Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή συνήθως γράφουμε την εμπειρία μας απο κάποιο πρόβλημα που είχαμε(συνήθως κακή) με κάποιον αντιπρόσωπο στην τεχνική υποστήριξη έτσι θέλω να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου που είχα με την ASUS.

 

Έχω ένα asus n53jq και τελευταία άρχισε να μην διαβάζει απο την usb3.0 θυρα και κουνώντας το stick ή τον δίσκο κάποιες φορές έπιανε και κάποιες οχι αλλα μόνο stick και hdd που υποστήριζαν usb3 γιατί με usb 2 όλα ήταν καλά. Μετά με το που κούμπωνες μία συσκευή to laptop εκλεινε αποτομα.

Για να μην σας κουράζω άλλο έκανα ticket στο site της ASUS και είχα άμεση απάντηση στα ελληνικά να μου λένε οτι πρέπει να καλέσω στην τεχνική υποστήριξη όπως και έκανα.

 

Εκεί μου δώσαν ένα νούμερο και μου είπαν οτι πρέπει να πάει στην Τσεχία .Το laptop πήγε Τσεχία επισκευάστηκε μου άλλαξαν και τον σκληρό δίσκο που είχε bad sector.

Όλα αυτά μέσα σε 1,5 εβδομάδα.

 

Να πω οτι το λαπτοπ είναι εντός εγγύησης αλλά δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...