Προς το περιεχόμενο

Μπέρδεμα με αγορά στο ebay


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!Έγιναν 2 παραγγελίες για usb stick,σε 2 διαφορετικούς πωλητές, από έναν συγγενή μου τα οποία προορίζοταν για μένα.Μετά από μέρες ήρθε το ένα από τα δύο και τελικά το δεύτερο δεν ήρθε ποτέ.Ο συγγενής μου μπερδεύεται όμως και αντί να παραπονεθεί σε αυτόν από τον οποίο δεν το παραλάβαμε,παραπονιέται σε αυτόν που ήδη το είχαμε παραλάβει με αποτέλεσμα να επιστρέψει τα χρήματα.Και τώρα τι να κάνουμε;φαίνεται πως επιστράφησαν τα λεφτά και δε νομίζω πως η καλύτερη κίνηση είναι να αναφέρεις και δεύτερο περιστατικό μη παραλαβής.να το αφήσουμε ως έχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτο αυτό που κάνατε, αλλά η συνέχεια είναι ακόμα χειρότερη.

Δεν απαντά στην ερώτηση του.

 

Για αρχή επικοινωνείς με τον πωλητή από τον οποίο πήρες το φλασάκι για να του επιστρέψεις τα λεφτά.

Για τι ποσά μιλάμε; Αν είναι μικρά το αφήνεις ως έχει για τον άλλο πωλητή αν θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτο αυτό που κάνατε, αλλά η συνέχεια είναι ακόμα χειρότερη.

Το απαράδεκτο ποιο είναι;Το ότι κάναμε λάθος και προσπαθούμε να βρούμε μια λύση και μάλιστα για 9 ευρώ(το κόστος αγοράς);Το ότι αν κάνουμε 2ο συνεχόμενο "παράπονο" μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα το ebay.Το ότι αν του επιστρέψουμε τα χρήματα του σωστού πωλητή το ebay δεν έχει την δυνατότητα να δει την συναλλαγή το ebay και πως μετά με τι "μούτρα" θα ζητήσεις τα λεφτά σου από αυτόν που δεν το έστειλε.;

Και για πες μου ποια είναι η συνέχεια και είναι μάλιστα χειρότερη;

 

Δεν απαντά στην ερώτηση του.

 

Για αρχή επικοινωνείς με τον πωλητή από τον οποίο πήρες το φλασάκι για να του επιστρέψεις τα λεφτά.

Για τι ποσά μιλάμε; Αν είναι μικρά το αφήνεις ως έχει για τον άλλο πωλητή αν θες.

9 ευρώ .Είπαμε να του επιστρέψουμε τα λεφτά,αλλά είναι κρίμα που πήρε positive feed αυτός που δεν το έστειλε.Θα δούμε.Σίγουρα πάντως αυτός που μας επέστρεψε τα χρήματα θα είναι στις πρώτες προτιμήσεις μας λόγω της αμεσότητας στην επικοινωνία.

Και το τοπικ το άνοιξα μόνο που κάποιος είχε ανάλογη εμπειρία για να δώσει μια συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vforvendetta επικοινώνησε με τον καλό πωλητή και πες του το πρόβλημα. Κανονίστε να κάνεις νεα αγορά για το ίδιο είδος και αυτός να μην στο στείλει. Μετά αγόρασε το ίδιο ακριβώς πραγμα απο τον ίδιο πωλητη και μετά απο μερικές μέρες βάλε του υπερθετική κριτική.

 

Όσο για τον δεύτερο πωλητη (που το είδος του δεν εφτασε), ενημέρωσε τον για το πρόβλημα της παραγγελίας του και ρώτησε τον αν θα σου στειλει άλλο ή αν θα κάνει refund τα χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιστρέφεις τα χρήματα στον πωλητή που δε φταίει τίποτα και στέλνεις email στο ebay και στην paypal εξηγώντας πως έχει η κατάσταση.

 

Στην τελική ξεχνάς τα 9 ευρώ..Αλλά ο άλλος δε φταίει σε τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

johnbond αν στείλει τα χρήματα στον πωλητη μέσω paypal θα χρεωθεί με την προμήθεια συναλλαγής (o vendeta). Το μήνυμα στο ebay και το paypal ποιο σκοπό έχουν; Το ebay και το paypal δεν εχουν καμια σχέση με το λάθος στη συναλλαγή των πελατών τους. Δεν υπάρχει πρόβλημα για να επέμβουν.

 

Ενώ αν συννεοηθεί με τον πωλητη για νεα πώληση, όλοι θα είναι ευχαριστημένοι γιατί το σύστημα δούλεψε σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...είναι κρίμα που πήρε positive feed αυτός που δεν το έστειλε...

