Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ότι το επίδομα σπουδών για έναν πτυχιούχο ΑΕΙ είναι υψηλότερο τι θα έπρεπε να μου λέει δηλαδή?

Ότι απλά τα ΑΕΙ είναι ένα σκαλί πιο πάνω; ότι άλλη βαρύτητα έχει ένας πτυχιούχος ΑΕΙ;

ότι επειδή άλλο είναι το επίπεδο των ΑΕΙ; ότι ότι ότι...

 

Πραγματικά με έχει πιάσει πονοκέφαλος με μερικούς, τι ζόρι τραβάτε με τα ΤΕΙ , δεχτείτε το ότι είναι 1 σκαλί πιο κάτω (δεν χρησιμοποιώ τη λέξη κατώτερα γιατί δεν χτυπάει καλά)

 

αυτή είναι η πραγματικότητα, ε τι βλέπω εδώ μέσα δηλαδή...

εντάξει τα ΤΕΙ είναι ΤΟΠ, στα ΑΕΙ δεν κάνουν καθόλου εργαστήρια και δεν ξέρουν τίποτα πρακτικό

 

1000 τοπικς έχουν γίνει για αυτό, ε σάλτα και @@ δηλαδή χαλιέμαι εδώ μέσα με ξεροκέφαλους.

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι τόσο το οτι υπάρχουν σχολές και τμήματα με το ίδιο αντικείμενο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ , πχ ΑΕΙ Πληροφορική - ΤΕΙ πληροφορική , όσο και το οτι υπάρχουν διαφορετικού αντικειμένου σχολές όπου οι απόφοιτοι έχουν το δικαίωμα να ασχολούνται με το αντικείμενο σπουδών της άλλης σχολής , πχ με τα παραγωγικά ζώα οι κατεξοχήν υπεύθυνοι και διαπιστευμένοι για να ασχολούνται επαγγελματικά είναι όπως είναι φυσικό οι Κτηνίατροι . Ωστόσο τις δουλείες των Κτηνιάτρωνς τις παίρνουν οι .... Γεωπόνοι επειδή στα μαθήματα ασχολούνται με τα παραγωγικά ( το αντικείμενο των σπουδών τους και ο βαθμός εμβάθυνσής τους σε αυτόν τον τομέα δεν ξέρω κατα πόσο είναι ικανοποιητικός ωστε να αποφοιτήσουν άτομα με γνώσεις θεραπεάις και διαζείρισης παραγωγικών ζώων . )

Δημοσ.

γι αυτό ανέφερα πριν οτι πρέπει να είναι ξεκάθαρος ο ρόλος κάθε τμήματος σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών. το μεγάλο πανηγύρι γίνεται με τα ΠΕ19-ΠΕ20 πληροφορικής, όπου υπάρχουν ένα σωρό τμήματα που έχουν το δικαίωμα αυτό και δεν έχουν κανένα δικαίωμα στο κατ εξοχήν αντικείμενο των σπουδών τους

Δημοσ.

Ότι απλά τα ΑΕΙ είναι ένα σκαλί πιο πάνω; ότι άλλη βαρύτητα έχει ένας πτυχιούχος ΑΕΙ;

ότι επειδή άλλο είναι το επίπεδο των ΑΕΙ; ότι ότι ότι...

 

Πραγματικά με έχει πιάσει πονοκέφαλος με μερικούς, τι ζόρι τραβάτε με τα ΤΕΙ , δεχτείτε το ότι είναι 1 σκαλί πιο κάτω (δεν χρησιμοποιώ τη λέξη κατώτερα γιατί δεν χτυπάει καλά)

 

αυτή είναι η πραγματικότητα, ε τι βλέπω εδώ μέσα δηλαδή...

εντάξει τα ΤΕΙ είναι ΤΟΠ, στα ΑΕΙ δεν κάνουν καθόλου εργαστήρια και δεν ξέρουν τίποτα πρακτικό

 

1000 τοπικς έχουν γίνει για αυτό, ε σάλτα και @@ δηλαδή χαλιέμαι εδώ μέσα με ξεροκέφαλους.

το οτι τα τει εχουν εργαστηρια τους προσθετει αξια... το οτι δεν ξερουν να υπολογισουν ενα ολοκληρωμα e^sqr(x^2-x) δεν τους απασχολει καθολου μαλλον

Δημοσ.

rizla Είναι απλό:

 

Αν ξεκαθάριζε ο ρόλος των τμημάτων, πολλά από αυτά θα κλείναν και αυτό σημαίνει ένα τεράστιο πολιτικό και κοινωνικό κόστος.

 

Τι εννοώ:

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ πληροφορικής και ΑΕΙ πληροφορικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ νοσηλευτικής και ΑΕΙ νοσηλευτικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα γεωπονίας και τμήμα φυτικής παραγωγής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό τμήμα, Φιλολογία και ταυτόχρονα τμήμα ΦΠΨ.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων και ΑΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ δομικών έργων από τη στιγμή που υπάρχει ο πολιτικός μηχανικός.

 

Αν τα πάρετε με τη σειρά θα βγούν τουλάχιστον 50 τμήματα χωρίς λόγω ύπαρξης.

Αυτό σημαίνει: Λιγότεροι καθηγητές, λιγότεροι εισακτέοι, μικρότερο μέγεθος οικονομίας σε διάφορες πόλεις, αύξηση των καταγεγραμένων ανέργων (διότι οι φοιτητές δεν θεωρούνται άνεργοι) και πολλές άλλες αλυσιδωτές αντιδράσεις.

 

Για πάρα πολλούς λόγους διατηρείται το μπάχαλο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για να μπορούν να "σπουδάσουν" όλοι (γιατί πολλές φορές πρόκειται για "σπουδές" και όχι για σπουδές), και να βολευτούν όλοι οι περισσευούμενοι πρόεδροι σχολών, γραμματείς, πρυτάνεις, διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί, πρόεδροι ΤΕΙ κτλ έστω σε κάποιο τμήμα, σε κάποια πόλη, σε κάποιο ΤΕΙ.

Διότι η ελλάδα δεν μπορεί να απασχολήσει πουθενά αλλού τους διδακτορικούς. Μόνο ή ως επί το πλήστον στο δημόσιο.

Δημοσ.

Φυζικς αμα τα ειχαμε λύσει αυτα δεν θα ειχαμε κριση, Ελβετια θα ειμασταν. :-) Παντως οτι χρειαζεται διδακτορικό για να βαρας σφραγιδες στο δημοσιο και να εφαρμοζεις τον κανονισμό της δουλειας σου ειναι γεγονος!

Δημοσ.

Ωστόσο τις δουλείες των Κτηνιάτρωνς τις παίρνουν οι .... Γεωπόνοι επειδή στα μαθήματα ασχολούνται με τα παραγωγικά ( το αντικείμενο των σπουδών τους και ο βαθμός εμβάθυνσής τους σε αυτόν τον τομέα δεν ξέρω κατα πόσο είναι ικανοποιητικός ωστε να αποφοιτήσουν άτομα με γνώσεις θεραπεάις και διαζείρισης παραγωγικών ζώων . )

 

Ο κολλητός μου είναι στην Γεωπονική και μου λέει οτι ενώ διδάσκονται κάποια μαθήματα κτηνιατρικής δεν τους δίνουν και τα ανάλογα δικαιώματα για το συγκεκριμένο κομμάτι της κτηνιατρικής και το κρατάνε μόνο οι κτηνίατροι έτσι δεν μπορούν να ασχοληθούν με κτηνιατρικά θέματα. Οπότε τώρα κατά πόσο ισχύει αυτό που λές οτι τις δουλειές των κτηνιάτρων τις παίρνουν οι γεωπόνοι δεν το γνωρίζω.

 

το οτι τα τει εχουν εργαστηρια τους προσθετει αξια... το οτι δεν ξερουν να υπολογισουν ενα ολοκληρωμα e^sqr(x^2-x) δεν τους απασχολει καθολου μαλλον

 

Πρέπει να τους απασχολεί και πολύ μάλλον, πάντως στα μαθηματικά/φυσική κτλπ υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από αρκετούς φοιτητές που εισάγονται από τα τεχνικά λύκεια, στα μεν εργαστήρια σκίζουν στις μεν θεωρίες πατώνουν και ορισμένοι έχουν αναγκαστεί να κάνουν και ιδιαίτερα για να περάσουν μαθηματικά και τέτοια.

Δημοσ.

Ο κολλητός μου είναι στην Γεωπονική και μου λέει οτι ενώ διδάσκονται κάποια μαθήματα κτηνιατρικής δεν τους δίνουν και τα ανάλογα δικαιώματα για το συγκεκριμένο κομμάτι της κτηνιατρικής και το κρατάνε μόνο οι κτηνίατροι έτσι δεν μπορούν να ασχοληθούν με κτηνιατρικά θέματα. Οπότε τώρα κατά πόσο ισχύει αυτό που λές οτι τις δουλειές των κτηνιάτρων τις παίρνουν οι γεωπόνοι δεν το γνωρίζω.

 

Κτηνίατρος είμαι (στα τελειώματα) και βλέπω τί γίνεται εξω στην αγορά εργασίας στον Ιδιωτικό τομέα αλλα και στον Δημόσιο , σε υπηρεσίες κλπ . Όπου πχ για θέση για έλεγχο κοπαδιών (να το πω ετσι) και γενικά για τομείς όπου εμπλέκεται διαχείριση και έλεγχος ζώων , για 10 πχ θεσεις , διορίζουν 1 κτηνίατρο και 9 γεωπόνους ...

Όπως επίσης σε ολες τις μοναδες πηγαίνουν και συνταγογραφούν και κανουν "διαγνώσεις" γεωπόνοι αντί Κτηνιάτρων ...

 

Καλά , οι Γεωπόνοι δεν πρέπει να ασχολούνται με τα φυτά και την Γή ?? Απο που και ως που μπλέκονται σε Κτηνιατρικά χωράφια ??

Σαν να λέμε οτι εμείς απο την στιγμή που χρησιμοποιούμε δοκιμαστικούς σωλήνες για να ανακατέβουμε αντιδραστήρια για διάφορες δκιμές και διαγνώσεις , μπορόυμε να κάνουμε και την δουλειά του Χημικού ...

 

Τραγικό

 

Απο την άλλη φταίμε και οι Κτηνίατροι που απο τους 20 που θα τελειώσουν , οι 15 θα ασχοληθουν με τα σκυλιά και τις γάτες , οι 4 με τα παραγωγικά και 1 με τα τρόφιμα , που σημαίνει οτι τους δίνουν και δικαίωμα να χώνονται εκεί .

 

Ο φίλος σου τί έτος είναι ? Στο ΑΠΘ ?

Δημοσ.

rizla Είναι απλό:

 

Αν ξεκαθάριζε ο ρόλος των τμημάτων, πολλά από αυτά θα κλείναν και αυτό σημαίνει ένα τεράστιο πολιτικό και κοινωνικό κόστος.

 

Τι εννοώ:

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ πληροφορικής και ΑΕΙ πληροφορικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ νοσηλευτικής και ΑΕΙ νοσηλευτικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα γεωπονίας και τμήμα φυτικής παραγωγής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό τμήμα, Φιλολογία και ταυτόχρονα τμήμα ΦΠΨ.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων και ΑΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ δομικών έργων από τη στιγμή που υπάρχει ο πολιτικός μηχανικός.

 

Αν τα πάρετε με τη σειρά θα βγούν τουλάχιστον 50 τμήματα χωρίς λόγω ύπαρξης.

Αυτό σημαίνει: Λιγότεροι καθηγητές, λιγότεροι εισακτέοι, μικρότερο μέγεθος οικονομίας σε διάφορες πόλεις, αύξηση των καταγεγραμένων ανέργων (διότι οι φοιτητές δεν θεωρούνται άνεργοι) και πολλές άλλες αλυσιδωτές αντιδράσεις.

 

Για πάρα πολλούς λόγους διατηρείται το μπάχαλο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για να μπορούν να "σπουδάσουν" όλοι (γιατί πολλές φορές πρόκειται για "σπουδές" και όχι για σπουδές), και να βολευτούν όλοι οι περισσευούμενοι πρόεδροι σχολών, γραμματείς, πρυτάνεις, διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί, πρόεδροι ΤΕΙ κτλ έστω σε κάποιο τμήμα, σε κάποια πόλη, σε κάποιο ΤΕΙ.

Διότι η ελλάδα δεν μπορεί να απασχολήσει πουθενά αλλού τους διδακτορικούς. Μόνο ή ως επί το πλήστον στο δημόσιο.

 

 

συμφωνώ σε όλα. πρέπει κάποια στιγμή όμως να ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα γιατι η κατάσταση πχ με τη χρηματοδότηση των σχολών είναι σε τραγικό σημείο.το να βγάζουμε "επιστήμονες" απλά για να βγάζουμε, δεν έχει νόημα. και υπάρχουν πολλά τμήματα/παραρτήματα κτλ που δεν έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης πλην των λόγων που ανέφερες.

Δημοσ.

Κτηνίατρος είμαι (στα τελειώματα) και βλέπω τί γίνεται εξω στην αγορά εργασίας στον Ιδιωτικό τομέα αλλα και στον Δημόσιο , σε υπηρεσίες κλπ . Όπου πχ για θέση για έλεγχο κοπαδιών (να το πω ετσι) και γενικά για τομείς όπου εμπλέκεται διαχείριση και έλεγχος ζώων , για 10 πχ θεσεις , διορίζουν 1 κτηνίατρο και 9 γεωπόνους ...

Όπως επίσης σε ολες τις μοναδες πηγαίνουν και συνταγογραφούν και κανουν "διαγνώσεις" γεωπόνοι αντί Κτηνιάτρων ...

 

Καλά , οι Γεωπόνοι δεν πρέπει να ασχολούνται με τα φυτά και την Γή ?? Απο που και ως που μπλέκονται σε Κτηνιατρικά χωράφια ??

Σαν να λέμε οτι εμείς απο την στιγμή που χρησιμοποιούμε δοκιμαστικούς σωλήνες για να ανακατέβουμε αντιδραστήρια για διάφορες δκιμές και διαγνώσεις , μπορόυμε να κάνουμε και την δουλειά του Χημικού ...

 

Τραγικό

 

Απο την άλλη φταίμε και οι Κτηνίατροι που απο τους 20 που θα τελειώσουν , οι 15 θα ασχοληθουν με τα σκυλιά και τις γάτες , οι 4 με τα παραγωγικά και 1 με τα τρόφιμα , που σημαίνει οτι τους δίνουν και δικαίωμα να χώνονται εκεί .

 

Ο φίλος σου τί έτος είναι ? Στο ΑΠΘ ?

 

Μάλιστα, για να το λές κάτι θα ξέρεις. Αυτό για το δημόσιο που λές περίεργο, είτε δε γνωρίζουν τα ανώτατα στελέχη των υπουργείων τις διαφορές γεωπόνου με κτηνίατρο, είτε παίζονται από πίσω συντεχνιακά συμφέροντα. Ο φίλος μου είναι στο γεωπονικό Αθηνών, τμήμα βιοτεχνολογίας νομίζω, στο "πτυχίο" είναι και χρωστάει μερικά μαθήματα.

Δημοσ.

Τι εννοώ:

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ πληροφορικής και ΑΕΙ πληροφορικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ νοσηλευτικής και ΑΕΙ νοσηλευτικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα γεωπονίας και τμήμα φυτικής παραγωγής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό τμήμα, Φιλολογία και ταυτόχρονα τμήμα ΦΠΨ.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων και ΑΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ δομικών έργων από τη στιγμή που υπάρχει ο πολιτικός μηχανικός

 

 

αυτό το σκεπτικό είναι λάθος, το "Πληροφορικής" είναι κάτι γενικό, μερικές σχολές δίνουν βαρύτητα στα δίκτυα/τηλεπικοινωνίες (λαρισα), μερικές σχολές δίνουν βαρύτητα στο HW(πάτρα) μερικές δίνουν βαρύτητα στο software

 

ακόμα και ολόιδιες σχολές να υπάρχουν δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν...

Δημοσ.

αυτό το σκεπτικό είναι λάθος, το "Πληροφορικής" είναι κάτι γενικό, μερικές σχολές δίνουν βαρύτητα στα δίκτυα/τηλεπικοινωνίες (λαρισα), μερικές σχολές δίνουν βαρύτητα στο HW(πάτρα) μερικές δίνουν βαρύτητα στο software

 

ακόμα και ολόιδιες σχολές να υπάρχουν δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν...

 

Όχι, δεν το σώζουμε έτσι. Να είχε δύο κατευθύνσεις στις σχολές, όπως έχουν αρκετά ΑΕΙ: στο δεύτερο έτος να διάλεγες κατεύθυνση software ή δίκτυα.

Με το να διατηρούμε πενήντα ίδια τμήματα ταϊζοντας περιττούς υπαλλήλους και -το πιο σημαντικό- αυταπάτες, δεν είναι η λύση.

Δημοσ.

rizla Είναι απλό:

 

Αν ξεκαθάριζε ο ρόλος των τμημάτων, πολλά από αυτά θα κλείναν και αυτό σημαίνει ένα τεράστιο πολιτικό και κοινωνικό κόστος.

