Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy XV [PS4][Xbox One]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ γραφικό ρε μάγκες, πολυ γραφικό...Hot dayummm...

Κρίμα γιατί δεν είμαι για emo φάση, αυτο το artwork της SE είναι για εφήβους, πολύ kitsch (aka "flashy Japanese style)...μαλλιά, ζώνες/κονκάρδες/ανοιχτά δερματινα πουκάμισα παντού...Πριν 20 χρόνια αντε, πήγαινε και ερχόταν, τώρα πια όμως... =D

H μηχανη γραφικων τους ομως φαίνεται απίστευτη, μπράβο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παιχνίδι γενικά φαίνεται απίστευτο, σίγουρα θα πατώσει σε σκορ, αλλα λογικό αυτό ,δεν θα μπορέσουν να φτάσουν το hype, για μένα αν είναι καλύτερο απο το 13 θα είμαι χαρούμενος,και φαίνεται πολύ καλύτερο...'

 

αλλα απο την άλλη δώστε ni no kuni 2 στο λαό, θέλουμε περισσότερα jrpg,

 

red1 διαφωνώ για το style τρελένομαι για Noctics/sasuke αλλα του μακρύνανε πολύ τις φαβορίτες χαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι φαίνεται απίστευτο κατ' εσε, αλλά γενικά είσαι σίγουρος οτι θα πατώσει σε σκόρ;

 

 

είμαι 100% σίγουρος tilemaxx, υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα περισσότερα Jrpg δεν πάνε καλά ούτε σε πωλήσεις ούτε σε κριτικές στη δύση, μπορώ να δώσω άποιρα παραδείγματα από παιχνίδια που οι περισσότεροι δημοσιογράφοι τα δίνουν κακές κριτικές ενώ στο είδος τους είναι 10/10(disgaea), το θέμα είναι οτι μιλάμε για διαφορετικές κουλτούρες, για διαφορετικό είδος gameplay, τα final fantasy όταν ήταν turn based ήταν 10/10 games τώρα που προσπαθούν να γίνουν αμερικανιές και κάνουν westernise more action style πατώνουν, το ίδιο και τα περισσότερα Jrpg, για μένα δείτε Nino kuni, suikoden v, ακόμα και ένα cell shared turn based combat jrpg αν έχει καλή ιστορία μπορεί να πάρει 10/10 , ίσα ίσα πρωτειμώ turn based jrpg, παρά το επόμενο devil may cry fantasy xiii , μην ξεχνάμε τι εκπροσωπέυουν αυτά τα games, το ffxv πλέον είναι ένα action game, open world με στοιχεία rpg action game, σίγουρα ο ρόλος action rpg ταιριάζει καλύτερα, είναι άσχημο αυτό? για πάρα μα πάρα πολλούς φανς της σειράς ναι, 

 

δεν ξέρω αν έχετε καταλάβει γιατί ο κόσμος της ιαπωνίας έχει στραφεί στο handheld gaming, δεν είναι γιατί παίζει στο δρόμο,είναι γιατί πρωτειμάει τις εμπειρίες που βγαίνουν εκεί, jrpg classics, με turn based system,άλλες φορές και grid. εγώ προσωπικά θα πάρω top end κινητό (Oneplus/mi4)πριν πάρω ps4, γιατί εκεί πλέον βγαίνουν τόνοι jrpg ,ίσως βρεθεί και κάποιο διαμάντι.

 

όλο το gaming έχει στραφεί προς cod/fps/action /easy games, και η παραμικρή δυσκολία, σκέψη,pattern,απορποσανατολίζει τους gamers, τους χαζούς πλέον gamers, που με τα χίλια ζόρια πάνε gold στο lol.... γιατί απλά δεν τους κόβει πλέον, δεν έπαιξαν παιχνίδια που να τους βάζουν γρίφους, που να προσπαθούν να τους κάνουν καλύτερους gamers, η βιομηχανία ναι μεν εξελίσεται αλλα σε ένα dumbing down milking του gamer. δεν μιλάω για νοσταλγία snes/psx , μιλάω για κατάντια ps3/ps4 etc, 

 

δεν υπάρχει turning point πλέον,λίγες καλές επιλογές και άποιρα shovelware, όποιος με πει οτι τα jrpg πρέπει να γίνουν action τους δείχνω το persona... τα final fantasy vii-viii-ix etc, ας τα αφήναν έτσι ....

 

εδώ θα είμαστε ,κράτα αυτό το ποστ αποθηκευμένο ,όταν βγει το ffxv ,θα δεις οτι θα το κράξουν για bland battle system, ήδη φαίνεται πολύ απλό σε σχέση με τα action games και οι χαζοί reporter gaming δεν καταλαβαίνουν οτι μιλάμε για Jrpg τίτλο που θα έπρεπε να ήταν turn based ,ούτε καν action.  η ιστορία θα τους φανεί μονότονη και ο κόσμος passive, το gameplay ριχό και χίλια δύο, 

 

δεν θέλουν να πουλάνε τα jrpg, το νεκρώσανε το final fantasy, φταίνε και οι Devs? φταίνε, αλλα κάνουν ότι τους ζητάνε, ο sakaguchi γύρισε στα κινητά πλέον, breath of fire vi στα κινητά, για ποιό λόγο? χαζοί είναι αυτοί?

 

εδώ είμαστε ακόμα και το Bloodborne ,διάδοχος του demons souls δεν θα είναι, θα είναι πολύ πιο easy.ότι γίνεται mainstream πρέπει να αρέσει στη δύση, και όταν λέμε δύση εννούμε αμερικανάκια δημοσιογράφους, το ni no kuni ξέσκισε στην ευρώπη, το valkyria chronicles το ίδιο, το twewy το ίδιο ,είδατε sequel? μπα.... 

 

παίξτε λοιπόν προ, cod, manager, αλλα αγοράστε και το τελειωμένο final fantasy ,κάνα disgaea ,κάνα persona ,μπας και ξαναδούμε ακόμα και την scea να βγάλει παιχνίδι όπως το legend of dragoon και όχι το 132849328948239 killzone.φτάνει πια κουραστήκαμε ,καιρός να στρίψουμε λίγο το gaming, 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FFXV και το Persona θα τα αγοράσω όταν με το καλό πάρω PS4. Αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου. Το Ni No Kuni πήρε διθυραμβικές κριτικές. Το FFXV είναι ένα παιχνίδι το οποίο το περιμένει επι 8 χρόνια μια ολόκληρη γενιά παικτών. Επιπλέον είναι το επόμενο "προσωπικό" FF του Νομούρα μετά το 7.

Δεν νομίζω οτι πάει να γίνει αμερικανιά. Έχουν πεί οτι το battle system του θα έχει πολλά στοιχεία απο Kingdom Hearts, κάτι το οποίο δεν συντελεί δυτικοποίηση. Και προσωπικά δεν με χαλάει κάτι τέτοιο, αφού ένα open world RPG σαν και αυτό θα περιοριζόταν σημαντικά αν γινόταν turn-based. Δεν γίνεται απλά να περιορίζεις έτσι ένα τέτοιο παιχνίδι, γιατί θα ήταν κρίμα. Τώρα, για turn-based RPG όπως είπες υπάρχει το Persona το οποίο και αυτό σε πολλά σημεία ξεφεύγει κατα πολύ απο ένα απλό JRPG, ειδικά απ' το 4 και μετά.

Γενικά πάντως, θεωρώ οτι με το hype που έχει το XV, και αν πάνε όλα καλά και είναι το ολοκληρωμένο πακέτο (μιλάμε για ίσως το καλύτερο τεχνικά παιχνίδι που έχουμε δεί μέχρι στιγμής), θα τα πάει πολύ καλά στις βαθμολογίες. Στο GAF είναι το πιο συζητημένο παιχνίδι αυτό τον καιρό, (κάνουν τα διπλάσια σχόλια σε κάθε νεο πόστ του FF σε σχέση με το MGS5), και μόνο καλά σχόλια διαβάζεις στην πλειοψηφία τους. Εγώ είμαι αισιόδοξος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε και εγώ αισιόδοξος είμαι και το παιχνίδι θα μου αρέσει σίγουρα, το πιο συζητημένο παιχνίδι νομίζω είναι το mgsv στο gaf,απλά είχαμε Media blowout για το ffxv . το Ni no kuni ¨ηταν έπος, με ιστορία που δεν βλέπουμε σε σημερινά παιχνίδια και το studio gibli behind του,δεν υπήρχε περίπτωση να πάρει αρνητικές κριτικές,και πάλι υπάρχουν αρκετές αρνητικές κριτικές για το παιχνίδι.