Δε πειράζει διότι ο ίδιος μπορεί όντως να το έστειλε & να μη φταίει αυτός που δε το έλαβες ποτέ. 99.97% I blame ΕΛΤΑ & 0.02% το ταχυδρομείο εξωτερικού :-D

Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο isay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

johnbond αν στείλει τα χρήματα στον πωλητη μέσω paypal θα χρεωθεί με την προμήθεια συναλλαγής (o vendeta). Το μήνυμα στο ebay και το paypal ποιο σκοπό έχουν; Το ebay και το paypal δεν εχουν καμια σχέση με το λάθος στη συναλλαγή των πελατών τους. Δεν υπάρχει πρόβλημα για να επέμβουν.

 

Ενώ αν συννεοηθεί με τον πωλητη για νεα πώληση, όλοι θα είναι ευχαριστημένοι γιατί το σύστημα δούλεψε σωστα.

 

Να τους εξηγήσει οτι το πρώτο dispute που έκανε ήταν λάθος και να το αποδείξει έμπρακτα γυρνώντας το refund.

Έτσι θα μπορεί να κάνει dispute στον πωλητή που φταίει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

vforvendetta επικοινώνησε με τον καλό πωλητή και πες του το πρόβλημα. Κανονίστε να κάνεις νεα αγορά για το ίδιο είδος και αυτός να μην στο στείλει. Μετά αγόρασε το ίδιο ακριβώς πραγμα απο τον ίδιο πωλητη και μετά απο μερικές μέρες βάλε του υπερθετική κριτική.

 

Όσο για τον δεύτερο πωλητη (που το είδος του δεν εφτασε), ενημέρωσε τον για το πρόβλημα της παραγγελίας του και ρώτησε τον αν θα σου στειλει άλλο ή αν θα κάνει refund τα χρήματα.

Το ίδιο σκέφτηκα και εγώ.Ένα μόνο με προβληματίζει:Τα χρήματα τα επέστρεψε αφού του έστειλα συμπληρωμένη μία φόρμα,η οποία είχε αποδέκτη την royal mail,όπου συμπλήρωσα αν το παρέλαβα και αν επικοίνωνησα με τον πωλητή.Ούτε καν ξέρω τι ήταν αυτό,απλά μας ζήτησε να το συμπληρώσουμε.Δεν έχω και μεγάλη εμπειρία από διαδικτυακές συναλλαγές.Δεν φοβάμαι μην τυχόν και καταλάβουν πως έγραψα ψέμματα(πως δεν το παρέλαβα ενώ στην πραγματικότητα το παρέλαβα),αλλά πως αυτός μπορεί να αποζημιώθηκε(με βάση την φόρμα που έστειλα) και μπει σε μια διαδικασία να επιστρέψει τα χρήματα στην royal mail κλπ,κλπ.Αλλά θα μου πεις:Κάνε το καλό και ρίχτο στο γυαλό!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθεστε για 9 και 10 ευρω και κανετε κοπο που αξιζει 100....ελεος

Δεν είναι όπως τα λες. Το θέμα γίνεται γιατί ο τόπικ στάρτερ θέλει να είναι σωστός ως προς τους πωλητές & τον εαυτό του, ασχέτως του ποσού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vforvendetta αν αυτό που παρέλαβες ΔΕΝ ήταν συστημένο (δηλαδή να υπογράψεις για να το παραλάβεις) δεν μπορεί να γίνει επιβεβαίωση αν το παρέλαβες ή όχι. Με 9 ευρω είδος και μεταφορικά το βλέπω απίθανο να ήταν συστημενο οπότε No problem. Επικοινώνησε με τον πωλητη και αν εχεις το προσωπικό του email επικοινώνησε μέσω αυτού και πες του για το θέμα και την εικονική αγορά.

 

Καθεστε για 9 και 10 ευρω και κανετε κοπο που αξιζει 100....ελεος

Ηθική και το μέγεθος της είναι κάτι προσωπικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθεστε για 9 και 10 ευρω και κανετε κοπο που αξιζει 100....ελεος

 

Λαθος εισαι. Πρεπει να δεις την ηθικη του θεματος. Καλα κανει ο TOPIC STARTER.

 

Αν φιλε μου εχεις κανει θετικη δισκολα να κανεις DISPUTE. Τι να πω....

Για μενα κανε τα παρακατω.

1)Στειλε μαιλ οτι τελικα ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ το προιον απο αυτον που σου ηρθε.

2)Στειλε μαιλ οτι ΔΕΝ εχεις παραλαβει στον αλλον και κατα λαθος εγεινε η θετικη. Να σου επιστρεψει τα χρηματα.

 

Αυτα θα εκανα εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...