Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Και δουλευουν ακομα ολα αυτα η ειναι διακοσμητικα? :P

To περιεργο ειναι οτι δουλευουν ολα :-D

 

Ελεος με τα offtopic...Λιγος σεβασμος σε οσους μας ενδιαφερει

 

Οντως ειμαστε οfftopic και το σταματω.

Τα ελέη τα ζηταμε απ τους παπαδες (και την κυβερνηση). :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη το εχετε πηδηξει κανονικα το θεμα..

συνεχιζω εντος θεματος.http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108392.asp

 

 

Η επίσημη αντίδραση του δικτύου Συνεργείων Αέριων Καυσίμων "GAS SERVICE" για τον τσάμπα ντόρο, που δημιουργήθηκε με τα σενάρια εκτόξευσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο κίνησης.

Οι αντιδράσεις από κορυφαίους εγκαταστάτες στο χώρο της υγραεριοκίνησης, για τον θόρυβο που προκλήθηκε από τις φήμες για εκτόξευση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο LPG, κορυφώνονται. Αυτή τη φορά, το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, GAS SERVICE, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, που αναφέρει χαρακτηριστικά:

 

"Σταθερά φθηνότερο το υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.

 

Κατασκευασμένα σενάρια και αποκυήματα φαντασίας ορισμένων υπηρετών περίεργων συμφερόντων με όπλο την «τρομολαγνεία», χαρακτηρίζονται από εκπροσώπους του χώρου της υγραεριοκίνησης οι πρόσφατες μεταδόσεις και δημοσιεύσεις για δήθεν αύξηση της τιμής του υγραερίου, με ταυτόχρονη υποτιθέμενη επιβολή ειδικού φόρου κατανάλωσης.

 

«Η τιμή του υγραερίου ούτε αυξήθηκε, ούτε υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη μονομερούς αύξησης», δήλωσε ο υπεύθυνος του Δικτύου ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΕΡΙΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ "GAS SERVICE” Αδάμ Μουστάκας με έδρα την Θεσσαλονίκη προσθέτοντας και τα εξής:

 

«Τις τελευταίες ημέρες, ήρθαμε σε επαφή με όλα τα αρμόδια Υπουργεία και όλους τους αρμόδιους φορείς, ζητώντας ενημέρωση περί του θέματος. Από όλα τα Υπουργεία (Οικονομίας, Ανάπτυξης κ.λ.π.) και τους αντίστοιχους φορείς (τελωνείο, κ.τ.λ.), δόθηκαν απόλυτες διαβεβαιώσεις πως το συγκεκριμένο θέμα δεν υφίσταται. Ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα μονομερούς αύξησης της τιμής του υγραερίου, ούτε συζητήθηκε ενδεχόμενο αύξησης της φορολογίας του. Όλοι οι αρμόδιοι με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή, χαρακτήρισαν τις φήμες ανυπόστατες και το συμπέρασμα που βγαίνει είναι το όλο θέμα δημιουργήθηκε από μερίδα δημοσιογράφων οι οποίοι, προφανώς χάριν εντυπώσεων, για μια ακόμη φορά κατάφεραν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο.Οι προτάσεις που κατατέθηκαν επίσημα προς τα αρμόδια Υπουργεία, καθιστούν τον όλο προβληματισμό άκυρο, μιας και η συγκεκριμένη φημολογία, πάσχει τόσο από οικονομική λογική όσο και από εισοδηματικό πλάνο».

 

Αύξηση στη βενζίνη

 

Ειδικότερα οι εκπρόσωποι του Δικτύου Υγραεριοκίνησης, όταν ρωτήθηκαν για το θόρυβο, που δημιουργήθηκε και γιατί δεν έγινε αντίστοιχη αναφορά στη βενζίνη, απάντησαν:

«Το Δίκτυό μας με 58 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα και η εταιρία «GAS THEODOROU» που επί 40 χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο του υγραερίου εγγυώνται πως δεν υφίσταται καμία μονομερής αύξηση φόρου ή τιμής καυσίμου. Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε πως δεν θα προκύψει αύξηση συνολικά, σε όλα τα καύσιμα και πιο πολύ στη βενζίνη.. Με έντονο προβληματισμό, παρακολουθούμε εδώ και ημέρες να μην γίνεται καμία αναφορά στην τιμή της βενζίνης. Η φημολογία που κυριαρχεί, μιλάει για αύξηση της τιμής του υγραερίου, αλλά ούτε νύξη δεν γίνεται στην τιμή της βενζίνης.

Αντίθετα υπάρχουν ενδείξεις και σοβαρές εκτιμήσεις για αυξήσεις σε όλα τα καύσιμα, στο βαθμό που να καθοριστεί η τελική τιμή της βενζίνης πάνω από 2,00 ευρώ / λίτρο (έως και 2,20 ευρώ / λίτρο). Αυτό θα επιφέρει και μια αναλογική αύξηση της τιμής υγραερίου, ώστε σε σχέση πάντα με τη βενζίνη να είναι κάτω κατά 50%. Αλλά αυτό είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Υπάρχει και κάτι ακόμη. Η φημολογία αναφερόταν σε αύξηση της τιμής του υγραερίου και συνδυαζόταν με αυτή του πετρελαίου, ενώ είναι γνωστό ότι για την υγραεριοκίνηση ενδιαφέρονται μόνο όσοι καταναλώνουν βενζίνη. Τι τους ενδιαφέρει το πετρέλαιο;

Το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει από όλες μας τις κινήσεις και τις έντονες ενέργειες που κάναμε με τους αρμόδιους φορείς, είναι πως αν τελικά προκύψει θέμα αύξησης φορολογίας, θα αφορά όλα τα καύσιμα, και όχι μονομερώς κάποιο συγκεκριμένο.

 

Διαβεβαιώνουμε λοιπόν επίσημα τους Έλληνες καταναλωτές για τα παραπάνω και ζητούμε την ψυχραιμία όλων ώστε να επανέλθει ξανά στις συνειδήσεις του κόσμου η σιγουριά πως η μετατροπή του αυτοκινήτου τους σε υγραεριοκίνητο, είναι μια εξασφαλισμένη κίνηση όσον αφορά την εξοικονόμηση που αυτή παρέχει, και πως η διαφορά τιμής του υγραερίου σε σχέση με την βενζίνη θα συνεχίσει να παραμένει στα ίδια επίπεδα που βρίσκεται εδώ και χρόνια, χωρίς καμία μα καμία περαιτέρω διαφοροποίηση. Πιθανή αύξηση της τιμής της βενζίνης (πληροφορίες μιλούν για 2,20 ευρώ/λίτρο) θα κάνει ακόμη πιο αναγκαία και συμφέρουσα τη μετατροπή των αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα, μιας και η εξοικονόμηση που θα προκύπτει από την διαφορά τιμής λίτρου βενζίνης και λίτρου υγραερίου, θα συνεχίσει να αυξάνεται».

 

 

btw Πηγα και πηρα τιμη για το κιτ BiGas απο την Geartech.gr τον βελτιωτικο οικο..

ο φιλος που μας εξυπηρετησε ητανε παρα πολυ σωστος θετικα και αρνητικα αναλυτικοτατα τι θα βαλουμε πανω πως θα γινει το ενα το αλλο το ειδα και live..

τιμη πολυ καλη μου εκανε..το Bigas ειναι ενα απο τα καλυτερα συστηματα που υπαρχουνε..

μιλησαμε σχετικα για τον εμπλουτισμο σε θεμα βενιζσνης υγραεριου το οποιο θα το ρυθμισουμε ωστε οταν παταω απο το 40% και πανω το πενταλ θα ψεκαζει και ενα 5-10% βενζινη μαζι με το υγραεριο..

συντομα θα παω για τοποθετηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εμπιστεύομαι κανέναν και τίποτε. Το κράτος μας κάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει. Όταν για τις τελευταίες 2-3 φορές που πήραν οικονομικά μέτρα δεσμεύτηκαν ότι αυτά θα είναι τα τελευταία, και, guess what, σύντομα έρχονται κι άλλα ("τελευταία" και αυτά, ενοείται), απορώ πως "διαβεβαιώνεστε" τόσο εύκολα. Και στην τελική, αν ανέβει 2.20 η βενζίνη, έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι δεν θα μπορούν καν να έχουν αμάξι, όχι και να το τροποποιήσουν κι όλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εμπιστεύομαι κανέναν και τίποτε. Το κράτος μας κάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει. Όταν για τις τελευταίες 2-3 φορές που πήραν οικονομικά μέτρα δεσμεύτηκαν ότι αυτά θα είναι τα τελευταία, και, guess what, σύντομα έρχονται κι άλλα ("τελευταία" και αυτά, ενοείται), απορώ πως "διαβεβαιώνεστε" τόσο εύκολα. Και στην τελική, αν ανέβει 2.20 η βενζίνη, έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι δεν θα μπορούν καν να έχουν αμάξι, όχι και να το τροποποιήσουν κι όλας.

για αυτο κανεις τωρα μετατροπη.. βαζεις υγραεριο κανεις αποσβεση και μετα οτι και να γινει απλα οικονομια στην τσεπη σου εστω και λιγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βενζίνη στα 2~2,20...

Σ'ωραίος κύριε εκπρόσωπε.Ο τύπος απαντά στην τρομολαγνία με τρομολαγνία και στο ενδιάμεσο κάνει και τζιρο.

Κατα τ΄άλλα οι διαβεβαιώσεις "κάποιου" (ασχέτως αν αυτό έχει να κάνει με το αντικείμενό του), μόνο ώς γκαραντί δέν μπορεί κάποιος να τις εκλάβει.Στην Ελλάδα ζούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Κεζαρ

Ναι, αλλά το πότε ακριβώς είναι αυτό το "μετά" έχει τεράστια σημασία. Αν είναι σε 5-6 μήνες, κάτι γίνεται, αν είναι τον άλλο μήνα, τον πούλο. Έτσι κι αλλιώς, το νόημα του ποστ μου δεν ήταν αυτό, λέω ότι δεν μπορείς να δέσεις τίποτε κόμπο, ακόμη κι αν το πει ο πλέον "αρμόδιος" και "επίσημος". Η έννοια της δέσμευσης απλά δεν υπάρχει. "Δεσμεύεται" κάποιος για κάτι και τον άλλο μήνα αλλάζει 180 μοίρες, απλά και όμορφα. Έχω πάθει πλάκα με την έλλειψη "μπέσας" που επικρατεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποθετω οτι ολη αυτη τη βρωμα την βγαλανε επιτηδες για να σταματησει ο κοσμος να βαζει υγραεριο.

και μαλλον γιατι αδυνατουν να βγαλουν τετοιο νομο(αλλιως θα το ειχανε κανει ηδη φανταζομαι) λογω της οδηγιας(?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτο κανεις τωρα μετατροπη.. βαζεις υγραεριο κανεις αποσβεση και μετα οτι και να γινει απλα οικονομια στην τσεπη σου εστω και λιγο.

 

Ετσι ακριβως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποθετω οτι ολη αυτη τη βρωμα την βγαλανε επιτηδες για να σταματησει ο κοσμος να βαζει υγραεριο.

και μαλλον γιατι αδυνατουν να βγαλουν τετοιο νομο(αλλιως θα το ειχανε κανει ηδη φανταζομαι) λογω της οδηγιας(?)

δεν ειναι τοσο απλο να βαλουνε νομο στο υγραεριο..

εκτος απο τους απλους πωλητες για ιδιωτικη χρηση μην ξεχναμε οτι παρα πολλα ταξι εχουνε υγραεριο..απο εκει αρχισε το ολο θεμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι τοσο απλο να βαλουνε νομο στο υγραεριο..

εκτος απο τους απλους πωλητες για ιδιωτικη χρηση μην ξεχναμε οτι παρα πολλα ταξι εχουνε υγραεριο..απο εκει αρχισε το ολο θεμα...

 

Συγνώμη αλλά πως προκύπτει πως πολλά ταξί έχουν υγραέριο? Από το 1992 που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στα ταξί και μέχρι σήμερα, σταδιακά ΟΛΑ τα ταξί έγιναν πετρελαιοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά πως προκύπτει πως πολλά ταξί έχουν υγραέριο? Από το 1992 που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στα ταξί και μέχρι σήμερα, σταδιακά ΟΛΑ τα ταξί έγιναν πετρελαιοκίνητα.

για ρωτα κανενα φιλο σου ταριφα να δεις τι θα σου πει...

παρα πολλοι επαγγελματιες οδηγοι εχουνε αγορασει ταξι ατμοσφαιρικα βενζινη δλδ και εχουνε βαλει υγραεριο λογο κοστους..

ειδικα στο κεντρο της αθηνας.μπορει να μην φτανουν τον αριθμο των πετρελαιοκινητηρων αλλα ειναι πολλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δεν ακριβαίνουν το υγραέριο γιατί υπάρχουν κάποιοι ταξιτζίδες που το χρησιμοποιούν, αλλά το πετρέλαιο που το χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των ταξί του βάζουν φόρους όποτε θέλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...