Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Δουλειά σε κρουζιερόπλοιο (από λούτσος μέχρι μάγειρας, animateur, κρουπιέρης, οτιδήποτε δουλειά μέσα στο πλοίο που είναι και δουλειές που υπάρχουν

Ti εστί λούτσος ;

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ti εστί λούτσος ;

ψαρι. Μαλλον μουτσος εννοούσε το παλικάρι!

Επεξ/σία από geowizard
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προγραμματιστής :-D

 

Αν δουλεύεις σε εταιρία που ελέγχει εμπορικά καράβια και εμπορικά λιμάνια (Ro/Ro κυρίως), και γράφεις λογισμικό για τα λιμάνια :-)

 

Το θέμα είναι τί εννοεί λέγωντας συνεχώς. Πιλότοι αεροπλάνων, ας πούμε είναι συνέχεια σε άλλες χώρες αλλά δεν κάθονται παντού.

Τραπεζικοί επενδυτές, σε μεγάλες τράπεζες και οργανισμούς, ταξιδεύουν συνέχεια για να κλείνουν δουλειές.

Όσοι ασχολούνται με πωλήσεις προϊόντων, των οποιον η χρήση είναι high end της αγοράς.

 

Από την άλλη όσο πιο πολύ ταξιδεύεις, τόσο πιο πολύ βαριέσαι και τόσο πιο μόνος είσαι.

Φαντάζει καλά όσο κάποιος δεν το κάνει. Αλλά φτάνει μια μέρα και λες, τί σκτα κάνεις στην ζωή. Και αφού ζεις σαν ερημίτης, καλύτερα είναι σε κάποιο ελληνικό ξερονήσι. Τουλάχιστον να τρως ένα φρέσκο ψάρι.

Επεξ/σία από Apoll
Δημοσ.

Καλύτερη δουλειά για ταξίδια είναι πιλότος και αεροσυνοδός. Πας παντού αλλα γυρνάς σπίτι σου τις περισσότερες φορές. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό ισχύει και σε υπαλλήλους επιβατικών πλοίων.

Δημοσ.

Το ζητούμενο είναι να μένεις 3-6 ημέρες όχι να φεύγεις σε 3ωρες όπως γίνεται με τους πιλοτους(εκτός μεγάλων ταξιδιών που μένουν 1 μέρα )

Δημοσ.

Λίγα λεφτά, πολλές ώρες, πολλή κούραση, κανένα αξιοθέατο.

Δεν ξερω για τωρα, παλαιοτερα στις ελληνικες εταιρειες καθαριζαν 2κ ευρω το μηνα (με τα μπονους) και μια προυπηρεσια γυρω στα 5 χρονια.

Τα υπολοιπα ειναι συναρτηση των δρομολογιων. Το ιδανικο απο αποψης τουρισμου, ειναι ενα Αθηνα-Αμερικη που συνηθως ειναι χωρις ανταποκριση και πας εκει και καθεσαι κανα 3ημερο 4ημερο πριν ξαναπεταξεις.

 

Σαν επαγγελμα πραγματι, δεν λεει. Ο βασικοτερος λογος οτι καταπονειται ο οργανισμος αφανταστα, συν οτι το θεωρω αρκετα μαχιμο επαγγελμα απο αποψη δυσκολιων onoboard οπως και κινδυνων (δεν λεω για ατυχηματα, αρκουν οι φασεις που θα παθει σοβαρη βλαβη-οχι θανασιμη ή που θα πεσει σε σοβαρες αναταραξεις κλπ κλπ για να πεις οτι "ως εδω με το κωλοεπαγγελμα).

Δημοσ.

Αν και ο Apoll το είπε για πλάκα, σαν προγραμματιστής μπορείς να αλλάξεις εύκολα χώρες γιατί συνήθως όλοι στον κλάδο σου μιλάνε αγγλικά και υπάρχουν θέσεις εργασίας σχεδόν παντού..

 

Αλλά δεν θα ταξιδεύεις συνεχώς και κατά 99% δεν είναι αυτό που ψάχνεις.

 

Απλά είναι σχετικά εύκολο να αλλάζεις χώρα ανά 2-3 χρόνια...

Δημοσ.

Δεν ξερω για τωρα, παλαιοτερα στις ελληνικες εταιρειες καθαριζαν 2κ ευρω το μηνα (με τα μπονους) και μια προυπηρεσια γυρω στα 5 χρονια.

Τα υπολοιπα ειναι συναρτηση των δρομολογιων. Το ιδανικο απο αποψης τουρισμου, ειναι ενα Αθηνα-Αμερικη που συνηθως ειναι χωρις ανταποκριση και πας εκει και καθεσαι κανα 3ημερο 4ημερο πριν ξαναπεταξεις.

 

Σαν επαγγελμα πραγματι, δεν λεει. Ο βασικοτερος λογος οτι καταπονειται ο οργανισμος αφανταστα, συν οτι το θεωρω αρκετα μαχιμο επαγγελμα απο αποψη δυσκολιων onoboard οπως και κινδυνων (δεν λεω για ατυχηματα, αρκουν οι φασεις που θα παθει σοβαρη βλαβη-οχι θανασιμη ή που θα πεσει σε σοβαρες αναταραξεις κλπ κλπ για να πεις οτι "ως εδω με το κωλοεπαγγελμα).

 

βασικα οταν καθονται

παιρνουν 8 κατοσταρικα οι δικοι μου...

 

oh well μαλλον μπαρουφες θα μου λεγανε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...