Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παντως απο την εμπειρια μου δε σου χρειαζεται επαρκεια πουθενα.
το celta πολυ χρησιμο για οποιον σκοπευει να ασχοληθει με esl/efl στο εξωτερικο.

επαγγελματικη αποκατασταση με επαρκεια διδασκαλειας αγγλικων στην Ελλαδα μου φαινεται καπως δυσκολο

Δημοσ.

παντως απο την εμπειρια μου δε σου χρειαζεται επαρκεια πουθενα.

το celta πολυ χρησιμο για οποιον σκοπευει να ασχοληθει με esl/efl στο εξωτερικο.

επαγγελματικη αποκατασταση με επαρκεια διδασκαλειας αγγλικων στην Ελλαδα μου φαινεται καπως δυσκολο

 

Κι όμως είναι πάρα πολλοί εκείνοι που διδάσκουν με επάρκεια, με αρκετούς από αυτούς να δέχονται να εργαστούν με ωρομίσθιο €3,80. Πολλοί επίσης ανοίγουν δικά τους φροντιστήρια. Πίστεψέ με, γνωρίζω πάρα πολύ καλά το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και είμαι κάθετα αντίθετος με τη λογική της επάρκειας.

  • Like 1
Δημοσ.

Προς κατάργηση η χορήγηση επάρκειας, με τροπολογία που κατέθεσε ο Υπουργός Παιδείας.

 

http://xenesglosses.eu/2016/02/katatethike-tropologia-gia-katargisi/

 

Μαλιστα ...Αυτό που λεει ότι:

 

Όπως αναφέρει η τροπολογία, η αρμοδιότητα αναγγελίας έναρξης διδασκαλίας επαγγέλματος μεταφέρεται στον ΕΟΠΠΕΠ.

 

τι σημαινει ?

 

Οι κορες μου πριν 3 μηνες κατέθεσαν αιτηση στο Μαρούσι στο Υπουργειο Παιδιειας και τους εστειλαν επιστολή ότι είναι σε αναμονη Υπουργικης αποφασης . Κριμα γιατι η μικρη μεν μολις ειχε τελειωσει το Λυκειο αλλα η μεγαλη το εχει τελειωσει εδώ και 10 χρονια εστω και αν πηραν μαζι το Proficiensy. Θα μπορουσε να ειχε παρει την επαρκεια αλλα η αμελεια πληρωνεται.

παντως απο την εμπειρια μου δε σου χρειαζεται επαρκεια πουθενα.

το celta πολυ χρησιμο για οποιον σκοπευει να ασχοληθει με esl/efl στο εξωτερικο.

επαγγελματικη αποκατασταση με επαρκεια διδασκαλειας αγγλικων στην Ελλαδα μου φαινεται καπως δυσκολο

 

Μεχρι τωρα η επαρκεια σου εδινε το δικαιωμα να διδαξεις σε φροντηστηριο

 

Κι όμως είναι πάρα πολλοί εκείνοι που διδάσκουν με επάρκεια, με αρκετούς από αυτούς να δέχονται να εργαστούν με ωρομίσθιο €3,80. Πολλοί επίσης ανοίγουν δικά τους φροντιστήρια. Πίστεψέ με, γνωρίζω πάρα πολύ καλά το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και είμαι κάθετα αντίθετος με τη λογική της επάρκειας.

 

Χωρις πτυχιο ΑΕΙ ξενογλωσης Φιλολογιας δεν μπορουσαν να ανοιξουν φροντηστηριο στο ονομα τους .

Δημοσ.

Μαλιστα ...Αυτό που λεει ότι:

 

Όπως αναφέρει η τροπολογία, η αρμοδιότητα αναγγελίας έναρξης διδασκαλίας επαγγέλματος μεταφέρεται στον ΕΟΠΠΕΠ.

 

τι σημαινει ?

 

Οι κορες μου πριν 3 μηνες κατέθεσαν αιτηση στο Μαρούσι στο Υπουργειο Παιδιειας και τους εστειλαν επιστολή ότι είναι σε αναμονη Υπουργικης αποφασης . Κριμα γιατι η μικρη μεν μολις ειχε τελειωσει το Λυκειο αλλα η μεγαλη το εχει τελειωσει εδώ και 10 χρονια εστω και αν πηραν μαζι το Proficiensy. Θα μπορουσε να ειχε παρει την επαρκεια αλλα η αμελεια πληρωνεται.

 

Μεχρι τωρα η επαρκεια σου εδινε το δικαιωμα να διδαξεις σε φροντηστηριο

 

 

Χωρις πτυχιο ΑΕΙ ξενογλωσης Φιλολογιας δεν μπορουσαν να ανοιξουν φροντηστηριο στο ονομα τους .

εγω χωρις επαρκεια παντως δουλευα. μιλαμε ουτως η αλλως για δουλειες 3ευρω την ωρα και μαυρα. τι επαρκειες και μπουρδες, να υποβαλλεις το ηδη πτυχιο (γλωσσομαθειας) σου να επικυρωθει (αυθαιρετα και χωρις καποιο ελεγχο) το οτι εχεις αδεια να διδασκεις? χωρις λογο γραφειοκρατεια για κατι ουτως η αλλως συνηθως κακοπληρωμενο.

Δημοσ.

Να καταργηθεί να τελειώνουμε επιτέλους με το ανέκδοτο που λέγεται επάρκεια!
Πάμε πάλι: ΜΟΝΟ με Proficiency ΔΕΝ σημαίνει ότι κάποιος έχει τα προσόντα να διδάξει [είτε σε τάξη είτε σε ιδιαίτερα]. Πιστοποιεί μόνο ότι έχεις επίπεδο C2 στην γλώσσα, όχι ότι ξαφνικά πήρες και τα εφόδια να γίνεις καθηγητής της συγκεκριμένης γλώσσας.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν καταργηθεί αυτό πως θα μπορεί να διδάξει κάποιος; Μόνο από αγγλική φιλολογία;

και τωρα που ισχυει ακομα ποσοι παιρνουν οντως επαρκεια και γιατι να το κανουν καν

Δημοσ.

Επειδή εχω συνηθισει να κοιταω τα ουσιαστικα και όχι τυπικα προσοντα πιστευω ότι αν καποιος με επαρκεια που εχει διδαξει εστω σαν κατι τυπου πρακτικη ασκηση ένα δυο χρονια σε φροντηστηριο μπορει να είναι καλυτερος από καποιον που τελειωσε Αγγλικη φιλολογια και δεν ασχοληθηκε με διδασκαλια .

 

Κι εγω εχω τελειωσει οικονομικα αλλα ποτε δεν ασχοληθηκα και σιγουρα πιο νεοι που τελειωσαν καποιο ΙΕΚ ή ΤΕΙ είναι πι αξιοι σε λογιστικα και φοροτεχνικα θεματα .

  • Like 1
Δημοσ.

και τωρα που ισχυει ακομα ποσοι παιρνουν οντως επαρκεια και γιατι να το κανουν καν

Δεν έχω ιδέα πόσοι είναι αλλά το άκουγα σχετικά συχνά μπορώ να πω.

Δημοσ.

Επειδή εχω συνηθισει να κοιταω τα ουσιαστικα και όχι τυπικα προσοντα πιστευω ότι αν καποιος με επαρκεια που εχει διδαξει εστω σαν κατι τυπου πρακτικη ασκηση ένα δυο χρονια σε φροντηστηριο μπορει να είναι καλυτερος από καποιον που τελειωσε Αγγλικη φιλολογια και δεν ασχοληθηκε με διδασκαλια .

 

Κι εγω εχω τελειωσει οικονομικα αλλα ποτε δεν ασχοληθηκα και σιγουρα πιο νεοι που τελειωσαν καποιο ΙΕΚ ή ΤΕΙ είναι πι αξιοι σε λογιστικα και φοροτεχνικα θεματα .

Εμ γι'αυτό λέμε πάντα ότι δεν αρκεί μόνο ένα πτυχίο για να διδάξει κάποιος!

Τά'χω ξαναγράψει και στο παρελθόν τα προσόντα για να μπορέσει να γίνει κάποιος καθηγητής.

Και επίσης, δεν είναι ένα επάγγελμα που μπορούν να το κάνουν όλοι. Εκτός απ'τα τυπικά προσόντα θέλει και όρεξη, φαντασία, μεταδοτικότητα κλπ. και συνεχές ενδιαφέρον για την γλώσσα, για την ψυχολογία του μαθητή, για τα νέα μέσα διδασκαλίας [η παρακολούθηση κατάλληλων σεμιναρίων βοηθάει πολύ].

 

Χρειάζεται συχνός έλεγχος επίσης [και σε δημόσιο και σε ιδιωτικό τομέα] να βλέπουμε ότι όντως είναι καλός ο άλλος στο μάθημά του.

  • Like 2
Δημοσ.

Εμ γι'αυτό λέμε πάντα ότι δεν αρκεί μόνο ένα πτυχίο για να διδάξει κάποιος!

Τά'χω ξαναγράψει και στο παρελθόν τα προσόντα για να μπορέσει να γίνει κάποιος καθηγητής.

Και επίσης, δεν είναι ένα επάγγελμα που μπορούν να το κάνουν όλοι. Εκτός απ'τα τυπικά προσόντα θέλει και όρεξη, φαντασία, μεταδοτικότητα κλπ. και συνεχές ενδιαφέρον για την γλώσσα, για την ψυχολογία του μαθητή, για τα νέα μέσα διδασκαλίας [η παρακολούθηση κατάλληλων σεμιναρίων βοηθάει πολύ].

 

Χρειάζεται συχνός έλεγχος επίσης [και σε δημόσιο και σε ιδιωτικό τομέα] να βλέπουμε ότι όντως είναι καλός ο άλλος στο μάθημά του.

Το να μπορείς να μεταδώσεις τη γνώση σου είναι το πιο δύσκολο κομμάτι πιστεύω! Εξαιρετικά δύσκολο!

  • Like 2
Δημοσ.

Μαλιστα ...Αυτό που λεει ότι:

 

Όπως αναφέρει η τροπολογία, η αρμοδιότητα αναγγελίας έναρξης διδασκαλίας επαγγέλματος μεταφέρεται στον ΕΟΠΠΕΠ.

 

τι σημαινει ?

 

Οι κορες μου πριν 3 μηνες κατέθεσαν αιτηση στο Μαρούσι στο Υπουργειο Παιδιειας και τους εστειλαν επιστολή ότι είναι σε αναμονη Υπουργικης αποφασης . Κριμα γιατι η μικρη μεν μολις ειχε τελειωσει το Λυκειο αλλα η μεγαλη το εχει τελειωσει εδώ και 10 χρονια εστω και αν πηραν μαζι το Proficiensy. Θα μπορουσε να ειχε παρει την επαρκεια αλλα η αμελεια πληρωνεται.

 

Μεχρι τωρα η επαρκεια σου εδινε το δικαιωμα να διδαξεις σε φροντηστηριο

 

 

Χωρις πτυχιο ΑΕΙ ξενογλωσης Φιλολογιας δεν μπορουσαν να ανοιξουν φροντηστηριο στο ονομα τους .

 

Ποτέ δεν ίσχυε αυτό, ούτε ισχύει και τώρα. Έχω φίλους με φροντιστήρια (δύο από αυτά είναι franchise), εκ των οποίων ο ένας είναι ιδιοκτήτης ταξί και νομίζω δεν έχει τελειώσει το λύκειο, ο άλλος είναι απόφοιτος ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων και ο τρίτος έχει έκθεση αυτοκινήτων. Σε τάξη δεν μπορούν να μπουν για να κάνουν μάθημα. Ως επιχειρηματίες εννοείται ότι ασχολούναι με όποιο κλάδο θέλουν. 

 

Επειδή εχω συνηθισει να κοιταω τα ουσιαστικα και όχι τυπικα προσοντα πιστευω ότι αν καποιος με επαρκεια που εχει διδαξει εστω σαν κατι τυπου πρακτικη ασκηση ένα δυο χρονια σε φροντηστηριο μπορει να είναι καλυτερος από καποιον που τελειωσε Αγγλικη φιλολογια και δεν ασχοληθηκε με διδασκαλια .

 

Κι εγω εχω τελειωσει οικονομικα αλλα ποτε δεν ασχοληθηκα και σιγουρα πιο νεοι που τελειωσαν καποιο ΙΕΚ ή ΤΕΙ είναι πι αξιοι σε λογιστικα και φοροτεχνικα θεματα .

 

Άλλο τα οικονομικά, κι άλλο τα παιδαγωγικά που δεν αποτελούνται μόνο από τη γλώσα, αλλά και από άλλα ΑΝΑΓΚΑΙΑ μαθήματα για να μπορεί κάποιος να είναι αποτελεσματικός ως καθηγητής. Με επάρκεια, ειδικά χωρίς teacher training course ή CELTA, δεν πας πουθενά και σύντομα φαίνεσαι λίγος.

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικα πιστευω επειδή συμφωνω απολυτα ότι να μεταδωσεις γνωση είναι πολύ σημαντικο και δυσκολο ,ότι πτυχιο και να εχεις χωρις καποιου είδους εξασκιση  δεν είναι σωστο να σε βαζουν να την μεταδωσεις ειτε αυτό λεγεται Αγγλικα ειτε Μαθηματικα ειτε Φιλολογικα ή όπως αλοιως που είναι αυτοδικαο το δικαιωμα της διδασκαλιας με την ληψη του πτυχίου.

  • Like 1
Δημοσ.

"Όπως αναφέρει η τροπολογία, η αρμοδιότητα αναγγελίας έναρξης διδασκαλίας επαγγέλματος μεταφέρεται στον ΕΟΠΠΕΠ."

Εννοεί ότι επάρκεια θα δίνεται (από πηγές που έχω), όπως παλιά, στην εξής περίπτωση:

 

Φοίτηση σε πανεπιστήμιο χώρας όπου η γλώσσα διδασκαλίας είναι αυτή για την οποία κάποιος θέλει να πάρει επάρκεια (ελάχιστο 1 χρόνος). Πχ, κάποιος που σπουδάζει στην Αγγλία, παίρνει επάρκεια (όταν ανοίξει πάλι). Απαιτείται 1 χρόνος παραμονής και φοίτησης. Αυτό έκανα κι εγώ όταν γύρισα από την Αγγλία, μέχρι να περάσω από ΔΟΑΤΑΠ, για να αρχίσω να δουλεύω.

 

Με επικυρωμένο αντίγραφο του Master μου (στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας), πήρα αυτομάτως επάρκεια προσόντων.

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικα πιστευω επειδή συμφωνω απολυτα ότι να μεταδωσεις γνωση είναι πολύ σημαντικο και δυσκολο ,ότι πτυχιο και να εχεις χωρις καποιου είδους εξασκιση  δεν είναι σωστο να σε βαζουν να την μεταδωσεις ειτε αυτό λεγεται Αγγλικα ειτε Μαθηματικα ειτε Φιλολογικα ή όπως αλοιως που είναι αυτοδικαο το δικαιωμα της διδασκαλιας με την ληψη του πτυχίου.

Ακριβώς, άλλο να ξέρεις κάτι κι άλλο να μπορείς να διδάξεις. Αυτό θα έπρεπε να είναι ξεχωριστό πτυχίο - πιστοποίηση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...