Gongor Δημοσ. 7 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2012 Hey παίδες ... Θα μπω κατευθείαν στ θέμα ... Αυτή τν περίοδο βρίσκομαι στν Ιταλία και πριν 1 εβδομάδα κάηκε τ 90% τ σκληρού στ toshiba qosmio x500-z ... Έχω ακόμα 1 χρόνο εγγύηση Αλλα δν υπάρχει η δυνατότητα αναμονής 1 μήνα για επισκευή ... Αν τοποθετήσω έναν σκληρό τν οποίο θα αγοράσω ( 1tb- 7200 rpm) -120 euro ... Η εγγύηση ακυρώνεται σωστά ; Τι μου προτείνετε ; Θα καλέσω και στην ideal αύριο απλά αναζητώ γνώμες - απόψεις !
washcloud Δημοσ. 7 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2012 1α) Γιατί ν' ακυρωθεί η εγγύηση; β) ποιανού η εγγύηση; (...αν εννοείς του λάπτοπ ως όλου, αν δεν κάνεις σημάδια ή δεν σχίσεις κάποια ταινία "ασφαλείας", δεν υπάρχει λόγος ν' ακυρωθεί. Αν μέσα στο υπόλοιπο του χρόνου πάθει άλλη ζημιά, ξαναβάζεις μέσα τον αρχικό δίκο και τους το πας). 2) "Το 90% του δίσκου έχει καεί"..; Τί...σημαίνει αυτό; 3) Τί ακριβώς ρωτάς να σου προτείνουμε...; 4) Τί σχέση έχει η αντιπροσωπεία, από τη στιγμή που λες πως δεν θες να περιμένεις κα'να μήνα να σου αποκαταστήσουν τη ζημιά; (Πώς το 'χεις σίγουρο ότι θα κάνουν τόσο πολύ εν τω μεταξύ; ) (Ποιά ζημιά εννοείς; Το "90% κάψιμο του δίσκου" - με ό,τι κι αν εννοείς με αυτό ; Αν τυχόν πάντως μπαίνεις στο λειτουργικό, να ξέρεις ότι δεν βλέπω αντικατάσταση δίσκου από την αντιπροσωπεία του λάπτοπ. Από καμμία αντιπροσωπεία, για την ακρίβεια...). Γενικά καλό (για 'σένα) θα ήταν επίσης να μας περιέγραφες και το ακριβές πρόβλημα που αντιμετωπίζεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα