hartzoua Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Οσο αφορα την υλοποιηση της συγκεκριμενης υπηρεσιας στο booking.com , expedia κτλ ετσι ωστε να ενημερωνει/ενημερώνεται η εφαρμογη του ξενοδοχειου μεσω xml requests ξερει κανεις να δωσει πληροφοριες; Η ερωτηση αφορά κυρίως τη διαδικασία ενεργοποιησης της υπηρεσιας. Τι χρειαζεται να κανει δηλαδη ο ξενοδοχος η ο developer για να κανει χρηση της; ευχαριστώ
kalogeros Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τις τιμές του booking.com, στην αρχή σου το επιτρέπουν μόνο με χρήση iframe. Είναι αρκετά παραμετροποιήσιμο, ώστε να ταιριάζει στις απαιτήσεις σου, αλλά δεν παύει να είναι iframe και κάνει μπαμ ότι είναι booking.com. Για να σου δόσουν xml web services, θα πρέπει πρώτα να φτάσεις σε έναν συγκεκριμένο αριθμό κρατήσεων, αν θυμάμαι καλά 200 κρατήσεις το μήνα.
hartzoua Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 thanks για την απαντηση. 200 κρατησεις το μηνα; αρκετες! Εγω έχω ήδη φτιάξει πρόγραμμα διαχείρησης κρατήσεων και θα ήθελα να το έχω σαν developer για να το μετατρέψω σε channel manager. Το θέμα είναι οτι σε τηλεφωνικη επικοινωνια που είχα με τη booking.com μου ανεφεραν ότι θα πρέπει να γίνω certified xml provider, χωρίς να μου αναφέρεουν τον τρόπο. Οπότε τώρα προσπαθώ να βγάλω άκρη προτού επικοινωνήσω με τα κεντρικά τους στην Ολλανδία νομίζω.
kalogeros Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Στο πρόγραμμα διαχείρισης που αναφέρεις ότι έχεις φτιάξει, δουλεύεις με κάποιον άλλο προμηθευτή;
hartzoua Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Το προγραμμα προς το παρον επιτρεπει στον ξενοδοχο να εχει πληρη διαχειριση διαθεσιμοτητας, τιμων και κρατησεων καθως και να γινονται οι κρατησεις ειτε μεσα απο το site του ειτε απι pop up. Ο κωδικας και η βαση δεδομενων βρισκεται σε δικο μου server. Αν καταλαβαινω καλα τι εννοεις ως προμηθευτη προς το παρων εχω βρει το expedia που προσφερει xml service.
kalogeros Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Το προγραμμα προς το παρον επιτρεπει στον ξενοδοχο να εχει πληρη διαχειριση διαθεσιμοτητας, τιμων και κρατησεων καθως και να γινονται οι κρατησεις ειτε μεσα απο το site του ειτε απι pop up. Ο κωδικας και η βαση δεδομενων βρισκεται σε δικο μου server. Αν καταλαβαινω καλα τι εννοεις ως προμηθευτη προς το παρων εχω βρει το expedia που προσφερει xml service. Άρα έχεις τουλάχιστον έναν προμηθευτή. Παίρνεις live τιμές από το expedia και ταυτοχρονα δίνεις τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να βάζουν τις τιμές τους στο δικό σου σύστημα;
hartzoua Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Ο ξενοδοχος διαχειριζεται μονο το δικο μου συστημα. Οταν αλλαζει τις τιμες στο δικο μου αυτοματα ενημερωνεται και το expedia. Το ιδιο και οταν θελει να θεσει ενα δωματιο η τυπο δωματιο ως μη διαθεσιμο. Επίσης οταν δεχεται κρατηση απο την εφαρμογη μου ενημερωνεται το expedia περι της μη διαθεσιμοτητας για αυτες τις ημερομηνιες. Το μοναδικο που παιρνω απο το expedia ειναι οι κρατησεις που γινονται σε αυτο. Αυτο βεβαια κατα ενα περιεργο τροπο δε γινετια ενημερωνοντας με οτι εγινε κρατηση. Πρεπει εγω να στελνω request Καθε 5 λεπτα και να "ρωταω" αν εχει γινει κρατηση.
kalogeros Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Ο ξενοδοχος διαχειριζεται μονο το δικο μου συστημα. Οταν αλλαζει τις τιμες στο δικο μου αυτοματα ενημερωνεται και το expedia. Το ιδιο και οταν θελει να θεσει ενα δωματιο η τυπο δωματιο ως μη διαθεσιμο. Επίσης οταν δεχεται κρατηση απο την εφαρμογη μου ενημερωνεται το expedia περι της μη διαθεσιμοτητας για αυτες τις ημερομηνιες. Το μοναδικο που παιρνω απο το expedia ειναι οι κρατησεις που γινονται σε αυτο. Αυτο βεβαια κατα ενα περιεργο τροπο δε γινετια ενημερωνοντας με οτι εγινε κρατηση. Πρεπει εγω να στελνω request Καθε 5 λεπτα και να "ρωταω" αν εχει γινει κρατηση. Κάτσε λίγο για να καταλάβω. Στέλνεις εσύ τιμές και διαθεσιμότητα στο expedia? Δηλαδή είσαι προμηθευτής του expedia? Θες να μου στείλεις με πμ ένα link να δω το σύστημά σου, γιατί δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς δουλεύει.
hartzoua Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Η λεξη "προμηθευτης" ειναι λαθος. Το νοημα ειναι οτι ο ξενοδοχος θελει να εχει ολα του τα δωματια διαθεσιμα τοσο στο δικο του site οσο και σε διαφορα του στυλ booking, expedia κτλ. Αλλα για να γινει αυτο παραδοσιακα θα πρεπει ολο το 24ωρο να εσχολειται με ολα αυτα και μολις γινει μια κρατηση σε ενα να ενημερωνει ολα τα αλλα, πρακτικα αδύνατο. Το ολο project εχει νοημα στο οτι μολις γινει μια κρατηση θα ειδοποιειται το προγραμμα του ξενοδοχου και με τη σειρα του αυτοματα θα ενημερωνει τα υπολοιπα sites. ο ξενοδοχος θα διαχειρίζετια μονο τη δικη του εφαρμογη και αυτοματα θα ενημερονονται και τα sites. Για να καταλαβεις καλυτερα το ολο project ψαξε για hotel channel manager. Link για να δεις το δικο μου δεν υπαρχει μιας και ειναι κατα 95% ετοιμο, δεν εχει ακομα ανεβει.
kalogeros Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Η λεξη "προμηθευτης" ειναι λαθος. Το νοημα ειναι οτι ο ξενοδοχος θελει να εχει ολα του τα δωματια διαθεσιμα τοσο στο δικο του site οσο και σε διαφορα του στυλ booking, expedia κτλ. Αλλα για να γινει αυτο παραδοσιακα θα πρεπει ολο το 24ωρο να εσχολειται με ολα αυτα και μολις γινει μια κρατηση σε ενα να ενημερωνει ολα τα αλλα, πρακτικα αδύνατο. Το ολο project εχει νοημα στο οτι μολις γινει μια κρατηση θα ειδοποιειται το προγραμμα του ξενοδοχου και με τη σειρα του αυτοματα θα ενημερωνει τα υπολοιπα sites. ο ξενοδοχος θα διαχειρίζετια μονο τη δικη του εφαρμογη και αυτοματα θα ενημερονονται και τα sites. Για να καταλαβεις καλυτερα το ολο project ψαξε για hotel channel manager. Link για να δεις το δικο μου δεν υπαρχει μιας και ειναι κατα 95% ετοιμο, δεν εχει ακομα ανεβει. Φίλε μου, επειδή και εγώ με τα τουριστικά ασχολούμαι, επέτρεψέ μου να κάνω την εξής παρατήρηση. Το κάθε ξενοδόχειο έχει διαφορετικό συμβολαίο με το expedia, διαφορετικό με το booking, διαφορετικό με το airshop και πάει λέγοντας. Δηλαδή, το ίδιο δωμάτιο και για την ίδια περίοδο μπορεί π.χ. να έχει 100 ευρώ στο ένα, 120 στο άλλο και 150 στο τρίτο. Επίσης, το κέθε ένα από αυτά τα ΟΤΑ, έχει συμβόλαιο για συγκεκριμένο αριθμό δωματιών. Πού θέλω να καταλήξω. Αν γίνει κράτηση σε ένα OTA, δεν σημαίνει ότι επηρεάζεται και η τιμή των υπολοίπων. Μπορεί π.χ. το booking να μην σου βγάζει διαθεσιμότητα γιατί όλα τα δωμάτια που είχε το booking κρατήθηκαν, άλλα το expedia να σου βγάζει γιατί δεν έχει γίνει καμία κράτηση. Επομένως αυτό που κάνεις δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αποτελεσματικό. Σε παρακαλώ, διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
hartzoua Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Οπως το φανταζομαι το ιδανικο στην πραξη ειναι να είναι ολα τα δωματια διαθεσιμα τοσο στο site του ξενοδοχειου οσο και στο booking αλλα και στο expedia. Αλλα ακόμα και στην περιπτωση που πχ από τα 10 δωματια ο ξενοδοχος θελει να δωσει μονο τα 2 στο booking όταν γινει η πρωτη κρατηση προφανως δε θα επηρεασει τη διαθεσιμότητα του booking, δε θα στειλει κανενα request η εφαρμογη. Οταν ομως έχουν κρατηθεί ήδη τα 8 και γινει η κρατηση στο 9ο τότε θα σταλεί μυνημα στο booking να μειωσει τα διαθεσιμα δωματια κατα ενα για το συγκεκριμενο διαστημα. Από την άλλη εχεις εν μερει δικιο στο οτι μπορει να λειτουργησει μονο αν εχει ο ξενοδοχος ιδιες τιμες σε ολα τα OTA. Αλλιως δεν έχει νοημα να πληρωσει για ενα τετοιο προγραμμα και ουσιαστικα η μοναδικη διασυνδεση να εχει να κανει με τη διαθεσιμοτητα. Θα μπορουσε να λειτουργησει κι ετσι (να μην ενημερονονται οι αλλαγες στις τιμες) αλλα το βρίσκω bad practice. Οταν/αν βγει στην παραγωγη το προγραμμα και αν μου το ζητησει πελατης φανταζομαι θα ειναι ευκολο βαζοντας μια boolean μεταβλητη να μην στελνω στους OTA τις αλλαγες στις τιμές.
kalogeros Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Οταν ομως έχουν κρατηθεί ήδη τα 8 και γινει η κρατηση στο 9ο τότε θα σταλεί μυνημα στο booking να μειωσει τα διαθεσιμα δωματια κατα ενα για το συγκεκριμενο διαστημα. Εδώ ακριβώς είναι το λάθος σου. Αν το ξενοδοχείο έχει συμβόλαιο για 2 δωμάτια με το booking, τότε αυτά τα δύο δωμάτια τα έχει και τα διαχερίζεται ΜΟΝΟ το booking και ο ξενοδόχος απαγορεύεται να τα νοικιάσει με άλλον τρόπο. Έστω ότι αυτά τα δύο δωμάτια που έχει δόσει στο booking δεν έχουν κρατηθεί. Ακόμα και τηλέφωνο να τον πάρει κάποιος (τον ξενοδόχο), ΔΕΝ μπορεί να τα δόσει. Για αυτό το λόγο υπάρχουν τα συμβόλαια. Για να μην κάνει ο κάθε ξενοδόχος ό,τι του κατέβει.
hartzoua Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Ευχαριστω καταρχας για τις παρατηρησεις. Πραγματικα βοηθανε. Αν και το ηξερα αυτο που λες δεν το ειχα εκτιμησει σωστα και προβλεψει στον κωδικα. Εν τουτοις μπορει να πρωγραμματιστει και αυτο. (απλα γυριζω πισω κατα 5% στο project). Για να ευθυμισουμε με τα απειρα σεναρια υπαρχει και το εξης. Δινει ο ξενοδοχος το δωματιο χωρις ενημερωση του OTA που θα εχει το θεμα και μπαινει μετα στη σελιδα διαχειρισης αυτου του OTA και 5πλασιαζει την τιμη, οποτε δε θα εχει προβλημα με πιθανη κρατηση
kalogeros Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Ευχαριστω καταρχας για τις παρατηρησεις. Πραγματικα βοηθανε. Αν και το ηξερα αυτο που λες δεν το ειχα εκτιμησει σωστα και προβλεψει στον κωδικα. Εν τουτοις μπορει να πρωγραμματιστει και αυτο. (απλα γυριζω πισω κατα 5% στο project). Για να ευθυμισουμε με τα απειρα σεναρια υπαρχει και το εξης. Δινει ο ξενοδοχος το δωματιο χωρις ενημερωση του OTA που θα εχει το θεμα και μπαινει μετα στη σελιδα διαχειρισης αυτου του OTA και 5πλασιαζει την τιμη, οποτε δε θα εχει προβλημα με πιθανη κρατηση Η τιμή προκαθορίζεται στο συμβόλαιο και δεν μπορεί να την αλλάξει κανένας. Η τιμή αλλάζει από μόνη της όταν αυξάνονται οι κρατήσεις.
hartzoua Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Γιατι εισαι πνευμα αντιλογιας; Πλακα κανω αλλα μολις μπηκα για check στη σελιδα διαχειρισης του booking και μπρεις να αλλαξεις τοσο διαθεσιμοτητα οσο και τιμη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα