Προς το περιεχόμενο

Αυτόνομο σύστημα πέδησης σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2014


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειλικρινά; Μπράβο τους, είναι έξυπνοι και θα επιβιώσουν, δεν βρίσκω γιατί είναι κακό αυτό.. Αν το κάναμε εμείς όλα οκ;

Αλλά για το συγκεκριμένο θέμα πιστεύω ότι είναι κάτι αξιόλογο από πλευράς τεχνολογίας και καλώς που γίνεται Must. Τώρα ποιος είναι πίσω από τι, σαν τελικό αγοραστή δεν με νοιάζει ιδιαίτερα

 

Δεν είπα το αντίθετο, ούτε κατηγόρησα κάποιον. Σίγουρα είναι καλό να αυξάνεται η ασφάλεια σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων. Απλά είπα να παραθέσω και κάτι άλλο, πέρα από το κλασσικό θέμα της οδηγικής ασφάλειας, έτσι απλά για να ψαχτούμε περισσότερο. Η πιστοποίηση των ευρωπαϊκών αγορών θα μπορούσε να ωφελήσει σαν χώρα και εμάς. Αλλά εδώ ασχολούμαστε με άλλα...

 

Τέσπα, μην ξεφεύγω από το θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλάς σαν να είναι κάποια ανάγκη η "αγωνιστική" οδήγηση που στην στερούν με το να μην σε αφήνουν να κάνεις μπατιλίκια στον δρόμο και άρα οφείλει κάποιος να σου φτιάξει πίστα που να πηγαίνεις και να βγάζεις το άχτι σου οικονομικά.

 

Το να μην υπάρχει πίστα που σε εξυπηρετεί δεν σε νομιμοποιεί σε καμία περίπτωση να κάνεις αυτό που θεωρείς εσύ "αγωνιστική" οδήγηση στον δρόμο.

 

 

Αδιαφορώ.

 

 

ΥΓ: Τα μπαντιλίκια δεν είναι αγωνιστική οδήγηση(εκτός αν μιλάμε για drift).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά που σκατά έχετε πάρει δίπλωμα οι μισοί; Τουλάχιστον με λάδωμα.. Έχει άποψη τώρα και ο κάθε κάγκουρας έλληνας που τρέχει σαν τον βλάκα μέσα στην πόλη και περνάει τα stop αέρα.. "Άμα δω εμπόδιο θα πατήσω γκάζι και θα κάνω μία εκπληκτική μανούβρα", "και εγώ που θέλω να το παρκάρω με χειρόφρενο;". Γιαυτό σκοτώνονται τόσα παιδιά στην Ελλάδα, γιατί εκτός του ότι οι γονείς τους είναι βλάκες, δεν βάζουν το μυαλό τους να σκεφτεί. ΠΡΟΦΑΝΩΣ όταν βλέπεις εμπόδιο πατάς φρένο χαζέ έλληνα.. Άμα θες να τρέξεις πρόβλημά σου που θα βρεις πίστα, δεν θα μου το χρεώσεις εμένα με την ζωή μου επειδή είσαι τόσο άδειος και το μόνο που σε γεμίζει στην ζωή είναι να κάνεις τον μάγκα στην γκόμενα

απλα για να δωσω εμφαση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μία.

 

Δυο τρεις ήδη αναφέρθηκαν, αλλά έστω ότι δεν υπάρχει καμία. Με τη λογική( ; ) σου, αν κάποιος έχει μούρλα με τη σκοποβολή και δεν υπάρχει σκοπευτήριο, προφανώς προτείνεις να βγει στην πλατεία της γειτονιάς του με το όπλο, για να ξεχαρμανιάσει. Εκτός κι αν, μόνο τη δική σου μούρλα θεωρείς σημαντική...

 

Αδιαφορώ.

 

Για το αν είσαι νόμιμος, αδιαφορείς, για το αν θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλεια των συμπολιτών σου, ή και για τα δύο; Σε κάθε περίπτωση, είσαι ελεύθερος να αδιαφορείς. Υποθέτουμε φυσικά ότι, αν σε μπαγλαρώσουν, ή - ακόμα καλύτερα - αν βρεθεί στο δρόμο σου κανένα ντερέκι από εκείνα για των οποίων την ασφάλεια αδιαφορείς και σε λιώσει στο ξύλο, δε θα διαμαρτυρηθείς. Όπως αδιαφορείς εσύ για θέματα που επηρεάζουν άλλους, έτσι μπορούν να αδιαφορούν και οι άλλοι για το αν δε θα σου μείνει κόκαλο άσπαστο...

 

ΥΓ: Τα μπαντιλίκια δεν είναι αγωνιστική οδήγηση(εκτός αν μιλάμε για drift).

 

Αρκεί το ότι είναι επικίνδυνα. That's all!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδιαφορώ.

 

 

ΥΓ: Τα μπαντιλίκια δεν είναι αγωνιστική οδήγηση(εκτός αν μιλάμε για drift).

Αφού αδιαφορείς, γιατί έκανες τον κόπο να σχολίασεις ένα θέμα που έχει να κάνει με την οδηγική ασφάλεια.

 

Όσο για τα (μ)πατιλίκια ασφαλώς ΚΑΙ ΔΕΝ είναι αγωνιστική οδήγηση αλλά η ηλιθιότητα στο μεγαλείο της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο τρεις ήδη αναφέρθηκαν, αλλά έστω ότι δεν υπάρχει καμία. Με τη λογική( ; ) σου, αν κάποιος έχει μούρλα με τη σκοποβολή και δεν υπάρχει σκοπευτήριο, προφανώς προτείνεις να βγει στην πλατεία της γειτονιάς του με το όπλο, για να ξεχαρμανιάσει. Εκτός κι αν, μόνο τη δική σου μούρλα θεωρείς σημαντική...

 

 

 

Για το αν είσαι νόμιμος, αδιαφορείς, για το αν θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλεια των συμπολιτών σου, ή και για τα δύο; Σε κάθε περίπτωση, είσαι ελεύθερος να αδιαφορείς. Υποθέτουμε φυσικά ότι, αν σε μπαγλαρώσουν, ή - ακόμα καλύτερα - αν βρεθεί στο δρόμο σου κανένα ντερέκι από εκείνα για των οποίων την ασφάλεια αδιαφορείς και σε λιώσει στο ξύλο, δε θα διαμαρτυρηθείς. Όπως αδιαφορείς εσύ για θέματα που επηρεάζουν άλλους, έτσι μπορούν να αδιαφορούν και οι άλλοι για το αν δε θα σου μείνει κόκαλο άσπαστο...

 

 

 

Αρκεί το ότι είναι επικίνδυνα. That's all!

 

 

Ποια λογική μου εννοείς;

Έγραψα εγώ πουθενά να βγει έξω ο κόσμος και να τρέχει; Απλά ζήτησα να μου πουν καμιά πίστα.

Μάλλον δεν ξέρετε να διαβάζετε.

 

 

Φυσικά και δεν αδιαφορώ για την ασφάλεια των άλλων. Ακόμα και αν γίνει κάτι και φταίει ο άλλος αν μπορώ να τον αποφύγω ρίχνοντας για παράδειγμα το αμάξι μου σε ένα τοίχο θα προσπαθήσω να το κάνω και ας καταστρέψω την περιουσία μου.

Φυσικά και αν με ακουμπήσει κανείς θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για την αποζημίωση από τη μήνυση.

 

Αφού αδιαφορείς, γιατί έκανες τον κόπο να σχολίασεις ένα θέμα που έχει να κάνει με την οδηγική ασφάλεια.

 

Όσο για τα (μ)πατιλίκια ασφαλώς ΚΑΙ ΔΕΝ είναι αγωνιστική οδήγηση αλλά η ηλιθιότητα στο μεγαλείο της.

 

 

 

Έχω πολύ ελεύθερο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Δλδ τα ατυχήματα γίνονται επειδή ο οδηγός δεν προλαβαίνει να φρενάρει?

 

Ας τηρηθούν:

 

α) Πλήρης αποχή από το αλκοολ για τον οδηγό

β) Αποστάσεις ασφαλείας

γ) Όρια ταχύτητας

δ) Όρια ηλικίας

 

και μετά βλέπουμε...

 

Ότιδήποτε αιφνιδιάζει τον οδηγό (και τέτοιο είναι ένα άκυρο φρενάρισμα εκεί που δεν το περιμένει) δεν βελτιώνει την ασφάλεια, το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια λογική μου εννοείς;

Έγραψα εγώ πουθενά να βγει έξω ο κόσμος και να τρέχει; Απλά ζήτησα να μου πουν καμιά πίστα.

1) : Μάλλον δεν ξέρετε να διαβάζετε.

 

 

2) : Φυσικά και δεν αδιαφορώ για την ασφάλεια των άλλων.

 

 

snapback.pnggassim, στις 06 Αύγουστος 2012 - 04:06 μμ, έγραψε:

 

μιλάς σαν να είναι κάποια ανάγκη η "αγωνιστική" οδήγηση που στην στερούν με το να μην σε αφήνουν να κάνεις μπατιλίκια στον δρόμο και άρα οφείλει κάποιος να σου φτιάξει πίστα που να πηγαίνεις και να βγάζεις το άχτι σου οικονομικά.

 

Το να μην υπάρχει πίστα που σε εξυπηρετεί δεν σε νομιμοποιεί σε καμία περίπτωση να κάνεις αυτό που θεωρείς εσύ "αγωνιστική" οδήγηση στον δρόμο.

 

NickTG, απάντησε:

Αδιαφορώ.

 

Για μάθε μας εσύ να διαβάζουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν ξερουμε πως ακριβως λειτουργει το συστημα σε τετοιες περιπτωσεις, το να φρεναρει δινει χρονο και σε εσενα αλλα κυριως στον αλλο να αντιδρασει. Το να συνεχιζεις εσυ με την ιδια ταχυτητα κατα πανω του απλα επισπευδει το τρακαρισμα. Οσο για μανουβρα, νομιζω μπερδευετε την ενοια του φρεναρισματος με την ενοια του "κλειδωματος" του τιμονιου.

 

 

Αυτο ειναι ενα πραγματικο προβλημα για τον Ελληνα. Μα να μη μπορει να κανει ενα αναποδο τιμονακι?

 

 

Και σε αυτην την παραγραφο μαθαινουμε νεα πραγματα για την οδηγηση. Οταν κατι ερχεται μετωπικα κατα πανω σου, επιταχυνεις για να σωθεις.

Διάβασε λίγο φυσική δεν κάνει κακό πριν πεις τι βλακεία σου...έχει τεράστεια διαφορά όταν πέσεις σε ακίνητο αντικείμενο και άλλη διαφορά όταν πέσεις σε κινούμενο...επίσης πιος σου είπε πως ο άλλος έχει χρόνο να αντιδράσει?...στη κυριολεξεία πάλι το τιμόνι δεν κλειδώνει ποτέ και για κανένα λόγο μόνο αν σβήσει η μηχανή....πάω στοίχημα πως ούτε καν ξέρεις να οδηγάς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε λίγο φυσική δεν κάνει κακό πριν πεις τι βλακεία σου...έχει τεράστεια διαφορά όταν πέσεις σε ακίνητο αντικείμενο και άλλη διαφορά όταν πέσεις σε κινούμενο...

Συμφωνω απολυτα.

Το προβλημα ειναι οτι εσυ ο διαβασμενος στη φυσικη μας λες οτι ειναι καλυτερα να επιταχυνεις οταν βλεπεις κατι να ερχεται κατα πανω σου H και ακινητο.

Αρα με τη σειρα μου θα σε παραπεμψω στο να διαβασεις φυσικη και δε θα στο πω ετσι γενικα κι αοριστα για να πουλησω μουρη, αλλα θα σε παραπεμψω συγκεκριμενα στο κεφαλαιο των κρουσεων και ειδικοτερα της ΑΔΟ (Αρχη διατηρησης της ορμης). Στο σχολειο σας τα μαθαινανε αλλα καλλιο αργα παρα ποτε.

επίσης πιος σου είπε πως ο άλλος έχει χρόνο να αντιδράσει?

Θα σου απαντουσα αυτος, αλλα οταν ο χρονος μεχρι την προσκρουση ειναι μεγαλυτερος, αυτοματως υπαρχει παραπανω χρονος για αντιδραση. Αυτονοητο. Η οχι?

Σε καθε περιπτωση δεν ηξερα οτι βοηθα στην ασφαλεια μας το να βλεπεις οτι πας για προσκρουση και να μειωνεις το χρονο πατωντας γκαζι (περα απο τις συνεπειες της ΑΔΟ). Αληθεια εσενα αυτο ποιος στο ειπε?!

στη κυριολεξεία πάλι το τιμόνι δεν κλειδώνει ποτέ και για κανένα λόγο μόνο αν σβήσει η μηχανή....πάω στοίχημα πως ούτε καν ξέρεις να οδηγάς...

Κι εδω συμφωνω, αλλα ΕΣΥ εισαι αυτος που ειπε οτι με το συγκεκριμενο συστημα δε θα μπορει καποιος να κανει "μανουβρα" για να αποφυγει ενα εμποδιο. Και επειδη προφανως εχεις μπερδεψει-συγχυσει την "αυτοματη πεδηση" με καποιο υποθετικο "κλειδωμα τιμονιου" και λες οτι δε θα μπορει καποιος να "μανουβραρει" εξαιτιας αυτου του συστηματος, εγω απλα σου διευκρινιζω οτι το ενα δεν εχει καμια σχεση με το αλλο, ειδικα οταν μιλαμε για αμαξια με ABS που σε βοηθουν να αλλαξεις πορεια κατα τη διαρκεια αποτομου φρεναρισματος. Συνεπως μη συγχυζεις την πεδηση με το κλειδωμα του τιμονιου, αλλο το ενα αλλο το αλλο κι απο αυτο εδω το τοπικ δεν προκυπτει θεμα να μην μπορεις να στριψεις.

 

πάω στοίχημα πως ούτε καν ξέρεις να οδηγάς...

Κοιταξε επειδη πιανω το νοημα σιγα σιγα και να σου πω οτι οδηγαω, υποθετω οτι το επομενο σου επιχειρημα θα ειναι πως οδηγαω αμαξι με 50 αλογα χειροτερα απο γρια και δεν εχω οδηγησει σε οριακες καταστασεις οπως εσυ που κανεις αναποδα τιμονια με fiat uno turbo και εχεις κολλητο τον Μπαμπη στο συνεργειο που ξερει ολα τα μυστικα του αυτοκινητου.

Οποτε γραψε στα πρακτικα οτι δεν ξερω να οδηγω αν αυτο θεωρεις οτι ενισχυει την οποια επιχειρηματολογια παρουσιαζεις παραπανω και ειμαστε ενταξει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε λίγο φυσική δεν κάνει κακό πριν πεις τι βλακεία σου...έχει τεράστεια διαφορά όταν πέσεις σε ακίνητο αντικείμενο και άλλη διαφορά όταν πέσεις σε κινούμενο

 

 

134262471464.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με όσα γράφεις για ABS και γενικά φαίνετε πως είσαι κάτω των 18 και αν είσαι άνω...μάλλον εσύ οδηγάς το Fiat Uno και όχι εγώ... δεν υπάρχει λόγος να σχολιάσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ABS σε βοηθάει να αλλάξεις πορεία?...το ABS σε βοηθάει να σταματήσεις στο 1/3 απο ότι χωρίς αυτό...χωρίς αυτό να ξέρεις πως με τους τροχούς μπλοκαρισμένους αλλάζεις πιο εύκολα πορεία...

 

Όταν πας για σύγκρουση έγραψα πατώντας γκάζι να κάνεις μανούβρα για να βγεις εν ολίγεις στα χωράφια

 

επαγγελματικά ξέρεις...

 

 

Έλα σταμάτα, έχω λιώσει. Αλλάζεις πορεία με τους τροχούς μπλοκαρισμένους!!! Φοβερέ επαγγελματία.

Και τί γίνεται αν είσαι στην εθνική/πόλη που δεν έχει χωράφια; Τη πέφτεις σε καμιά πολυκατοικία;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με όσα γράφεις για ABS και γενικά φαίνετε πως είσαι κάτω των 18 και αν είσαι άνω...μάλλον εσύ οδηγάς το Fiat Uno και όχι εγώ...επίσης μην ειρωνεύεσε δεν είναι ωραίο...έγραψα προσωπική άποψη...

Μην παιζεις με τις λεξεις. Τις ειρωνειες και τις μαγκιες και τις προσωπικες επιθεσεις στη συζητηση τις εβαλες εσυ, ε ειναι τρελο να ερχεσαι και να μου το καταλογιζεις κι απο πανω. Μπορει να ειμαι πιτσιρικακι και ανηλικος αλλα δε θα μας πιασεις και κοροιδα :wacko:

 

Το ABS σε βοηθάει να αλλάξεις πορεία?...το ABS σε βοηθάει να σταματήσεις στο 1/3 απο ότι χωρίς αυτό...χωρίς αυτό να ξέρεις πως με τους τροχούς μπλοκαρισμένους αλλάζεις πιο εύκολα πορεία...απλά είναι πιο σημαντικό να σταματήσεις παρά να αλλάξεις πορεία...για αυτό και εφευρέθηκε και μπήκε παντού.

Συνεχισε να μας ψυχαγωγεις με τις γνωσεις σου. Τα λογια ειναι περιττα για την παραπανω παραγραφο, ιδιαιτερα για τα bold. Η πλακα ειναι οτι παριστανεις τον ειδημονα.

Όταν πας για σύγκρουση έγραψα πατώντας γκάζι να κάνεις μανούβρα για να βγεις εν ολίγεις στα χωράφια....γιατί είσαι μικρός και δεν καταλαβαίνεις και τι διαβάζεις...(απο αυτό και μόνο φαίνετε πως δεν έχεις ιδέα απο οδήγηση)

Επίσης άλλα γράφω και άλλα γράφεις....μην τα αλλάζεις...!!!

Αυτο μπορεις να το κανεις και χωρις να πατας γκαζι, αν δεχθουμε την ανακαλυψη σου/εκδοχη σου οτι το ABS δεν βοηθα στο να διατηρησεις τον ελεγχο του αυτοκινητου. Καταλαβαινεις οτι πατωντας γκαζι το μονο που καταφερνεις ειναι να περιοριζεις το χρονο σου ΑΚΟΜΑ και να πεταχτεις στα χωραφια η θα συνεχιζουμε να κανουμε νια-νια τα αυτονοητα? Οσο για την περιπτωση της πολης ειναι εξαιρετικη επιλογη να επιλεγεις να στειλεις το αμαξι εκτος δρομου. Υπαρχουν στασεις λεοφωρειων, μαγαζια, πεζοι, κολονες, δεντρα, carmagedon κατασταση (αυτο το τελευταιο δε θα το πιασεις, το ξερουμε εμεις οι μικρουληδες μονο).

Εγώ ούτε πρόκειτε να πω τη οδηγάω ούτε τίποτα...αλλά κάποια άτομα ασχολούνται με την αυτοκίνηση και εππαγγελματικά ξέρεις...

Καταφερες και αυτοαναιρεθηκες μεσα σε μια σειρα?! Θεουλης.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...