 

btw ο nomura δεν είναι πλέον director για το ffxv, μεταφέρθηκε στο kingdom hearts3, άποψη μου καλύτερα, θα ήθελε το ffxv όσο πιο action γίνεται και αυτό δεν θα ήταν καλό.btw το 7 δεν ήταν του Nomura.... μόνο οι χαρακτήρες, και για μένα καλύτερα να μείνει στο στοιχείο του.

 

προσωπικά θα ήθελα τον sakaguchi να δουλέψει σε final fantasy τίτλο πάλι. το lost odyssey ήταν έπος last gen, λίγο καλύτερο Story να είχε θα ήταν 10/10.θα ήθελα να δω ένα this gen large jrpg απο sakaguchi αν και δεν προβλέπεται με το μικρό του studio.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ, το Versus/XV για χρόνια ήταν ο "σωτήρας" της σειράς. Και εγώ ο δύσμοιρος θύμιζα πως όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2006 όλοι έλεγαν "θέλουμε το κανονικό FF με την ωραία πρωταγωνίστρια και όχι τον emo τυπά". Και φυσικά μου λέγανε θυμάσαι λάθος. 

 

Και για φαντάσου, τώρα ο Noctis ξανάγινε  emo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ, το Versus/XV για χρόνια ήταν ο "σωτήρας" της σειράς. Και εγώ ο δύσμοιρος θύμιζα πως όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2006 όλοι έλεγαν "θέλουμε το κανονικό FF με την ωραία πρωταγωνίστρια και όχι τον emo τυπά". Και φυσικά μου λέγανε θυμάσαι λάθος. 

 

Και για φαντάσου, τώρα ο Noctis ξανάγινε  emo...

λάθος είσαι,μπορείς να ψάξεις μέχρι και εδώ στο thread, οτι όλοι πρωτειμούσαμε το versus απο το xiii. σίγουρα κάποιοι λέγανε τον noctis emo, αλλα εμένα προσωπικά μου θυμίζει έντονα sasuke ,οπότε δεν είχα θέμα,ίσα ίσα μάρεσε κιόλας.

 

btw 1000χ το Look του noctis ,παρά τα τεράστια μπούτια του big boss στο mgsv.... το σωματότυπο του big boss είναι λες και βγήκε απο το gears of war...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2006 όλοι μιλούσαν για το Versus γιατί ήταν το πρώτο FF μετά το 7 με τον Νομούρα ως σκηνοθέτη/σεναριογράφο/σχεδιαστή. Του Νομούρα ήταν και το 7 ως δημιούργημα, και φυσικά όχι μόνο αυτού αλλά και όλης της ομάδας του 7 απο την οποία ορισμένοι δουλεύουν και στο XV. Δηλαδή με λίγα λόγια το Versus θεωρήθηκε αυτόματα ως ο spiritual successor του 7, και το παιχνίδι που θα εκτινάξει πάλι την σειρά στην κορυφή. Ο Noctis μια χαρά χαρακτήρας είναι, και αυτός θα γίνει σύμβολο αλά Cloud προβλέπω. Γενικά ένα τέτοιο παιχνίδι που έχει δημιουργήσει τέτοιο hype λογικά θα είναι επιτυχία.

Όσο για το ότι ο Νομούρα έφυγε απο σκηνοθέτης, αυτό έγινε προφανώς γιατί το παιχνίδι είναι στα τελικά στάδια της παραγωγής του και του ανέθεσαν λογικά καθήκοντα για το Kingdom Hearts 3. Αυτός που πήγε στην θέση του δεν θα αλλάξει κάτι στο παιχνίδι, απλά θα είναι ο supervisor του παιχνιδιού. Το project αυτό ήταν εξ' ολοκλήρου η ψυχή και το σώμα του Νομούρα, αφού είχε φουλ creative control πάνω στο παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λάθος είσαι,μπορείς να ψάξεις μέχρι και εδώ στο thread, οτι όλοι πρωτειμούσαμε το versus απο το xiii. σίγουρα κάποιοι λέγανε τον noctis emo, αλλα εμένα προσωπικά μου θυμίζει έντονα sasuke ,οπότε δεν είχα θέμα,ίσα ίσα μάρεσε κιόλας.

 

Ίσως αλλά εξαρτάται από το ποιοι ήσασταν αυτοί που "προτιμούσατε" το Versus. Μετά το διχαστικό XII, το XIII ήταν στροφή προς το X και το Versus ήταν στροφή προς τα Kingdom Hearts. Διαλέγεις και παίρνεις.

 

@Tilemaxx Τα μπέρδεψες εντελώς:

 

 O Tetsuya Nomura δεν ήταν ούτε σκηνοθέτης, ούτε σεναριογράφος αλλά lead designer στο VII. Lead director ήταν ο Yoshinori Kitase (παραγωγός στα μετέπειτα FF, όπως και στο XIII) και lead writer o Kazushige Nojima (που έγραψε το concept story για το ΧΙΙΙ).

 

Το Versus δεν θεωρήθηκε ποτέ σαν successor του VII, αλλά των Kingdom hearts μιας και ο Tetsuya Nomura ήταν 100% πίσω από την σειρά (Director, concept design, main character designer, storyboard designer, base story). Εκτός του ότι προφανώς μιλάμε για action rpg.

 

Ο τωρινός director είναι ο Hajime Tabata που έκανε τα action rpg Crysis Core & Type-0.

 

To Versus ήταν και είναι θα έλεγα η μεγαλύτερη στροφή που έγινε ποτέ στην σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2006 όλοι μιλούσαν για το Versus γιατί ήταν το πρώτο FF μετά το 7 με τον Νομούρα ως σκηνοθέτη/σεναριογράφο/σχεδιαστή. Του Νομούρα ήταν και το 7 ως δημιούργημα, και φυσικά όχι μόνο αυτού αλλά και όλης της ομάδας του 7 απο την οποία ορισμένοι δουλεύουν και στο XV. Δηλαδή με λίγα λόγια το Versus θεωρήθηκε αυτόματα ως ο spiritual successor του 7, και το παιχνίδι που θα εκτινάξει πάλι την σειρά στην κορυφή. Ο Noctis μια χαρά χαρακτήρας είναι, και αυτός θα γίνει σύμβολο αλά Cloud προβλέπω. Γενικά ένα τέτοιο παιχνίδι που έχει δημιουργήσει τέτοιο hype λογικά θα είναι επιτυχία.

 

Όσο για το ότι ο Νομούρα έφυγε απο σκηνοθέτης, αυτό έγινε προφανώς γιατί το παιχνίδι είναι στα τελικά στάδια της παραγωγής του και του ανέθεσαν λογικά καθήκοντα για το Kingdom Hearts 3. Αυτός που πήγε στην θέση του δεν θα αλλάξει κάτι στο παιχνίδι, απλά θα είναι ο supervisor του παιχνιδιού. Το project αυτό ήταν εξ' ολοκλήρου η ψυχή και το σώμα του Νομούρα, αφού είχε φουλ creative control πάνω στο παιχνίδι.

δυστυχώς είσαι λάθος και για το ff7 (o redpanda έχει δίκαιο,το είπα και εγώ πιο πριν)και για το πότε έφυγε ο νομουρα και γιατί, το παιχνίδι είχε κρυφά τον ταβατα απο πίσω εδώ και 2 χρόνια, απο όταν άλλαξαν direction σε final fantasy xv στις τωρινές κονσόλες.απλά τώρα το ανακοινώσανε, btw το παιχνίδι δεν είναι στο τελείωμα αλλα είναι 50-60% έτοιμο, που σημαίνει τουλάχιστον 2016....τουλάχιστον

 

εδώ Interview με τον tabata...

 

Tabata on taking over Nomura as director:

 

- He joined the project in July 2012, Wada personally asked him and the Type-0 team to help out on the Versus XIII project. They also decided at that point to change platforms and rename the game to FFXV, changing the direction of the project.

 

- About half a year after he joined the project, the tech demo they were working on for FFXV got the greenlight (sounds like a vertical slice), and the project moved full steam ahead. 

 

- He didn't take over the project as director suddenly, since he has been working on this project for a while now. He has had many discussion with Nomura and the development team about the characters and world setting, the meaning of a numbered FF, the best way to make a good game with satisfying content, etc.

 

- He feels that there is no downside at all to the change in director for the development of the game. He understands fans who have been waiting for a long time might be uneasy, so they had a playable stage demo at TGS along with the trailer, and furthermore if people are still doubtful, there's a playable demo coming next year.

 

- Tabata's personal vision for the game is the design incorporating the themes of "friendship" and "the journey" into every aspect of it. The story scenes and the battles will all show Noctis and his friendship with the party.

 

 

 

Tabata on the battle system:

 

- The battle system will feature very flashy moves and abilities, and feel like an action packed flow of moves. There will be warping and magic attacks, and there will be combination attacks with party members which are generated automatically based on context.

 

- He also mentions that because this is a RPG, you can also play more strategically, and that during combat you can pause the game into a menu and adjust party behavior, change weapons, etc.

 

- The weapon system in the game is treated like a deck. You set weapons on the deck in the menu, and during combat the most appropriate weapon in the deck will be used based on the situation.

 

- The evasion in the game is executed by "defensive movement" which is a stance the player goes into when holding down the defense button. This allows the player to move around defensively avoiding attacks.

 

 

 

Tabata on the Day/Night cycle:

 

- There is a day/night cycle in the game, and at night more aggressive monsters will show up. In day time the monsters will be passive and won't attack the player automatically.

 

- They might change it in future, but currently one day in the game time is about 30 minutes of play. You can fight the Adamantoise seen in the trailer, but it might take 30 in-game days to beat it.

 

 

 

Tabata on Share and Remote Play:

 

- The demo will support Share features, but they're not sure if Remote Play will be in. For the actual game both features will be supported.

 

On FF XV’s Progress: 

In terms of development, about 50 to 60 percent of the game is complete. We kind of started from the beginning of the game, so the first part is more complete than the others.

 

G9ZfNzWl.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

new info ,δεν θα έχει καθόλου γυναίκες στο party playable.... πάντα μα πάντα στα Jrpg γέμιζα σχεδόν το party με γυναίκες(tifa-rikku,etc),δεν θυμάμαι άλλο final fantasy που να μην είχε κοπέλα στο main party... και ολόκληρη η ιστορία ένα roadtrip??? σίγουρα θα υπάρχει romance etc, αλλα ελπίζω πραγματικά η ιστορία να είναι καλή και όχι full linear, να είναι αρκετά open και Interactive ο κόσμος με κρυφά μέρη κτλπ και όχι απλά ανοιχτοσιές με τέρατα mmostyle,θέλω worldmap στυλ ff6-ff9. κάποτε θυμάμαι είχαν πει οτι το versus θα είχε worldmap, τώρα αλλάξε όμως πολλά οπότε δεν ξέρω. πολλά θετικά για το παιχνίδι, αλλα για μένα το συγκεκριμένο είναι αρνητικό(το 2ο μετά το 60% έτοιμο....)

4Gamer then mentions that the trailer and demonstration footage both focused on male characters, and that they get a feeling that it will be like a trip with guys. Meanwhile, they point out, we’ve only seen female characters in cutscenes.

“The party will only have male characters,” replies Tabata, “and that hasn’t changed since its previous form of [Final Fantasy Versus XIII].”

The interviewer also mentions that the trailer’s style and the way the characters were shown, gave off the vibe of a road movie, which is basically where the main characters leave home to travel from place to place, and are often put in situations that are different from their everyday lives. In Final Fantasy XV‘s case, prince Noctis is on the run and will go on a journey with his buddies.

“Exactly. We’re designing it to be a road movie that you can experience as an RPG. You’ll feel the romance of going on a trip, and such,” Tabata says.

“Yes, we’re making Final Fantasy XV to have a strong road movie vibe to it,” explains Tabata. It’s a part of the game in which we’re placing great importance.”

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...