 

Τι εννοώ:

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ πληροφορικής και ΑΕΙ πληροφορικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ νοσηλευτικής και ΑΕΙ νοσηλευτικής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα γεωπονίας και τμήμα φυτικής παραγωγής ταυτόχρονα.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει τμήμα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό τμήμα, Φιλολογία και ταυτόχρονα τμήμα ΦΠΨ.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων και ΑΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων.

Σε τι χρειάζεται να υπάρχει ΤΕΙ δομικών έργων από τη στιγμή που υπάρχει ο πολιτικός μηχανικός.

 

 

Φυσικά και χρειάζεται....

 

 

Στο ΤΕΙ μαθαίνεις την τεχνολογική μεριά και εάν το αντικείμενο είναι αμιγώς τεχνολογικό... τότε μαθαίνεις την τεχνολογία και την υλοποίηση.

 

 

Τι εννοώ..

 

Στο ΤΕΙ πληροφορικής θα μάθεις καλά τα εργαλεία για να υλοποιήσεις οτιδήποτε. Πως φτιάχνονται (τα εργαλεία), πως χειρίζονται, τα limitations κάθε τύπου εργαλείο κτλ. Στο ΑΕΙ πληροφορικής θα μάθεις τα νοητικά μοντέλα οργάνωσης της πληροφορικής, διαχείριση κτλ. Δεν θα γράψει ένας ΑΕΙτζής τόσο κώδικα όσο ένας ΤΕΙτζης... και ο ΤΕΙτζης δεν θα σχεδιάσει τόσα πληροφοριακά συστήματα όσο ένας ΑΕΙτζης.

 

Ο ένας (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) χρειάζεται τον άλλο (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) για να γίνει ένα ποιοτικό έργο.

 

 

Άρα, στο ΤΕΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δημιουργούνται ικανοί επιστήμονες για να ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ οτιδήποτε σχετικό με το αντικείμενό τους. Στο ΑΕΙ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ότι δημιουργούνται ικανοί επιστήμονες για να σχεδιάζουν/οργανώνουν/διαχειρίζονται οτιδήποτε σχετικό με το αντικείμενό τους.

 

 

Υπάρχουν άνθρωποι που είναι καλύτεροι στο να κάνουν... "πιάνουν τα χέρια τους". Αυτοί, και εάν υπήρχε η ιδανική κατάσταση που πιστεύω πως ήταν ο αρχικός στόχος των ΤΕΙ, εάν σπούδαζαν σε ένα ΑΕΙ θα χαραμιζόντουσαν... θα βαριόντουσαν την ζωή τους.

 

Από την άλλη... υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι καλοί στο να "πιάνουν τα χέρια τους" αλλά στο να βλέπουν το γενικό μοντέλο και να "σχεδιάζουν" το όλο έργο... αυτοί εάν πάνε σε ΤΕΙ... δεν θα τελειώσουν ούτε ένα εργαστήριο.

Δημοσ.

Στο ΤΕΙ πληροφορικής θα μάθεις καλά τα εργαλεία για να υλοποιήσεις οτιδήποτε. Πως φτιάχνονται (τα εργαλεία), πως χειρίζονται, τα limitations κάθε τύπου εργαλείο κτλ. Στο ΑΕΙ πληροφορικής θα μάθεις τα νοητικά μοντέλα οργάνωσης της πληροφορικής, διαχείριση κτλ. Δεν θα γράψει ένας ΑΕΙτζής τόσο κώδικα όσο ένας ΤΕΙτζης... και ο ΤΕΙτζης δεν θα σχεδιάσει τόσα πληροφοριακά συστήματα όσο ένας ΑΕΙτζης.

 

Ο ένας (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) χρειάζεται τον άλλο (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) για να γίνει ένα ποιοτικό έργο.

 

 

Άρα, στο ΤΕΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δημιουργούνται ικανοί επιστήμονες για να ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ οτιδήποτε σχετικό με το αντικείμενό τους. Στο ΑΕΙ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ότι δημιουργούνται ικανοί επιστήμονες για να σχεδιάζουν/οργανώνουν/διαχειρίζονται οτιδήποτε σχετικό με το αντικείμενό τους.

 

Δίκαιο έχεις, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αρκετά μεγάλες εταιρίες για να γίνει αυτός ο διαχωρισμός. Στην εταιριούλα των 5 ατόμων που κάνει web design, όλοι τα πάντα κάνουν. Εξού και το μπάχαλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...