Προς το περιεχόμενο

Amazon.co.uk Philips QG3270/32


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο email που μου στείλανε έλεγε για την προηγούμενη Πέμπτη ότι έπρεπε να έχει έρθει. Μου είπαν αν δεν έχει έρθει μέχρι σήμερα να τους στείλω ένα email για να την ξαναστείλουν (αν έχουν) ή να μου στείλουν χρήματα πίσω...

Οχι τίποτε άλλο, αλλά λείπω συνέχεια από τη χαβούζα και έρχομαι κάθε εβδομάδα για μία μέρα και ξαναφεύγω...και το μούσι έχει γίνει σαν του παππά γιατί η προηγούμενη παρέδωσε πνεύματι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χριστουγεννα, Πασχα και 15Αυγουστος τα Ελτα ειναι της υπομονης. Θα ελεγα να περιμενετε καμια εβδομαδα ακομη για να μην τα ξαναστελνουν αδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχει ήδη στείλει, αν ξαναέρθει θα τους στείλω email να τους στείλω πίσω το ένα κομμάτι.

 

Αυτό έλαβα

 

 

I'm sorry to hear that you haven't received your order #XXXX - it should be with you by now. It may have been lost during delivery. I've placed a new order #XXXX for the same Philips QG3270/32 8-in-1 Multigroom Grooming Kit with Lithium Ion Battery Power to be sent to the same delivery address: XXXXX We'll send it to you as soon as possible at no additional charge. Within 15 working days of this free replacement, you'll receive an e-mail asking whether you've received the original order. A response to this e-mail is required within 14 days of the dispatch of the e-mail. Depending on your response, we may send you a follow up e-mail and we reserve the right to charge your original payment method or claim for payment for the above order if you don't reply. Your response is required for audit purposes with Royal Mail so that Amazon can claim the cost of the order for non-arrival. It's a requirement from Royal Mail that the recipient of the parcel confirms whether they received the original order. To see the estimated delivery date of your order, please visit Your Account from our home page: www.amazon.co.uk/your-account Under "Orders" click the "Your Orders" button, and sign in with your e-mail address and password. You'll be able to see a delivery estimate below the heading "Items Not Yet Dispatched". Simply click on the name of the item below the delivery estimate to see the current availability time. If you've any further questions please let us know by replying to this e-mail and we'll do everything we can to help. I've also included some information below in case you have any more questions: *************************** WHAT IF I GET TWO PARCELS? -- If the original parcel arrives, before the replacement has been sent, please cancel your replacement order via the "Cancel items or orders" link under the "Where's My Stuff" section of Your Account. If the original parcel arrives afterwards, please refuse delivery of the parcel so it's returned to us by the carrier. If you've already received both the original and the replacement, please return one of them to us. Please visit our Returns Support Centre to be guided through our full policy and to get a printable personalised return label: www.amazon.co.uk/gp/css/returns/homepage.html If you're returning the replacement because the original has arrived please select "Item was not received by estimated delivery date" from the drop down list as a reason for return. Choose "refund" from the next page and write in the comments field "replacement not needed, original arrived". I'm sorry for any inconvenience this has caused you. I hope this helps. We look forward to seeing you again soon. Did I solve your problem? If yes, please click here: http://www.amazon.co.uk/gp/help/survey?p=A2QMHMBBAQJ5B5&k=hy If no please click here http://www.amazon.co.uk/gp/help/survey?p=A2QMHMBBAQJ5B5&k=hn To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website: http://www.amazon.co.uk/help Warmest regards,
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πειτε εντυπωσεις ρε παιδια γιατι ενδιαφερομαι και γω. Εχει μεγαλωσει το μουσι και εχω κατι παλιες που κανουν αποτριχωση τωρα, δεν ξυριζουν!!

 

Ερωτηση. Αμα σου στειλουν δευτερη αποστολη και στο ενδιαμεσο φτασει και η πρωτη αποστολη (περιμενω κατι μπαταριες που δεν εχουν ερθει ακομα και μου στειλαν mail οπως στον cacofonix, αλλα μου ηρθε και μια ειδοποιηση απο το ταχυδρομιο που ΠΑΙΖΕι να ειναι η πρωτη αποστολη), στελνεις τη μια πισω? (καλα ναι, τη στελνεις...) Αμα δεν την στειλεις παιζει προβλημα? Το εχει κανει κανεις? (ναι, γινομαι μικρος και ανηθικος τωρα, το ξερω!) :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την στέλνεις πίσω με δικό σου έξοδα, ΑΡΝΕΙΣΑΙ την παραλαβή και δεν ξαναχρεώνονται.

Δεν έχω προλάβει να τη δοκιμάσω γιατί με κούρεψε και με ξύρισε ένας φίλος προχθές, οπότε δεν έχει προλάβει να μεγαλώσει το μούσι.

 

 

Πριν είχα την Philips QG3080/10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα δεν με ξετρέλανε παιδιά από θέμα του πως κόβει..σε σχέση με μια άλλη Philips Που έχω..

ναι μεν έχει πολλά εξαρτήματα, αλλά δεν με ξετρέλανε..

ίσως να φταίει ότι με την προηγούμενη χρησιμοποιούσα τη χτένα για τα μαλλιά και στα γένια..δεν ξέρω..

 

πάντως φορτίζει γρήγορα το οποίο είναι καλό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα δεν την στειλεις παιζει προβλημα? Το εχει κανει κανεις? (ναι, γινομαι μικρος και ανηθικος τωρα, το ξερω!) :devil:

 

Αν δεν την στείλουν πίσω άλλοι 5..10..20... θα σταματήσουν να στέλνουν Ελλάδα και θα "ησυχάσουμε" :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω ότι η μπαταρία δεν αλλάζει όταν τα κακαρώσει,ε;

 

δεν νομίζω..

αν και πιθανόν να υπάρχει κάποια συμβατή..

πάντως η άλλη Philips Που έχω από το 2008..τα κακάρωσε ο φορτιστής, αλλά η μπαταρία είναι κομπλέ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω ότι η μπαταρία δεν αλλάζει όταν τα κακαρώσει,ε;

Δεν τολμώ να την ανοίξω για να σου πω. Ετσι κατέστρεψα την προηγούμενη (που σχεδόν είχε πεθάνει)

 

δεν νομίζω..

αν και πιθανόν να υπάρχει κάποια συμβατή..

πάντως η άλλη Philips Που έχω από το 2008..τα κακάρωσε ο φορτιστής, αλλά η μπαταρία είναι κομπλέ..

nikola, έχω ένα φορτιστή από χαλασμένη Phlips, αν τον θες πες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

nikola, έχω ένα φορτιστή από χαλασμένη Phlips, αν τον θες πες μου.

το μοντέλο είναι QC5015..αν είναι συμβατός θα τον ήθελα :)

βασικά και το βύσμα να μην κάνει, μπορώ να παντρέψω το βύσμα από τον χαλασμένο το δικό μου, με τον δικό σου που δουλεύει.. :)

Επεξ/σία από nikolasR200
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...