blickblock Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Καλημέρα, Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε κάποιος να επεξηγήσει καλύτερα τα των ειδών και τιμών πετρελαίου, σε απλά Ελληνικά, ώστε να γίνει σαφές πχ ποιο είδος (brent, crude κα) εννοούμε όταν ακούμε στις ειδήσεις "ανέβηκε η τιμή του πετρελαίου", ποιο πρέπει να μας ενδιαφέρει, αν πρέπει να εξετάζουμε τον OPEC κοκ. Οι συγκεκριμένες απορίες μου δημιουργήθηκαν μετά από συζήτηση με φίλο που εργάζεται σε εταιρεία κατασκευής συρματοσχοίνων, ο οποίος κι αυτός προσπαθούσε να ανιχνεύσει τι θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει από τις διεθνείς εξελίξεις και ποιο είδος πετρελαίου τον αφορά. Υπάρχει κάποιο προτεινόμενο site, κατά προτίμηση στα Ελληνικά, που να δείχνει την εξέλιξη των τιμών; Οποιαδήποτε διευκρίνηση ώστε να λυθεί το κουβάρι, θα ήταν χρήσιμη. Ευγνώμων!
kfyros Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 σίγουρα όχι το brent που είναι πάντα ακριβότερο σε σχέση με το west texas. με κάποιο περίεργο τρόπο (3 τιμές άλλων χωρών ή κάτι τέτοιο) υπολογίζεται η τιμή διυλιστηρίου στην Ελλάδα, τρώει εκατό φόρους πάνω (πάνω από 100% είναι η φορολογία), και μετά βάζουν και τα ψηλά οι εταιρίες και τα πρατήρια για να βγει η τιμή.. λογικά και τα ελπε πρέπει να έχουν πληροφορίες.
andreapaog328 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 για την τιμή διάβασα αυτο χτές..που σημαίνει ότι στο διυλιστήριο έχει 0.71€. "Στους φόρους και τις επιβαρύνσεις χωρίς βέβαια να εισηγούνται την μείωσή τους αποδίδουν οι αρμόδιοι το υψηλό επίπεδο διαμόρφωσης των τιμών δίνοντας το εξής παράδειγμα: σε τιμή αμόλυβδης 1,814 ευρώ/λίτρο οι φόροι (Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης και ΦΠΑ), τα τέλη (ανταποδοτικό τέλος Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, εισφορά ειδικού λογαριασμού πετρελαιοειδών, ειδικό τέλος Δικαιώματος Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών) και οι λοιπές επιβαρύνσεις (εισφορά επικουρικού ταμείου ασφάλισης βενζινοπωλών) αποτελούσαν το 1,04 ευρώ/λίτρο. Αναλυτικά το 57,04% της τιμής καταναλωτή είναι οι φόροι, τα τέλη και οι λοιπές επιβαρύνσεις, το 39,29% είναι η τιμή διυλιστηρίου, ενώ το περιθώριο κέρδους των εταιρειών εμπορίας και των πρατηριούχων εκτιμάται ότι αποτελεί το 3,67% της λιανικής τιμής. Στο πλαίσιο αυτό και οι βενζινοπώλες ζητούν την άμεση και δραστική μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα. «Η νέα εκτόξευση των τιμών καυσίμων, λόγω της διεθνούς κερδοσκοπίας και της ισοτιμίας ευρώ- δολαρίου επιβάλει την άμεση και δραστική μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα για την ανακούφιση των καταναλωτών, της χώρας και την επιβίωση των πρατηρίων», τονίζει σχετικά η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών" Πηγή: energypress.gr'>http://www.energypre...]energypress.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα