Ultron Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Καλησπερα σε ολους τους συμφορουμιτες!Αρχικα θα ηθελα να πω πως αν το θεμα ειναι σε λαθος section θα παρακαλουσα εναν admin να το βαλει στο καταλληλο.Επισης ξερω πως προφανως ολοι δεν θα συμφωνεισετε ισως μαζι μου και το σεβομαι. Ολα αρχισαν οταν πηγα τον χαλασμενο hdd Μου στον κοτσοβολο στις 19.07.2012 (στο μαλλ).Πηγα 11(η ωρα) μου λενε δεν ειναι εδω το σερβις ελα στις 2.Παω στις 2.Μου κανει ο τυπος δεν δικαιουσε αλλαγη γιατι ο hdd ηταν σε προσφορα κλπ.(πουθενα δεν εγραφε κατι τετοιο στους ορους εγγυησης διπλα απο το σερβις που ειχε ενα stand με τους ορους).Τελος παντων με τα χιλια ζορια το παιρνει και κανει webrma να για να τον στειλει στην αντιπροσωπεια που βρισκετε στην Ελλαδα.Περνανε 2 βδομαδες και δεν ειχα νεα.Λεω ας παρω τηλ.Παιρνω τηλ,μου λεει αλλα νταλων(δεν ηταν ο τεχνικος).Ακριβως οπως τα λεω" να ειναι στο σερβις δεν υπαρχει αλλο κομματι αν θελετε μπορειτε να παρετε πιστωση".Τους λεω οκ φερτετον πισω να τον στειλω εγω ο ιδιος στην εταιρεια στο εξωτερικο.Λεει οκ θα στειλουμε ενα εμαιλ να μας το φερουν.2 βδομαδες μετα ΤΙΠΟΤΑ.Με αυτον που μιλησα που δεν ηταν ο τεχνικος απο οτι μου ειπε μου λεει δεν βρισκω κατι (δεν εβρισκε που ειναι δηλαδη ο hdd).Μου ειπε να καλεσω αργοτερα που θα ειναι ο τεχνικος ΜΠΑΣ και βρει κατι.Πηρα τηλ ηταν ο τεχνικος αυτη την φορα μου δεν μου ειπε καν αν βρηκε τιποτα η οχι,ειπε οτι ειναι στην interset (αντιπροσωπεια)η κατι τετοιο) μου δωσε το τηλ και αυτο.Παιρνω στην αντιπροσωπεια "Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΕ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ".Εψαξα στο ιντερνετ για αλλο τηλ απο ιντερσετ εκανε "τουτ" "τουτ".ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ Κοτσοβολο μου λεει "αυτο μου εδωσαν(αριθμο) κοιταω σε σαιτ και εγω να βρω νεο αριθμο".Του λεω απο εκει και περα τι κανουμε ?μου λεει θα τους στειλω εμαιλ να το στειλουν σε εμας του ειπα πως εχει στειλει ο αλλος,τσεκαρε λεει δεν εχει σταλει κατι απο εμας,μου ειπε δοκιμαστε να τους παρετε τηλεφωνο αυριο γιατι ισως εχουν κλεισει λιγο πιο πριν.του λεω και αν δεν απαντουν περνω στο σερβις και ζηταω εσας? μου λεει δεν εχουμε αυριο σερβις αλλα μου πε παρτε στο κοτσοβολο στο μαλλ ζητηστε με να με καλεσουν και θα το στειλω εγω το εμαιλ Υ.Γ ηδη εχω απευθυνθει στην προστασια καταναλωτη(δεν προκειται γινει τιποτα),στην θεση μου τι θα κανατε? Υ.Γ2 σορρυ για κανα ορθογραφικο αλλα ειμαι σε rage-mode.
username-taken Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Και εγώ στην προστασία καταναλωτή θα πήγαινα, αλλά και με κάτι παρόμοιες υποθέσεις που ακούω εδώ, η προστασία κάθε άλλο παρά προστασία μπορεί να κάνει. "Διερευνούμε την υπόθεση αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τον εξοπλισμό." Νομίζω το καλύτερο είναι στα φόρουμς, τουλάχιστο τα μέλη να γνωρίζουν τί γίνετε. Αν και ένας φίλος μου κάνει κάτι άλλο. Πηγαίνει εκεί στα νεύρα και τις φωνές, και για να μην ακούνε οι άλλοι πελάτες τον ταχτοποιούν. :Ρ 1
kostas_dr Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Γενικά το σερβις στην Ελλάδα είναι πικρή ιστορία.
STRS1992 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Στις τιμές το ξέραμε για το Κωτσόβολο, αλλά και και στο ...service ?
malmsteen1984 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 πραγματικά φίλε τι να πω. έμπλεξες. όπως είπε και κάποιος πιο πάνω, πάνε εκεί και βάλε τις φωνές. προσπάθησε να βρεις το δίκιο σου στο μαγαζί και όχι απ'το τηλέφωνο...
aledjo Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 να ειναι στο σερβις δεν υπαρχει αλλο κομματι αν θελετε μπορειτε να παρετε πιστωση γιατι δε πηρες πιστωση? εγω αυτο θα εκανα
Ultron Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 γιατι δε πηρες πιστωση? εγω αυτο θα εκανα Γιατι τον ειχα παρει σε προσφορα (οποιος θυμαται iomega 1tb 24 euro) Δεν νομιζω πως με συμφερει ουτε στικακι δεν παιρνω....
HamerZ Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Πάντα καλύτερο να πλήρωνες τα 10-20ευρώ και να τον έστελνες στον κατασκευαστή.
kostastnt Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Έχεις χαρτί στα χέρια που φαίνεται ότι παρέλαβαν τον σκληρό για σέρβις? Αν ναί, είσαι καλλυμένος και απαιτείς βάσει του γνωστού νόμου προιόν προσωρινής αντικατάστασης.. Είναι υποχρεώμενοι.. Μετά ζητάς τον δικό σου σκληρό και προτείνεις να σου δώσουν έναν ίδιων χαρακτηριστικών για να ξεμπλέξετε όλοι.. Θέλει να έχεις λίγο το μπλά μπλά.. Ακριβώς έτσι την πάτησα πριν καιρό με multirama.. Σχεδόν 1 μήνα στο περίμενε και τελίκα μου δώσαν 2tb usb 3.0 για την ταλαιπωρία μου..
Ultron Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Έχεις χαρτί στα χέρια που φαίνεται ότι παρέλαβαν τον σκληρό για σέρβις? Αν ναί, είσαι καλλυμένος και απαιτείς βάσει του γνωστού νόμου προιόν προσωρινής αντικατάστασης.. Είναι υποχρεώμενοι.. Μετά ζητάς τον δικό σου σκληρό και προτείνεις να σου δώσουν έναν ίδιων χαρακτηριστικών για να ξεμπλέξετε όλοι.. Θέλει να έχεις λίγο το μπλά μπλά.. Ακριβώς έτσι την πάτησα πριν καιρό με multirama.. Σχεδόν 1 μήνα στο περίμενε και τελίκα μου δώσαν 2tb usb 3.0 για την ταλαιπωρία μου.. Έχω χαρτι απο το σερβις ναι αλλα αυτο που μου ειπαν ειναι οτι και καλα (οκ προφανως) δεν εχουν ιδιο hdd να μου τον αντικαταστησουν και για αυτο μου ειπαν μονο για πιστωση.....Σημερα το πρωι ξαναπηρα στην ιντερσετ και ηταν απασχολημενο παλι.....
gvarth Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Σημερα το πρωι ξαναπηρα στην ιντερσετ και ηταν απασχολημενο παλι..... Σιγά μη δεν ήταν . Θέλει επιμονή το θέμα . Όπως φαίνεται , τα τμήματα πωλήσεων μόνο δεν είναι απασχολημένα τώρα με την κρίση . Τα άλλα , σφύζουν από κινητικότητα
dimpa16 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μηπως να περναγες μια βολτιτσα και να αρχιζες τα ¨καντηλια¨ ? 1
Meraklis56 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 ακριβώς οτι λέει ο dimpa16.Κάνει πολλές μαλ.. ο κωτσόβολος.Έχει πει κάτι κουλά του στυλ "Το neo-V που πήρατε δεν έχει εγγύηση" και πλέον δε το προτείνω σε κανέναν. Καλά έκανες και το ανέβασες στο φόρουμ.Τώρα πήγαινε εκεί και ρίξε καντήλια στον προιστάμενο.Πλήρωσες για να τρέχεις και να δίνεις κερατιάτικα για να βρεις που είναι ο δίσκος;Με τίποτα.
egw_eimai_re Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μην ασχολείσαι πάρε τα χρήματα σου πισω εφόσον σε πιστώνουν δεν μπορείς να τους κανείς απολύτως τίποτα. Το πρόβλημα παραμένει δικό σου.
Ultron Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μην ασχολείσαι πάρε τα χρήματα σου πισω εφόσον σε πιστώνουν δεν μπορείς να τους κανείς απολύτως τίποτα. Το πρόβλημα παραμένει δικό σου. απο που και ως που?Αυτοι "χασαν" τον hdd μου...Any way ξαναπηρα σημερα...στο μαλλ η τηλεφωνητρια η τελος παντων αυτη που μιλαγε ηταν αγενεστατη "μου λετε μια ιστορια τωρα και εγω πρεπει να την καταλαβω" αυτο ακριβως.Ειπα να παρει τηλεφωνο τον τεχνικο που μιλησα χτες να του θυμησει μπας και στειλει εμαιλ΄στην ιντερσετ.Θα ξαναπαρω αυριο στις 4 που ειπε πως δουλευει να μαθω αν του το πε/το εκανε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα