Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για εναν με 10.000 τον χρονο και καταναλωση κατω απο 8 λιτρα /100 χλμ θελει πολυ σκεψη

 

Κατω απο 8 λιτρε πραγματικα και οχι με το trip control πολυ λιγα αυτοκινητα καινε.

 

Η πλειονοτητα των μικρων αυτοκινητων απο 1000-1300 cc καιει κατω απο 8 lt/100km εντος πολης.. (πχ το 1300cc Yaris της αδερφης μου καιει περι τα 6-6.5 lt/100km)

Τα μικρομεσαια αυτοκινητα 1400cc καινε γυρω σε 8 lt/100km σε εντος πολης. (πχ το 1400cc corolla 8ετιας που οδηγω τοσο καιει. Τωρα που κρυωνει λιγο ο καιρος ισως να ανεβει λιγο ακομα η καταναλωση)

 

Ολες αυτες οι μετρησεις ειναι πραγματικες, οχι απο trip computer/μετρησεις κατασκευαστη κλπ.

 

 

 

Οπως βλεπεις λοιπον, οι 2 πιο δημοφιλης κατηγοριες αυτοκινητων στην Ελλαδα (μικρα 1000-1300, μικρομεσαια 1400cc) καινε κατω απο 8.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το "κατανάλωση εντός πόλης" με μπερδεύει αφάνταστα. Συνθήκες κίνησης πόλης είναι να κινείσαι στην λεωφόρο Κηφησίας με λίγη κίνηση και μέγιστη ταχύτητα 70km/h σταματώντας κάθε 2km σε φανάρι, συνθήκες κίνησης πόλης είναι και όταν χρειάζεσαι 10 λεπτά για να διανύσεις απόσταση 2 χιλιομέτρων στην ίδια λεωφόρο, συνθήκες κίνησης πόλης είναι και όταν σου παίρνει 2+ ώρες για να φτάσεις Ομόνοια - λιμάνι Πειραιά.

 

(πχ το 1300cc Yaris της αδερφης μου καιει περι τα 6-6.5 lt/100km)

 

Αν μπεις στο forum yarisclub θα δεις 50+ σελίδες για το θέμα κατανάλωση yaris, και πιο συγκεκριμένα για το 1300 γράφουν για κατανάλωση μέσα στην πόλη από 6 ως 9+ λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Γιατί να κάνουμε υπολογισμούς με βάση το δικό σου παραδείγμα, και όχι με τον μέσο όρο δεκάδων παραδειγμάτων?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "κατανάλωση εντός πόλης" με μπερδεύει αφάνταστα. Συνθήκες κίνησης πόλης είναι να κινείσαι στην λεωφόρο Κηφησίας με λίγη κίνηση και μέγιστη ταχύτητα 70km/h σταματώντας κάθε 2km σε φανάρι, συνθήκες κίνησης πόλης είναι και όταν χρειάζεσαι 10 λεπτά για να διανύσεις απόσταση 2 χιλιομέτρων στην ίδια λεωφόρο, συνθήκες κίνησης πόλης είναι και όταν σου παίρνει 2+ ώρες για να φτάσεις Ομόνοια - λιμάνι Πειραιά.

Ακριβως επειδη συνθηκες πολης ειναι ολα αυτα, δεν ειναι σωστο να παιρνουμε τα ακραια παραδειγματα.

 

Για αυτο οι περισσοτεροι οταν μιλανε για πραγματικη καταναλωση, μιλανε για το ποσο τους καιει συνηθως για ολο το ρεζερβουαρ (και οχι για μια συγκεκριμενη διαδρομη), δηλαδη εχοντας κανει περι τα 500km, τα οποια φυσικα θα ειναι σε ολες τις συνθηκες μεσα στην πολη ή μαλλον πιο σωστα στις συνθηκες που κινειται αυτος ο οδηγος και αυτες τον ενδιαφερουν. (πχ και με φραγμενη την Μεσογειων το πρωι, αλλα και αδεια τη Μεσογειων το βραδυ κλπ κλπ)

 

 

Αν μπεις στο forum yarisclub θα δεις 50+ σελίδες για το θέμα κατανάλωση yaris, και πιο συγκεκριμένα για το 1300 γράφουν για κατανάλωση μέσα στην πόλη από 6 ως 9+ λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Γιατί να κάνουμε υπολογισμούς με βάση το δικό σου παραδείγμα, και όχι με τον μέσο όρο δεκάδων παραδειγμάτων?

Δεν εχεις αδικο σε αυτο..

Γιατι μπαινει μεσα και ο οδηγος και οι συνθηκες κλπ.

 

Αλλα η ενσταση εδω ηταν οτι δεν ηταν για τους οδηγους κλπ, αλλα για τα αυτοκινητα:

Κατω απο 8 λιτρε πραγματικα και οχι με το trip control πολυ λιγα αυτοκινητα καινε.

 

Υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που καινει κατω απο 8lt/100km.

 

Οτι βεβαια θα υπαρχουν οδηγοι που δεν κανουν οικονομικη οδηγηση(9+lt/100km με yaris ειναι κατορθωμα, οχι αστεια!), δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που καινε κατω απο 8lt/100km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως επειδη συνθηκες πολης ειναι ολα αυτα, δεν ειναι σωστο να παιρνουμε τα ακραια παραδειγματα.

 

Για αυτό λοιπόν όταν μιλάμε για κατανάλωση yaris 1300 πρώτης γενιάς μέσα στην πόλη, δεν είναι σωστό να λέμε 6-6,5 ούτε 9+. Το σωστό είναι να λέμε για μέσο όρο. ήτοι 7,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

 

Για αυτο οι περισσοτεροι οταν μιλανε για πραγματικη καταναλωση, μιλανε για το ποσο τους καιει συνηθως για ολο το ρεζερβουαρ (και οχι για μια συγκεκριμενη διαδρομη), δηλαδη εχοντας κανει περι τα 500km, τα οποια φυσικα θα ειναι σε ολες τις συνθηκες μεσα στην πολη ή μαλλον πιο σωστα στις συνθηκες που κινειται αυτος ο οδηγος και αυτες τον ενδιαφερουν. (πχ και με φραγμενη την Μεσογειων το πρωι, αλλα και αδεια τη Μεσογειων το βραδυ κλπ κλπ)

 

Αυτό είναι και το πιο σωστό.

 

Υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που καινει κατω απο 8lt/100km.

 

 

Οτι βεβαια θα υπαρχουν οδηγοι που δεν κανουν οικονομικη οδηγηση(9+lt/100km με yaris ειναι κατορθωμα, οχι αστεια!), δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που καινε κατω απο 8lt/100km.

 

Πολλά μπορεί να είναι σε απόλυτο αριθμό αυτά που καίνε κάτω από 8lt/100km, αλλά στο σύνολο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα μάλλον λίγα είναι. Λάβε υπόψη σου πως ο μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι 12 έτη, και η κατηγορία που κυκλοφορεί περισσότερο είναι τα μικρομεσαία.

 

Όσο για τα 9l/100km μέσα στην πόλη με yaris, καθόλου κατόρθωμα δεν το βλέπω. Με αρκετή κίνηση ή με βαρύ πόδι τα πιάνει για πλάκα τα 9. Κατόρθωμα είναι να καταφέρεις να ξεπεράσεις τα 15 ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αυτό λοιπόν όταν μιλάμε για κατανάλωση yaris 1300 πρώτης γενιάς μέσα στην πόλη, δεν είναι σωστό να λέμε 6-6,5 ούτε 9+. Το σωστό είναι να λέμε για μέσο όρο. ήτοι 7,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Να δεχτω αυτο το 7.5 lt/100km για εντος πολεως απο εναν μεσο οδηγο.

Ο μεσος οδηγος ομως δεν κανει αυτο που λεμε οικονομικη οδηγηση(οχι οτι κανει το αντιθετο), αλλα ακριβως σαν μεσος οδηγος ειναι στην μεση.

 

Οποτε ενας που κανει οικονομικη οδηγηση, θα δει αισθητα χαμηλοτερη καταναλωση.

Και αυτο ειναι το πιο σημαντικο:

πολλοι απο αυτους που κοιτανε για αεριο κλπ, αγνοουν οτι με λιγη προσοχη και σωστη,οικονομικη οδηγηση μπορει να ριξουν την καταναλωση πανω απο 15-20%.

 

Όσο για τα 9l/100km μέσα στην πόλη με yaris, καθόλου κατόρθωμα δεν το βλέπω. Με αρκετή κίνηση ή με βαρύ πόδι τα πιάνει για πλάκα τα 9. Κατόρθωμα είναι να καταφέρεις να ξεπεράσεις τα 15 ;)

Κατορθωμα ειναι! Οπως λες μονος σου μιλαμε ή για αρκετη κινηση(και συμφωνησαμε οτι δεν παιρνουμε ακραια παραδειγματα, αλλα μεσο ορo κινησης στην πολη) ή πολυ βαρυ ποδι.

 

15lt/100km με yaris δεν μπoρει να κανεις με ολο το ρεζερβουαρ . Σε μια συγκεκριμενη διαδρομη, πχ ανηφορικη εντος πολεως) ισως να μπορεσεις, αλλα για ολο το ρεζερβουαρ δεν παιζει.Εκτος αν βρεις ανηφορα 300km!!!

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αριθμητική ξέρεις γείτονα του Γιάννη; B)

 

Ας υποθέσουμε ότι καις 8λ/100χλμ. Αν κάνεις 25.000 χιλ/έτος θα κάψεις 8*250*1,65=3300€ σε βενζίνη.

Με τη σημερινή τιμή του αερίου, θα έχεις 30-40% μείωση. Οπότε αν δώσεις π.χ. 1000€ για τοποθέτηση, και ΔΕΝ αλλάξει αρνητικά προς το αέριο ο σημερινός συσχετισμός τιμών, θα κάνεις απόσβεση σε 1 χρόνο.

Για δικηγορος φιλε μου καλα τα πας αλλα δυστηχως αναφερθηκα στον φιλτατο Γιάννης Platano

και οχι στον οποιονδηποτε..

παρολα αυτα σε ευχαριστω για τον ενδιαφερον σου.αν και δεν χρειαζοτανε τετοιου ειδος χαβαλε-ειρωνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλοι απο αυτους που κοιτανε για αεριο κλπ, αγνοουν οτι με λιγη προσοχη και σωστη,οικονομικη οδηγηση μπορει να ριξουν την καταναλωση πανω απο 15-20%.

 

Γεγονός, μερικοί από αυτούς είτε το αγνοούν, είτε δεν είναι διατεθημένοι να αλλάξουν στυλ οδήγησης.

 

Κατορθωμα ειναι! Οπως λες μονος σου μιλαμε ή για αρκετη κινηση(και συμφωνησαμε οτι δεν παιρνουμε ακραια παραδειγματα, αλλα μεσο ορo κινησης στην πολη) ή πολυ βαρυ ποδι.

 

15lt/100km με yaris δεν μπoρει να κανεις με ολο το ρεζερβουαρ . Σε μια συγκεκριμενη διαδρομη, πχ ανηφορικη εντος πολεως) ισως να μπορεσεις, αλλα για ολο το ρεζερβουαρ δεν παιζει.Εκτος αν βρεις ανηφορα 300km!!!

 

Διαφωνώ, αλλά δεν έχει και τόση σημασία, άλλο είναι το θέμα μας. Ας το αφήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω γράψει και παλαιότερα, ότι επειδή στην αρχή καίει βενζίνη, θα πρέπει να υπολογίσετε πόσα χιλιόμετρα κάνετε ανά διαδρομή. Αν κάνετε λίγα χιλιόμετρα θα πρέπει να βάζετε συχνά βενζίνη και η απόσβεση θα αργήσει ακόμη περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν μειώσουν το μεγάλο κέρδος που έχουν τα συνεργία η μετατροπή αυτή δεν θα δουλέψει και άλλο στην Ελλάδα ,προβλέπω λουκέτα και εκεί. Όλα τα παραπάνω σωστά υπό προϋποθέσεις αλλά όταν μιλάμε για οικονομία που αυτήν την στιγμή ο Έλληνας μετράει και το 5€ η μετατροπή αυτή είναι ασύμφορη μιας και :

 

1. πρέπει να έχει 1000€ άμεσα διαθέσιμα και χωρίς να τα χρειάζεται.

2. αντί να βάλει gas και να κόβει βόλτες (σουλατσάρει) απλά πάει με τα ποδαράκια του βόλτα ή αλλιώς την πάπια την στρογγυλοφάναρη που την έχει κλειδωμένη στο γκαράζ.(όλοι όσοι το χρειαζόντουσαν πραγματικά νομίζω ότι έχουν κάνει την μετατροπή εδώ και καιρό).

οι υπόλοιποι όπως και εγώ απλά ακούγαμε για οικονομία-κέρδος και ξεκίνησε το παραμύθι να ψάξω να βάλω.

το κέρδος ποια για μικρά-μικρομεσαία αμάξια (πόλης) είναι μικρό οπότε όποιος έχει πραγματικά οικολογική συνείδηση βάζει.

:) ελπίζω να μην παίσετε να με φάτε πρωί-πρωί ( προτιμήστε καμία τυρόπιτα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Φίλος που έκανε τη μετατροπή πρόσφατα (είχε άμεσα διαθέσιμο ρευστό απο οικονομίες όμως) δε το μετάνιωσε καθόλου.

Βέβαια να προσθέσω ότι κάνει συνεχή χρήση του αυτοκινητου, μιας και λόγω δουλειάς (καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα σε όλη την Αθήνα), είναι συνέχεια μές στο αμάξι, κάθε μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα το CRV και το Ibiza μεθαυριο θα βαλω και στο μεταχειρισμενο Audi TT της κορης μου που πηρα σημερα

 

Στα δυο προηγουμενα κανενα απολυτως προβλημα

 

Με το CRV εχω κανει 6500 χλμ και πολυ μεγαλη οικονομια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη το σκέφτηκες καλά για το audi?

Οδηγάω ένα diesel τελευταία, το οποίο έχει κατανάλωση 4-5 λίτρα. Πιο οικονομικό από το αέριο μου βγαίνει, απλά κοστίζει λίγο παραπάνω η αγορά. Έχεις όμως εργοστασιακή κατασκευή και... χώρο αποσκευών!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη το σκέφτηκες καλά για το audi?

Οδηγάω ένα diesel τελευταία, το οποίο έχει κατανάλωση 4-5 λίτρα. Πιο οικονομικό από το αέριο μου βγαίνει, απλά κοστίζει λίγο παραπάνω η αγορά. Έχεις όμως εργοστασιακή κατασκευή και... χώρο αποσκευών!

 

 

Σαφως και το diesel ειναι καλυτερο αλλα ποσο κοστιζει η αγορα ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί, το ΤΤ το πήρες κοψοχρονιά;

 

2003 μοντελλο με 103.000 χλμ ελεγμενα με υπολογιστη 5300 με την μεταβιβαση

 

Του αλλαξα αμμεσως λαστιχα και σημερα το πηγα για ιμαντες και λοιπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...