την πράξη και την ωρίμανση του χαρακτήρα του να κατασταλάξει σχετικά με το τι θα κάνει στην ζωή... πως ένα 17χρονο να αποφασίσει αν θα θέλει να είναι προγραμματιστής ας πούμε? επειδή του αρέσει το matrix και facebook? πρέπει να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα αλγοριθμικής η γλώσσας για να καταλάβει αν όντως του αρέσει αυτό η αν τελικά ήταν μονο το περιτύλιγμα ωραίο και η ουσία τον αφήνει αδιάφορο...

 

ή πιο συγκεκριμένα.. θέλει να γίνει μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών? ηλεκτρονικός? προγραμματιστής? και γενικά πως να ξεχωρίσει κανεις εκ των προτερων τα παρακλάδια της οποιας επιστήμης... πόσοι από εσάς επιλέξανε έχοντας γνώση πχ φυσικός η φυσικός εφαρμογών... μονο από υποκειμενικές γνώμες φίλων και από το ποσο καθόταν καλά στο μάτι οι τίτλοι των μαθημάτων και το prestige του τμήματος ήταν τα κριτήρια... είναι πράματα αυτά? μιλάμε για το μέλλον μας..)

 

από εκεί και πέρα στα τελεφταία ετη να υπάρχουν ροές που να απαιτούνε συγκεκριμένα μαθήματα για να παρακολουθηθούν χωρίς να απαγορεύουν τα αλλα (πχ η ροή των ηλεκτρονικών μηχανικών να έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις - μαθηματικά Ι, II, φυσική Ι,II,III, ηλεκτροτεχνία κτλ) αλλα παράλληλα εάν έχουν παρακολουθηθεί αυτά ο φοιτητής να μπορεί να παρακολουθεί και άλλα μαθήματα εάν το επιθυμεί και εάν μπορεί όπως για παράδειγμα φιλοσοφία,χημεία κτλ)

 

στις σχολες το A εξάμηνο να δέχεται τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο και από εκεί και πέρα θα μπορεί να συνεχίσει τις σπουδές του μονο εάν περάσει συγκεκριμένο ποσοστό από τα μαθήματα του πρώτου εξαμηνου αλλιώς να έχει δικαίωμα μονο επανεξέτασης στην επομενη εξεταστική (να μην έχει δηλαδή την δυνατότητα να συνεχίσει εξάμηνο απλά χρωστώντας μαθήματα... δυνατότητα η οποια θα υπάρχει βεβαια εάν έχει περάσει την φάση του πρώτου εξαμηνου)

 

 

μονο έτσι πιστεύω θα δοθεί λύση στο σάπιο σύστημα που έχουμε τώρα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...