Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

εμ χειμωνα καλοκαιρι το αμαξι περιμενω να ζεσταθει μεχρι να πεσουν οι στροφες στης 900..και μετα ξεκιναω.. ειτε μικρη αποσταση ειτε μεγαλη δεν τιθεται θεμα αυτο ειναι λεπτομερια.

 

Χειμωνα κι εγω, γιατι αν δε ζεσταθει ζεστο δε βγάνει, αρα δε βλεπω τιποτα απ το τζαμι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Δε τα ξερεις τα παλια. Αν δε ζεσταθει ντεν εκει κρυο κυριος, πως να το κανουμε. Αρνειται :P

Και μαλιστα ο θερμοστατης ειναι μονο για το βεντιλατερ, δεν κλεινει το κυκλωμα του νερου. Αρα κανει και 500 ωρες να αρχισει να ζεσταινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε τα ξερεις τα παλια. Αν δε ζεσταθει ντεν εκει κρυο κυριος, πως να το κανουμε. Αρνειται :P

Και μαλιστα ο θερμοστατης ειναι μονο για το βεντιλατερ, δεν κλεινει το κυκλωμα του νερου. Αρα κανει και 500 ωρες να αρχισει να ζεσταινεται.

 

Μήπως κάνεις λάθος? Δεν γίνεται να μην έχει θερμοστάτη... μήπως έχει κολλήσει ανοικτός? Μήπως τον έχουν ξηλώσει τελείως? Η βαλβίδα ψυγείου/βεντιλατέρ είναι άσχετο εξάρτημα με το θερμοστάτη.

 

Μπα ενα brutal νευρικο ιταλικο early 90's με 323000 km :)

 

http://files.concept...ge-i02-1680.jpg

 

Brutal? Το turbo έχεις ή το integrale? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πολυ θα το ηθελα, αλλα με >1929cc θα με ειχε σκισει η εφορια 3 φορες περισσοτερο απ' ο,τι τωρα. :(

Οποτε.... το 1.75 should do the job. :D

 

Και οχι, εδω και 15 χρονια το ιδιο ακριβως λειτουργει. Οπως και σε αλλο 1 φιατ αντιστοιχης χρονολογιας που περασε απ την οικογενεια, παλι το ιδιο λειτουργουσε.

Κατεβαινεις ρολαριστος απο βουνο και πεφτει στους 65 βαθμους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη δουλειά του την κάνει, αλλά brutal δε το λες... ;)

 

Είχα παλιότερα το 1,6 του 1990 και δεν συμπεριφερόταν έτσι, ζεσταινόταν γρήγορα. Όχι τόσο γρήγορα βέβαια όπως τα σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλά δεν χρειαζόταν να κάνω μικρό ταξιδάκι για να ζεσταθεί.

 

ps

http://www.youtube.com/watch?v=wK8PwM6T0wA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τη δουλεια του δεν την κανει τη σημερον ημερα, καιει παρα πολυ. Αλλα το αγαπάω και δεν σκοπευω να το πεταξω επειδη το γεμιζω συχνοτερα απ οσο θα ηθελα. :)

Για υγραερια μην ακουσω, κοστιζουν πιο πολυ απο το ιδιο το αμαξι πλεον...

 

Anyway, η μπογια αυτων των αυτοκινητων εχει πλεον περασει, απλα δεν μπορω να κρυψω οτι μπορει τα σημερινα αυτοκινητα να μην πινουν, ουτε να καπνιζουν, αλλα καθε φορα μου αφηνουν μια μικρη πικρια. Ειτε αυτη ειναι τα υπερ-ελαφρια ηλεκτρικα τιμονια που φορανε πλεον, ειτε η χαλια+λαστιχενια αισθηση του επιλογεα ειτε τα πλαστικα σαν κουτσουρο που εχουν... Θελω να ξερω οτι το αμαξι παει να φυγει πριν φυγει. Οχι να με σωνει το ESP.

 

 

PS: Η Corvette στο video ουτε καν που επιταχυνε.

http://www.youtube.com/watch?v=wY6QeO3iwZs

 

Το 1.6 που ειχε πουλησει πολυ στην Ελλαδα (λογικο, αλλο 8 αλλο 14 εκατομμυρια για αυτοκινητο ;)) υπολειποταν δυστυχως πολυ απο το 1.8, αναλογα την εκδοση βεβαια. Αλλα ρουφαγε και σαφως λιγοτερη βενζινη. Το ξερω απο πρωτο χερι :D : [φωτο πριν 5 λεπτα]

dedra-1.jpg

 

Τελος παντων, αργησαμε 15 χρονια να κανουμε αυτην την κουβεντα :P

 

Edit:

Είχα παλιότερα το 1,6 του 1990 και δεν συμπεριφερόταν έτσι, ζεσταινόταν γρήγορα. Όχι τόσο γρήγορα βέβαια όπως τα σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλά δεν χρειαζόταν να κάνω μικρό ταξιδάκι για να ζεσταθεί.

Ε καλα, απλα το 5λεπτο πρεπει να το περιμενω για να ξεκουνησει η βελωνα απο το "50". Ενω σε ενα Grande Punto που ειχα, στο 5λεπτο ειχε 90ρισει σχεδον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε τα ξερεις τα παλια. Αν δε ζεσταθει ντεν εκει κρυο κυριος, πως να το κανουμε. Αρνειται :P

Και μαλιστα ο θερμοστατης ειναι μονο για το βεντιλατερ, δεν κλεινει το κυκλωμα του νερου. Αρα κανει και 500 ωρες να αρχισει να ζεσταινεται.

Καλα τι κουσουρι αυτο να μην ξεκινα το air condition αμα δεν ειναι ζεστο το αυτοκινητο? Θα ρωτησω και ενα φιλο που εχει ιδιο αμαξι αν μπορει να κομπλαρει ο κομπορεσσορας με κρυα μηχανη.

 

Παντως για να ζεσταινεται ποιο γρηγορα τον χειμωνα υπαρχει το γνωστο-παραδοσιακο κολπο που εφαρμοζε και ο παπους μου στο escort του 72', περνεις ενα χαρτονι και κλεινεις απο μπροστα μερος του ψυγειου (40-50% της επιφανειας). Ζεσταινεται ποιο γρηγορα, δεν κρυωνει η μηχανη οταν δεν εχει φορτιο ενω αμα ανεβει πολυ η θερμοκρασια περνει μπρος το βεντιλατερ απο την πισω μερια και το κρυωνει χωρις το χαρτονι να επηρεαζει κατι.

Δοκιμασμενη πατεντα και στο μηχανακι μου γιατι αν ο κινητηρας δουλευει κρυος κανει μεγαλη ζημια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ο κομπρεσσορας κομπλαρει, απλα ολο το αμαξι δεν την παλευει. Ρεταρει το ρελαντι γιατι παραλληλα προσπαθει να σηκωθει για να μην σβησει, οι ταχυτητες ζοριζονται να μπουν πριν ζεσταθει το λαδακι του κιβωτιου λιγο, γενικα το χειμωνα το πρωτο 5λεπτο δε το κουνας. Αυτα τα αυτοκινητα ειχαν προσωπικοτητα λεμε :P Μιλαμε παντα για τα 3-5 πρωτα λεπτα, ετσι?

Επισης το ποσο καλα δουλευει ο κινητηρας εχει να κανει με τη θερμοκρασια του λαδιου που τον λιπαινει, οχι με το νερακι που τρεχει απ εξω.

Δηλαδη αν κατεβω ολη τη πεντελη ρολαριστος με 5 βαθμους εξω, που θα πεσει τελειως η βελωνα της θερμοκρασιας, αλλα η βελωνα του λαδιου θα ειναι στους 70 ας πουμε, το αυτοκινητο λειτουργει απειρως πιο ομαλα σε σχεση με το να το εχεις βαλει πριν 2 λεπτα εμπρος και να ειναι στους 70 το νερο και στους ουτε 40 το λαδι.

 

Γενικα οταν εχεις βελωνα βολτομετρου φορτισης, βελωνα θερμοκρασιας λαδιου, βελωνα θερμοκρασιας νερου, λαμπακι χαμηλου ψυκτικου, λαμπακι χαμηλου λαδιου, αλλο λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου ξερεις ανα πασα στιγμη τι γινεται στο αμαξι και πώς πρεπει να δουλευει σωστα. :)

Ιταλικα μαμα ηλεκτρικα αρχης 90's...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Γενικα οταν εχεις βελωνα βολτομετρου φορτισης, βελωνα θερμοκρασιας λαδιου, βελωνα θερμοκρασιας νερου, λαμπακι χαμηλου ψυκτικου, λαμπακι χαμηλου λαδιου, αλλο λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου ξερεις ανα πασα στιγμη τι γινεται στο αμαξι και πώς πρεπει να δουλευει σωστα. :)

Ιταλικα μαμα ηλεκτρικα αρχης 90's...!

 

Και δουλευουν ακομα ολα αυτα η ειναι διακοσμητικα? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δουλευουν ακομα ολα αυτα η ειναι διακοσμητικα? :P

 

Απο το βρωμογερμανικο σκουπιδι σου καλυτερα δουλευουν!! :-D

 

Πρωην κατοχος fiat tempra και fiat tipo,της χρυσης εποχης των ιταλικων αυτοκινητων.ΝΟΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...