johnbond Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2012 Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω όμως πως λειτουργεί το σύστημα. Δηλαδή κάποιος μπορεί να επικαλείται μόνιμα πως δεν του ήρθε το προιόν ή πως είχε μέσα πέτρες? Και γιατί αυτό δεν έχει γίνει ο κανόνας ώστε οι αγοραστές να εξασφαλίζουν δωρεάν προιόντα? Στηρίζεται δηλαδή το ebay και το paypal στην καλή θέληση των αγοραστών? Όπως δε μπορείς να αποδείξεις εσύ οτι το πακέτο είχε πέτρες,δεν μπορεί να αποδείξει και ο πωλητής οτι το πακέτο είχε το προιόν. Απλά το paypal προτιμά να παίρνει το μέρος του αγοραστή. Εκτός αυτού το ebay έχει καταργήσει τη δυνατότητα των πωλητών να δίνουν αρνητικό feedback,με αποτέλεσμα η απάτη να μη φαίνεται πουθενά για μελοντικές συναλλαγές. Απο κει και πέρα πρόκειται για απάτη. Δεν έχει να κάνει με την καλή θέληση. Το paypal θα σε αποζημιώσει αλλά μετά,ο πωλητής μπορεί να το κυνηγήσει το θέμα. Αν πρόκειται για μεγάλο ποσό μπορεί να σου κάνει μήνυση. Συν το ότι υποθέτω δεν μπορείς να το κάνεις συνέχεια.Μία δύο θα σε μυριστούν στο paypal.
funbreaker Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2012 Οι επίσημες δικλείδες ασφαλείας του συστήματος για την επιβεβαίωση της παραλλαβής ποιες είναι? Υπάρχουν? (πχ σαν αυτό το tracking code που είπε παραπάνω κάποιος) Εφαρμόζονται σε όλα τα προιόντα? Και πως καταλαβαίνω αν σε ένα προιον που θέλω να αγοράσω υπάρχει κάτι που να δειχνει αν το παρέλαβα ή όχι ώστε να είμαι περισσότερο καλυμένος αν πάει δεν πάει καλά?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα