katsikoula Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Ο λόγος για τον πωλητή με όνομα tomtop_home. την πρώτη φορά που αγόρασα από αυτόν, το αντικείμενο που έφτασε ήταν μεταχειρισμένο και όχι καινούριο όπως έγραφε ξεκάθαρα στην περιγραφή του προϊόντος. αποφάσισα όμως να μην κάνω τίποτα γιατί δεν άξιζε τον κόπο για 5 ευρώ. στις 15.04.2012 όμως αγόρασα έναν Universal φορτιστή για το laptop μου. ο φορτιστής αυτός μέχρι και σήμερα δεν έχει φτάσει. μετά από επικοινωνία με τον πωλητή, μου ζητήθηκε να περιμένω λίγο ακόμα όπως και έκανα. καθώς οι μέρες περνάγανε και το αντικείμενο μου δεν είχε φτάσει, επικοινώνησα και πάλι μαζί του και είπε ότι θα μου στείλει δεύτερο αντικείμενο γιατί το πρώτο μετά από έλεγχο δικό του χάθηκε κάπου στον δρόμο. τώρα το πως το τσέκαρε αυτό κανείς δεν ξέρει αλλά έστω ότι το πιστεύουμε. το θέμα είναι ότι μέχρι και σήμερα περιμένω το δεύτερο αντικείμενο. έστειλα και τρίτο email στον πωλητή, ζητώντας τα λεφτά μου πίσω αλλά απάντηση δεν πήρα. δυστυχώς το ebay δεν μπορεί να με βοηθήσει καθώς έχουν περάσει πάνω από 40 ημέρες από την αγορά... οπότε προσοχή!!!!!!!!! έχω επισυνάψει την απόδειξη αγοράς.
oddin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Πλέον είναι συνήθης πρακτική μερικών 'πωλητών' του ebay.. Αγοράζεις κάτι το οποίο έρχετε ελλατωματικό χαλασμένο κτλπ... Αφου σου ζητάει συγνώμη και οτι θα στο αντικαταστασεί άμεσα με άλλο περιμένεις,δεν έρχεται ποτέ,δεν σου απαντάει και το ebay αφου πέρασαν οι μέρες δεν μπορεί να κάνει τίποτα..
Δεινόσαυρος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Για να καταλάβω: Αγόρασες από αυτόν, δεν έμεινες ευχαριστημένη και μετά ξανααγόρασες?
katsikoula Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Για να καταλάβω: Αγόρασες από αυτόν, δεν έμεινες ευχαριστημένη και μετά ξανααγόρασες? αγόρασα από αυτόν, δεν έμεινα ευχαριστημένος και ξανά αγόρασα γιατί σκέφτηκα ότι θα έτυχε συν ότι το αντικείμενο της συγκεκριμένης συναλλαγής μας άξιζε γύρω στα 5 ευρώ οπότε... εν τω μεταξύ έχει καλό όνομα στο ebay ο τύπος και για αυτό τον εμπιστεύτηκα και πάλι (λανθασμένα βέβαια...). Πλέον είναι συνήθης πρακτική μερικών 'πωλητών' του ebay.. Αγοράζεις κάτι το οποίο έρχετε ελλατωματικό χαλασμένο κτλπ... Αφου σου ζητάει συγνώμη και οτι θα στο αντικαταστασεί άμεσα με άλλο περιμένεις,δεν έρχεται ποτέ,δεν σου απαντάει και το ebay αφου πέρασαν οι μέρες δεν μπορεί να κάνει τίποτα.. και εγώ αυτό κατάλαβα δυστυχώς...
Alxnks Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Γι αυτό παιδιά δεν ζητάτε/συμφωνείτε σε δεύτερη αποστολή. Ζητάτε/επιμένετε μόνο σε 100% refund κι αν θέλετε ξανακανετε ακόμα κι από τον ίδιο πάλι την αγορά. Οπότε το "κοντέρ" μηδενίζει και έχετε πάλι το περιθώριο ημερών με το μέρος σας κι όχι εκείνος με το δικό του.
Maldino Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Εννοειτε refund. Προσφατα (πριν 1 μηνα δηλαδη) πηρα απο εναν με 99.9% top seller. Δεν εφτασε ποτε. Περασαν 30 μερες μου λεει θα σου στειλω 2ο. Ολα καλα. Περιμενω και μια δυο μερες και του ζηταω refund λεγοντας του οτι δεν σκοπευω να τον κλεψω η κατι αλλο απλα θελω να ειμαι σιγουρος. Με λιγα λογια πηρα το refund, αυτος εστειλε 2 κομματια, ποτε δεν εφτασαν. 1
Redshift Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 ειναι φυσικο καταστημα κατ αρχας που πουλαει και μεσω ebay εχω αγορασει αρκετες φορες και ηταν παντα αψογοι αλλα σε καμια περιπτωση δεν απεμπολιζεις το δικαιωμα σου για case σε περιπτωση που υπαρχει προβλημα,απλα τους ενημερωνεις οτι θα το κανεις για να μην χασεις την προστασια του ebay-paypal και για να κερδισετε χρονο
traganeus Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Παιδιά ερώτηση, πήρα ενα αντικείμενο που δεν ταιριαζε τελικά. Ανοίγω case γιατί δεν απάνταγε ο πωλητής για την επιστροφή και συμφωνεί να του το στείλω και θα μου επιστρέψει τα λεφτά για΄τι δεν έχει αυτό που χρειάζομαι. Πρέπει να κάνω και απο paypal τίποτα ή θα μου τα βάλει αυτός? Το case δεν το έχω κλείσει ακόμα και το αντικείμενο το έχω στείλει
Redshift Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 οταν δεις τα λ7 στο paypal απλα θα κλεισεις το case,τπτ αλλο
koprodogis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Το θεμα ειναι οτι μας προστατευει το ebay ακομα και μετα απο πολλες μερες. Εγω καποιες φορες που ειχα θεμα και εβλεπα οτι καθυστερει ο πωλητης τον προειδοποιουσα οτι θα ανοιξω μια μερα πριν ληξει η προθεσμια case και οντως αυτο εκανα. Ετσι οτι και να πει ή κανει εσυ εχεις διαφυλαξει τα λεφτα σου και δεν περιμενεις να αποδειχθει αν ειναι αξιοπιστος. οταν ανοιγουμε μια υποθεση δημιουρητε προβλημα στο λογαριασμο του πωλητη με αποτελεσμα να θελει να κλεισει την υποθεση πιο γρηγορα ακομα και αν ειναι εναντιον του
newtech Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 ειναι φυσικο καταστημα κατ αρχας που πουλαει και μεσω ebay εχω αγορασει αρκετες φορες και ηταν παντα αψογοι αλλα σε καμια περιπτωση δεν απεμπολιζεις το δικαιωμα σου για case σε περιπτωση που υπαρχει προβλημα,απλα τους ενημερωνεις οτι θα το κανεις για να μην χασεις την προστασια του ebay-paypal και για να κερδισετε χρονο To αυτο. Ειδικα απο TOMTOP εχω παρει πανω απο 50χ φωρες! Πολλες φωρες χανονται στα ΕΛΤΑ. Οταν μετακομισα τσεχια. εχουν ερθει 35/35 κομματια! Δυστιχως ΕΛΤΑ γινεται οτι ναναι.
Barba Stathis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2012 Να σας πω και την δικια μου εμπειρια .... Ειμαι μελος στο ιμπει απο το 2006 χωρις να κανω ποτε λογκ ιν καποια στιγμη μου περασε απ το μυαλο να βγαλω χρηματα μεσω αυτου ... το αποτελεσμα ειναι οτι μεσα σ ενα μηνα πουλησα πραγματα αξιας 10000 ευρω αλλα δεν τα εστειλα ποτε ... απο δω και περα βλεπουμε τις συνεπειες που θα αντιμετωπισω
geowizard Δημοσ. 14 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Να σας πω και την δικια μου εμπειρια .... Ειμαι μελος στο ιμπει απο το 2006 χωρις να κανω ποτε λογκ ιν καποια στιγμη μου περασε απ το μυαλο να βγαλω χρηματα μεσω αυτου ... το αποτελεσμα ειναι οτι μεσα σ ενα μηνα πουλησα πραγματα αξιας 10000 ευρω αλλα δεν τα εστειλα ποτε ... απο δω και περα βλεπουμε τις συνεπειες που θα αντιμετωπισω Εσυ εισαι για κλείσιμο στο κελι. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2012 από geowizard
kage Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 καλα τωρα μαγαζι με 150χιλ πωλησεις σιγουρα δεν σε κοροιδευει... παντως σε top users εχω αρκετα refunds και παρακαλετα ωστε να μην τους βαλω αρνητικη...(π.χ. να λενε oem και να μην ειναι ή να εχουν θεμα οι μπαταριες)
katsikoula Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 καλα τωρα μαγαζι με 150χιλ πωλησεις σιγουρα δεν σε κοροιδευει... παντως σε top users εχω αρκετα refunds και παρακαλετα ωστε να μην τους βαλω αρνητικη...(π.χ. να λενε oem και να μην ειναι ή να εχουν θεμα οι μπαταριες) καλά και εγώ προφανώς δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέματα ότι δεν παρέλαβα το προϊόν μου δύο συνεχόμενες φορές... οπότε μάλλον κάτι τρέχει με το ΕΛΤΑ της Σπάρτης... αν και όλα τα άλλα εισερχόμενα τα έχω παραλάβει κανονικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα