Προς το περιεχόμενο

κουτι 700 ευρώ περίπου


AntonisG21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα παίδες,

 

Σε λίγες μέρες θα είμαι φοιτητής στην Σαλονίκη και θα ήθελα

να πάρω ένα νέο pc.Προς το παρών θα τον αγοράσω χωρίς

κάρτα γραφικών και αργότερα πιθανότατα θα αγοράσω μία σχετικά καλή.

Θα ήθελα να μου πέιτε την γνώμη σας για το

κουτί που επέλεξα καθώς και να μου προτείνεται κάποιο ανεμιστηράκι για

όσο το δυνατό λιγότερο θόρυβο.Επίσης το τροφοδοτικό πιστεύεται

είναι οκ,αν αργότερα βάλω μια καλή κάρτα γραφικών;

Τέλος γνωρίζεται αν είναι καλός αυτός ο ssd και αν θα έχει

μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις αν βάλω ραμ με μεγαλύτερη συχνότητα;

 

Σας ευχαριστώ και συγγνώμη αν σας κούρασα...

 

υ.γ. το μπάτζετ είναι 700 ευρώ και περιλαμβάνει κουτί,πληκτρολόγιο,ssd

post-179659-0-91854200-1347902456_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το τροφοδοτικό πιστεύεται

είναι οκ,αν αργότερα βάλω μια καλή κάρτα γραφικών; Ναι, όποια θες μπορείς να βάλεις. Προσδιόρισε όμως το σχετικά καλή γιατί αν το pc προορίζεται για gaming και για να έχει νόμη το υπόλοιπο σετάκι, υπολόγιζε 240 ευρώ + για την κάρτα.

Τέλος γνωρίζεται αν είναι καλός αυτός ο ssd και αν θα έχει Μια χαρά είναι ο ssd.

μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις αν βάλω ραμ με μεγαλύτερη συχνότητα; Aπολύτως καμία διαφορά δεν θα έχει, τζάμπα λεφτά θα δώσεις.

 

Θα κάνεις overclocking? Αν ναι, πήγαινε σε καλύτερη μητρική. Αν όχι, μπορείς να χωρέσεις στο μπάτζετ και καλύτερο ssd και καλύτερο κουτί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνεις overclocking? Αν ναι, πήγαινε σε καλύτερη μητρική. Αν όχι, μπορείς να χωρέσεις στο μπάτζετ και καλύτερο ssd και καλύτερο κουτί.

 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

μπορεί να τον ανεβάσω λίγο γύρω στα 3.8ghz.Το κουτί πως σου φαίνεται; αν γνωρίζεις κάποιο άλλο που να είναι στην ίδια τιμή αλλά καλύτερο σε εμφάνιση πρότεινε μου.. επίσης κάποιο καλό ανεμιστηράκι θα μπορούσες να μου προτείνεις για να μην κάνει θόρυβο;